Moderators: Beheerders, Fanmasters
Fladian schreef:Is Siem de Jong niet (deels) voor die rol gehaald?
wilbot schreef:zijn er nog geruchten? laatste transferdag.
Superfries1996 schreef:Voor komend seizoen moet op transfergebied absoluut prioriteit liggen in de aanvalslinie. Afgelopen seizoen was het noch attractief noch effectief en dat moet én kan komend seizoen veranderen. Mitchell Van Bergen en Llanez zullen vertrekken, wat betekent dat we in beginsel het seizoen ingaan met Van der Heijde, Henk Veerman en Benjamin Nygren als aanvalslinie. Geen aanval waar een verdediger de nacht voor een wedstrijd snel wakker van zal liggen.
Wat mij betreft is Jens Petter Hauge topkandidaat voor de positie van linksbuiten. Afgelopen seizoen is het helaas niet gelukt hem te kopen, maar hij staat op de nominatie om door AC Milan te worden verhuurd. Zou mooi zijn om relatief voordelig een seizoen lang te kunnen beschikken over deze klasbak. Zie https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/340340/ac-milan-gaat-voormalig-sc-heerenveen-target-mogelijk-verhuren
In de KKD loopt momenteel het nodige talent rond op de vleugels. Ik noem een Elayis Tavsan van NEC. 20-jarige rechtsbuiten, afgelopen seizoen goed voor 11 goals en 8 assists en moet ca. €1,5 kosten. Als NEC promotie misloopt, ga ik er vanuit dat dit nog wel wat daalt. Staat overigens in de belangstelling van (onder meer) Besiktas, maar heeft al aangegeven meer te zien in kleine tussenstappen. Een tweede optie is Kaj de Rooij. Was vorig seizoen een van de uitblinkers van FC Eindhoven, kon naar Heerenveen maar koos voor NAC Breda. Laat met 10 goals en 5 assists wederom zien goed te kunnen voetballen.
Dat ziet er dan zo uit:
Basis: Jens Petter Hauge - Henk Veerman - Elayis Tavsan
Back-ups: Arjen van der Heide - Siem de Jong - Benjamin Nygren
BK2007 schreef:
Siem de Jong is geen spits. Daarom zou ik er zeker nog een nieuwe spits bij willen hebben. Verder vraag ik me af of Arjen vd Heide het wel in zich heeft. Ik zou Arjen maar eens een seizoen verhuren.
Jelmer1981 schreef:Voor de lange termijn was dit een waardeloze transferperiode, maar er staat nu wel een selectie die in Nederland leuk mee kan doen.
Stefanovic – Veerman – Musaba
Veerman – Halilovic – Kongolo/Madsen
Kaib – Dresevic – van Beek – van Ewijk
Mulder
Dat is gewoon een leuk elftal om naar te kijken, en waarmee je prima linker rijtje kan spelen. Ok, we hebben geen spits gehaald, maar Siem kan daar ook prima spelen. Linksback is een zwakke plek, en hopelijk kan Madsen de oplossing bieden voor de andere zwakke plek, verdedigend op het middenveld. Dan staan we er het komende half jaar gewoon prima voor.
Voor Ferry is het van groot belang dat hij nu de komende maanden wat successen gaat boeken voor de toekomst. In de winterstop Veerman verkopen, en nu al de afspraken maken om gerichte versterkingen binnen te halen. En dan geen huur, maar waarde creëren! Dus de komende maanden investeren in de relatie met Berg/zijn zaakwaarnemer/Bodo, en in de winter meteen toeslaan. En op zoek naar aanvallende versterkingen, want dat is waar de waarde zit. Met ons huidige scoutingsapparaat moeten we weer wat pareltjes op kunnen duiken!
Feanfan 1 schreef:Ik hoop dat ze nu niet weer die fout maken dat ze weer spelers buiten de EU halen.
Kobayashi, Pappa, Rojas, Fernandez, Van Hau en ben ik vast nog wel paar vergeten
Weet niet of dit de schuld van Hamstra was (Koopman bij Van Hau geloof ik), maar hier had ook wel wat bespaard kunnen worden
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast