Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ja joh, misschien moet je even logisch nadenken. Je tweede spits verkopen om vervolgens een nieuwe eerste spits te halen.

Dat heet concurentie...... :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Heerenveen rules schreef:Ja joh, misschien moet je even logisch nadenken. Je tweede spits verkopen om vervolgens een nieuwe eerste spits te halen.

Dat heet concurentie...... :lol: :lol: :lol:
Doorselecteren om meer precies te zijn. Als je de kans hebt om je te versterken, waarom zou je dat laten?
In case of doubt, make it sound convincing
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Precies ja. Doorselecteren is dan het juiste woord. Maar dat doe als je niet tevreden bent over Reza. En ik heb nu niet het idee dat dat zo is. Ik zie Armenteros ook graag komen. Maar dan zal Reza ook gaan. Want die gaat hier niet een jaar op de bank zitten.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Als Veerman echt gaat hebben we gewoon Pelle als back up.

Mochten we de miljoenen van Larsson daadwerkelijk binnenkrijgen zou ik investeren in een goede nummer 10.
Samen maken we de club sterk.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Heerenveen rules schreef:Precies ja. Doorselecteren is dan het juiste woord. Maar dat doe als je niet tevreden bent over Reza. En ik heb nu niet het idee dat dat zo is. Ik zie Armenteros ook graag komen. Maar dan zal Reza ook gaan. Want die gaat hier niet een jaar op de bank zitten.
Ik vind Armenteros niet beter dan Reza. Daarnaast zou ik ook geen 2 oudere spitsen in m'n elftal willen.
Heerenveen is m.n. groot geworden in de ontwikkeling van talentvolle spitsen. Juist bij een vertrek van Veerman/Larsson zou ik proberen een talentvolle jonge spits aan te trekken die zich in de luwte van Reza kan ontwikkelen en wellicht volgend seizoen al basisspeler wordt.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Wizard schreef: Ik vind Armenteros niet beter dan Reza. Daarnaast zou ik ook geen 2 oudere spitsen in m'n elftal willen.
Heerenveen is m.n. groot geworden in de ontwikkeling van talentvolle spitsen. Juist bij een vertrek van Veerman/Larsson zou ik proberen een talentvolle jonge spits aan te trekken die zich in de luwte van Reza kan ontwikkelen en wellicht volgend seizoen al basisspeler wordt.
Armenteros is geweldig man! Reza doet het niet slecht hoor, maar Armenteros is een voetballer pur sang. Zou echt een geweldige speler zijn voor Heerenveen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Inderdaad rust, de ideale spits voor ons in mijn ogen. Een niveautje hoger dan Reza. Balvast, snel, goede actie, sterk en doelttreffend. Als hij komt dan hebben we een 'topteam'. Maar ik zie dat zeker niet gebeuren. Armenteros wil hogerop.
Irevino
Nieuw talent
Berichten: 118
Lid geworden op: 03-06-2015 22:53

Bericht door Irevino »

Nieuwe speler voor Heerenveen, nummer 16. Woudenberg?
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Zou goed kunnen, speelt bij Feyenoord met nummer 15, maar die is nét ingepikt door Mihajlovic
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Irevino schreef:Nieuwe speler voor Heerenveen, nummer 16. Woudenberg?
Hoe kom je daarbij?

Zie het nu op feanonline. Mooi! Ben benieuwd.Nog 44 minuten. :mrgreen:
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Woudenberg! :stan: 8)
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Tijd om seizoenskaart te verlengen!
Alle ballen op Henkie!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Hoop wel dat het bij Lucas Woudenberg om koop gaat, zo niet, dan ben ik niet zo enthousiast over.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Noem mij maar kortzichtig maar als supporter wil ik het best mogelijk elftal op het veld zien.
Het gaat mij om het voetbal. Als we door 2 of 3 gehuurde spelers een beter elftal op de been kunnen brengen is dat dikke prima. Wie weet staat er volgend jaar wel een jeugdspeler die definitief door kan breken op de linksback positie.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Nu een raar bericht op Instagram:

Welke 2 spelers spelen komend seizoen bij ons:
Waterman
Otigba
Uth
Dost
Edman
Narsingh
Bosvelt
Elm
Reza

Wat heeft dat te betekenen? Naast Reza is van deze groep alleen Elm een optie, maar dan Rasmus?
Kevin1990
Jeugdspeler
Berichten: 36
Lid geworden op: 13-09-2012 20:01

Bericht door Kevin1990 »

Kaz_SCH schreef:Nu een raar bericht op Instagram:

Welke 2 spelers spelen komend seizoen bij ons:
Waterman
Otigba
Uth
Dost
Edman
Narsingh
Bosvelt
Elm
Reza

Wat heeft dat te betekenen? Naast Reza is van deze groep alleen Elm een optie, maar dan Rasmus?
Laatste twee waren

Radomski en
Ghoochanejhad. Lees het dan nog eens van boven naar beneden ;)
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Kijk eens naar de voorletters. :lol:
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Even de eerste letters achter elkaar zetten
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Haha sjezus, goeiemorgen. Ik ga koffie halen.
WaZZupah
Nieuw talent
Berichten: 52
Lid geworden op: 29-06-2005 10:35
Locatie: Rottum

Bericht door WaZZupah »

2 jarig contract
Je Leeft maar 1x Dus leef voor Heerenveen
Silver

Bericht door Silver »

WaZZupah schreef:2 jarig contract
+ optie voor nog een 3e jaar. Complimenten, denk dat we hier een goede linksback aan hebben met groeipotentie die bovendien gekocht is en niet gehuurd. Blij dat het bestuur niet overstag is gegaan en gekozen heeft voor de huurconstructie maar voet bij stuk heeft gehouden.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Zeer sterk gehandeld weer!

Krijgen zo een leuk elftal hoor. Loopvermogen en kracht erbij, twee buitenspelers. Wat jonge talenten daarachter. Heel mooi!!

Verlengen die kaarten!
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Heel mooi dit! Nu als de kers op de taart nog een back-up voor Schaars (El Makrini?), en een vervanger voor Veerman (Grot?).
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 835
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Dumfries was zondag al mooi om naar te kijken, nu aan de andere kant no'g zon een.
Heerlijk.

Inderdaad, de club toont ambitie! # ik verleng
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Gaat lekker Hamstra!!complimenten!!
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Wel een doorpakker die Hamstra! Komt ook nog eens goed uit zijn woorden. In tegenstelling tot Hansma en Vonk is dit wel echt een verademing. Laat zich ook niet gek maken door wat quotes van zaakwaarnemers.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Kaz_SCH schreef:Heel mooi dit! Nu als de kers op de taart nog een back-up voor Schaars (El Makrini?), en een vervanger voor Veerman (Grot?).
El Makrini, heb je die zijn knoeien bij Roda afgelopen jaar.?

enige waar je in moet/kan gaan investeren zijn talantvolle jongens van 17 a 18 jaar. Selectie is nu volledig en dat drie weken voor de competitie! Dikke pluim..

De vervanger van Schaars is toch Jordy Bruijn, die net zn contract weer heeft verlengd.
Spijt heb je morgen maar!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3640
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Indien je Veerman kunt verkopen en een jonge, talentvolle spits kunnen aantrekken lijkt dat nog een goede zet deze zomer. Verder zal er niks meer vertrekken verwacht ik, ondanks sluimerende interesse in Zeneli. En dan zal er ook niet veel meer bij komen.

Na een goede transferperiode vorige zomer tot nu toe weer zeer sterk gehandeld. Ik ben zeer te spreken over het beleid van Hamstra, die poogt alleen kwaliteit te halen. Je zult wel eens ergens mis zitten, maar ze weten in ieder geval heel goed wie ze willen hebben en zijn vervolgens bereid om de investering in die spelers te doen.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

fuotbalgek schreef: Na een goede transferperiode vorige zomer tot nu toe weer zeer sterk gehandeld. Ik ben zeer te spreken over het beleid van Hamstra, die poogt alleen kwaliteit te halen. Je zult wel eens ergens mis zitten, maar ze weten in ieder geval heel goed wie ze willen hebben en zijn vervolgens bereid om de investering in die spelers te doen.
Prima verhaal fuotbalgek!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ben tot nu toe zeker tevreden met het transferbeleid. Woudenberg, Dumfries en Hahn zijn zeker een vooruitgang ten opzichte van Bijker, Marzo en Mulder.

Hoegh, Rojas en Mihajlovic ken ik niet goed genoeg om erover te oordelen, maar op basis van de filmpjes (en statistieken) lijken de vleugelspelers prima!
Plaats reactie