Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Otsje P » 27-07-2020 11:48

casper schreef:Hoe kom je aan dit nieuws,kan op de officiële site niks vinden..


Voor actueel nieuws moet je ook niet op de officiële site zijn tegenwoordig. Stoor me daar al jaren aan. Facebook en twitter en al die ongein zijn wel actueel. Feanonline zit er gelukkig wel bovenop waardoor ik wel op de hoogte blijf.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor nickstok » 27-07-2020 11:50

Het gaat zeker om een veldspeler en geen keeper getuige de teaser op Twitter. Is ook een Nederlandstalige speler aan de aanwijzingen van Mustafa te horen.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Frisian Viking » 27-07-2020 12:02

Zal die jongen van Anderlecht wel zijn.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor casper » 27-07-2020 12:09

Voor actueel nieuws moet je ook niet op de officiële site zijn tegenwoordig. Stoor me daar al jaren aan. Facebook en twitter en al die ongein zijn wel actueel. Feanonline zit er gelukkig wel bovenop waardoor ik wel op de hoogte blijf.

Heb het inmiddels gevonden,zal mij benieuwen..
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 27-07-2020 12:47

Frisian Viking schreef:Zal die jongen van Anderlecht wel zijn.


Bingo!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Otsje P » 27-07-2020 13:15

Middenvelder die vorig seizoen ook 15 wedstrijden als linksback heeft gespeeld voor Anderlecht.

Ons middenveld lijkt me wel vrij onomstreden te staan maar op deze wijze heb je in 1 klap een back up voor 2 posities gehaald zonder je eventueel aanwezige transferbudget op te maken.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Frisian Viking » 27-07-2020 13:38

Op naar meer.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor pes5 » 27-07-2020 14:11

Klinkt als een type Radomski, als ik Hamstra goed beluister.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor nickstok » 01-08-2020 17:30

LC schrijft dat Faik vandaag niet aanwezig was omdat hij bezig is met een transfer. De club schaarde zijn afwezigheid onder 'persoonlijke omstandigheden' dus het kan best eens waar zijn. In dat opzicht is het aantrekken van Dewaele ook weer logischer. Ben wel benieuwd wat we voor Faik zouden kunnen krijgen. Heeft een redelijk stabiel seizoen gedraaid maar was nu ook weer niet een smaakmaker of uitblinker.
Laatst bijgewerkt door nickstok op 01-08-2020 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor zweed1 » 01-08-2020 19:05

Geen probleem wanneer er flink wat op tafel komt. Ons grootste probleem is links centraal en nog meer de spits. Espejord is al erg matig maar ook constant geblesseerd ook nu weer na 5 maanden gen wedstrijden, hoe is het mogelijk ?

Daar hebben wij niets aan waardoor Ejuke in de spits moet gaan lopen. Daar moet echt iemand staan die garant staat voor 10/15 doelpunten.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 16-08-2020 18:12

Ik ben erg benieuwd hoe de selectie er uitziet bij de competitiestart. Kwalitatief gezien maak ik me op zich geen zorgen; er zullen ongetwijfeld nog een aantal goede spelers aan de selectie worden toegevoegd, en er zal gedurende het seizoen ook wat talent op gaan staan, zoals eigenlijk elk jaar wel.

Waar ik echter wel wat zorgen over heb, is de balans in de selectie. Ik heb het dan over leeftijd en leiderschapskwaliteiten. Nu ook Faik vertrokken is, wordt het wel héél erg jong (en tam). Mulder heeft veel ervaring maar is geen geboren leider, en mist ook die uitstraling.

Fernandez lijkt een bepaalde onverschrokkenheid te hebben, maar moet nog wennen en is ook jong. Vooral naast de ietwat nonchalante Dresevic, komt hij nog niet echt uit de verf. Ik zie in hem echter wel een Tagliafico-achtige linksback, die een gezonde dosis agressie in een team brengt. Het is dan echter wel belangrijk dat er naast Dresevic een degelijke, no-nonsense verderiger komt te staan die de rol van Botman over kan nemen. Ik zie daar het liefst een tactisch sterke verdediger die als verlengstuk van de trainer kan fungeren. In dat kader zou ik een (type) Jan-Arie v/d Heijde naast helemaal niet zo'n gek idee vinden (linkspoot, lang, Nederlandstalig + ervaring).

Ook in de aanval heb je met Ejuke en Van Bergen twee lieve jongens, en vind ik Espejord ondanks zijn uitstraling vrij ingetogen ogen. Ik zou graag eens weer eens type Dost / Weghorst of in mindere mate Veldwijk zijn die een tegenstander angst inboezemen en als kapstok voor het team fungeren. Wie weet kan Smit zoiets brengen; lijkt me wel een hinderlijke spits en mouwenopstroper.

In het verleden hadden we op het middenveld ook altijd wel iemand die de boel op scherp kon zetten, zoals Van den Berg / De Roon / Thorsby / Van Amersfoort. Het wordt zo allemaal wel heel jong en braaf.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor nickstok » 19-08-2020 12:50

Marcel Koppers plaatst zojuist onderstaande afbeelding op Twitter op basis van de fotopersdag en de voorbereiding.

Afbeelding

Hij schrijft daarbij dat Rein Smit en Jaimy Kroesen ook op de foto zijn gezet, maar respectievelijk derde spits en derde doelman zijn. Andere talenten zoals Zaal, Nunumete en Driouech lijken (nog) tekort te komen voor het eerste elftal en zijn ook niet op de foto's voor het eerste elftal gezet.

Dit zou betekenen dat er nog 7 spelers bij moeten de komende weken.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 19-08-2020 13:51

Dat betekent ook dat de basis voor 10/11e vaststaat. En dat lijkt me niet goed genoeg.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 19-08-2020 14:50

nickstok schreef:Marcel Koppers plaatst zojuist onderstaande afbeelding op Twitter op basis van de fotopersdag en de voorbereiding.

Hij schrijft daarbij dat Rein Smit en Jaimy Kroesen ook op de foto zijn gezet, maar respectievelijk derde spits en derde doelman zijn. Andere talenten zoals Zaal, Nunumete en Driouech lijken (nog) tekort te komen voor het eerste elftal en zijn ook niet op de foto's voor het eerste elftal gezet.

Dit zou betekenen dat er nog 7 spelers bij moeten de komende weken.


Ik kan je verzekeren, er komen er max een paar bij. De rest gaat opgevuld worden met jeugdspelers. Met wat voor budget moeten die 7 spelers binnengehaald worden? Hamstra heeft zelf aangegeven dat er geen transferbudget is totdat Ejuke of van Bergen verkocht worden.

Hamstra zal vast en zeker met 1 a 2 huurspelers komen a la Botman.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor nickstok » 19-08-2020 15:44

Jazz schreef:Ik kan je verzekeren, er komen er max een paar bij. De rest gaat opgevuld worden met jeugdspelers. Met wat voor budget moeten die 7 spelers binnengehaald worden? Hamstra heeft zelf aangegeven dat er geen transferbudget is totdat Ejuke of van Bergen verkocht worden.

Hamstra zal vast en zeker met 1 a 2 huurspelers komen a la Botman.


Ja dat verwacht ik ook. Denk ook dat bij een late transfer van Veerman/Ejuke/Van Bergen pas in de winterstop goede vervangers zullen worden gehaald. Zo lang er maar een duidelijk en verstandig beleid achter zit vind ik het ook nog niet eens zo erg. Zou ook niet graag in de situatie van Utrecht zitten waar met behulp van een suikeroom de één na de andere dure speler wordt aangetrokken en eigen jeugd geen kans krijgt.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 21-08-2020 08:29

Bubbe schreef:Wat is de bron hiervoor? Ik heb alleen mee gekregen dat Hamstra 'tegen financiële limieten' aanloopt. Dat wil niet per se zeggen dat er niks mogelijk is, maar dat je enorm moet puzzelen. Als men daadwerkelijk bezig is met Letschert dan is er echt nog wel wat mogelijk. Spelers uit de top3 van de 2e bundesliga verdienen namelijk boven Eredivisie gemiddelde.


https://www.feanonline.nl/nieuws/transf ... een-budget

Ik weet niet wat Hamstra verstaat onder "grote investeringen", maar ik denk dat het gaat over transfers vanaf 5 ton en salarissen van minimaal 1 ton per jaar. Dus dan heb je alleen nog transfervrije spelers over of de types Faik. Transfers van 2 miljoen (Ejuke) zijn dus voorlopig uitgesloten.

"Het is lastig, eigenlijk is er op dit moment geen budget", vertelt de technisch manager van SC Heerenveen in de Leeuwarder Courant. De financiële situatie van de Friese club is inmiddels redelijk duidelijk: zolang er geen spelers voor groot geld worden verkocht, heeft de club geen budget voor grote investeringen. Door de coronacrisis zal het financiële begrotingstekort nog hoger uitvallen dan voorheen."
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor nickstok » 21-08-2020 10:32

Even wat quotes van Hamstra in gesprek met Roelof de Vries:

Hicham Faik is nog altijd in Jubbega. Volgens hem lopen de onderhandelingen nog steeds, maar is de kans nog altijd groot dat hij naar Saudi Arabië gaat.

Hamstra gaf eerder aan dat er nog een tweede keeper, een centrale verdediger een 10 en een spits bij moet. Vandaag zegt ie dat ze het liefst ook nog een middenvelder er bij willen.

De kans dat Ejuke vertrekt is groter dan 50%, aldus Hamstra. Hij gaat niet weg voor minder dan 10 miljoen euro. Er zijn deze zomer al een aantal biedingen geweest.

De selectie moet rond zijn voor de eerste competitiewedstrijd van 12 september. Dat is volgens Hamstra de doelstelling.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 21-08-2020 11:42

nickstok schreef:Hicham Faik is nog altijd in Jubbega. Volgens hem lopen de onderhandelingen nog steeds, maar is de kans nog altijd groot dat hij naar Saudi Arabië gaat.

Hamstra gaf eerder aan dat er nog een tweede keeper, een centrale verdediger een 10 en een spits bij moet. Vandaag zegt ie dat ze het liefst ook nog een middenvelder er bij willen.

De kans dat Ejuke vertrekt is groter dan 50%, aldus Hamstra. Hij gaat niet weg voor minder dan 10 miljoen euro. Er zijn deze zomer al een aantal biedingen geweest.

De selectie moet rond zijn voor de eerste competitiewedstrijd van 12 september. Dat is volgens Hamstra de doelstelling.


Tweede keeper = Mee eens, proberen om toch Svilar te halen

Centrale verdediger = Mee eens, Letschert zal wel gehaald worden om naast Dresevic te staan. Fernandez gaat dan naar
Linksback, heb je hiermee je verdediging klaar

Aanvallender middenvelder = Mee eens, weet niet wie dat moet worden, mocht het niet lukken dan denk ik dat Hajal langzaam gebracht gaat worden

Spits = Eens, Espejord is geen basisspits en Smit is er nog niet klaar voor

Extra middenvelder = Eens, graag iemand met ervaring
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor nickstok » 21-08-2020 12:04

Jazz schreef:Extra middenvelder = Eens, graag iemand met ervaring


Ik vind de invulling van die middenvelder nog wel complex. In principe zou het middenveld met Veerman, Kongolo en de nieuw te halen 10 wel moeten staan. Dan zou je eerder een 'breedte aankoop' op die positie verwachten. Het lijkt mij ook niet zo logisch om Kongolo op het middenveld te vervangen.
Aan de andere kant mis je na het vertrek van Faik wel ervaring op het middenveld dus zou het wel weer wenselijk zijn om een ervaren speler voor de basis te halen.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Otsje P » 21-08-2020 18:32

Vurnon Anita traint mee bij RKC en is transfervrij. Ik weet dat die het bij Willem 2 niet altijd heeft laten zien maar ik ben altijd wel fan van hem geweest. Goed aan de bal, beweeglijk en ervaren. Ik zou er geen moeite mee hebben als ze die erbij nemen.

Letschert zou ik wel een stunt vinden, daar is waarschijnlijk ook belangstelling voor van ploegen met meer financiele mogelijkheden.

Twente huurt alles dat los en vast zit en gaat nu ook nog voor Ekkelenkamp. Dat zou voor ons ook echt een goede diepgaande middenvelder zijn met voetballend- en scorend vermogen.

Het gebrek aan spelers is overigens geen excuus om zo slap te presteren als er in de afgelopen duels gepresteerd wordt. Het vertrek van Botman en Faik laat zich voelen, dat is duidelijk maar verder staat er voor een groot deel dezelfde ploeg. Als er geen inzet is dan krijg je nooit druk op de bal en is het allemaal veel te simpel voor de tegenpartij.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor nickstok » 27-08-2020 18:15

Morgenochtend 11:30 uur spelerspresentatie! Ben benieuwd.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 27-08-2020 18:59

Wie o wie wordt het? Roept u maar.

Het zou mooi zijn als het Letschert wordt. Ik vond dat Hamstra redelijk veel over hem sprak, er speelde sowieso iets. Jongen met een Heerenveen verleden, ervaring en strijdlust.

Maar Hamstra en de club verdienen complimenten voor hoe weinig er uitlekt. Dat is echt wel eens anders geweest en ik heb het idee dat er in de Eredivisie geen club is waar dat beter geregeld is.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-08-2020 19:06

Goran Popov schreef:Wie o wie wordt het? Roept u maar

Na bericht van gisteren dacht ik aan Lex Immers (contract ontbonden) Kan overal op het middenveld, heeft ervaring en deelt ook wel eens een tik uit als het moet.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor nickstok » 27-08-2020 19:10

Ik gok eigenlijk op een aanvallende middenvelder. De presentatie van de rugsponsor met het nummer 10 shirt was me net iets te toevallig vandaag.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 27-08-2020 19:22

Zou heel goed kunnen idd. Wie is de speler eigenlijk die op die foto het shirt draagt? Herken ik zo 123 niet.

En trouwens, wie zegt dat het om 1 speler gaat? Er moet flink wat bij, en je kan niet bezig blijven met die presentaties.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor nickstok » 27-08-2020 19:25

Goran Popov schreef:Zou heel goed kunnen idd. Wie is de speler eigenlijk die op die foto het shirt draagt? Herken ik zo 123 niet.

En trouwens, wie zegt dat het om 1 speler gaat? Er moet flink wat bij, en je kan niet bezig blijven met die presentaties.


Na wat speculaties bleek het om Joris Voest te gaan. Oud-speler en tegenwoordig accountmanager voor de club. Het postuur en kapsel kloppen en hij is ook de meest logische keuze als model aangezien alle spelers vandaag in de Lutte waren.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor paparazzi » 27-08-2020 19:43

Immers.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 27-08-2020 20:16

paparazzi schreef:Immers.


Hoop het niet. Zet mijn geld in op Letschert.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Satyr » 27-08-2020 22:49

Veerman dus?
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor paparazzi » 28-08-2020 00:33

Verrassend Henkie Veerman.
Ik kan ermee leven.
Nu maar hopen dat ie het koppen ook een beetje onder de knie heeft gekregen.
Prima!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron