Moderators: Beheerders, Fanmasters
Superfries88' schreef:Het gaat om Michael Almebäck van Örebro.
Zie: http://fotboll.expressen.se/allsvenskan ... eens-lista
Michael Almebäck sitter på ett utgående kontrakt med Örebro SK - som kan tvingas sälja honom i sommar. Nu uppges Heerenveen förbereda ett bud på mittbacken.
tha boelie schreef:Kun je wat meer over hem vertellen?
rust schreef:Ik ken een mooi spel voor je, het heet footballmanager.
USAFries schreef:Deed Dhr. Veenstra nog niet zo lang geleden de uitspraak: "We zijn bezig met verschillende spelers". Ik vind het zo verdomd stil rondom Heerenveen. Had gehoopt dat iemand wat 'inside information' kon verschaffen. Welke spelers denken we dat Heerenveen mee bezig is, zijn er uberhaubt enige signalen? Welke spelers is er interesse voor? Komen of gaan, naar wat bekend is? De enige naam die ik tot nu toe gehoord heb is de naam van die zweed, Albeback, namedropping, of serieuze interesse?
Ben heel nieuwsgierig wat er nu daadwerkelijk gaat gebeuren binnenkort/deze zomer.
Superfries88' schreef:In het programmablad las ik trouwens dat Hansma vragen gaat beantwoorden via Heerenveen TV. Over een week of twee. Misschien dat daar ook wel e.e.a. uit naar voren komt.
GJ7300 schreef:Gezamenlijke conclusie volgens Veenstra is dat er mentaliteit/karakter of een leider mist.
Grindheim en Vayrynen gaan weg dus of een middenvelder
BK2007 schreef:Kums is al gehaald, waarschijnlijk om Vayrynen te vervangen. Roorda komt terug en kan mooi de plek van Grindheim overnemen. Middenvelders hebben we dan zelfs nu nog te veel.
Volgens mij kan Roorda die leidersrol wel op zich nemen.
Baggerraartje schreef:Misschien Jans saneren?
Heerenveen rules schreef:ALS een talentvolle Fries niet meer voor Heerenveen wil spelen omdat Jans er is dan weet ik het wel.
Dan teken ik ook!
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten