[centraal] Bestuur

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik weet niet of Sammygoal met de NN-bus gaat, maar hij gaat uiteraard !
De limousine zit vol Beetle, want ook Carel van Geuns (Villarreal...) gaat mee met dit exclusieve clubje bejaarden.
En (pl(euro, je kent de uitdrukking: Napels zien en dan sterven ! Ik roep al jaren:
uit bij Feyenoord winnen, en dan .... nee, niet sterven, maar genieten in de Businessclub en in de Bestuurskamer van de verslagen Feyenoorders. Eens, eens hoop ik dit toch nog mee te maken. En misschien is eens wel zondag :?:

Met excuses: ik besef me dat ik het topic: Een voorzitter van buitenaf loop te verklooien. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.
tsjibbe
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-03-2004 09:26

Bericht door tsjibbe »

Kan Foppe ut niet worden of zo
Lijkt me wel een goed idee, hij spreekt fries, heeft verstand van voetbal en kent de club heel goed :D :D :D :D :D :D :D :D
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Wie moet de nieuwe voorzitter worden, iemand ideeën?
Op naar het volgende seizoen....
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik denk dat hiervoor op de golfbaan van de Heidemeer gescout moet worden.
J'88
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 23-03-2009 21:41

Bericht door J'88 »

Alberda maar weer eens van stal halen?
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Pama. Dit vind ik persoonlijk een goede voorzitter. Hoe hij DKV weer heeft opgebouwd is echt een compliment waard. Maar Heerenveen zal wel weer met een niet voetbal voorzitter komen.

Jan smit van Heracles of Wetzel zijn ook wel namen die van mij hier wel zouden mogen komen
FORZA SC HEERENVEEN
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Zal ik hem maar noemen dan?

Hans Nijland. :mrgreen:
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

mart761 schreef:Pama. Dit vind ik persoonlijk een goede voorzitter. Hoe hij DKV weer heeft opgebouwd is echt een compliment waard. Maar Heerenveen zal wel weer met een niet voetbal voorzitter komen.
Wat heeft Pama dan zo goed gedaan, heel veel geld uitgegeven wat ze nu weer moeten bezuinigen. Als Cambuur dit seizoen niet promoveert zijn ze weer terug bij af. In de selectie zal flink gesnoeid moeten worden en dus zullen de resultaten ook terug lopen. Riedstra was de grote man bij Cambuur, maar die is er nu niet meer om Pama te redden.
Op naar het volgende seizoen....
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Stuntje: Nijland mee met Jans op de pakjedrager. Of Pama, als voorzitter een drama. Maar alle gekheid op een stokje. Hij zal affiniteit met de Friese cultuur moeten hebben, met voetbal, met leiding geven. Anne Hettinga (Arriva, Wit Zwart Sneek) is een 'dark horse', Joop Alberda lijkt een serieuze optie. Die malloot van een Romke Kooyenga zou graag willen maar die willen we absoluut niet, Nijpels heeft weer tijd over maar wordt het niet. Ik zou nog wat rondneuzen in de financiële wereld, Rabobank en zo.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Het zou me niets verbazen als de club met iemand uit het bedrijfsleven op de proppen komt. Dat is nou net datgene wat we niet nodig hebben.
We hebben behoefte aan iemand met een goed netwerk binnen de voetballerij en iemand die verstand van voetbal heeft.
SCH
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Heeft Riemer geen connecties met Jan Reker?
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Gezien de kwalitieit van zijn bijdragen alhier: Gekko for president :mrgreen:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De nieuwe voorzitter is degene die de specialsten op deelgebieden leidt: technisch/sportief, facilitair, financieel, communicatie, commercieel enz. Hij hoeft dus geen sportman te zijn maar moet wel affiniteit ermee hebben. Hij gaat echt niet zelf scouten en spelers kopen zoals Riemer.
@Mitrita: ik wil het doen, als jij de plaats van Popov dan overneemt.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Zwaargewichten uit het Friese bedrijfsleven..... Die lijst van machtigste Friezen er maar eens bij zoeken die een tijd geleden werd gepubliceerd in de LC.

Gerbrands, Alberda. Maar het zal wel een onbekende worden.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Knipecity schreef:Zwaargewichten
Wout Zijlstra :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Er zal boven alles geselecteerd worden op het 'gezicht'. De nieuwe voorzitter moet weer een boegbeeld zijn, die zowel naar binnen als naar buiten een goede uitstraling heeft.
Ladies and gentleman: We've got him!
J'88
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 23-03-2009 21:41

Bericht door J'88 »

Gekko schreef:De nieuwe voorzitter is degene die de specialsten op deelgebieden leidt: technisch/sportief, facilitair, financieel, communicatie, commercieel enz. Hij hoeft dus geen sportman te zijn maar moet wel affiniteit ermee hebben. Hij gaat echt niet zelf scouten en spelers kopen zoals Riemer.
@Mitrita: ik wil het doen, als jij de plaats van Popov dan overneemt.
Inderdaad. De huidige directieleden keren zodoende weer terug naar hun voormalige functies onder Riemer, min of meer. Ze zullen hun werk in de luwte kunnen gaan doen.

De nieuwe voorzitter zal inderdaad wel iets met voetbal hebben, maar vooral een leider zijn. Naar voorbeeld van Twente, Heracles, Groningen en VVV en wat wij hier ook jaren hebben gehad met Riemer. Daarnaast zal hij een Friese achtergrond hebben of 'iets' met Friesland hebben. Ook zal het een ervaren bestuurder en/of sportman zijn.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Dirk Scheringa , Groninges fries of Frieze Groninger!

Beschikbaar, sportminded en met Geitenwollen sokken precies in het imago passend.

Stopt de persen dat is hem! :wink:
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Ebiede schreef:Dirk Scheringa , Groninges fries of Frieze Groninger!

Beschikbaar, sportminded en met Geitenwollen sokken precies in het imago passend.

Stopt de persen dat is hem! :wink:
nooit never niet die galbak van AZ. dan zien ze mij nooit meer in het ALS.

Ik zit te denken aan Alberda.
Wij zijn Heerenveen.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Gokje: Gaston Sporre oud voorzitter van FC Zwolle. Vroeger volgens Riemer van der Velde een van de beste voorzitters uit het betaalde voetbal. Volgens mij ontzettend belangrijk voor een voorzitter dat hij weet hoe het in de voetballerij toegaat.
Sporre is iemand die het klappen van de zweep kent.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Gekko schreef:@Mitrita: ik wil het doen, als jij de plaats van Popov dan overneemt.
Akkoord,alles voor de club :wink:
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Nou........zeg het maar (wie het weet). Roepen dat ze weg moeten is niet zo moeilijk. Maar nu ?? Ik hoor graag jullie mening...... :shock:
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Ik zou gaan voor Gerbrands, heeft veel visie en is besluitvaardig. Komt goed en sympathiek over in de pers.
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Mijn eerste keuze zou Joop Alberda zijn.
Kan een organisatie neerzetten en heeft door wat er in de top (volleybal,nu wielrennen) gevraagd wordt.
Komt op mij over als een nuchtere en ontzettend gedreven man..
Een nadeeltje..heeft volgens mij sinds kort (paar maanden) een contract met een wielerploeg.
Maar ja..we weten allemaal dat contracten er zijn om opgezegd te worden :wink:
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

Sahu schreef:Mijn eerste keuze zou Joop Alberda zijn.
Alberda is nu net begonnen bij Cervelo Test Team. Ik denk dus niet dat hij nu al na een 3 tal maanden zou stoppen.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
dirk2
Bankzitter
Berichten: 228
Lid geworden op: 17-01-2010 16:26

Bericht door dirk2 »

Ik zie ook maar 2 kandidaten; Gerbrands en Alberda. Beiden mannen uit de sport met grote managementkwaliteiten. De laatst genoemde heeft mijn voorkeur, maar ik zou al verschrikkelijk blij zijn met de 1e.
We zullen wel uitkomen bij een grote manager met een klein sportverleden vrees ik.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Wat een vereiste...
Een goede manager. Iemand met Fries bloed en iemand die Fries praat. Het moet ook zeker iemand zijn die affiniteit heeft met voetbal
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Gerbrands en Alberda zijn, kijkend naar de profielschets, de beste kandidaten. Maar ik geloof niet dat een van de twee het wordt, ze zitten beiden wel goed op hun stek momenteel.

Ik denk toch dat het iemand wordt, die niet zo bekend is. Misschien wel iemand waarvan wij denken: "hee jaa, dat is inderdaad geen slechte". Maarja, kom maar eens op zo'n naam. :wink:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Van der Meer zoekt toch wel iemand uit de voetbalwereld. Die combinatie van wensne of eisen wordt wel lastig. IK hou het dan maar op Anne Hettinga.
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Ik hoop dat ze eens ophouden met dat ons-kent-ons gedoe. Ze moeten iemand vragen die zich heeft bewezen in het bedrijfsleven, beschikt over een goede uitstraling en affiniteit met sc Heerenveen heeft. Types als Alberda, Gerbrands heb ik niet zoveel mee en die missen in mijn ogen de ervaring met het leiden van een bedrijf wat niet aan sport gerelateerd is. Een Anne Hettinga zou wat dat betreft een goede zijn.
Gesloten