Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 24-07-2019 06:23

zweed1 schreef:Toch zeer apart het is al meer dan 1 jaar bekend dat er minimaal een rechtsback en een ervaren centrale verdediger bij moeten komen.

De centrale verdedigers zijn gevonden met Skovgaard en Dresevic. Helaas duurt het langer dan gehoopt dat ze de verwachte stap kunnen zetten.
Qua rechtsback kon de club zeker eerder doorpakken, maar blijkbaar hebben ze of nog vertrouwen in Floranus en/of willen ze niet teveel geld uitgeven voor een rechtsback. Iedereen ziet nu wel dat Floranus op dit moment niet goed genoeg is en dat er heel snel een nieuwe rechtsback moet worden gehaald. Desnoods verhuur je Floranus, zodat hij wellicht elders wel de broodnodige volgende stap kan zetten.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Jelmer1981 » 24-07-2019 11:33

Nog 1 oefenwedstrijd voordat het seizoen begint tegen een tegenstander die meteen tot onze concurrenten gerekend mag worden. (doelstelling is volgens Hamstra namelijk plek 6-9).
Volgens mij zitten we echt te wachten op spelers die nog een beslissing moeten nemen. Ik denk daarbij aan Nieuwkoop en Ramselaar. Die laatste is wat mij betreft een speler waar je op mag wachten, vooral omdat het middenveld nog wel redelijk bezet is. Een rechtsback had er wat mij betreft al lang moeten zijn. Nieuwkoop is een goede optie, maar niet het risico van zo lang wachten waard. Had dan liever doorgeschakeld naar een andere rechtsback, die wel vroeg in de voorbereiding had kunnen aansluiten.
Het vertrek van Hornkamp is begrijpelijk, maar ook hier had ik verwacht dat men dan meteen een vervanger zou kunnen presenteren. Als Odgaard deze week een blessure oploopt moet je zonder spits de eerste wedstrijd in, of een jongen (Maloku) opstellen die nog nauwelijks heeft meegedaan in de voorbereiding, en geen ervaring heeft.
Jelmer1981
Basisspeler

Berichtdoor pes5 » 24-07-2019 15:31

Toch maakt Hamstra weer de fout die hij tot nu toe steeds maakte. Een goed fundament begint achterin. Een goede trainer gaat eerst zijn verdediging organiseren en van daaruit ga je kijken hoe je het in balbezit en aanvallend wil doen. Vraag het Van Gaal, Klopp of Mourinho. Allemaal beginnen ze een voorbereiding achterin te bouwen.
Bij ons is die fundering nu al lange tijd drijfzand en wat doet Hamstra? Die haalt eerst weer aanvallers en middenvelders, waardoor onze organisatie en fundament weer pas als laatste aan de beurt is. Ik vrees daarom ook wederom voor een jaar met vele tegendoelpunten en dat gaat voor twijfel en onzekerheid zorgen bij onze spelers én fans.
pes5
Beheerder

Berichtdoor fuotbalgek » 24-07-2019 19:28

pes5 schreef:Toch maakt Hamstra weer de fout die hij tot nu toe steeds maakte. Een goed fundament begint achterin. (...) Ik vrees daarom ook wederom voor een jaar met vele tegendoelpunten en dat gaat voor twijfel en onzekerheid zorgen bij onze spelers én fans.

Helemaal mee eens. Hahn moet je vertrouwen blijven geven Imo, maar als je verder naar de defensie kijkt. Woudenberg weet je dat het zeer matig is, Dresevic en Skovgaard vooralsnog een groot vraagteken achter hun naam, Hoegh voldoende in zijn beperkingen en Floranus een zwakte. Drie posities twijfelachtig tot slecht. Er hadden minstens twee sterke defensieve aankopen bij moeten komen reeds. Dat er geen nieuwe rechtsback is, vind ik een totaal gebrek aan ambitie. Je moet er staan vanaf begin competitie, niet vanaf einde transferperiode.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor GeraldSibon35 » 28-07-2019 10:01

Hamstra moet aan de bak, het middenveld lijkt nergens op. Eigenlijk zou je twee goede middenvelders moeten halen die samen met Jordy Bruijn het middenveld kunnen vormen. Anders wordt het een heel zwaar seizoen.
GeraldSibon35
Selectiespeler

Berichtdoor Superfries1994 » 28-07-2019 10:15

GeraldSibon35 schreef:Hamstra moet aan de bak, het middenveld lijkt nergens op. Eigenlijk zou je twee goede middenvelders moeten halen die samen met Jordy Bruijn het middenveld kunnen vormen. Anders wordt het een heel zwaar seizoen.

Hij heeft Faik toch al aangetrokken? Kongolo valt mij ook nog niet echt mee, maar moeten we wel de kans geven en Rienstra... Dat komt niet meer goed.
Superfries1994
Wereldspeler

Berichtdoor GeraldSibon35 » 28-07-2019 13:11

Faik is ondanks zijn goals gewoon middelmaat, speelt bijna alles terug of opzij en alles gaat in hetzelfde tempo.
GeraldSibon35
Selectiespeler

Berichtdoor zweed1 » 28-07-2019 16:59

Ik zou Ohlsson eens proberen van Ifk Goteborg, goede rechtsback en nog contract tot eind 2019. Simon Sandberg van Hammerby ook prima maar due heeft nog een lang contract. Weet eugenlijk niet of ze nog actief zijn in Zweden ?
zweed1
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 29-07-2019 08:32

Het wordt een erg moeilijk seizoen met de huidige selectie. We willen tussen plek 6-9 eindigen, en we moeten 12 van de 17 wedstrijden dolenthousiast huiswaarts keren. Hamstra heeft nog tot 31 augustus maar dan hebben de volgende 5 wedstrijden (en bijna 1/5e van alle thuiswedstrijden) al gehad.

- Heracles (UIT)
- Feyenoord (THUIS)
- Emmen (UIT)
- Twente (THUIS)
- Fortuna (THUIS)

Als je deze reeks nou eens in zou gaan met een volledige, ingespeelde selectie. Dan kan je misschien wel 12 punten halen. Dat vertrouwen neem je gegarandeerd mee in de rest van de competitie. Als je uit bij Heracles verliest, en thuis van Feyenoord verliest is het het kleine beetje broze vertrouwen wat er is, ook zo weer weg. Ik zie het vooralsnog erg somber in.

Prima om te wachten op goede spelers, maar je kan niet eeuwig blijven wachten. De competitie wacht namelijk niet.

Eigenlijk is dit bericht ook meteen een klaagzang op het transfersysteem. Die moet gewoon gelijk lopen met de competitiestart.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor oldtimer » 29-07-2019 10:20

Prachtig dat men bereid is een substantieel bedrag uit te geven voor Buitink ( die in de toekomst misschien weer wat kan opleveren ), maar het lijkt me dat nu toch echt voorrang moet worden gegeven aan de defensie. Zeker na het toch ook al weer uitvallen van Hoegh. En met de start van de competitie kort voor de deur.
oldtimer
Superster

Berichtdoor Jelmer1981 » 29-07-2019 14:39

Volgens "de Gelderlander" is het totale onzin dat Heerenveen en Vitesse onderhandelen over Buitink.
Jelmer1981
Basisspeler

Berichtdoor Wizard » 29-07-2019 14:53

Jelmer1981 schreef:Volgens "de Gelderlander" is het totale onzin dat Heerenveen en Vitesse onderhandelen over Buitink.

Ach, dat hoort bij het spel. Of Heerenveen nou daadwerkelijk interesse heeft of de interesse gebruikt als onderhandeling bij een andere spits; beide behoren tot het transferspel
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Jelmer1981 » 31-07-2019 09:03

Het blijft nog stil helaas... er gaan wel wat geruchten over spelers waar we blij van zouden kunnen worden, maar tot op heden blijft het bij geruchten.
Hamstra zou in Italie zijn om te kijken of hij Djuricic tot een terugkeer bij Heerenveen kan verleiden. Heerenveen zou in de race zijn voor Tagseth, Voor de spitspositie zou Buitink of Sandro Kulenovic op de radar staan. Allemaal mooie namen, en goede aankopen als ze zouden komen.
Helaas blijft het stil rond de rechtsback positie. Het enige gerucht dat ik gehoord heb ik Bart Nieuwkoop. Daarbij moet je je afvragen hoe lang je daar nog op wil wachten. Ander minpunt is dat Nieuwkoop wel heel veel geblesseerd is... en dan speel je alsnog met Floranus...
Jelmer1981
Basisspeler

Berichtdoor Kaz_SCH » 31-07-2019 09:11

Jelmer1981 schreef:Het blijft nog stil helaas... er gaan wel wat geruchten over spelers waar we blij van zouden kunnen worden, maar tot op heden blijft het bij geruchten.
Hamstra zou in Italie zijn om te kijken of hij Djuricic tot een terugkeer bij Heerenveen kan verleiden. Heerenveen zou in de race zijn voor Tagseth, Voor de spitspositie zou Buitink of Sandro Kulenovic op de radar staan. Allemaal mooie namen, en goede aankopen als ze zouden komen.
Helaas blijft het stil rond de rechtsback positie. Het enige gerucht dat ik gehoord heb ik Bart Nieuwkoop. Daarbij moet je je afvragen hoe lang je daar nog op wil wachten. Ander minpunt is dat Nieuwkoop wel heel veel geblesseerd is... en dan speel je alsnog met Floranus...

Waar komt het gerucht van Djuricic vandaan? Dat lees ik voor het eerst. Daar gaat mijn hart wel flink sneller van kloppen :D :shock:

Buitink en Tagseth zouden idd ook mooie spelers zijn, maar we moeten ook kijken naar de korte termijn. Er mogen nog wel 2 spelers bij die er direct staan. Nieuwkoop zou wel eens in een stroomversnelling kunnen komen als Karsdorp terugkomt naar Feyenoord.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Jelmer1981 » 31-07-2019 09:20

Gerucht werd volgens mij op Feanonline door SecondSCH de wereld in gebracht. Dat Hamstra vanuit Engeland doorgevlogen was naar Italie was al eerder bekend. Ik vind het nog niet zo'n rare gedachte. Djuricic heeft doorlopend aangegeven nog steeds warme gevoelend bij Heerenveen te hebben. Daarnaast speelt hij de laatste jaren echt heel erg weinig, en heeft Heerenveen de laatste tijd al vaker met zijn club om tafel gezeten (voor Odgaard).

Nieuwkoop is een leuke aankoop, maar volgens mij momenteel geblesseerd... dus geen speler die er direct staat... heeft deze voorbereiding eigenlijk alle serieuze wedstrijden van Feyenoord gemist.
Jelmer1981
Basisspeler

Berichtdoor Kaz_SCH » 31-07-2019 09:50

Ejuke - Odgaard - Van Bergen

----------Djuricic-----------------
Bruijn--------------Rienstra-----

Woudenberg - ?? - Hoegh - ??

--------------- Hahn---------------------

Ik ben even aan het dromen, maar dit is echt zo gek nog niet hoor..
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor bennieeee » 31-07-2019 09:57

Kaz_SCH schreef:Ejuke - Odgaard - Van Bergen

----------Djuricic-----------------
Bruijn--------------Rienstra-----

Woudenberg - ?? - Hoegh - ??

--------------- Hahn---------------------

Ik ben even aan het dromen, maar dit is echt zo gek nog niet hoor..

Rienstra linie naar achter en dan Faik op zijn plaats?
bennieeee
Selectiespeler

Berichtdoor Hakansson » 31-07-2019 10:43

Over de rechtsback heb ik vernomen
Mattias johansson voormalig az en nu panathnikos in beeld is
Hakansson
Selectiespeler

Berichtdoor bennieeee » 31-07-2019 14:40

Morgen mogen we weer een nieuwe speler verwachten.
bennieeee
Selectiespeler

Berichtdoor Kaz_SCH » 31-07-2019 14:50

Morgen om 14:00 een presentatie! En Hamstra heeft aangegeven dat hij vanuit Engeland door zou vliegen naar Italië.. Nou kan dat van alles betekenen, maar oh wat zou het toch geweldig zijn als Djuricic terug kwam. Ik durf het niet eens te hopen.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor BakCristian » 31-07-2019 14:55

Ik gok op Tagseth
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler

Berichtdoor Thinkman » 31-07-2019 14:57

Kaz_SCH schreef:Morgen om 14:00 een presentatie! En Hamstra heeft aangegeven dat hij vanuit Engeland door zou vliegen naar Italië.. Nou kan dat van alles betekenen, maar oh wat zou het toch geweldig zijn als Djuricic terug kwam. Ik durf het niet eens te hopen.

Zou wat zijn zeg! Ik neem aan dat dit een losse gedachte is en er geen concrete aanwijzing is dat inderdaad Djuricic terugkomt?
Thinkman
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 31-07-2019 15:00

Thinkman schreef:
Zou wat zijn zeg! Ik neem aan dat dit een losse gedachte is en er geen concrete aanwijzing is dat inderdaad Djuricic terugkomt?

Ik heb zelf geen concrete info dat het om Djuricic zou gaan, maar andere mensen hebben dat wel gezegd in het geruchtencircuit. Ik kan helaas niet inschatten hoe betrouwbaar dat is. Feit is wel dat Hamstra in Italië zit/zat, en dat Heerenveen dit jaar al eerder zaken met Sassuolo gedaan heeft.

Het lijkt mij onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk. Dromen mag. :stan:
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Kevin1990 » 31-07-2019 15:02

Bijzonder knap van Hamstra dat het nog nergens is uitgelekt om welke speler dit gaat. Ik zou zelf ook mijn geld zetten op Edvard Tagseth, maar op basis van eerdere geruchten zou het ook Nieuwkoop en iets minder waarschijnlijk Buitink kunnen zijn. Ik hoop zelf op een rechtsachter (die beter is dan Nieuwkoop), maar die zal ongetwijfeld ook nog komen. Ik ben benieuwd!
Kevin1990
Bankzitter

Berichtdoor BakCristian » 31-07-2019 15:34

Kevin1990 schreef:Bijzonder knap van Hamstra dat het nog nergens is uitgelekt om welke speler dit gaat.

Als het Nieuwkoop is, dan valt dat ook wel mee.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler

Berichtdoor Muck » 31-07-2019 18:06

Jelmer1981 schreef:Gerucht werd volgens mij op Feanonline door SecondSCH de wereld in gebracht.

Nou, dan zal het wel waar zijn.... :roll:
Bijna altijd zijn dit wishful thinking transfers van anonieme roeptoeters. Vaak na een avondje wishful drinking.
Muck
Basisspeler

Berichtdoor Jelmer1981 » 31-07-2019 21:50

Vandaar dat ik het over geruchten had... Wel leuk toch? Beetje speculeren!
Jelmer1981
Basisspeler

Berichtdoor Muck » 01-08-2019 09:07

Iemand enig idee wie degene is, die de sjaal vasthoudt? Deze actie werd afgelopen nacht de wereld ingeslingerd....
Vaak wordt hiervoor een speler gebruikt, iemand die deze gozer kent?

https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sco ... n-sjaal/10
Muck
Basisspeler

Berichtdoor Kaz_SCH » 01-08-2019 09:10

Muck schreef:Iemand enig idee wie degene is, die de sjaal vasthoudt? Deze actie werd afgelopen nacht de wereld ingeslingerd....
Vaak wordt hiervoor een speler gebruikt, iemand die deze gozer kent?

https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sco ... n-sjaal/10

Botman
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Jelmer1981 » 01-08-2019 09:11

Botman volgens mij...
Jelmer1981
Basisspeler

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten