Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Skopperij » 31-03-2010 08:48

Ik vind het werkelijk een uitstekende beslissing van de directie.

Kijk, voetballen kunnen ze allemaal. Daar gaat het mij niet om. We hebben heel hard een frisse wind nodig binnen Heerenveen en als het weggaan van Sibon en Henrique betekent dat er meer kansen zijn voor Fazli, Djuricic, Wojchiechowski en Assaidi juich ik dat alleen maar toe. Bovendien komt er financieel ruimte voor de broodnodige versterkingen. Je moet meer naar het 'proces' kijken dat de directie hiermee beoogt te beïnvloeden dan naar de spelers zelf.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Flying Frisian » 31-03-2010 09:14

Jeroen schreef:Ik denk dat Houtkoop komend seizoen al met de selectie mee kan. Heerlijke speler. Bovendien kan hij op de plek van Beerens, daar kunnen we wel wat concurrentie gebruiken.

Volgens mij is Houtkoop een linkshalf (eventueel linksbuiten), een positie waar de club wel voldoende alternatieven voor heeft. Voor de positie van Beerens hebben we Elyounoussi (mits hij niet vertrekt), Narsingh en eventueel Assaidi.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Jeroen » 31-03-2010 09:16

Ik heb hem bij Emmen ook van rechts zien komen, deed ie prima.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Jeroen » 31-03-2010 09:39

Lekker hoor, de schoonmaak van vandaag. Krijg er echt zo'n Football Manager gevoel van, waar je ook altijd gelijk 15 man op de transferlijst zet. :P

Nu vooruit kijken naar de nieuwe aankopen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Flying Frisian » 31-03-2010 12:13

De club heeft nu A (niet verlengen van contracten) gezegd en nu is het wachten/hopen op B (verkopen van spelers die het niet gaan redden) en C (het doen van gerichte aankopen).

Door de hoge salarissen die sommige spelers ontvangen tijdens hun nog doorlopende contracten zal het echter lastig worden bepaalde spelers te slijten.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor mitrita » 31-03-2010 12:54

Het volledige verhaal vandaag in de lC

HEERENVEEN – SC Heerenveen brengt het aantal contractspelers met ingang van het nieuwe seizoen terug van 53 naar 42. De opvallendste spelers van wie het contract niet wordt verlengd zijn Gerald Sibon, Paulo Henrique, Michael Dingsdag en Arnor Smárason. De club maakt daarmee werk van de eerder aangekondigde bezuinigingsmaatregel. ,,Op dit stuit giet it yn de hiele fuotballerij even minder’’, zegt directeur Yme Kuiper. Veel meer Nederlandse voetbalclubs
ontslaan spelers vanwege bezuinigingen. Ze streven naar kleinere slecties of willen te dure spelers een lager salaris bieden. Bij Feyenoord en Willem II hebben zeven spelers geen contractverlenging gekregen, bij Ajax vijf.


Vertrek Sibon, Dingsdag en Paulo Henrique

Door Johann Mast

HEERENVEEN – Gerald Sibon moet definitief op zoek naar een nieuwe club. Het aflopende contract van de bijna 36-jarige topscorer van SC Heerenveen wordt niet verlengd. De nieuwe trainer Ron Jans ziet in Michal Papadopulos, nu reserve achter Sibon, zijn aanvalsleider voor het komende seizoen en wil nog een spits aantrekken. Ook Michael Dingsdag, Paulo Henrique en Arnór Smárason gaan de club verlaten. De clubleiding van Heerenveen gaf al eerder aan fors te willen snoeien in het aantal contractspelers. Van 53 in totaal (A-selectie tot en met A-junioren) gaat de club nu daadwerkelijk terug naar 42. Van de huidige eerste selectie, die nu uit 32 contractspelers bestaat, vloeien na dit seizoen een vijftal spelers af. Naast Sibon, Dingsdag en Smárason zijn dat Paulo Henrique en Hernan Losada. De club heeft besloten de optie op Anderlecht-huurling Losada niet te lichten. Het vertrek van Paulo Henrique is opmerkelijk. De club beschouwde de Braziliaan als een van de grote talenten en hoopte miljoenen aan de aanvaller te verdienen. Heerenveen trok vorig jaar Bryan Ruiz (nu FC Twente) mede niet aan, omdat men in Henrique (en ook de inmiddels
verhuurde Tarik Elyounoussi) een groeibriljant zag. Henrique is dit seizoen stil blijven staan in zijn ontwikkeling, geeft directeur Yme Kuiper toe. ,,Dêrby
komt dat Paulo achterôf fynt dat hy te betiid út Brazilië nei Europa gien is.’’ Henrique keert terug naar zijn vaderland. Gerald Sibon wil zijn voetbalcarrière
nog niet beëindigen. De spits hoopt een club te vinden in Australië of de Verenigde Staten, maar er is nog geen concrete interesse. De Drent kwam in
twee perioden bij Heerenveen (januari 2003-mei 2004 en 2007- heden) tot dusver in 123 competitiewedstrijden tot 43 doelpunten voor Heerenveen. Sibon is
met negen doelpunten ook clubtopscorer in Europese wedstrijden. De club laat de routinier ,,mei pine yn it hert’’ gaan, zegt Kuiper. ,,Gerald hat in soad fertsjinsten foar de club hân en presteart op dit stuit fantastysk. Mar hy wurdt 36 en Ron Jans wol der in nije spits by ha.’’ Michael Dingsdag moet vertrekken omdat hij geen basisplaats meer heeft. De club wil komend seizoen investeren in nieuwe verdedigers en aanvallers, terwijl er tegelijk bezuinigd moet worden.
,,Dêr ûntkomt gjin club oan. Op dit stuit giet it even minder yn it proffuotbal’’, aldus Kuiper. Mede om die reden is er komend seizoen geen plaats meer
voor Arnór Smárason. Volgens Kuiper heeft Heerenveen ook komend seizoen genoeg goede middenvelders. Smárason was dit seizoen langdurig geblesseerd.
,,Ek dit is in drege beslissing, mar Arnor is hast 22 jier en moat fuotbalje’’, aldus Kuiper. Over de aflopende contracten van de doelmannen Henk Timmer en (de gehuurde) Martin Lejsal wordt binnenkort pas een beslissing genomen. Mogelijk
blijft Timmer alsnog. Ook de aflopende contracten van Henrico Drost (momenteel
verhuurd aan VVV), Cecilio Lopes (verhuurd aan FC Zwolle), Sofian Akouili, Arjen Bergsma, Agil Etemadi, Hassan Bai Kamara en Michel Poldervaart worden
niet verlengd. Over mogelijke contractverlenging voor Pavel Wojchiechowski wordt binnenkort een besluit genomen. Heerenveen wil verder met de Emmen-huurlingen Xander Houtkoop en Harmen Zeinstra en mogelijk ook met de jeugdspelers Robin Eriksson en Björn Jonsson, van wie het contract
ook afloopt. De op dit moment verhuurde spelers Calvin Jong-A-Pin (Vitesse),
Milan Kopic (Slavia Praag) en Tarik Elyounoussi (Lilleström) keren in juli in Heerenveen terug als hun huidige clubs niet met ze verder willen.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Ebiede » 31-03-2010 12:58

Zo! een duidelijk verhaal van de directie, waar ik me ook nog in kan vinden.

Duidelijk, helder en wat mij betreft prima zo.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Skopperij » 31-03-2010 13:05

Klopt, laten we alsjeblieft wat vertrouwen hebben! We roepen al tijden dat er keihard gesaneerd moet worden, dan doen ze dat, is het weer niet goed... Ik ben blij dat ze geen halve maatregelen nemen.

Dit is de eerste stap: de selectie inkrimpen. Hopelijk zijn er nog geïnteresseerde clubs voor Steppe, Popov enz. Nu hebben we eindelijk weer een beetje ruimte in het salarishuis voor een paar goede versterkingen. Bovendien krijgen toptalenten zoals Fazli, Djuricic en Wojchiechowski nu ook meer kans.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor RedWings » 31-03-2010 13:20

Inderdaad. Goed dat er (eindelijk) eens een duidelijk verhaal en hele maatregelen komen van de directie.

Door middel van het inkrimpen van de selectie wordt in ieder geval de eerste stap richting herstel gezet. Nu hopen dat een aantal clubs nog een paar van onze zwakkere schakels (Kopic, Elyounoussi, Popov, ...) willen overnemen en je bent alweer een stap verder. En natuurlijk is het jammer dat bijv. een sympathieke en talentvolle jongen als Smarason moet vertrekken, maar wanneer je écht wilt doorselecteren zul je altijd wel een paar mensen teleur moeten stellen.

Nu nog een aantal gerichte aankopen in de defensie (centrum en linksback) en een extra centrumspits en je bent, denk ik, al een heel eind.
If you can't beat them, arrange to have them beaten.
Avatar gebruiker
RedWings
Bankzitter
 
Berichten: 48
Geregistreerd op: 11-11-2008 16:00
Woonplaats: Groningen

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Knipecity » 31-03-2010 13:21

SC Heerenveen brengt het aantal contractspelers met ingang van het nieuwe seizoen terug van 53 naar 42


Als je zo redeneert zou er nu dus niets meer bij komen.... Er zullen nog wel meer weg moeten/gaan als men op die 42 wil blijven want er komen echt wel aankopen. Maar dit zijn uitsluitend mensen van wie het contract afloopt.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Gekko » 31-03-2010 13:27

Bak, Popov, Pin, Kopic, Djuric, Steppe zie ik ook vertrekken. Als er tenminste een club voor ze komt. Het nog niet beslissen over Lejsal en Timmer betekent denk ik dat Steppe het kan schudden.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Flying Frisian » 31-03-2010 13:33

Gekko schreef:Bak, Popov, Pin, Kopic, Djuric, Steppe zie ik ook vertrekken. Als er tenminste een club voor ze komt. Het nog niet beslissen over Lejsal en Timmer betekent denk ik dat Steppe het kan schudden.

Ik denk dat ze eerst kijken of Timmer te pochen is voor een extra jaartje profvoetbal, mocht hij zijn handschoenen aan de wilgen hangen, zal de club de optie op Lejsal vermoedelijk lichten. Op die manier houden ze vast aan drie volwaardige keepers in de eerste selectie.

Gezien het feit dat zowel Kopic als Jong-a-Pin als Elyounoussi vast waarden zijn bij hun club, zie ik hen komende zomer wel vertrekken uit het Abe Lenstra Stadion.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Gekko » 31-03-2010 13:37

Ik ben ook heel benieuwd of het effect gaat optreden dat bepaalde jongens opbloeien als de rust terug keert en er een trainer voor de groep staat die aan continuiteit werkt.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor boy waterman » 31-03-2010 13:38

spelers als koning,beda en lazaro kunnen/mogen ook wel vertrekken komend zomer..
ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren met spelers als popov,bak nielsen en duric
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Riverside » 31-03-2010 13:49

Mooi dat er nu duidelijkheid is. Na het puinruimen, kunnen we weer kijken naar de toekomst. Hopelijk vertrekken Popov, Breuer, Bak, Elyounoussi, Kopic en Jong a Pin ook nog.

Toch blijft het frappant dat degene die verantwoordelijk is voor het beleid van de afgelopen jaren nu (mede) gaat bepalen wie er weg moeten en wie mogen blijven.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Gekko » 31-03-2010 13:54

Dat is ieder jaar het verhaal bij elke club: degene die spelers haalde vertelt ook weer dat ze mogen gaan.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Freeze » 31-03-2010 13:59

Gekko schreef:Dat is ieder jaar het verhaal bij elke club: degene die spelers haalde vertelt ook weer dat ze mogen gaan.

Behalve bij Ajax, daar worden ze het volgende jaar afgedankt door een nieuwe trainer. Ik hoop dat we niet die kant opgaan en dat er weer wat ouderwetse continuïteit zal ontstaan.
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Avatar gebruiker
Freeze
Basisspeler
 
Berichten: 626
Geregistreerd op: 15-05-2005 14:57
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 31-03-2010 14:04

boy waterman schreef:spelers als koning,beda en lazaro kunnen/mogen ook wel vertrekken komend zomer..
ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren met spelers als popov,bak nielsen en duric


Ik ook, want Lazaro en Beda komen zelfs bij het tweede lang niet altijd aan voetballen toe.

Verder goed dat ze deze schoonmaak houden, al blijft het van Smara wat jammer.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Flying Frisian » 31-03-2010 14:10

sc Heerenveen heeft Koning transfervrij gehaald en ik neem aan de er wel een Jupiler League-club is die hem gratis wil overnemen. Pedro Beda krijgt hier het komende seizoen 4 ton en ik zie hem niet zo snel vertrekken, Lázaro krijgt de helft van dat bedrag en ik weet niet hoelang zijn contract nog doorloopt.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Gekko » 31-03-2010 14:12

Voorlopig mag het Braziliaanse avontuur met de drie jongelingen als mislukt worden beschouwd. Beda en lazaro zullen de weg volgen die Henrique gaat, hooguit met enige vertraging. Gegokt en verloren, zeg maar.....
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Hielke » 31-03-2010 14:14

De reacties hier vind ik nog vrij mild, aangezien de club nu in woord en gebaar toegeeft dat het transferbeleid van de laatste twee jaar op een op een compleet fiasco is uitgedraaid. Talenten zijn niet doorgebroken of compleet verpieterd, ervaren spelers zijn geen toegevoegde waarde gebleken en gehuurde jongens mogen onverrichterzake terug naar huis. Het gaat niet bij elf vertrekkende spelers blijven, verwacht ik. Popov, Bak Nielsen, Kopic, Djuric, Steppe, Jong-A-Pin en Koning zullen ook nog wel gaan.

Alsof je jarenlang bezig bent met het inrichten van een huis -alle posities dubbel bezet, dus twee banken, twee stoelen, twee tafels, etcetera- en dan in één veeg de boel naar de rommelmarkt brengt. In alle opzichten gaan we een nieuwe start tegemoet.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 31-03-2010 14:19

Klopt, maar dit is wel waar iedereen de laatste tijd om riep. Vandaar dat het vrij mild is denk ik. Het geeft bovendien aan dat iedereen wel inziet dat het transferbeleid gefaald heeft, en Heerenveen geeft dat nu ook min of meer openlijk toe.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Squerrel » 31-03-2010 14:23

Prima die sanering en ze bekennen hier inderdaad schuld Hielke en de verantwoordelijke persoon daarvoor moet zijn conclusies trekken.

Maare Papadopoulos als aanvalsleider? Nou ja, dan reken ik alvast weer op een seizoen als deze.
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor AllardP » 31-03-2010 14:38

Toch ligt het niet alleen aan het transferbeleid. Kopic raakte bij ons geen pepernoot, maar deed het in de Tsjechische competitie prima - en nu weer bij Slavia Praag, schijnt het. Djuric zat in Servië tegen het nationale elftal aan en zit bij ons op de tribune. Elyounoussi is helemaal tragisch: van het grootste Noorse talent tot de duurste miskoop van Heerenveen ooit. Henrique deed het vorig jaar prima - nota bene op een plaats die hem niet ligt - en valt dit seizoen compleet door de mand.

Puur op basis van hun voetbalkwaliteiten zouden deze jongens bij Heerenveen op hun plaats zijn, maar toch komt het er totaal niet uit. Mogelijk komt dat doordat ze niet aan de Nederlandse speelstijl gewend zijn, maar dat zou na een paar maanden opgelost moeten zijn. Een andere mogelijke oorzaak is dat ze zich niet prettig voelen, weinig waardering krijgen, te veel in de verleiding komen of persoonlijke problemen hebben. Een goede begeleiding helpt bij al deze zaken, maar is die er wel? Het komt op mij over dat juist daar gefaald is. De totaal verziekte sfeer in de spelersgroep wijst daar ook op.

Les één voor de komende transferperiode: ga terug naar de bekende succesformule. Haal spelers uit Nederland, België en Scandinavië, bekijk ze meerdere malen en scout ook op mentale aspecten. Les twee: stel iemand aan die zich desnoods full-time gaat bezighouden met het begeleiden van de nieuwkomers. Zo iemand had je voor 1% van de transfersom van Elyounoussi al kunnen halen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Skopperij » 31-03-2010 14:47

Squerrel schreef:Prima die sanering en ze bekennen hier inderdaad schuld Hielke en de verantwoordelijke persoon daarvoor moet zijn conclusies trekken.

Wil je Hielke ook wegsaneren? :mrgreen:

De hele operatie staat of valt met de spelers die ze nu gaan halen. Dat worden essentiële aankopen! Daar heb ik overigens wel vertrouwen in. De laatste paar aankopen (Haglund, Assaidi) hebben voldoende potentieel en zijn gewoon goed gescout. Hopelijk zet die lijn zich door.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Jeroen » 31-03-2010 14:51

AllardP schreef:-goed verhaal-


Was het niet Jan de Jonge die rond de winterstop aangaf dat de club op het gebied van onder andere begeleiding van spelers was ingedut? Dus dat verhaal van AllardP zal wat dat betreft zeker hout snijden.

Ik ga ervanuit dat Ron Jans wat dat betreft zeer scherp is.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Squerrel » 31-03-2010 14:52

Skopperij schreef:Wil je Hielke ook wegsaneren? :mrgreen:


Ach ja, daar wordt toch ook niemand minder van :lol: :mrgreen:
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Heerenveen rules » 31-03-2010 14:53

Ben het hier geheel mee eens, al zet ik mijn vraagtekens bij Henrique. Daar had ik nog wel vertrouwen in. Verder goede beslissingen alleen hoop ik nu nog op Bak, Popov, Elm en Djuric. Dan ruimt het helemaal lekker op. Weg met de middelmaat. Breuer mag blijven als 12e man. Is toch allround.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Hielke » 31-03-2010 14:54

Zeker, AllardP. Om door te breken zijn veel zaken belangrijk. Fouten mogen maken, vertrouwen van de trainer, sfeer in de groep, sfeer in een eventueel gastgezin, begeleiding, uiterlijk van de overbuurvrouw, smaak van de clubtomatensoep, enzovoort.

Voor mijn gevoel is de club altijd een goede voedingsbodem geweest voor talent. Zoals hierboven al opgemerkt is er kennelijk iets misgegaan in de begeleiding. Verder werkte de stijl van Sollied (slechte communicatie, veel wisselen) het doorbreken van talent niet bepaald in de hand. Onder De Jonge en Everse is de spelersgroep totaal verrot gebleken, iedere speler die je daarin inpast verzuipt in de zee van desinteresse en frustratie. Ik heb gewoon medelijden als ik Djuricic zie lopen. Een vlag op een modderschuit.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Transferbeleid 2: Zomer 2010 en daarna

Berichtdoor Gekko » 31-03-2010 14:56

Al die randstedelijke infiltranten hier op het podium.... Maar neemt niet weg dat de omstandigheden voor jonge spelers bij Heerenveen veel minder gunstig zijn dan voorheen. Misschien zijn de keuzes niet eens zoveel slechter maar vooral de begeleiding, sfeer, cultuur, omstandigheden.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten