Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Janneman schreef:Ik zou in de verdediging gaan voor Nuytinck (zowel linksback als links in het centrum) en Viergever. Beide zijn jongen spelers maar hebben aangetoond een meerwaarde te zijn voor hun ploeg. Ik denk dat ze zich hierbij Heerenveen goed kunnen ontwikkelen en nog wel een paar niveaus hoger aankunnen.

Teven hebben hun werkgevers financiëel de nodige problemen dus moet er wel te onderhandelen zijn over een "leuke" afkoopsom.
Ik zou zeggen niet doen.
Ik heb liever dat ze ervaring in de verdediging inkopen. Die Nuytink (heeft net bijgetekend tot 2013) en Viergever zijn getalenteerd, maar hebben pas 1 jaar Eredivisie erop zitten. Eerst nog maar eens zien hoe ze op langere termijn presteren. We zitten ook niet in een positie dat we ze voor de breete kunne halen.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Naar mijn mening zijn wij vaak te laat om spelers binnen te halen. Wat dat betreft doet NAC het met veel minder middelen veel beter.

Zo trekken NL spelers aan in een vroeg stadium, nu hebben ze Luycks al. En zijn druk bezig om Klavan, Kruiswijk en Janssen van Roda binnen te halen.

Dat zouden ewij toch beter moeten kunnen doen. Wij komen vaak in de laatste week voor aanvang van de competitie nog aanzetten met een onduidelijke Oostblok speler, die dan niet inzetrbaar is of nooit wordt.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

In principe heb je ongelijk. Heerenveen haalt meestal in de winterstop al versterkingen voor een volgend seizoen. Zo was dat met Djuricic, Suljemani, Hansson, Haglund, Elm etc. Het was altijd de bedoeling dat ze eerst een halfjaar mee zouden draaien en er pas in het nieuwe jaar zouden staan, vaak kwamen ze al in die 2e seizoenshelf al aan spelen toe.

Waar een club als NAC nu misschien wel goed mee bezig is, is om spelers wiens contract af loopt binnen te halen. Kost niets en je kunt je toch versterken. Misschien is het aan de andere kant raadzaam om toch nog net even langer te wachten, omdat veel clubs spelers zullen moeten verkopen voor ze andere kunnen aantrekken. Hoe minder vraag er is hoe lager de prijs is die een club voor een overbodige speler kan vragen.

Al met al komt het er volgens mij gewoon op neer dat Heerenveen goed moet kijken welke spelers men wil aantrekken. Daar een lijstje van maken en uitsluitend die spelers halen die men ook echt wil halen. Dat moeten dus spelers zijn die Heerenveen aantoonbaar sterker maken. Dus geen spelers omdat ze toevallig gemakkelijk aangetrokken konden worden maar niets extra's toevoegen.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

De winteraankopen worden vaak vergeten. Svec, Grindheim, Haglund, Sulejmani, ze werden allemaal in de winter gehaald. Ik vind dat een prima taktiek. Ze kunnen rustig een halfjaar wennen, ze doen de hele voorbereiding mee en in het nieuwe seizoen staan ze er. Dat mag Heerenveen veel vaker doen!

Toch heeft zweed1 wel een punt. Papadopulos stond op tijd onder contract, maar Steppe en Elyounoussi absoluut niet. We hadden een keepersprobleem en toen de competitie al begonnen was kwamen ze nog eens met Steppe. Ja, dat gaat nergens over. De keeper is cruciaal, die moet de hele voorbereiding meedoen! Elyounoussi, de opvolger van Sulejmani, kwam ook veel te laat.

Assaidi was een buitenkansje, maar de belangrijkste aankopen kun je niet pas eind augustus mee komen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Skopperij schreef:De winteraankopen worden vaak vergeten. Svec, Grindheim, Haglund, Sulejmani, ze werden allemaal in de winter gehaald. Ik vind dat een prima taktiek. Ze kunnen rustig een halfjaar wennen, ze doen de hele voorbereiding mee en in het nieuwe seizoen staan ze er. Dat mag Heerenveen veel vaker doen!
Afgelopen winter maar één aankoop gezien, dus we mogen hoop ik concluderen dat er nog heel wat komt. En naar woorden zou dat ook komen.. Nieuwe tactiek dus.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Everse adviseert Jans (in de LC)
Jan Everse heeft al een paar keer contact gehad met zijn opvolger Ron Jans en zal zeker nog een paar gesprekken met de nieuwe trainer van SC Heerenveen voeren. ,,Ik kijk er namelijk onafhankelijk en objectief tegenaan.’’ Everse heeft de huidige trainer van FC Groningen inmiddels geadviseerd om voor elke linie uit te kijken naar versterkingen. ,,Maar dat weet Ron zelf ook wel.’’

Door Peter van der Meeren

HEERENVEEN - ,,Ik hou van witte bloemen’’, zegt Jan Everse als hij na zijn officiële afscheid op de middenstip van het Abe Lenstra-stadion is teruggekeerd bij de dug-out. Vervolgens maakt de interim-trainer voor dertien weken wat grapjes over van alles en nog wat; zijn manier om even de aandacht af te leiden van zijn gevoelens. Maar het is zichtbaar dat de Rotterdammer is geraakt door de lovende woorden en het warme applaus van de 25.000 supporters. ,,Ik heb hier een geweldige tijd gehad’’, zegt Everse. ,,Een droom is uitgekomen: ik wilde altijd nog eens bij Heerenveen werken en dat is me gelukt, hoe kort het dan ook is geweest. Dit afscheid maakt me trots en blij. En geloof me: dit is nog altijd een grote club.’’ Aan de hand van Everse – een sfeermaker, die echter ook als het moet de zweep kan laten knallen – wist Heerenveen zich los te rukken uit het degradatiegewoel. Dat ging met vallen (Roda uit), opstaan (PSV thuis) en soms met veel geluk (RKC) het voor elkaar om iets van een collectief te smeden.
,,Ik ben geschrokken van de spanning die op de ploeg stond en ja, ook van het feit dat er binnen deze selectie veel dezelfde spelers rondlopen’’, zegt de tweede interimtrainer van dit seizoen bij Heerenveen. ,,Ik wilde er in eerste instantie
voor zorgen dat de spelers weer plezier kregen in wat ze deden. Dat is aardig gelukt, Ron Jans is ook een trainer die dat er in kan krijgen. Maar geloof me: het lek is nog niet boven.’’ Er dienen versterkingen te komen, vindt Everse, om er voor te zorgen dat Heerenveen terugkeert waar het volgens de clubleiding hoort: in het spoor van de top-vier. Vers bloed in álle linies. ,,Hoe dan ook moet er een spits komen’’, zegt Everse, daarbij voorbijgaand aan het meerjarige contract van de al weken geblesseerde Michal Papadopulos. Heerenveen heeft Bas Dost van Heracles op het oog. Everse, die de eerste divisie aardig kent, denkt echter dat ook de Belg Nacer Chadli van AGOVV een aanwinst voor Heerenveen kan zijn. De twintigjarige oud-speler van Standard Luik en MVV heeft in Apeldoorn nog een contract voor een jaar. Ondanks een royaal aanbod van middenvelders, vindt Everse dat ook daar versterking nodig is. ,,Er zijn nu te veel dezelfde types’’, verklaart de oud-speler van Ajax en Feyenoord. ,,Zeker wel een stuk of vier, vijf. Daarmee kun je geen goed team kneden. Je moet als het ware verschillende puzzelstukjes hebben om er een mooi geheel van te maken.’’
Ook de verdediging behoeft aanvulling. Everse: ,,Zeker een linkspoot in het centrum. Elm kun je daar niet laten staan.’’ Jans heeft inmiddels van Everse te horen gekregen dat Eric Botteghin van FC Zwolle een uitstekende opvolger van Michael Dingsdag kan zijn. De 22-jarige Braziliaan loopt net als Chadli in juni 2011 uit zijn contract. ,,Jaap Stam, die met Eric werkt bij Zwolle, zegt ook dat die jongen zó mee kan in de eredivisie. Uitstraling, balvast, fysiek prima. Botteghin kan hier de tweede Petter Hansson worden.’’ Inmiddels is bekend dat Everse het aanbod voor de positie van linksback ondermaats vindt. De Macedonische international Goran Popov is naar de tribune verwezen omdat hij voortdurend in de fout gaat en op de training niet laat zien daar gemotiveerd aan te werken. En Heerenveen zou ook moeten overwegen een nieuwe doelman te halen, indien Henk Timmer te oud wordt bevonden. ,,Henk heeft laten zien hoe belangrijk het is om een keeper te hebben die goed coacht en rust uitstraalt.’’ Binnen de huidige selectie ziet Everse echter ook voldoende kwaliteit. ,,Jongens als Djuricic en Fazli hebben absoluut potentie, Filip zou eigenlijk achter de spits moeten spelen. Narsingh moet zich doorontwikkelen en Assaidi moet leren effectiever te worden. Hij moet minder straatvoetballer zijn.’’
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

mitrita schreef:Everse adviseert Jans (in de LC)

Inlijsten dit verhaal en er de komende maanden even elke dag naar kijken!!!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Volgens Johan Derksen vandaag op TV is er bij ons niet eens geld om zo'n keeper als Velthuizen te halen.
Eerlijk gezegd geloof ik Derksen niet, maar als hij gelijk heeft zal misschien eerst Beerens verkocht moeten worden voor we kunnen investeren.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

BK2007 schreef:Volgens Johan Derksen vandaag op TV is er bij ons niet eens geld om zo'n keeper als Velthuizen te halen.
Eerlijk gezegd geloof ik Derksen niet, maar als hij gelijk heeft zal misschien eerst Beerens verkocht moeten worden voor we kunnen investeren.
Ach die Derksen die lult ook vaak maar wat, die heeft lang niet altijd gelijk. Er zal niet heel veel geld zijn. Ik heb geen zicht op de financien hoor, maar een Velthuzien zullen we echt nog wel kunnen halen gaq ik van uit. Als het niet zo is dan valt dat me tegen en is het nog maar eens een teken van wat voor wanbeleid er de afgelopen jaren is gevoerd.
eristatius
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 10-03-2010 21:33

Bericht door eristatius »

Kunnen we er niet achter komen hoeveel we kunnen investeren? ik ben wel benieuwd. . . . .
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Velthuizen moet je niet eens willen hebben. Dat is zo'n overschatte keeper. Op hoge ballen kan hij lekker zweven om vervolgens lekker door het gras te rollen, maar ballen simpel op pakken is er niet bij.

Haal dan iemand als Ten Rouwelaar, heeft ook wat meer ervaring en dat is toch wel een vereiste.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

feanfans schreef:Velthuizen moet je niet eens willen hebben. Dat is zo'n overschatte keeper. Op hoge ballen kan hij lekker zweven om vervolgens lekker door het gras te rollen, maar ballen simpel op pakken is er niet bij.

Haal dan iemand als Ten Rouwelaar, heeft ook wat meer ervaring en dat is toch wel een vereiste.
Vind ik ook, al is Piet nog jong en kan hij zich nog ontwikkelen, maar ik zou er zelf, nu, geen geld aan uitgeven. Maar het ging er meer om dat we spelers van die transferwaarde wel of niet zouden kunnen halen. Ik weet niet wat vitesse voor hem vraagt, maar volgens Derksen zouden wij dat niet kunnen betalen.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

eristatius schreef:Kunnen we er niet achter komen hoeveel we kunnen investeren? ik ben wel benieuwd. . . . .

Niet zo moeilijk, in het topic algemeen, begroting/financien is daar bij het uitkomen van de jaarrekening een hele discussie over gevoerd.

Onze directie heeft er enorm veel geld doorheen gejaagd de afgelopen jaren. Mijn inschatting is dat wij ca. 5 a 6 mln te besteden hebben. Bij verkoop van spelers meer.

Hangt ook van af of wij de salariskosten van de miskopen (Popov, Djuric, Kopic, Koning, Papadoupoulos) kunnen kwijtraken. Wellicht moeten we nog wat contracten afkopen.

In totaal schat ik in dat we niet meer dan 3 mln kunnen uitgeven.

Derksen heeft daarin wel gelijk. Zijn redactie bestudeerd de openbare jaarrrekingen goed. Velthuizen kost alleen al 3 a 4 mln, die kunnen we dus niet halen.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Derksen heeft wel gelijk dat er weinig te besteden is, maar wij kunnen Velthuizen wel halen. De vraag alleen is, of dat wel slim is. Ik schat in dat Velthuizen voor een kleine 2 miljoen wel mag vertrekken. 3 a 4 miljoen vind ik erg veel voor een keeper die nog een contract van een jaar heeft. Tevens heeft Vitesse het geld hard nodig. Maar je kon wel aan Derksen zien dat hij, toen hij het gezegd had, begon te twijfelen of hij wel gelijk had. Ik denk dat we Velthuizen wel kunnen kopen, maar dan zijn we wel redelijk door ons budget heen.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

@ zweed1 en ItFean82

Ik heb dus ook derksen gekeken gisteren.
Wat ik dan zo vreemd vind, als heerenveen (bijna) niets om uittegeven heeft, hoe kan het dan dat AZ (failliet & onder curatele) dan wel 2 mio kan bieden op viergever en falkenburg en in eerder stadium Benschop aantrok.

Zelfde lees ik nu dat feijenoord dirk marcellis wil halen, denk dat PSV niet akkoord gaat met een appel en een ei.


Maar wat ik denk is dat onze prioriteit niet bij velthuizen moet liggen, wij hebben wel 2 redelijke keepers (steppe en vandenbusche) denk dat ze beter naar een Linksbenige CV en een linksback kunnen gaan zoeken.
Mocht er dan nog geld zijn dan een goede bewegelijke en doelgerichte spits erbij.
Wij zijn Heerenveen.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Marcellis heeft een gelimiteerde transfersom van 500.000 euro...
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Afgaande op het verhaal van Everse zou ik gaan voor Botteghin, El Akchaoui, Falkenburg, Chadli en Dost.
Djuric en Popov mogen weg, zijn toch grootverdieners uit niet-EU landen. Naast VDB zou ik Timmer achter de hand houden en Bangma op de derde plaats.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

camataru schreef:@ zweed1 en ItFean82

Ik heb dus ook derksen gekeken gisteren.
Wat ik dan zo vreemd vind, als heerenveen (bijna) niets om uittegeven heeft, hoe kan het dan dat AZ (failliet & onder curatele) dan wel 2 mio kan bieden op viergever en falkenburg en in eerder stadium Benschop aantrok.
AZ is niet failliet maar de sponsor DSB. Er vindt overleg plaats over terugbetaling van een lening.

AZ verkoopt de betere spelers (Dembele, Schaars, Hamdouie, Romero) dat levert veel geld op waarmee de schuld voor een deel wordt afgelost en geinvesteerd wordt in jong NL talent.

AZ speelt volgende seizoen met een iets lagere begroting dan wij en worden een directe concurrent. Heb het al eerder gezegd maar wij zij steeds erg laat met het vastleggen van talenten.

Ik zou Viergever/de Jong halen op linksback, Botteghin en Hansson centraal en Dost in de spits. Alleen Dost is prijzig. Viergever, de Jong en Hansson hebben een aflopend contract volgens mij. En Botteghin kost niet meer dan 5 ton.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Als ik dan nu de namen in de Nederlandse competitie voorbij zie komen die in mijn ogen voor een schijntje op te halen zijn dan hoop ik dat Heerenveen weer niet te laat gaan handelen. Viergever, Strootman, Falkenburg, Marcellis, De Jong, Toornstra, Dost, Velthuizen, Verhaegh, Botteghin... Je kan er een elftal mee vullen voor onder de 10 miljoen.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Eric schreef:Als ik dan nu de namen in de Nederlandse competitie voorbij zie komen die in mijn ogen voor een schijntje op te halen zijn dan hoop ik dat Heerenveen weer niet te laat gaan handelen. Viergever, Strootman, Falkenburg, Marcellis, De Jong, Toornstra, Dost, Velthuizen, Verhaegh, Botteghin... Je kan er een elftal mee vullen voor onder de 10 miljoen.
Middenvelders zijn niet nodig naar mijn mening, dus Falkenburg, Strootman en Toornstra vallen af. Toornstra woont bij mij in het dorp en wil helemaal niet naar Heerenveen ivm zijn studie. Bovendien heeft hij nog een contract tot 2012. Hadden ze moeten halen toen hij bij Alphense Boys speelde.

Verhaegh ook overbodig daar speelt Janmaat.

Velthuizen geen prioriteit wanneer je weinig geld te besteden hebt, rest mee eens.
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Jeroen schreef:Marcellis heeft een gelimiteerde transfersom van 500.000 euro...
Nooit geweten :o ! In dat geval zo snel mogelijk Marcellis halen! Maar hoe weet jij dat dan?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Staat vandaag op alle voetbalsites. ;)
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

De hele subtop en de halve top wil die talenten wel vastleggen, dus onzin om te veronderstellen dat ze allemaal voor een prikje beschikbaar zijn. Belangstelling drijft de prijs op! Niettemin is er wel degelijk een aardige voorraad aan spelers die een heel goede aanvulling op onze selectie kunnen zijn. We horen weer niks van belangstelling van Heerenveen in de pers, maar we hebben dan ook een historie van achter de schermen werken.

Ben benieuwd wat het wordt. Gezien zijn verleden hier, denk ik dat er goede kans is dat Hansson naar Heerenveen komt. Botteghin wordt ook door Jan (Everse) en alleman naar ons toegepraat, dus lijkt me ook een kansrijke kandidaat. Linksback is een groot vraagteken. Misschien toch maar El-Ak, want dan hebben we (naast ervaring) ook meteen iemand die prima corners en vrije trappen neemt - iets dat er dit seizoen nogal aan heeft geschort. Wat dat betreft goed nieuws dat Augsburg directe promotie naar de Bundesliga lijkt te gaan missen.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

zweed1 schreef:Onze directie heeft er enorm veel geld doorheen gejaagd de afgelopen jaren. Mijn inschatting is dat wij ca. 5 a 6 mln te besteden hebben. Bij verkoop van spelers meer.
Ik denk dat je hier aardig goed mee zit.

Er is niet alleen transfergeld naar de vele miskopen gegaan, maar men heeft ook transfergeld overgeheveld naar tekorten in de (dure) exploitatie. Je kunt er rustig vanuit gaan dat veel geld gewoon is verdampt.

Het verhaal van de RvC was helder: er is voldoende geld in kas om de selectie te versterken. Een hele dikke oorlogskas is er echter niet meer. Dan kom je inderdaad uit op een miljoen of 6. Dat is overigens geen raar bedrag, menig Eredivisieclub is daarop jaloers. Die 6mln moet genoeg zijn om volgend seizoen goed mee te doen.

Je zult echter wel keuzes moeten maken. Dure spits (Dost)? Dan een transfervrije linksback (De Jong). Dure verdediger (Joao Carlos)? Dan een goedkopere spits (Chadli). In ieder geval kunnen ze Timmer wel vastleggen. Zonde om nog geld te besteden aan een keeper.
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

Ik vind het wel goed dat de halve Eredivisie in verband wordt gebracht met de hier eerder genoemde talenten. Naar wat ik laatst zag loopt er in België ook nog wel het een en ander rond om ons te versterken. Als we de focus daarop zouden leggen hebben we misschien wel meer voor minder.
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Gebruikersavatar
mourinho
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 19-04-2010 14:11
Locatie: Rotterdam

Bericht door mourinho »

Heerenveen rules schreef: Aardig lijstje, alleen Velthuizen vind ik een overschatte ADHD'er.
Check!
Skopperij schreef:[..] In ieder geval kunnen ze Timmer wel vastleggen. Zonde om nog geld te besteden aan een keeper.
Wat is dat toch met dat gepleit voor Timmer? Ik zeg óf Vandenbussche het vertrouwen geven of een échte keeper halen. Er is in Nederland nog steeds geen eredivisie voor veteranenteams, dus moven met die gast...
Motivation + Ambition + Team + Spirit = SUCCESS
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

mourinho schreef: Wat is dat toch met dat gepleit voor Timmer? Ik zeg óf Vandenbussche het vertrouwen geven of een échte keeper halen. Er is in Nederland nog steeds geen eredivisie voor veteranenteams, dus moven met die gast...
Het hele forum pleit ook voor Vdb als eerste en daarachter Timmer. Het is gewoon een makkelijke optie om zo te kunnen investeren in andere plekken op het veld. Prima voor een seizoen.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Nou, ik pleit daar helemaal niet voor. Als we met VdB en Timmer beginnen, dan kunnen we nu al zo'n tien duels Bangma - of een nieuwe paniekaankoop - inplannen. VdB is blessuregevoelig en wisselvallig, Timmer op leeftijd en komt fysiek duidelijk tekort. Alle waardering voor hoe Timmer het nu doet, maar als we volgend jaar weer 'normaal' spelen hebben we een keeper nodig die ook van zijn lijn kan komen. Dat kan de beste man gewoon niet meer. Hij was een perfect lapmiddel voor het competitieslot, maar geen oplossing voor de lange termijn.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

AllardP schreef: Dat kan de beste man gewoon niet meer. Hij was een perfect lapmiddel voor het competitieslot, maar geen oplossing voor de lange termijn.
Amen.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
sibon time
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 06-06-2003 17:02
Locatie: Gorredijk

Bericht door sibon time »

Ik meende gister ook bij Derksen te horen dat in het verhaal van Lens en PSV ook een deal met Marcellis zat, dat die dan naar AZ zou gaan. Weet niet wat daar van waar is, hij zegt wel vaker wat, maar dan is AZ al wel bezig met volgend seizoen. Al zal daar ook wel het een en ander weg moeten om te kunnen/moeten cashen.

Heerenveen zal traditie getrouw wel weer wachten tot in de voorbereiding om ergens iets voor een prikje weg te halen......
Plaats reactie