Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ja, als er gekozen zou moeten worden tussen Etemadi en Lamprou, doe dan Etemadi maar, die heeft tenminste nog lengte. Maar het liefst zie ik ze beide niet komen.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Jurjus, Lamprou en Etemadi vind ik alle 3 zeer matige keepers, hoef ze alle 3 niet te zien zullen nooit absolute versterkingen zijn/worden.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Fryskeboy22 schreef:Jurjus, Lamprou en Etemadi vind ik alle 3 zeer matige keepers, hoef ze alle 3 niet te zien zullen nooit absolute versterkingen zijn/worden.
Bijzonder om Jurjus in dit lijstje te zien verschijnen. Jurjus is een jonge keeper, die ondanks die jonge leeftijd al flink wat wedstrijden in de benen heeft. Jurjus heeft bij degradatiekandidaat nr. 1 gewoon een stabiel jaar gedraaid, met hier en daar enkele topwedstrijden.

Bovendien heeft hij, in tegenstelling tot de doelmannen van de andere laag geklasseerde ploegen (Lamprou, Nienhuis) eigenlijk amper of misschien wel geen enkele flater gemaakt.

Ik denk dat Jurjus gewoon uit gaat groeien tot een zeer respectabele en betrouwbare eredivisie doelman. Zou ik hier graag als opvolger van Mulder zien spelen.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Fryskeboy22 schreef:Jurjus, Lamprou en Etemadi vind ik alle 3 zeer matige keepers, hoef ze alle 3 niet te zien zullen nooit absolute versterkingen zijn/worden.
Jurjus een zeer matige keeper?! Ga je mond eens spoelen!
Laatst gewijzigd door Jazz op 18-05-2016 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen fan in Leiden
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Jurjus heeft dit jaar een paar foutjes gemaakt, maar dat was elke doelman van De Graafschap overkomen. Die ploeg is zo matig dat hij elke week een bombardement te verduren kreeg. Hij is bovendien nog jong en kan na zo'n vuurdoop alleen maar beter worden.

Lamprou en Etemadi zitten daarentegen nu wel op nu top, voor zover we van een top kunnen spreken.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Jurjus is verre van een matige keeper, in mijn ogen zelfs een potentiele top keeper!!!
Daarnaast, en ja dat vind ik belangrijk, een goed mens!

Zou echt prima zijn als hij hier komt om de, ongetwijfeld deze zomer vertrekkende, Mulder op te volgen!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Runtelaar
Jeugdspeler
Berichten: 36
Lid geworden op: 03-07-2014 15:10
Locatie: Meppel

Bericht door Runtelaar »

Velthuizen is ook transfervrij, lijkt me ook een prima opvolger van Mulder. Meteen ook een ervaren man in de selectie
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Erwin4ever schreef:Jurjus is verre van een matige keeper, in mijn ogen zelfs een potentiele top keeper!!!
Daarnaast, en ja dat vind ik belangrijk, een goed mens!

Zou echt prima zijn als hij hier komt om de, ongetwijfeld deze zomer vertrekkende, Mulder op te volgen!
Denk dat Jurjus de ideale Heerenveen keeper is.
Wat mij betreft halen ze die direct als Mulder vertrekt.
Zeg maar niks!
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Fryskeboy, Jurjus een matige keeper??
Ik weet niet wat jij van hem gezien hebt, ik heb hem hele goede wedstrijden zien keepen, m.a.w, een prima keeper!
Mocht Mulder vertrekken, dan zie ik Jurjus graag bij Heerenveen komen!!
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Runtelaar schreef:Velthuizen is ook transfervrij, lijkt me ook een prima opvolger van Mulder. Meteen ook een ervaren man in de selectie
Velthuizen die wil nog wel eens gaan grabbelen. Daarnaast heeft hij zijn persoonlijkheid ook niet mee vind ik. Hij komt altijd nors en zelfingenomen over. Ik zou er niet aan beginnen.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

LOL :lol: , al die reacties, ja ik vind Jurjus niet echt een bijzondere keeper at all, natuurlijk hij kan beter worden is nog jong maar voor nu zie ik niet echt toegevoegde waarde in hem, Heb het zelfde gevoel als bij Warner Hahn destijds, beetje soort van overhyped.

Fijne dag verder.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Daar noem je nog een potentiele vervanger voor Mulder. Hahn zal niet nog een jaar 2e viool willen spelen bij Feyenoord....
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Hahn lijkt mij ook wel een goede opvolger. Denk alleen wel dat hij aardig wat moet kosten. Ligt volgens mij nog enkele jaren onder contract.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ligt nog steeds letterlijk? Of alweer fit? Jurjus is de meest ideale opvolger denk ik, maar Hahn is ook een prima optie. En dan te denken dat Vonk en Streppel over Lamprou praten ..
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Krijg rillingen over mijn nek als ik Lamprou visualiseer in ons shirtje...
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Sommige dingen moet je uit je gedachten weren totdat het echt niet meer anders kan...............
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Erwin4ever schreef:Sommige dingen moet je uit je gedachten weren totdat het echt niet meer anders kan...............
Laat ik dat nooit meemaken. Een van de zwakkere keepers van de Eredivisie :(
Heerenveen fan in Leiden
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ook nu tegen NAC laat die Lamprou weer een bal gaan omdat hij gewoon te klein is voor een keeper. Was hij wat langer dan had hij deze kunnen pakken. Zou niet best zijn wanneer we deze keeper aan zouden trekken.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Nu de graafschap weg is.
Als een gek Hidde Jurjes halen, dat word een goede.
Kan de Fockert weg op huurbasis.
Wij zijn Heerenveen.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

camataru schreef:Nu de graafschap weg is.
Als een gek Hidde Jurjes halen, dat word een goede.
Kan de Fockert weg op huurbasis.
Zou Jurjus ook graag zien komen. Overigens heeft de Graafschap nog een kans op eredivisie voetbal als Twente degradeert/ de licentie verliest en Willem II vanmiddag van NAC wint.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Keeper Andries Noppert vertrekt waarschijnlijk naar Almere City. Etemadi zou al met Heerenveen in gesprek zijn over een overstap in tegenovergestelde richting.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Thinkman schreef:Keeper Andries Noppert vertrekt waarschijnlijk naar Almere City. Etemadi zou al met Heerenveen in gesprek zijn over een overstap in tegenovergestelde richting.
Hopelijk dan niet als eerste keeper. Dan had ik toch voor Jurjus gekozen, als Mulder gaat vertrekken.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Superfries1994 schreef:
Hopelijk dan niet als eerste keeper. Dan had ik toch voor Jurjus gekozen, als Mulder gaat vertrekken.
Niets wijst er op dat Mulder vertrekt. Op hem maakt de club sowieso geen winst en zo'n topjaar heeft hij niet gekend. Dat er aangenomen wordt dat hij vertrekt zit vooral in de hoofden van een aantal mensen op de fora. Ik zie het eerlijk gezegd niet 1,2,3 gebeuren. De enige van wie ik eventueel een vertrek verwacht is Otigba. Niet door zijn prestaties dan wel door zijn fysiek. Daar houden ze in Engeland van.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Mackan68 schreef: Niets wijst er op dat Mulder vertrekt. Op hem maakt de club sowieso geen winst en zo'n topjaar heeft hij niet gekend. Dat er aangenomen wordt dat hij vertrekt zit vooral in de hoofden van een aantal mensen op de fora. Ik zie het eerlijk gezegd niet 1,2,3 gebeuren. De enige van wie ik eventueel een vertrek verwacht is Otigba. Niet door zijn prestaties dan wel door zijn fysiek. Daar houden ze in Engeland van.
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat Mulder zelf wel graag zou willen gaan na dit seizoen. Zo'n jaar zal hij niet nog een keer willen meemaken. Maar inderdaad, wie gaat hem na zo'n teamprestatie overnemen? Geldt voor het hele team.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Mulder zal wel weg moeten, tenzij zijn contract word verlengd.
Heeft na dit seizoen nog een 1-jarige verbintenis.
willen ze wat zijn er 2 opties, verlengen of verkopen.
Wij zijn Heerenveen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

camataru schreef:Mulder zal wel weg moeten, tenzij zijn contract word verlengd.
Heeft na dit seizoen nog een 1-jarige verbintenis.
willen ze wat zijn er 2 opties, verlengen of verkopen.

Gewoon houden. Ze hebben hem zonder transfersom binnen gehaald dus er zijn geen transferkosten die terug verdiend moeten worden.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ik verwacht niet dat Mulder al na 1 seizoen vertrekt. Die jongen heeft juist voor Heerenveen gekozen om veel wedstrijden te kunnen spelen en had behoefte aan stabiliteit en rust. Een vertrek na al 1 jaar getuigt niet van rust en stabiliteit.
Ik verwacht (ik weet het niet) dat Heerenveen nog wel een optie heeft om te verlengen met 1 jaar. Ook al zou dat niet zo zijn, ik zou Mulder als één van dragende krachten in dit elftal niet al na 1 seizoen wegdoen. Transfervrij gekomen en dan maar transfervrij vertrekken. Juist nu heb je spelers als Mulder nodig (en niet weer veel veranderingen in je elftal).
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

camataru schreef:Mulder zal wel weg moeten, tenzij zijn contract word verlengd.
Heeft na dit seizoen nog een 1-jarige verbintenis.
willen ze wat zijn er 2 opties, verlengen of verkopen.
Waarom? Een keeper van het kaliber Mulder houd ik liever nog een jaar in Heerenveen dan dat ze er maximaal net 7 ton voor krijgen. Dan moet je vervolgens alsnog betalen voor een mindere keeper (Lamprou... Etemadi...). Een keeper die punten voor je pakt is toch ook wel fijn om in je selectie te hebben. Dan laat je hem desnoods volgend jaar maar transfervrij vertrekken.
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

Wizard schreef:Ik verwacht niet dat Mulder al na 1 seizoen vertrekt. Die jongen heeft juist voor Heerenveen gekozen om veel wedstrijden te kunnen spelen en had behoefte aan stabiliteit en rust. Een vertrek na al 1 jaar getuigt niet van rust en stabiliteit.
Ik verwacht (ik weet het niet) dat Heerenveen nog wel een optie heeft om te verlengen met 1 jaar. Ook al zou dat niet zo zijn, ik zou Mulder als één van dragende krachten in dit elftal niet al na 1 seizoen wegdoen. Transfervrij gekomen en dan maar transfervrij vertrekken. Juist nu heb je spelers als Mulder nodig (en niet weer veel veranderingen in je elftal).
Heeft geen optie volgens hem zelf
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ik hoop dat Mulder blijft. Gewoon een goede keeper voor ons, dan maar transfervrij over een jaar.
Plaats reactie