Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor HUNTELAAR » 07-08-2018 16:37

Waar zijn de forumleden met wat inside information? Kunnen we dan echt niks meer verwachten?
Eisenga had het over vlammen?!
HUNTELAAR
Basisspeler

Berichtdoor Jazz » 07-08-2018 17:17

HUNTELAAR schreef:Waar zijn de forumleden met wat inside information? Kunnen we dan echt niks meer verwachten?
Eisenga had het over vlammen?!

Mogen ze niet delen, anders krijgen ze een stadioverbod :lol:
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor TORCIDA » 07-08-2018 22:15

Of er is geen nieuws.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster

Berichtdoor Baas » 08-08-2018 06:50

TORCIDA schreef:Of er is geen nieuws.

Op dit moment horen we inderdaad niet veel.
Ik mag hopen dat het stilte voor de storm is. Je hebt nu toch nog minimaal 2 versterkingen nodig.
Voor de wedstrijd tegen PEC vul ik eerst maar een 1tje in op het totoformulier.
Potver, als je dat stadion toch vol wil hebben, dan moet je ook wat ambitie tonen als bestuur!
Met deze grijze middelmaat wordt het weer een lang en heel saai seizoen.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor BK2007 » 08-08-2018 07:30

Het is pas 8 augustus. Dus nog zo'n 3 weken voor einde transferwindow op 31 augustus.

Ik houdt nog rekening met verschillende mutaties. Verder denk ik dat Hamstra heus wel opties heeft om te versterken.
Misschien zijn er al afspraken gemaakt en zitten er een paar "te wachten" op definitieve overgang naar ons.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Ebiede » 08-08-2018 07:36

Engeland zit dit weekend op slot. Daar zit het meeste geld. Als die bal niet begint te rollen deze dagen, gebeurt er niet zo heel veel meer ben ik bang.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor Wizard » 08-08-2018 07:41

Ebiede schreef:Engeland zit dit weekend op slot. Daar zit het meeste geld. Als die bal niet begint te rollen deze dagen, gebeurt er niet zo heel veel meer ben ik bang.

Daar ben ik ook bang voor. Clubs als Genu en Fiorentina die interesse in Zeneli toonden gaan de bodemprijs voor Zeneli bieden, wanneer er in hun team niemand wordt verkocht (of de concurrentie moet zich fors versterken).
Veerman zal nog wel vertrekken. Naar het schijnt gaan de clubs er wel uitkomen.
Tevens verwacht ik nog steeds dat er uit het rijtje Woudenberg, Yuki en Thorsby nog wel 1-2 spelers vertrekken.
Wat dat betreft zal Hansma zijn lijstjes klaar hebben. Voor Veerman zal sowieso een vleugel of een middenvelder komen.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Hakansson » 09-08-2018 12:47

Benieuwd hoe lang het duurt voordat wij er zelf nu iets bij krijgen, nu henk weg is
Hakansson
Selectiespeler

Berichtdoor Rick » 09-08-2018 13:25

Hakansson schreef:Benieuwd hoe lang het duurt voordat wij er zelf nu iets bij krijgen, nu henk weg is

Hoop dat de club in ziet dat het dit jaar echt moet gebeuren. De supporters verwachten gewoon meer en mijn inziens terecht. Een Zwolle laat de laatste jaren met beperkte middelen ook zien dat er gepresteerd kan worden. Het is echter ook steeds lastiger om goede spelers uit Zweden en Denemarken te halen. De topclubs daar die hebben meer te besteden en wij spelen al jaren geen Europees voetbal meer. Je kan die lijn echter alleen doorbreken door sportief weer 'constant' te gaan presteren. De thuiswedstrijden winnen is daarin ook van belang. Iets wat onder Streppel echt amper gebeurde. Ook in deze selectie mis ik wederom kwaliteit en mentaliteit. De spelers zijn veel te snel tevreden.

Ook al moeten Lammers en Hornkamp het nog laten zien, de prioriteit ligt echt bij het middenveld en verdediging. Met van Rhijn zouden wij al een stuk stabieler zijn en is de druk op een Floranus veel minder groot om direct te presteren. Op het middenveld heb je in ieder geval nog een speler met kwaliteit nodig als Schöne. Maar ook met Siem de Jong, Maher of Sinkgraven ga je er al op vooruit. Maar ook bij hen zijn er mitsen en maren. Siem en Sinkgraven zijn blessuregevoelig en Maher heeft nooit aangetoond over mentaliteit te beschikken.

Tot slot zou een extra vleugelaanvaller met diepgang, snelheid en scorend vermogen echt gewenst zijn. De vraag is of je de portemonnee moet trekken voor een Kuwas of anders Semedo. De kans is dan groot dat Rojas/Mihijlovic wederom een seizoen voornamelijk bankspeler zijn en niet echt een kans krijgen. Echter, ben je met een Kuwas bijna gegarandeerd van doelpunten, veel assists en beleving. Dat weegt voor mij een stuk zwaarder en zou die dan ook voor max 3.5 proberen te halen. De goedkopere opties zijn Aissaidi en Okita.

De club moet dan wel nog afscheid nemen van een aantal spelers om dit mogelijk te maken en daar gaat het vermoedelijk mis. Zowel Kobayashi, van Amersfoort, Thorsby en Smidt zijn moeilijk te verkopen. Alleen Zeneli zie ik dit jaar nog vertrekken.

Kortom met nog drie gerichte aankopen kan je echt meestrijden met de subtop. Ideaal zou zijn: van Rhijn, Schöne en Kuwas/Semedo. Maar ook met van Rhijn, Maher en Aissaidi/Okita ben ik tevreden. Persoonlijk denk ik ook dat het de moeite waard is om dit jaar de investeringen te maken, nog zo'n jaar en het geld in kas raakt sowieso wel op door de terugloop van sponsoren en supporters. Bovendien wordt je ingehaald door andere clubs en blijf je naast de kwaliteitsspelers grijpen.
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor Ebiede » 09-08-2018 13:44

Rick schreef: Een Zwolle laat de laatste jaren met beperkte middelen ook zien dat er gepresteerd kan worden.

Verder ben ik het wel met je eens hoor, maar Zwolle is nog geen jaar boven ons geëindigd.
Ebiede
Superster

Berichtdoor Rick » 09-08-2018 13:50

Verder ben ik het wel met je eens hoor, maar Zwolle is nog geen jaar boven ons geëindigd.[/quote]

Van de afgelopen seizoenen zijn ze 2x boven ons geëindigd en vorig seizoen met 2 punten onder ons (begroting van 12 miljoen?)
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor BK2007 » 15-08-2018 08:17

Nog geen bevestiging van een vertrekkende speler. Terwijl Rienstra al binnengehengeld wordt. Dit is nieuw :mrgreen: .
BK2007
Superster

Berichtdoor Ebiede » 15-08-2018 08:37

BK2007 schreef:Nog geen bevestiging van een vertrekkende speler. Terwijl Rienstra al binnengehengeld wordt. Dit is nieuw :mrgreen: .

Naess vertrekt naar Stabeak.
Ebiede
Superster

Berichtdoor BK2007 » 15-08-2018 08:50

Naess is meer een CV. Mocht Naess vertrekken mag ik aannemen dat er nog een CV gehaald wordt. Misschien Leeuwin ?
BK2007
Superster

Berichtdoor Baas » 15-08-2018 09:25

Er gaat nog wel het nodige gebeuren verwacht ik.

Achterin staat het allemaal niet even lekker. Naess lijkt weg te gaan en het is te hopen dat ook Doke onze club verlaat.
In dat geval mag er wat mij betreft een echt goede CV komen. Ik vind Bulthuis niet basiswaardig.
Het is mijn hoop dan dan Floranus de verwachtingen waarmaakt.

We hebben nu wel veel middenvelders:
Schaars, Yuki, Thorsby, Rienstra, Pelle, Vlap, Kongolo, Bruijn, Frederiksen, Naess (kan cvm spelen).
Ik verwacht dat er 1 of 2 van de middenvelders nog gaan vertrekken.

Aanvallend is het niet heel breed en een vleugelspeler erbij zou niet gek zijn (hoop nog steeds op Kuwas :) )
Daarbij staat Zeneli nog in de belangstelling van een paar Italiaanse clubs.

Hamstra is nog lang niet klaar volgens mij :D
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Mackan68 » 15-08-2018 15:26

Baas schreef:Er gaat nog wel het nodige gebeuren verwacht ik.

Achterin staat het allemaal niet even lekker. Naess lijkt weg te gaan en het is te hopen dat ook Doke onze club verlaat.

Heerenveen heeft de onderhandelingen met Stabaek stop gezet. Naess moet verder op zoek naar een andere club.
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor Thinkman » 15-08-2018 19:43

Mackan68 schreef:Heerenveen heeft de onderhandelingen met Stabaek stop gezet. Naess moet verder op zoek naar een andere club.

Jaemmer. Vond Naess typisch een speler voor Stabaek, al weet ik niet waerom..

Misschien Aek Athene?
Thinkman
Superster

Berichtdoor Jazz » 16-08-2018 07:11

Thinkman schreef:Jaemmer. Vond Naess typisch een speler voor Stabaek, al weet ik niet waerom..

Misschien Aek Athene?

Zal me niks verbazen dat Stabaek met een in Heerenveens ogen "lachwekkend" bod op de proppen is gekomen. Via de media hebbben we al eerder vernomen dat Heerenveen een stuk moeilijker is geworden qua onderhandelen. Zie verkoop Larsson, Dumfries, Veerman etc.
Jazz
Superster

Berichtdoor Wizard » 16-08-2018 07:23

Jazz schreef:Via de media hebbben we al eerder vernomen dat Heerenveen een stuk moeilijker is geworden qua onderhandelen. Zie verkoop Larsson, Dumfries, Veerman etc.

Het is wat de media ons laat doen geloven. Ik verwacht niet dat Heerenveen moeilijker is geworden qua onderhandelen. Bijvoorbeeld: Voor Larsson is relatief weinig geld ontvangen, terwijl bijv. St. Juste voor een reële prijs is verkocht. Daarnaast is Dumfries al vrij vroeg in het seizoen vertrokken, zodat je dan ook prima je poot wat langer stijf kunt houden (met het oog op andere geïnteresseerde clubs).
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Jelmer1981 » 16-08-2018 09:37

Wat betreft Odegaard lijkt het er op dat hij meerdere opties tegen elkaar aan het afwegen is. Ik zou me kunnen voorstellen dat hij zich niet in de championship gaat laten kapotschoppen, en dus twijfelt tussen Heerenveen en Vitesse. Ik kan me ook goed voorstellen dat hij even af wil wachten wat Vitesse vanavond tegen Basel doet. Hopelijk is de keuze voor "het bekende" simpel, wanneer Vitesse geen Europa League speelt dit seizoen.
Jelmer1981
Basisspeler

Berichtdoor Baas » 16-08-2018 11:18

Ödegaard is gewoon een middenvelder met veel kwaliteit, het is een genot om naar te kijken.
Echter, ik ben bang dat het middenveld bij ons wel vol is en als we hem binnenhalen, dat hij op de vleugel gaat spelen.
Vorig seizoen hebben we gezien dat dit niet goed werkt. Gelukkig hadden we Dumfries die er vaak overheen kwam, maar die hebben we dus nu niet meer.
Ik heb liever dat ze een vleugelspeler kopen, zodat we met echte vleugels gaan spelen en niet met aanvallende middenvelders op die positie.
Op dit moment zijn er maar 3 echte vleugelspelers: Zeneli, Rojas en Mihaijlovic.
Ik denk dat die bezetting erg dun is en daarbij hebben 2 van de 3 zich nog totaal niet bewezen.
Mijn hoop is dan ook dat Hamstra vol inzet op deze positie en wat mij betreft goed investeert.
Ik heb Kuwas nu al te vaak genoemd, maar als je die voor 3 - 3,5 mln kan halen, is dat de investering denk ik wel waard.
Die gast is nog jong, daar kom je voor naar het stadion en hij kan over een jaar of 2-3 nog goed verkocht worden (mits hij zich normaal ontwikkelt)
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor tha boelie » 16-08-2018 11:23

Kuwas zou fantastisch zijn, die is nu 25 jaar. Als hij hier 2 seizoenen speelt is hij nog steeds maar 27 jaar en zou je nog wel een leuk geld bedrag voor hem kunnen krijgen. Wellicht zou je Woudenberg en/of Van Amersfoort in de deal kunnen betrekken. Kuwas heeft aangegeven dat hij Heerenveen wel als een stap hogerop ziet.
tha boelie
Basisspeler

Berichtdoor Jazz » 16-08-2018 11:53

Waarom komen jullie steeds met Kuwas op de proppen? Heerenveen gaat never nooit 3 tot 3.5 miljoen betalen.
Jazz
Superster

Berichtdoor Baas » 16-08-2018 12:35

Jazz schreef:Waarom komen jullie steeds met Kuwas op de proppen? Heerenveen gaat never nooit 3 tot 3.5 miljoen betalen.

Omdat het een goede voetballer is die bij een club speelt die lager aangeschreven staat dan onze SCH en de top 3 hem niet haalt! Waarom zouden we daarin niet willen investeren? Die Rienstra betalen we toch ook een miljoen voor als we de berichten mogen geloven..
Er zijn op dit moment zeer weinig creatieve spelers. We komen nu naar het stadion voor Thorsby ''want die werkt altijd zo hard''.
Ik wil mooie acties zien, doelpunten, assists. Deze man werd door Blind gelinkt aan Oranje, maar speelt nog bij Heracles. Ik zie het als een kans, beetje ambitie tonen is niet verkeerd. Vooralsnog doen we het met huurspelers en (met alle respect) afdankers van onze concurrenten.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Mackan68 » 16-08-2018 20:59

Baas schreef:Omdat het een goede voetballer is die bij een club speelt die lager aangeschreven staat dan onze SCH en de top 3 hem niet haalt! Waarom zouden we daarin niet willen investeren? Die Rienstra betalen we toch ook een miljoen voor als we de berichten mogen geloven..
Er zijn op dit moment zeer weinig creatieve spelers. We komen nu naar het stadion voor Thorsby ''want die werkt altijd zo hard''.
Ik wil mooie acties zien, doelpunten, assists. Deze man werd door Blind gelinkt aan Oranje, maar speelt nog bij Heracles. Ik zie het als een kans, beetje ambitie tonen is niet verkeerd. Vooralsnog doen we het met huurspelers en (met alle respect) afdankers van onze concurrenten.

Ik kom voor Vlap, Mihajlovic, Zeneli, Rojas, Lammers, Pierie. En boven al, voor het team! Beetje typisch om alleen Thorsby te noemen als speler waarvoor supporters naar het stadion zouden komen.
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor Baas » 17-08-2018 07:12

Ik bedoel daarmee te zeggen dat we creativiteit missen.
En hij was de man die 2x scoorde tegen zwolle.
Ik zeg heus niet dat ik niet voor de anderen kom, maar Thorsby is wel een beetje de verpersoonlijking van ons team:
Hard werken, graag willen, maar eigenlijk niet goed genoeg kunnen voetballen.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Goran Popov » 21-08-2018 08:05

Ik kan het fout hebben, maar volgens mij hebben we sinds Miralem Sulejmani geen énkele linksbenige vleugelaanvaller meer gehad die een basisplaats had. Odegaard reken ik niet als vleugelaanvaller, en ook Wildschut was niet zeker van een basisplaats. In meer dan 10 jaar. Ik vind dit toch wel erg vreemd.
Goran Popov
Nieuw talent

Berichtdoor tha boelie » 21-08-2018 09:43

Marco Pappa :D
tha boelie
Basisspeler

Berichtdoor Knipecity » 21-08-2018 21:48

Baas schreef:Ik bedoel daarmee te zeggen dat we creativiteit missen.
En hij was de man die 2x scoorde tegen zwolle.
Ik zeg heus niet dat ik niet voor de anderen kom, maar Thorsby is wel een beetje de verpersoonlijking van ons team:
Hard werken, graag willen, maar eigenlijk niet goed genoeg kunnen voetballen.

We hebben 0 spelers momenteel voor wie ik graag kom. Ødegaard had er weer 1 kunnen zijn, maar de de rest spreekt mij allemaal niet of nauwelijks aan. Ik houd van technisch vaardige spelers die mooie dingen laten zien. En natuurlijk kan ik een mooie sliding van thorsby ook wel eens waarderen, maar om nou voor de Thorsby’s. van deze wereld naar een stadion te gaan...
Knipecity
Superster

Berichtdoor Baas » 22-08-2018 08:18

Dat zeg ik toch ook.. een speler a la kuwas is wel zo'n speler
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten