Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

BK2007 schreef:Een keeper erbij svp !
Steppe maar verhuren aan een club in België en er is een plekje vrij voor een nieuwe keeper.
VDB is erg blessuregevoelig en zou de gok met hem niet nemen. Als back-up voldoet hij wel als je het mij vraagt.
Een nieuwe trainer zal dat ook wel eisen.
Het punt is echter dat alledrie de doelmannen vastliggen tot medio 2013, waardoor een nieuwe keeper voor extra loonkosten zorgt. Indien Steppe verhuurd wordt, blijf je daarnaast in ieder geval met een deel van zijn salaris zitten, omdat geen club zijn volledige loon over zal nemen. Dit is financieel in de situatie waar de club in verkeerd onverantwoord en zal derhalve niet gebeuren.
GJ7300
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-05-2009 19:35

Bericht door GJ7300 »

Flying Frisian schreef:Het punt is echter dat alledrie de doelmannen vastliggen tot medio 2013, waardoor een nieuwe keeper voor extra loonkosten zorgt. Indien Steppe verhuurd wordt, blijf je daarnaast in ieder geval met een deel van zijn salaris zitten, omdat geen club zijn volledige loon over zal nemen. Dit is financieel in de situatie waar de club in verkeerd onverantwoord en zal derhalve niet gebeuren.
JUIST.
Daarom is er ook een nieuw topic van gemaakt zeker...
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Logan Bailly mag weg bij Mönchengladbach. Het is wel wat een showmannetje die recent in het nieuws kwam door een vechtpartij met supporters van Standard Luik. Maar als hij zijn niveau van RC Genk en beginperiode bij Mönchengladbach kan evenaren, heb je één van de beste keepers van de Eredivisie in huis.
Rienk prins
Invaller
Berichten: 356
Lid geworden op: 18-08-2010 13:59

Bericht door Rienk prins »

Dat zou echt een gouden zet zijn ja!
Keepers in de bundesliga zijn over het algemeen allemaal wel van een aardige kwaliteit.
Als de mogelijkheden er zijn,die is schaars acht,dan zou je hem moeten aantrekken
Blauw wit is ons hart!

En dat is één!
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Lijkt mij niet realistisch. Heeft nog een concract tot 2013 en zal dus nog aardig wat centjes (schat 1,5 mln) moeten kosten.

Dat geld hebben wij niet, bovendien zijn er goedkopere altermatieven die minstens zo goed zijn (vb. Velthuizen of Ten Rouwelaar).

Nadeel is ook dat het wat een typisch figuur is, wij hebben juist een stabiele factor op doel nodig. Eigenlijk ben ik ook wel een beetje klaar met Belgische keepers.
Rienk prins
Invaller
Berichten: 356
Lid geworden op: 18-08-2010 13:59

Bericht door Rienk prins »

ohw,oke

Velthuizen heeft hetzelfde,ook wat van het showen,maar voor hem zou het ideaal zijn om naar ons te komen.

En anders loopt er hier bij de lokale club ook nog wel een topkeeper rond.
Blauw wit is ons hart!

En dat is één!
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Die andere gezellige jongen, Stijn Stijnen, is hier ook al eens genoemd. Zonder contract, maar wel met een handleiding.... :mrgreen: . Wat mij betreft gewoon bij VDB blijven.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Reken er maar niet op dat hier een andere keeper komt zolang Steppe hier nog onder contract staat.
Het is allemaal een kwestie van geld.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Ik kwam gister in Nijmegen tijdens het uitgaan Piet Velthuizen tegen; ik heb begrepen dat hij contact heeft met FC Groningen. Als hij zelf zoiets overweegt, is het dan voor ons ook niet een optie? Ik snap dat we al drie (waarvan 1 peperdure) keepers hebben, maar persoonlijk vind ik een Velthuizen op dit moment al beter dan Steppe en Oosterhof (beter dan VDB is discutabel), maar het staat wel vast dat hij veel meer potentie heeft dan de voor genoemden.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Dat is pas een optie zodra Vandenbussche of Steppe vertrekt. Vandenbussche heeft net verlengd en is hier happy, dus zijn vertrek is onwaarschijnlijk. En voor Steppe is volgens mij geen (concrete) belangstelling. Daarnaast zal hij enorm moeten inleveren in vergelijking met zijn huidige salaris. Zelfs Jordania is geschrokken van zijn eisen destijds, dus tenzij hij zichzelf nu niet overschat is dat ook een brug te ver. Ook Groningen zie ik hem niet even ophalen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Volgens Aftonbladet is er een Nederlandse club die belangstelling heeft voor Nordfeldt. Op de naam gaan ze niet in, ook zijn zaakwaarnemer niet. Maar in Zweden leeft het idee dat het wel eens kan gaan om Heerenveen. Een jaar geleden werd hij ook al aan onze club gelinkt en er werd toen zelfs gesproken over een uitgebracht bod, al ontkende Jans dat destijds.

Het is natuurlijk puur speculeren momenteel, maar het zou best kunnen dat ze hem serieus volgen en willen halen als bijvoorbeeld Steppe vertrekt. Het schijnt dat o.a. ook AEK Athene hem wil contracteren.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik heb ergens gelezen (de bron weet ik niet meer) dat Piet Velthuizen 900.000 euro salaris per jaar vraagt.
Me dunkt dat hij een Nederlandse club dan wel kan vergeten.
Samen maken we de club sterk.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Geruchten gaan dat Stekelenburg naar Roma gaat, neem aan dat Ajax weer belangstelling heeft.
Spijt heb je morgen maar!
Levi
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-06-2011 20:27

Bericht door Levi »

Ebiede schreef:Geruchten gaan dat Stekelenburg naar Roma gaat, neem aan dat Ajax weer belangstelling heeft.
Voor Velthuizen? Ik denk het niet, die hebben met Vermeer de opvolger van Stekelenburg allang in huis.
Toch niet weer zo'n kloteseizoen he....
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Levi schreef:Voor Velthuizen? Ik denk het niet, die hebben met Vermeer de opvolger van Stekelenburg allang in huis.
Voor die Zweed.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/14966/ ... ertrekken/

Velthuizen transfer vrij, das toch echt iets voor heerenveen dan.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

hilbi schreef:http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/14966/ ... ertrekken/

Velthuizen transfer vrij, das toch echt iets voor heerenveen dan.
Hoef die overschatte showkeeper hier niet..
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Beter een "showkeeper die ze tegenhoudt, dan de 3 grabbelaars zonder uitsraling die elke "moelijke" bal doorlaten!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Baggerraartje schreef:Beter een "showkeeper die ze tegenhoudt, dan de 3 grabbelaars zonder uitsraling die elke "moelijke" bal doorlaten!
Precies. Ik ben al die matige keepers bij ons echt meer dan zat. Het wordt eens een goede keeper te halen en Velthuizen heeft zeker meer kwaliteiten dan de gemankeerde keepers die wij nu onder contract hebben.
Echter hij schijnt een salaris te willen van 900.000 euro. Dat kan denk ik alleen bij Ajax evt. krijgen.
Samen maken we de club sterk.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Baggerraartje schreef:Beter een "showkeeper die ze tegenhoudt, dan de 3 grabbelaars zonder uitsraling die elke "moelijke" bal doorlaten!
Precies, liever een overschatte showkeeper met bijna 1M salaris en 3 keepers op de bank dan een iets mindere keeper en 2 reservekeepers op de bank.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Jij vindt hem misschien overschat, maar onze huidige keepers willen ze in de topklasse nog niet eens hebben!
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

Baggerraartje schreef:Jij vindt hem misschien overschat, maar onze huidige keepers willen ze in de topklasse nog niet eens hebben!
Overschat of niet dat is het punt toch helemaal niet. Wij hebben momenteel 3 keepers en er komt toch echt geen vierde bij als er niet iemand vertrekt.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Sjongejonge, met die centen van GAR, haal die Velthuizen nou gewoon! Hebben we komend seizoen in ieder geval 1 frustratie minder.... Een normale keeper op goal!
!
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

siesta schreef:Sjongejonge, met die centen van GAR, haal die Velthuizen nou gewoon! Hebben we komend seizoen in ieder geval 1 frustratie minder.... Een normale keeper op goal!
I agree
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

siesta schreef:Sjongejonge, met die centen van GAR, haal die Velthuizen nou gewoon! Hebben we komend seizoen in ieder geval 1 frustratie minder.... Een normale keeper op goal!
Nog meer middelmaat halen.. Nee.. daar wordt je beter van. :roll:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Ik vind Velthuizen beter dan Vandenbussche. Maar ook hij kan, als er verder niks veranderd, met zo'n verdediging en middenveld voor zich geen wonderen verrichten. Dus ik zie liever dat de verdediging en het middenveld van de opbrengst van Roorda wordt versterkt. Dat heeft veel meer prioriteit dan een keeper, zo slecht is VDB nou ook weer niet.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Superfries1983 schreef:Ik vind Velthuizen beter dan Vandenbussche. Maar ook hij kan, als er verder niks veranderd, met zo'n verdediging en middenveld voor zich geen wonderen verrichten. Dus ik zie liever dat de verdediging en het middenveld van de opbrengst van Roorda wordt versterkt. Dat heeft veel meer prioriteit dan een keeper, zo slecht is VDB nou ook weer niet.
Ik ben de boeken van Roosmalen aan het lezen, Velthuizen deugt niet.. zou ik niet doen.
Spijt heb je morgen maar!
b.vankalteren
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 22-07-2011 10:44

Bericht door b.vankalteren »

Dit bericht stond op voetbalprimeur.nl:

"Heerenveen – SC Heerenveen heeft in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een extra doelman aangetrokken. De bij Harkemase Boys vertrokken Theo Timmermans zou eerst de overstap maken naar hoofdklasser SneekWitZwart, maar de 21- jarige Fries heeft toch de keuze gemaakt voor de ploeg van Ron Jans.

Naar verluidt heeft hij een 3- jarig contract getekend. De doelman heeft ervaring opgedaan in de A1 en beloften van FC Groningen, ONS Sneek en Harkemase Boys".

Zou een leuke aanwinst zijn. Talentvolle doelman heb ik gehoord. Speelde met Harkemase Boys nog een oefenwedstrijd tegen ons.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Dat bericht stond en staat helemaal niet op Voetbalprimeur.nl. Gevalletje onzin?
b.vankalteren
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 22-07-2011 10:44

Bericht door b.vankalteren »

Stond er vanochtend wel op ? Lijkt me wel een goede keuze. Jonge, talentvolle doelman met potentie. Misschien kan hij in de sporen treden net als Hans Vonk. Vond dit namelijk op youtube:

Plaats reactie