Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Er is dit jaar zo ontzettend veel geld opgehaald - alleen Sinkgraven al voldoende om de gaten meer dan twee jaar te stoppen - dat er geen noodzaak is om spelers te verkopen. Uitgezonderd natuurlijk spelers die volgend jaar einde contract zijn en niet willen bijtekenen. Als de club wil, blijft de uittocht zo beperkt tot Uth, Nordfeldt, Van Anholt en (misschien) Van den Berg. Laten ze daar vooral op inzetten, dan hoeven we niet weer drie maanden te wachten voor we een fatsoenlijke pot voetbal te zien krijgen. Dus: talenten verlengen (mooi werk al gedaan met St. Juste) en 'nee' aan clubs die trekken aan spelers met een langdurig contract.

Als dit lukt, hoeft het verlanglijstje niet lang te zijn: een keeper (basis), een spits (concurrent Veerman), een vleugelspeler (concurrent Slagveer/stand-in Larsson) en een linksback (basis).
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Inderdaad Allard. Precies wat ik bedoel. We hoeven echt niet te verkopen. Alleen Uth, Nordfeldt en eventueel Van Anholt weg. Voor de rest de ploeg bijelkaar houden. Verhoog anders het salaris van een Larsson, dat verdiend zich vanzelf weer terug. We moeten weer eens gaan bouwen aan de toekomst en dus spelers wat langer vasthouden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Waarom het salaris van Larsson verhogen? Ligt nog 3 jaar vast. Ik neem aan dat hij niet zal openstaan om nu te verlengen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Crash schreef:Waarom het salaris van Larsson verhogen? Ligt nog 3 jaar vast. Ik neem aan dat hij niet zal openstaan om nu te verlengen.
In het kader van hem tevreden houden. Maar 'fuck it', verlengen mag ook natuurlijk. Ook daar mogen wij wel eens wat ambitieuzer in zijn.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Frisian Viking schreef:Inderdaad Allard. Precies wat ik bedoel. We hoeven echt niet te verkopen. Alleen Uth, Nordfeldt en eventueel Van Anholt weg. Voor de rest de ploeg bij elkaar houden. Verhoog anders het salaris van een Larsson, dat verdiend zich vanzelf weer terug. We moeten weer eens gaan bouwen aan de toekomst en dus spelers wat langer vasthouden.
Waarom zou je dat doen? Als PSV Larsson echt wil, bieden ze zo een paar ton hoger dan dat hij hier verdient. Dat kunnen wij nooit betalen. Wij zijn gewoon kansloos. Ik baal er ook ontzettend van, maar dat is nu helaas de realiteit en dat heeft heel weinig met ambitie te maken.

Je kunt Larsson misschien wel overhalen door te stellen dat hij hier altijd een basisplaats heeft, dat ie dat bij PSV nog maar moet zien en dat hij na een topseizoen heel anders binnenkomt dan nu, want PSV is op dit moment nog niet eens overtuigd.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Zolang er nog een operationeel verlies van meer dan 2 miljoen moet worden gecompenseerd met transferopbrengsten om de zaak draaiende te houden, kun je er vanuit gaan dat er strikt de hand wordt gehouden aan de vastgestelde salarisgrenzen.
Vervelend neveneffect daarvan is dat je je beste spelers nooit langer dan 2 seizoenen kan vasthouden.
Overigens was dat in de "gouden tijden" niet anders.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

mitrita schreef:Zolang er nog een operationeel verlies van meer dan 2 miljoen moet worden gecompenseerd met transferopbrengsten om de zaak draaiende te houden, kun je er vanuit gaan dat er strikt de hand wordt gehouden aan de vastgestelde salarisgrenzen.
Vervelend neveneffect daarvan is dat je je beste spelers nooit langer dan 2 seizoenen kan vasthouden.
Overigens was dat in de "gouden tijden" niet anders.
Dat klopt wel natuurlijk. Echter we krijgen ook nog steeds termijnen voor de verkoop van Finbogasson en Ziyech.
Dit zal toch voldoende zijn om het tekort van de komende twee seizoen te dekken ?
Daarna hebben we bijv. Sinkgraven ook nog verkocht en zitten er weer transfers aan te komen van Uth, Larsson ? en Nordfeldt. Hoeveel geld hebben we dan wel niet "over" ?
Ik kan me voorstellen dat er toch geld overblijft voor een paar hele mooie nieuwe spelers voor ons komende zomer. Bij voorkeur een stel echt goede vleugels en een spits. Daar kunnen we best wat geld voor uittrekken.
Samen maken we de club sterk.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2019
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

BK2007 schreef:
Dat klopt wel natuurlijk. Echter we krijgen ook nog steeds termijnen voor de verkoop van Finbogasson en Ziyech.
Dit zal toch voldoende zijn om het tekort van de komende twee seizoen te dekken ?
Daarna hebben we bijv. Sinkgraven ook nog verkocht en zitten er weer transfers aan te komen van Uth, Larsson ? en Nordfeldt. Hoeveel geld hebben we dan wel niet "over" ?
Ik kan me voorstellen dat er toch geld overblijft voor een paar hele mooie nieuwe spelers voor ons komende zomer. Bij voorkeur een stel echt goede vleugels en een spits. Daar kunnen we best wat geld voor uittrekken.
Transfers zijn incidentele opbrengsten, die ga je niet gebruiken om extra dure spelers aan te trekken. Salarissen zijn vaste kosten, transfers incidentele opbrengsten.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Larsson is denk ik niet te houden, zeker nu PSV geld genoeg heeft. Gewoon minimaal 7,5 miljoen vragen en Ritzmaier deze kant op laten komen. Als linksback Meijers van ADO wegplukken en Mulder op doel. Dan zijn de achterste twee linies klaar (mits er niks vertrekt
Slagveer is lang niet constant genoeg, maar denk niet dat ze daar een echte concurrent voor halen. Dus nog een spits en linksvoor erbij

Mulder
Marzo - Buijs - Van Aken - Meijers
Thern - De Roon (of vd Berg) - Ritzmaier
Slagveer - ? - ?
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

In een extreem geval moeten we onze selectie helemaal opnieuw inrichten dus dan lijkt het op zoiets. Ook al zullen deze spelers waarschijnlijk niet allemaal weggaan.
Vertrek:
- Kristoffer Nordfeldt 1,5/2 miljoen
- Kenny Otigba 1,5 miljoen
- Pele van Anholt 1 miljoen
- Doke Schmidt transfervrij
- Viktor Noring transfervrij
- Stephen Warmolts kleine vergoeding
- Joey van den Berg 7,5 ton
- Janio Bikel transfervrij (Kom op Hans!!!)
- Joost van Aken 3 miljoen
- Mark Uth 3 miljoen
- Sam Larsson 7 miljoen
- Luciano Slagveer 1 miljoen
- Scabolzsc Varga transfervrij

Dan zijn de inkomsten 19 miljoen daar kun je misschien 6/7 miljoen van investeren.

Wat is er dan nodig?
- Nieuwe keeper die concurrentie moet aangaan met de Fockert.
- Back-up voor rechtsback
- Ervaren centrale verdediger
- Talentvolle centrale verdediger
- Linksback voor de basis
- Nummer 10 voor de basis
- Extra middenvelder als Bikel vertrekt
- Rechtsbuiten voor de basis
- Spits voor de basis
- Linksbuiten voor de basis
- Back-up voor linksbuiten

Dan zou je op 11 nieuwe speler kunnen uitkomen mochten die spelers allemaal vertrekken.



Interessante namen bij de benodigde aankopen:

Nieuwe keeper = Marco Bizot van KRC Genk. Was bij Groningen een prima keeper maar zit bij Genk op de bank. Kun je voor rond de 6 ton ophalen denk ik.

Back-up voor de rechtsback = Henk Dijkhuizen van Roda JC. Beetje een type Janmaat die het Marzo ook nog er lastig zou kunnen maken. Zal rond de 4/5 ton kosten.

Ervaren centrale verdediger = Jos Hooiveld van Southampton FC. Jongen met brok aan ervaring die graag terug wou keren. Transfervrij en ook nog eens een linkspoot dus ideaal.

Talentvolle centrale verdediger = Nick Kuipers van MVV. Transfervrij op te halen en een zeer talentvolle centrale verdediger. Een beer van een kerel die ook prima kan opbouwen.

Linksback voor de basis = Lucas Bijker van SC Cambuur. Schijnt al bijna rond te zijn en is in mijn ogen een prima aankoop. Fel mannetje die erg goed kan verdedigen en ook nog aanvallende inbreng heeft.

Nummer 10 voor de basis = Denisz Turuc van Go Ahead Eagles. Karaktermannetje met een goede trap en spelinzicht. Zou een heerlijke tandem zijn met Thern. Zal rond de 7/8 ton kosten.

Extra middenvelder mocht Bikel vertrekken = Branco van den Boomen van FC Eindhoven. Talentvolle middenvelder met kracht, power en een goede trap. Zal rond de 5 ton kosten.

Rechtsbuiten voor de basis = Anthony Limbombe van NEC. Prachtige voetballer met snelheid, actie en doelgerichtheid. Zou rond de 8 ton kosten.

Spits voor de basis = Vincent Vermeij van De Graafschap. Nieuwe Luuk de Jong, het lijkt allemaal wat houterig maar hij staat altijd op de juiste plek, doet voetballend zijn ding en is kopsterk. Kost denk ik rond de 6 ton.

Linksbuiten voor de basis = Adnane Tighadouini van NAC. Wil naar de top of subtop van de Eredivisie. Dus zou waarschijnlijk nog wel naar ons toe willen komen. Speler die rendement en vermaak met elkaar kan combineren. Kost 1 miljoen.
Back-up linksbuiten = Cas Peters van FC Emmen. Transfervrij en een ongelofelijke doelpuntenmachine. Je kan het gokje prima wagen om hem als back-up te halen.

Met deze aankopen haal je Nederlandse jongens binnen met redelijke ervaring allemaal en ook nog potentie. Ook haal je veel doelpunten binnen. Want
Vermeij maakte er 18, Tighadouini maakte er 11, Limbombe maakt er 14 en Cas Peters maakte er 22. En qua mentaliteit zit het ook wel goed bij jongens al Turuc, Kuipers, Dijkhuizen en Bijker.

Deze aankopen zouden bij elkaar zo’n 5 miljoen kosten en dan word je er niet eens heel veel minder op lijkt mij.
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

GeraldSibon35 schreef:In een extreem geval moeten we onze selectie helemaal opnieuw inrichten dus dan lijkt het op zoiets. Ook al zullen deze spelers waarschijnlijk niet allemaal weggaan.
wauw, wat denk je van een baan als technisch directeur bij een voetbal club? :P maar serieus, geweldig uitgezocht!
Pride of the north! :stan:
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ik denk dat hier een aantal goede en realistische suggesties zijn geplaatst.

Naar mijn mening zullen de volgende spelers vertrekken:

- Nordfeldt. Heeft laten zien aan de club, fans en buitenwacht dat hij een transfer verdient. Opvolger die voor de hand ligt is Mulder. Bizot of Hahn, maar ook Hansen van Ado zou ik nog liever hier zien komen.
- Uth. Een vertrek naar de Bundesliga ligt wel heel erg voor de hand. Te meer omdat z'n contract ook nog steeds niet is verlengd. Ik ben ervan overtuigd dat hij voor z'n ontwikkeling beter nog een (half) seizoen hier kan blijven. Een ticket voor de EL zou daarbij een motivator kunnen zijn. Als opvolger zie ik het liefst een jonge talentvolle spits komen (achter Henk).
- Otigba. Als mandekker een gigant, maar in de zône/ruimte laat hij nog wel eens steken vallen. Derhalve achter oa St. Juste geplaatst. Zou perfect in Schotland, Duitsland of Engeland passen. Een transfer ligt voor voor de hand. Voor de ervaring in de groep lijkt me dat er een ervaren verdediger wordt aangetrokken. Verder is het de vraag hoe ver Van Koesveld op het moment is.
- Van Anholt. Of Doke of Pelé vertrekt. Bijker zal de opvolger worden.
- V/d Berg. De geruchten spraken al voor zich. Lijkt mij een logische opvolger van Immers. Feyenoord zou er wat dat betreft op vooruitgaan. Past qua mentaliteit ook prima bij die club. Zou mijns inziens een grotere aderlating zijn dan menig lid daarover denkt.

Mogelijke vertrekken (maar blijven naar mijn verwachting):
- Larsson. Ontwikkelt zich als een komeet. Een vervanger vinden voor hem zal erg lastig zijn. Limbombe vind ik overigens een hele leuke speler. Maar ook die (nieuwe) vleugel van Heracles vind ik een ruwe diamant. Tighadouini zou hier ook passen, maar zal vermoedelijk een te hoog salaris vragen.
- Van Aken. Discussie over de transferclausule. Wanneer z'n zaakwaarnemer en hij goed nadenken, dan weten ze ook wel dat SCH hem bij een goed bod (op den duur) laat gaan. Lijkt meer een politiek spel te zijn. Indien nadelig voor ons, staat St. Juste voor hem klaar. De club zal er dan nog wel een ervaren verdediger bij moeten halen. Met Hooiveld haal je veel fysiek geweld in huis, maar minder voetballend vermogen. De vraag is of je dat wilt wanneer De Roon op 6 blijft staan. Vermoedelijk zal de club dan op zoek gaan naar een voetballende verdediger.
- Slagveer. Qua rendement doet hij het geweldig. Kada staat al klaar om het te proberen. Uiteraard zal de club een concurrent willen halen. De opties Limbombe en die vleugelspeler van Heracles heb ik al genoemd.
- Bikel. Op dit moment vind ik dat er te weinig creativiteit van ons middenveld komt. Bij een vertrek van Bikel zal de club op zoek moeten naar een echte '10'. Met een balvaste spits als Uth of Veerman zou ik zelf op zoek gaan naar een '10' met een goed schot. Türüc zou het kunnen zijn, maar is dit seizoen behoorlijk teruggevallen. Ik vermoed dat het daarom een onbekende buitenlander wordt.
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Hoewel niet altijd foutloos vind ik die Tom van Weert van Excelsior toch ook een aardig spitsje.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Wizard schreef: - V/d Berg. De geruchten spraken al voor zich. Lijkt mij een logische opvolger van Immers. Feyenoord zou er wat dat betreft op vooruitgaan. Past qua mentaliteit ook prima bij die club.
Je slaat wat door in je Joey adoratie Wizard. Joey is fantastisch voor ons maar Immers staat elk jaar voor 10 goals en een behoorlijk aantal assists. Joey scoort gemiddeld 1 keer per seizoen. Tevens is van der Berg een notoire kaartenpakker en Immers niet.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Nyland kost zo'n 1,8 miljoen euro. Ervaren en talentvolle keeper en international van Noorwegen. Al zou Erwin Mulder van Feyenoord ook niet verkeerd zijn, die transfervrij is.
Bijker transfervrij. Niet mijn meest favoriete kandidaat, laat me graag verassen
Mikael Ishak zo'n 1,0 miljoen. Degelijke spits echter wel een heethoofd soms, pakte vorige week in de 36ste minuut direct Rood.
Arber Zeneli moet ook zo'n 1 tot 1,5 miljoen kosten. Net als Ishak al in beeld van de club.

Met de verkopen van Nordfeldt, Uth & Larsson is het een en ander zoals bovenstaande wel mogelijk.

-----------NYLAND / MULDER -----

Marzo - Buijs - Van Aken - BIJKER (dkv)

De Roon -----Thern ------V/d Berg/Namli

Slagveer/Kada -----ISHAK (Randers FC) ---ZENELI (Elfsborg IF)

Echter heb ik het vermoeden dat de nieuwe keeper weleens ook bij Randers FC gaat wegkomen, De oud NEC keeper Karl-Johan Johnsson, :( Want Randers FC gaat wellicht een nieuwe keeper aantrekken:
Danish Football News @DanishFooty · 11 mei

Australian media claims Randers FC will sign Australian goalkeeper Jack Duncan.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de weg die Heerenveen in wil slaan. Ik krijg nu een beetje het idee dat ze het zo allemaal prima vinden en ieder jaar de doelstelling hebben om mee te doen met de play-offs om Europees voetbal. Persoonlijk word ik niet echt vrolijk van die ambitie. Volgens mij zijn er onwijs veel mogelijkheden met deze club. Wij staan maar negen (9!) punten achter de nummer 3. Iedereen weet hoe belabberd wij thuis hebben gepresteerd. Wat als..Ja, ik weet het. Dat geldt voor iedere club. Maar met wat gerichte aankopen, en wat breder durven te kijken dan Scandinavië, kan je denk ik een hele mooie stap zetten.

Is het nou zo moeilijk om een selectie samen te stellen die gelijkwaardig is aan Feyenoord, AZ en Vitesse? In mijn ogen niet.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Lardy schreef: Is het nou zo moeilijk om een selectie samen te stellen die gelijkwaardig is aan Feyenoord, AZ en Vitesse? In mijn ogen niet.
Gelijkwaardig zijn aan AZ moet te doen zijn, maar wanneer je de selectie individueel gaat vergelijken (oa budget) met Feyenoord en Vitesse dan zie je grote verschillen. Incidenteel zou je zeker af en toe om de top-3 kunnen meedoen, maar op dit moment is de club er alles aan gelegen om financieel gezond te worden. Daarvoor zijn nu behoorlijk wat maatregelen getroffen en lijken ook de huidige cijfers een bevestiging te zijn dat het steeds beter gaat. Echter, de club draait nog steeds rode cijfers (vnl. door hoge stadionhuur), en dan is het zeer onverstandig om financiële risico's te nemen.
Ik begrijp de frustratie en deel deze absoluut met je. Echter, zolang we financieel nog niet solide zijn, kan je geen te grote risico's nemen. Nog zeker 2 seizoenen pas op de plaats en daarna voorspel ik je dat de club de ambities gaat bijstellen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Lardy schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de weg die Heerenveen in wil slaan. Ik krijg nu een beetje het idee dat ze het zo allemaal prima vinden en ieder jaar de doelstelling hebben om mee te doen met de play-offs om Europees voetbal. Persoonlijk word ik niet echt vrolijk van die ambitie. Volgens mij zijn er onwijs veel mogelijkheden met deze club. Wij staan maar negen (9!) punten achter de nummer 3. Iedereen weet hoe belabberd wij thuis hebben gepresteerd. Wat als..Ja, ik weet het. Dat geldt voor iedere club. Maar met wat gerichte aankopen, en wat breder durven te kijken dan Scandinavië, kan je denk ik een hele mooie stap zetten.

Is het nou zo moeilijk om een selectie samen te stellen die gelijkwaardig is aan Feyenoord, AZ en Vitesse? In mijn ogen niet.
Goeie post Lardy. Heb hier onlangs ook al een paar posts aan besteedt, maar wat mij betreft mag het wel iets ambitieuzer. We hoeven echt niet voor het kampioenschap te gaan, maar elk jaar de doelstelling om drie punten meer te scoren dan het jaar ervoor zou mij wel aanspreken. Even iets serieuzer doorselecteren, eens bij een concurrent kijken of daar toevallig wat mogelijk is (à la AZ en Van Aken/Gouweleeuw). Dat soort zaken.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ik kan mij prima vinden in de nu ingeslagen koers. Wij hebben op dit moment de ambitie dat past bij ons budget (halen van de play - offs) Er wordt nu hard aan gewerkt om het budget op orde te krijgen, wanneer dit lukt en je dit budget zelf kunt verhogen dan dan kun je ook je ambities naar boven bijstellen. Stap voor stap met verstandige besluiten vooruit proberen te komen, dit is niet een proces van één of twee seizoenen, maar voor een langere periode. Ik kan mij daar prima in vinden en op dit moment doen wij het als club met de zevende begroting van Nederland naar behoren. Dit wil niet zeggen dat dit de ambitie voor altijd moet blijven, binnen een aantal jaren moet het mogelijk zijn om je ambitie naar boven bij te stellen, dat wil ik dan wel zien. Maar voor nu, ben ik dik tevreden!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Ik denk dat iedereen zich wel kan vinden in de nieuwe koers van meer eigen jeugd en minder gekke aankopen. Maar de invulling van het beleid kan zeker beter. Mijn oordeel over het seizoen:

Pluspunten:
- Veel eigen jeugd doorgebroken.
- Goed rendement uit de selectie gehaald.
- Financiën meer dan op orde.
- Transfer Thern (Buijs en Larsson kunnen ook voetballen, maar nog te weinig aan gehad vanwege blessures).
- Jeugdspelers worden (eindelijk) voor langere tijd vastgelegd.

Minpunten:
- Aantal matige transfers (Dalgaard, Duarte, Noring; geld Thorsby hadden we beter kunnen besteden).
- Mislukte transfers (Daddy, Holubek, Rusnak).
- Jonge en smalle selectie (mede door te weinig herinvestering van transferopbrengsten).
- Onevenwichtige selectie (bv. drie rechtsbacks maar geen linksback, nauwelijks concurrentie op de vleugels).
- Bilal te makkelijk laten gaan.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Bilal hebben we niet gemist, in de zin van: Er is geen garantie dat hij beter had gepresteerd dan Thorsby/Larsson op links.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Satyr schreef:Bilal hebben we niet gemist, in de zin van: Er is geen garantie dat hij beter had gepresteerd dan Thorsby/Larsson op links.
Wel beter dan Slagveer op rechts en Bilal heeft vorig seizoen toch voornamelijk aan de rechterkant gespeeld
Na de winterstop heeft Slagveer genoeg punten gepakt, voor de winterstop heeft hij veel punten gekost
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Teveel besmette mensen is ook teveel van het goede. Lodeweges en Bijker ok. Dan moet het stoppen. Ik snap dat ze daar heel graag weg willen uit dat achterstandsland, maar nu is het genoeg.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Heerenveen rules schreef:Teveel besmette mensen is ook teveel van het goede. Lodeweges en Bijker ok. Dan moet het stoppen. Ik snap dat ze daar heel graag weg willen uit dat achterstandsland, maar nu is het genoeg.
Kom op HR, je moet die jongens toch de kans geven om hun leven te beteren en hun fouten goed te maken? :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Mwoah, hij heeft wel een punt. Voor je het weet brabbelt onze hele selectie dat verschrikkelijke Stadfries... Moet er niet aan denken. :lol:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Afbeelding

Hier ook nog mijn suggestie, ben ervan overtuigd dat je met deze wellicht ingaande spelers serieus mee kan doen in de top 7/5

Vertrek:
Warmolts
Noring
Huizing
Bikel (misschien)
Dalgaard (ontbinden -2 ton)
Schmidt (transfervrij)
Van Anholt (Feyenoord tussen de 1 en 1.5 miljoen zal je hier toch voor moeten kunnen vangen)
Uth (4-5 miljoen
Nordfeldt (2/2.5 miljoen)
Joey vd Berg (8 ton)

En wellicht nog wel Slagveer! Aan een kapitaalkrachtige Duitse/engelse club (3.5 miljoen!)

Inkomsten ong 7.8 miljoen (Slagveer niet meegerekend)


Uitgaven (inkomende spelers)

Vincent Janssen (7-8 ton) Spits die zijn goals ook in de Eredivsie gaat maken.
Gustafson (1 mil)

grootste belofte van Scandinavie.
Linkspoot met erg veel flair.
Hij is niet echt heel erg snel, maar een fantastisch inzicht/traptechniek en scorend vermogen! <
Laat Namli het maar met Gustafson uitvechten wie er basis komt.

Bijker en Hafez allebij transfervrij.

Hafez kun je dan eventueel mooi verhuren aan een Eredivisie club, erg groot talent en indien Bijker in die 2 jaar geen goeie indruk weet te maken kan Hafez het stokje moeiteloos overnemen!

Frenkie de jong (2-3 Ton)
waarbij je Thorsby dan kan verhuren(NEC ofzo)
Kijken of die er dat jaar daarop klaar is om Thern te vervangen

Kacer(transfervrij) Speler van Zilina, club uit Slowakije. Wordt gezien als een erg groot talent in deze competitie en heeft aflopend contract.

Goeie verdedigende middenvelder achter De Roon als Bikel vertrekt. https://www.youtube.com/watch?v=dF6P7ORHOkg

Tot slot

Adam Gyurcso (24 jaar) (4 ton)
klassieke rechtsbuiten van Videoton uit Hongarije en A international.
Is aan het einde van het jaar transfervrij en dit vind ik persoonlijk echt een hele interessante speler die ik al langer volg.

Beelden spreken voor zich en ook zijn statistieken
6 goals dit jaar en 18 assists.

https://www.youtube.com/watch?v=OhY8amkQQ3k echt de moeite waard om te kijken.

Uitgaven: 2.5 miljoen!
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

@ThiagoAlcantara,

Mooie schets, ben het alleen totaal niet eens met de keepers, vind Bizot niet een geweldenaar en ten opzichte van Nordfeldt een aardig stapje minder en Warner Hahn vind ik een overhyped keeper, te vaak matig, rare uitstraling, niet echt een punten pakker.

Ik denk dat het Mulder of Pasveer wordt, of misschien wel een verassing zoals Velthuizen of een Scandinavische keeper zoals Hradecky van Brondby? Nyland van MFK? Johnsson van Randers FC?

DIe Gyursco is een interessant spelertje, mooie traptechniek, Die spits Nikolics is ook een aardige speler, ook transfervrij.Vele klasses beter dan Vincent Janssen.
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Het wordt een Nederlandse keeper Fryskeboy, althans dat heb ik vernomen op de Ossh bijeenkomst.

Even voor je geruststelling ze gaan dus niet voor een Scandinavische keeper.

Bizot heeft het in zn Groninger tijd toch goed tot heel erg goed gedaan daar, supporters liepen weg met hem.
Hahn is talentvol en heeft een sterke uitstraling i.t.t Mulder.

En Mulder vraagt teveel salaris heb ik ook begrepen dus die wordt t sowieso niet.

Daarbij kun je Bizot en Hahn huren plus koopoptie en kun je dus De Fockert aan een Eredivisieclub verhuren.
Hijs onder 21 International en zal daarom goed in de markt liggen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Velthuizen zou ik geen verrassing vinden, die is ooit eerder op de radar geweest van de club.
Samen maken we de club sterk.
winterzzz85
Selectiespeler
Berichten: 711
Lid geworden op: 09-10-2008 13:47
Locatie: Zeist

Bericht door winterzzz85 »

Liever niet Pietje, die staat garant voor leedvermaak. Hahn zie ik wel zitten, groot talent. Vraag me wel af of Feyenoord hem zal laten gaan, hoewel hij zelf in deze fase weinig interesse zal hebben in een reserverol.

Mulder is een prima keeper voor onze begrippen, echter is hij niet heel sterk bij standaardsituaties, net als Nordfeldt trouwens. Uitstraling heeft hij ook niet mee.
Plaats reactie