Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor pes5 » 22-08-2018 09:53

Kuwas zijn vraagprijs is 3.7 mln.

Koekoek!
pes5
Beheerder

Berichtdoor Satyr » 22-08-2018 09:56

pes5 schreef:Kuwas zijn vraagprijs is 3.7 mln.

Koekoek!

En Leeds lijkt zijn nieuwe club te worden.
Satyr
Superster

Berichtdoor Fryskeboy22 » 27-08-2018 07:18

Schmidt weg - nieuwe rechtsback, al vind ik Floranus ook geen sterke aankoop.
Kobayashi weg - nieuwe talentvolle middenvelder die als back-up voor Rienstra dient nu Schaars niet beschikbaar is
Van Amersfoort weg - nieuwe spits het liefst een flinke kwaliteit injectie, Lammers valt me zwaar tegen tot dusver
Nieuwe rechtsbuiten en nieuwe Linksback.

Bruijn vind ik een sterke speler, creatief, snel en technisch denk dat die op 10 wel tot zijn recht komt, en zie ik meer heil in da Vlap vind hem net als Thorsby toch te kort komen in de kleine ruimtes

Mijn ideale opstelling voor nu, met tussen haakjes back-ups

Hahn(bednarek)

Naess(nieuwe) - Hoegh(Naess) - Pierie(Bulthuis) - Woudenberg(Nieuwe)

Rienstra(Schaars) ---Bruijn(Vlap) ----Kongolo(Thorsby)

Rojas(Nieuwe) ----Nieuwe spits(Lammers)----Zeneli(Mihajlovic)
Fryskeboy22
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 27-08-2018 11:58

Het is in deze resterende dagen cruciaal om middelmaat te slijten, en gericht kwaliteit in te kopen. 5 spelers vertrekken, 2-3 terughalen die daadwerkelijk iets kunnen. Desnoods tegen een iets lagere prijs dan je in je hoofd had. Deze selectie zo houden is veel duurder aan het eind van de rit. Snelheid, scorend vermogen, een actie hebben we nodig. Ik zou niet weten wie dat zouden moeten zijn, maar ik laat me graag verrassen.

Om (tijdelijk) te vertrekken nomineer ik in ieder geval Van Amersfoort, Schmidt, Yuki en Hornkamp. En als je er een goede prijs voor kan krijgen ook Zeneli.

We hebben dan nog minimaal nodig: Een 2e spits, een minder voorspelbare buitenspeler, een verdediger met snelheid.

Als Kuwas niet haalbaar is moet Gerry misschien toch nog eens een kopje koffie drinken met Assaidi..
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor Jelmer1981 » 27-08-2018 12:11

5 uit en 2 in lijkt me totaal onrealistich. Yuki geeft aan niet met een transfer bezig te zijn, dus die zal blijven. Zeneli geeft aan te balen dat het niet gelukt is om weg te komen en wil graag naar Italie, dus die zal blijven. Hornkamp zal wel verhuurd gaan worden, maar als er geen nieuwe spits komt (en dat verwacht ik niet) dan zal Pelle moeten blijven. Op andere posities (verdediging/vleugelspeler) verwacht ik helemaal niets.
Jelmer1981
Basisspeler

Berichtdoor Jelmer1981 » 27-08-2018 12:14

Helaas hebben we geen ruimte in het salarishuis, maar anders zou ik Hamstra aanraden om een poging te doen om Necid voor de neus van Ado weg te kapen. Hij maakt dan zelf met Lammers maar uit wie de eerste spits gaat worden. (of misschien is 4-4-2 een optie)
Jelmer1981
Basisspeler

Berichtdoor pes5 » 27-08-2018 12:23

Assaidi zou ik zeker toejuichen. Haal dat ventje hierheen. Publieksspeler en kan een doelpunt maken.
Verder heb je zeker nog een verdediger met snelheid nodif en een spits.
pes5
Beheerder

Berichtdoor Marça » 27-08-2018 12:51

Assaidi is wat blessuregevoelig de laatste jaren maar kan samen/afwisselend met Mihajlovic mooi de linkerflank bespelen. Is inderdaad een publiekslieveling en brengt wat ervaring mee in de voorhoede. Ik hoop dat Hamstra er al mee bezig is, het zou zijn positie t.o.v. ook wat verbeteren denk ik (al mag dat op zich natuurlijk geen reden zijn).

Klein probleempje is natuurlijk wel dat hij momenteel hersteld van een knieoperatie, dus een goede medische check is wellicht niet uit te voeren...
Marça
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 27-08-2018 12:59

Jelmer1981 schreef:5 uit en 2 in lijkt me totaal onrealistich. Yuki geeft aan niet met een transfer bezig te zijn, dus die zal blijven. Zeneli geeft aan te balen dat het niet gelukt is om weg te komen en wil graag naar Italie, dus die zal blijven. Hornkamp zal wel verhuurd gaan worden, maar als er geen nieuwe spits komt (en dat verwacht ik niet) dan zal Pelle moeten blijven. Op andere posities (verdediging/vleugelspeler) verwacht ik helemaal niets.

Ben het met je eens dat mijn verhaal niet realistisch is, maar ik denk wel dat dit is wat had moeten gebeuren de afgelopen maanden. De selectie is niet in balans. Veel te veel middenvelders en middelmaat, voorin is geen concurrentie en achterin missen we het soort speler dat nodig is om met veel druk naar voren te spelen.

Afgelopen zondag tegen Feyenoord was dat pijnlijk duidelijk. De voorhoede wil wel druk zetten, maar doet dat net niet overtuigend genoeg. Dat is ook heel lastig als je het niet met z'n allen doet. Toch proberen ze het wel, en staan daardoor heel hoog. Bulthuis en Hoegh durven niet zo hoog te staan waardoor het hele elftal uit elkaar getrokken wordt. Gevolg: Ons middenveld verzuipt, Berghuis en van Persie laten zich lekker tussen de linies zakken, ruimte zat, en kunnen vrijuit voetballen.
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor Ebiede » 27-08-2018 13:26

Ik reken erop dat er helemaal niets meer bij komt.. Hornkamp gaat niet naar MVV.. Doke niet naar Ado.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor Hakansson » 27-08-2018 14:57

Ik reken zeker nog op 2 versterkingen . En voor hornkamp is er ook intresse uit duitsland en spanje
Hakansson
Selectiespeler

Berichtdoor BK2007 » 27-08-2018 17:00

Er is wel meer interesse voor onze spelers.
Ook voor Yuki en Thorsby.
Ik zou niet verbaast zijn wanneer we beiden nog kwijtraken. Op de laatste dagen van de transferwindow is gewoon alles nog mogelijk.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Rick » 27-08-2018 18:05

Ik hoop dat er eindelijk eens een echte verrassing komt die succesvol is. Snap wel dat het steeds lastigere is om spelers uit Zweden, Denemarken, Kroatië, Tsjechië, Noorwegen en Ijsland te halen omdat clubs uit Engeland ook daar al vroeg scouten. Echter, ook de Franse Lique 2 en het 2e niveau in Spanje hebben betere spelers dan die in de Eredivisie. Als je puur kijkt naar de Eredivie dan zou je zeggen haal van Rhijn en Fran Sol.

Hoop daarnaast ook echt dat van Amersfoort, Doke Schmidt en Kobayashi de club nog verlaten. Doorselecteren! Normaal gssproken had ik dit ook gezegd bij Zeneli, maar dat is momenteel de enigste buitenspeler die nog 1x per wedstrijd een man kan passeren en een goal kan maken.
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor pes5 » 27-08-2018 18:21

Fran Sol... Iedereen roept om hem, maar WillemII vraagt tussen de 5 en 6 mln. Geen schijn van kans.

Ik hoop op een back, een spits en een vleugelspits.

Als Necid een beetje fit is, zou dat een goede aanwinst zijn. De rb van PEC zou hier heel goed passen m.i. en iemand als Assaidi ook. Maar ook iemand als Cerny zou hier heel goed kunnen spelen. Ik denk echter dat Ajax in hem nog steeds iemand met heel veel potentie ziet.
pes5
Beheerder

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-08-2018 18:26

Een echte rechtsback en een creatieve "10" hebben topprioriteiten. Als er een spits komt, komt die toch op de bank te zitten. Denk niet dat Necid of de onbetaalbare Sol dat wil. Misschien Serrarens van De Graafschap..
Voor de "10" positie zou ik Bel Hassani wel aandurven. Heeft tevens een goede trap en komt bij AZ ook niet aan voetballen toe. Maar dan moeten we eerst Pelle en Yuki lozen. We hebben zoveel middenvelders, maar zit geen enkele uitblinker bij (Schaars na de winterstop wel)
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Rick » 27-08-2018 19:00

pes5 schreef:Fran Sol... Iedereen roept om hem, maar WillemII vraagt tussen de 5 en 6 mln. Geen schijn van kans.

Ik hoop op een back, een spits en een vleugelspits.

Als Necid een beetje fit is, zou dat een goede aanwinst zijn. De rb van PEC zou hier heel goed passen m.i. en iemand als Assaidi ook. Maar ook iemand als Cerny zou hier heel goed kunnen spelen. Ik denk echter dat Ajax in hem nog steeds iemand met heel veel potentie ziet.

Oh daar had ik geen idee van. Ja de rechtsback van Zwolle zou fantastisch zijn, maar zie liever dat ze die miljoen(en) investeren in de aanval en gaan voor de transfervrije van Rhijn. Cerny zou inderdaad een prima optie zijn voor de vleugel, maar is lang geblesseerd geweest en heeft een lange aanloop periode nodig.

Ramselaar mag trouwens weg, kunnen wij die niet kopen of huren met een optie tot koop (alleen bij vertrek Yuki en van Amersfoort)? Dan heb je met Thorsby, Rienstra en Ramselaar toch een zeer behoorlijk middenveld. Ook Bel Hassani of Maher zouden inderdaad prima creatieve middenvelders zijn als Kobayashi nog vertrekt.
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor Hakansson » 27-08-2018 19:00

Feanfan 1 schreef:Een echte rechtsback en een creatieve "10" hebben topprioriteiten. Als er een spits komt, komt die toch op de bank te zitten. (Schaars na de winterstop wel)

Waarom geen goede eerate spits halen . Lammers heeft nog weinig indruk gemaakt , enzo wat als hij Lammers op de bank zou zitten is toch geen kapitaals vernietiging
Hakansson
Selectiespeler

Berichtdoor Rick » 27-08-2018 19:03

Snap die kritiek op Lammers enigszins omdat hij nog geen goals heeft gemaakt. Maar heeft slechts 1 bal in de 16 gekregen? Hebben 3 wedstrijden minder dan 40 procent balbezit gehad en voetballen bijna continu op eigen helft.. Is dat dan echt de man die kritiek verdient?

Ben het echter wel met je eens dat je nooit bewust iemand moet halen die je als wissel wil gebruiken. Houd dan gewoon vast aan Hornkamp en investeer dat geld in de winter of volgend seizoen in een goede spits.
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-08-2018 19:47

Lammers heeft idd tot nu toe weinig indruk gemaakt. Dat komt omdat hij nog geen enkele fatsoenlijke voorzet heeft gekregen.
Denk je dat Huntelaar of Finnbogason nu een goal hadden gemaakt ? Weet wel zeker van niet, ze zijn beide afhankelijk van een voorzet of steekpass
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Crash » 27-08-2018 20:01

Kom op nou. Lammers is de beste speler die we in de selectie hebben zitten. Of hij goed genoeg wordt om als puntspeler bij een club met kampioensaspiraties te spelen moet ik nog zien, maar bij ons steekt hij er voetballend gezien met kop en schouders boven uit.
Crash
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-08-2018 07:11

Lammers heeft tot nu toe vrijwel alles goed gedaan, dat komt wel goed. De rest van het team moet zich meer zorgen maken hoe ze hem een keer in stelling krijgen.
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor tha boelie » 28-08-2018 07:14

Er waren gisteren scouts van ons aanwezig bij de wedstrijd Moreirense - Belenenses. Geen idee voor welke speler maar wel een teken dat ze nog bezig zijn.
tha boelie
Basisspeler

Berichtdoor Thinkman » 28-08-2018 07:56

tha boelie schreef:Er waren gisteren scouts van ons aanwezig bij de wedstrijd Moreirense - Belenenses. Geen idee voor welke speler maar wel een teken dat ze nog bezig zijn.

Fredy, oud speler van oa Excelsior?
Thinkman
Superster

Berichtdoor BK2007 » 28-08-2018 10:47

we hebben nog een goede rechtsback en linksback nodig.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-08-2018 11:25

Er komt in ieder geval geen rechtsback lijkt mij. Floranus is beoogd 1e RB, en Schmidt is nog niet weg. Dubbel bezet dus, kwantitatief.
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor Ebiede » 29-08-2018 08:38

Stil, stiller, stilst.... Begin me ernstig zorgen te maken. Een seizoen minimaal 20 wedstrijden naar Doke kijken. Geen creativiteit en geen scorend vermogen.

Klokje tikt door..stadion loopt leeg.. en zoals al eerder aangegeven de heren in de Ivoren toren (citaat Tom Knipping) dronken en glas, deden hun plas en alles bleef zoals het was.

Een selectie met een behoorlijke Keeper. 3 verdedigers die het subtopniveau aankunnen. 2 middenvelders die subtopniveau zijn (Rienstra en Kongolo) rest is of te licht of te matig. Voorin een spits van wie ik het nog maar moet zien. Een jongen met potentie en een Zenelli die al twee jaar roept weg te willen. Maar die in ze prestaties heel constant is (lees Matig).
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor Hakansson » 29-08-2018 15:56

Hamstra heeft gesproken er komt niks meer bij dat word genieten tot de winter .

Laat staan dat lammers gebleseerd raakt of een van de vleugels .

Lachu zeg pffff

Wat heeft onze td een waardeloze selectie samen gesteld en niemand kunnen verkopen pff brevet van onvermogen .

Er was intresse voor van Amersfoort verkoop hem dan nooit gezeurd die jonge voorbeeld prof gun hem dat dan dan kun je zelf ook verder , maar nee hoor de middelmoot maar aanhouden . Pffff
Hakansson
Selectiespeler

Berichtdoor Neymar » 29-08-2018 16:00

Wordt vast weer een topseizoen!
Neymar
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-08-2018 16:02

Pff, nog 14 wedstrijden tot de winterstop smeken, hopen en punten sprokkelen
Arme JOR, hier valt niks mee te winnen
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Baas » 29-08-2018 17:04

Met veel geluk gewonnen bij PEC.
Met superstrontmazzel een punt tegen Vitesse.
Tegen Feyenoord eindelijk laten zien dat deze selectie zwaar ondermaats is..
En Hamstra roept nog geen week later:
"We zijn in principe klaar".
Gadverdamme.. Dit wordt weer een flut seizoen.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten