Selectie saneren

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Selectie saneren

Berichtdoor El Conde » 27-02-2010 22:30

Waarom in vredesnaam Sibon? Die jongen heeft al 7 goals gemaakt sinds de winter en speelt helemaal niet slecht.
El Conde
Basisspeler
 
Berichten: 632
Geregistreerd op: 13-04-2009 09:14

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Lardy » 27-02-2010 22:40

Ane Lenstra schreef:Waarom Elyounoussi? Die heeft maar liefst 3,7 miljoen gekost en is nog jong. Heb wat geduld...


Hij is na deze wedstrijd wat emotioneel, en zet hier een lijstje neer uit frustratie. De helft van dat lijstje kan je weer wegstrepen.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-02-2010 22:50

Lardy schreef:Hij is na deze wedstrijd wat emotioneel, en zet hier een lijstje neer uit frustratie. De helft van dat lijstje kan je weer wegstrepen.


Oh ja, wie kan je volgens jou dan wegstrepen?

Helemaal eens met dit lijstje! Ook Sibon, heb me vanavond doodgeergerd aan zijn nonchalance.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Selectie saneren

Berichtdoor dechiever » 27-02-2010 22:52

wie kan vertrekken ?
Volgens mij kunnen we beter vragen: wie kan blijven ?

ik denk dat een handjevol kan blijven
dechiever
Nieuw talent
 
Berichten: 117
Geregistreerd op: 22-02-2010 20:14

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Boegyman (NL) » 27-02-2010 22:58

Heerenveen rules schreef:Ook Sibon, heb me vanavond doodgeergerd aan zijn nonchalance.

Ik erger mij er al maanden aan.

Blijven:
Lejsal
Steppe
Janmaat
Popov (uiteraard)
Breuer (maar dan als invaller)
Elm (als nou eens goed wordt onderzocht of die ziekte van Lyme hem nog steeds parten speelt wat ik persoonlijk wel denk)
Beerens
Assaidi
Henrique
Papadopoulos
Haglund
Svec
Djuricic
Roorda (bij een volgende blessure meteen afscheid nemen)
Losada
Grindheim
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor fcdinamo » 28-02-2010 00:36

Laten we na dit seizoen in hemelsnaam afscheid nemen van de volgende spelers:

- M. Breuer (ziet na afloop van de verloren wedstrijd tegen Heracles een bekende op de tribune en groet die persoon alsof we opnieuw de beker hebben gewonnen). Aanvoerder en Heerenveen-selectie onwaardig.

- M. Dingsdag: deze speler loopt erbij of heeft hij het voetbal uitgevonden. Echter is de realiteit dat hij er weinig van bakt.

- K. Bak Nielsen: succes bij de topclubs die in de rij staan om je te contracteren

- G. Popov: denk aan het circus

- V. ELm: how slow can you go

- M. Papadopoulos: had ik persoonlijk meer van verwacht, komt echter te kort

- R. Beerens: veel te weinig rendement

- H. Losada: return to Belgium en het krachthonk in

Als de directie deze spelers laat gaan en er echte kwaliteit voor terughaalt, worden we misschien WEL net zo goed als Twente, Yme!! (zak hooi)
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor hm_DR88 » 28-02-2010 01:37

Ik vind dit forum van SC Heerenveen leuk. Ik vind de resultaten van ons team dit jaar teleurstellend. Met nog negen wedstrijden te gaan merk je dat bijna alle vertrouwen bij de spelers verdwenen is. Dit geldt ook voor een groot aantal supporters. Het gevaar van een "selffulfilling prophecy" is levensgroot.
Het is best moeilijk om positief te blijven denken. Door nu te gaan roepen dat de helft van de selectie nu op moet rotten, loop je een grote kans dit nog meer overslaat op het team en dat er (onbewust) al afscheid genomen gaat worden van SC Heerenveen.

Er lopen hier een aantal "succes"supporters rond. En er lopen een paar ratjes rond die het leuk vinden dat SC Heerenveen in de problemen zit. ‘Stemmingmakerige’ stukjes en zuigende teksten die er alleen maar bedoeld zijn om een rellerige sfeer hier te laten ontstaan. Ik zou toch een ieder willen vragen om niet mee te gaan en deze lieden gewoon te negeren. Het enige wat de komende maanden centraal moet staan is punten halen. De mogelijkheden zullen zich voordoen. Maar alleen als er voldoende zelfvertrouwen is bij spelers. Noem het klapvee, noem het hondstrouw, we zullen het er mee moeten doen vooreerst. De komende weken zijn cruciaal. Een deel van de pers zal ruimte vrij gaan maken om het verhaal nog dramatischer te vertellen dan dat nu al gebeurt. Ik hoop dat we daar met zijn allen niet intrappen.

Hoe groot de dooddoener misschien ook wel niet is, hoe clichématig de volgende zin misschien overkomt....we zullen met zijn allen achter SC Heerenveen moeten blijven staan, willen we die nacompetitie ontlopen. Met de nieuwe technische staf zal er geëvalueerd moeten worden.

Of geven we nu al op? Support....vooral nu het nodig is. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen in de club nu echt wel door heeft dat het vijf voor twaalf is. Een bvo niet al te ver hier vandaan heeft met verwerpelijk supportersgedrag onnodig een aantal jaren in de eerste divisie rondgezworven. Laat dat ons aub bespaard blijven.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Blizzard » 28-02-2010 01:55

Lekkere dooddoeners van je weer. Ik zeg gewoon hoe ik erover denk en ik laat me geen censuur opleggen. Wat de rest daarmee verder doet, zegt of van maakt, moeten zij weten. Denk je echt de de spelers zich hier ook maar iets van aantrekken? Lijkt me niet, anders gingen ze wel met wat meer pit voetballen.

Overigens moet je wel het onderscheid maken tussen spelers die wel en niet beter kunnen. Spelers als Elm en Beerens spelen op dit moment dramatisch maar hebben bewezen het niveau echt aan te kunnen. Oke, bij Elm zou je kunnen twijfelen omdat hij een bepaalde ziekte schijnt te hebben maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Baggerraartje » 28-02-2010 10:36

hm_DR88 schreef:Ik vind dit forum van SC Heerenveen leuk. Ik vind de resultaten van ons team dit jaar teleurstellend. Met nog negen wedstrijden te gaan merk je dat bijna alle vertrouwen bij de spelers verdwenen is. Dit geldt ook voor een groot aantal supporters. Het gevaar van een "selffulfilling prophecy" is levensgroot.
Het is best moeilijk om positief te blijven denken. Door nu te gaan roepen dat de helft van de selectie nu op moet rotten, loop je een grote kans dit nog meer overslaat op het team en dat er (onbewust) al afscheid genomen gaat worden van SC Heerenveen.

Er lopen hier een aantal "succes"supporters rond. En er lopen een paar ratjes rond die het leuk vinden dat SC Heerenveen in de problemen zit. ‘Stemmingmakerige’ stukjes en zuigende teksten die er alleen maar bedoeld zijn om een rellerige sfeer hier te laten ontstaan. Ik zou toch een ieder willen vragen om niet mee te gaan en deze lieden gewoon te negeren. Het enige wat de komende maanden centraal moet staan is punten halen. De mogelijkheden zullen zich voordoen. Maar alleen als er voldoende zelfvertrouwen is bij spelers. Noem het klapvee, noem het hondstrouw, we zullen het er mee moeten doen vooreerst. De komende weken zijn cruciaal. Een deel van de pers zal ruimte vrij gaan maken om het verhaal nog dramatischer te vertellen dan dat nu al gebeurt. Ik hoop dat we daar met zijn allen niet intrappen.

Hoe groot de dooddoener misschien ook wel niet is, hoe clichématig de volgende zin misschien overkomt....we zullen met zijn allen achter SC Heerenveen moeten blijven staan, willen we die nacompetitie ontlopen. Met de nieuwe technische staf zal er geëvalueerd moeten worden.

Of geven we nu al op? Support....vooral nu het nodig is. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen in de club nu echt wel door heeft dat het vijf voor twaalf is. Een bvo niet al te ver hier vandaan heeft met verwerpelijk supportersgedrag onnodig een aantal jaren in de eerste divisie rondgezworven. Laat dat ons aub bespaard blijven.


De mensen die hier een kritische noot laten horen, zijn vaak de mensen die het meest betrokken zijn met Heerenveen.
Dat ze dan soms gefrustreerd reageren volgens jou, is omdat het zo`n machteloos gevoel geeft! Je wilt zo graag dat het beter gaat, dan je haast zelf je voetbalschoenen weer wilt aantrekken.

Ik stoor me juist aan jouw bericht! Jij hoort bij die mensen..."die alles wel goed vinden" ! Ik weet ook nu al, dat als jij een spelletje verliest...er bij gaat staan lachen onder het mom van: " ach het is maar een spelletje!"

Mischien moet eens meer emotie tonen, dat proberen de supporter van de maand te worden! Daar heb je alleen kans op , als je bij MC donalds gaat werken! En nu je mond met zeep spoelen!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Riverside » 28-02-2010 11:12

Deze spelers verdienen helemaal geen support!!
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor fcdinamo » 28-02-2010 11:49

hm_DR88 schreef:Ik vind dit forum van SC Heerenveen leuk. Ik vind de resultaten van ons team dit jaar teleurstellend. Met nog negen wedstrijden te gaan merk je dat bijna alle vertrouwen bij de spelers verdwenen is. Dit geldt ook voor een groot aantal supporters. Het gevaar van een "selffulfilling prophecy" is levensgroot.
Het is best moeilijk om positief te blijven denken. Door nu te gaan roepen dat de helft van de selectie nu op moet rotten, loop je een grote kans dit nog meer overslaat op het team en dat er (onbewust) al afscheid genomen gaat worden van SC Heerenveen.

Er lopen hier een aantal "succes"supporters rond. En er lopen een paar ratjes rond die het leuk vinden dat SC Heerenveen in de problemen zit. ‘Stemmingmakerige’ stukjes en zuigende teksten die er alleen maar bedoeld zijn om een rellerige sfeer hier te laten ontstaan. Ik zou toch een ieder willen vragen om niet mee te gaan en deze lieden gewoon te negeren. Het enige wat de komende maanden centraal moet staan is punten halen. De mogelijkheden zullen zich voordoen. Maar alleen als er voldoende zelfvertrouwen is bij spelers. Noem het klapvee, noem het hondstrouw, we zullen het er mee moeten doen vooreerst. De komende weken zijn cruciaal. Een deel van de pers zal ruimte vrij gaan maken om het verhaal nog dramatischer te vertellen dan dat nu al gebeurt. Ik hoop dat we daar met zijn allen niet intrappen.

Hoe groot de dooddoener misschien ook wel niet is, hoe clichématig de volgende zin misschien overkomt....we zullen met zijn allen achter SC Heerenveen moeten blijven staan, willen we die nacompetitie ontlopen. Met de nieuwe technische staf zal er geëvalueerd moeten worden.

Of geven we nu al op? Support....vooral nu het nodig is. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen in de club nu echt wel door heeft dat het vijf voor twaalf is. Een bvo niet al te ver hier vandaan heeft met verwerpelijk supportersgedrag onnodig een aantal jaren in de eerste divisie rondgezworven. Laat dat ons aub bespaard blijven.


Dus we kunnen jou verwachten in Alkmaar, Arnhem, Enschede, Rotterdam en Kerkrade??
Kerel (nou ja), ik uit me hoe ik wil en aangezien ik bijna 34 ben en al minimaal 20 jaar bij H'veen kom heb ik daar volgens mij ook wel "recht op". Daarom voeg ik nog een persoon toe aan de mensen die mogen/moeten verdwijnen: Yme K. (of laat hem in ieder geval weer naar de achtergrond verdwijnen) :evil:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Skopperij » 28-02-2010 12:14

Saneren... tja, leuk en aardig. Maar wie wil in godsnaam onze spelers hebben? Ik zou niet weten welke club zo gek is om geld te betalen voor Bak-Nielsen of Popov. Ik vind ook dat de bezem door de selectie moet, maar door voornoemde problematiek kon de sanering wel eens minder rigoureus zijn dan we allemaal hopen...
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Selectie saneren

Berichtdoor ItFean82 » 28-02-2010 12:23

Desnoods afschrijven deze hap. Bak, Dingsdag, Djuric, Kopic en Lazaro moeten zowieso weg.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Selectie saneren

Berichtdoor oldtimer » 28-02-2010 13:59

Skopperij schreef:Saneren... tja, leuk en aardig. Maar wie wil in godsnaam onze spelers hebben? Ik zou niet weten welke club zo gek is om geld te betalen voor Bak-Nielsen of Popov. Ik vind ook dat de bezem door de selectie moet, maar door voornoemde problematiek kon de sanering wel eens minder rigoureus zijn dan we allemaal hopen...


Het is niet alleen zo dat onze spelers op deze manier minder aantrekkelijk worden voor andere clubs, de vraag is ook welke spelers van enig formaat er straks nog naar Heerenveen willen komen. Kortom: hoe groot is de kans dat je er werkelijk op vooruit zult gaan? Waarbij je dan maar niet moet denken aan wat er gaat gebeuren bij een eventuele degradatie.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor hm_DR88 » 28-02-2010 14:12

Baggerraartje schreef:De mensen die hier een kritische noot laten horen, zijn vaak de mensen die het meest betrokken zijn met Heerenveen.
Dat ze dan soms gefrustreerd reageren volgens jou, is omdat het zo`n machteloos gevoel geeft! Je wilt zo graag dat het beter gaat, dan je haast zelf je voetbalschoenen weer wilt aantrekken.

Ik stoor me juist aan jouw bericht! Jij hoort bij die mensen..."die alles wel goed vinden" ! Ik weet ook nu al, dat als jij een spelletje verliest...er bij gaat staan lachen onder het mom van: " ach het is maar een spelletje!"

Mischien moet eens meer emotie tonen, dat proberen de supporter van de maand te worden! Daar heb je alleen kans op , als je bij MC donalds gaat werken! En nu je mond met zeep spoelen!


Ik vind niet alles goed. Zeker niet wat ik dit jaar gezien heb bij Sc Heerenveen. Ik weet zeker dat er meer mogelijk is dan wat er nu uitkomt. Negatieve reacties, hoe begrijpelijk ook, maken op dit moment het team niet beter. Verdere vervreemding tussen spelers en supporters zal alleen maar de zaak verergeren. Degradatie zou desastreus zijn voor een club als Heerenveen.
Het ere-divisieschap moet eerst veiliggesteld worden. Daarna rekenen we wel af.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Arjen » 28-02-2010 14:20

hm_DR88 schreef: Support....vooral nu het nodig is. .....


Enige inzet van de vedetten op het veld zou makkelijk zijn..

hm_DR88 schreef:Ik ben ervan overtuigd dat iedereen in de club nu echt wel door heeft dat het vijf voor twaalf is.....


Ik absoluut niet!

Als die volgevreten vedetten inzet gaan tonen dan kunnen ze het terug krijgen. De apatische, beschamende houding die de spelers dit seizoen etaleren is ronduit stuitend. En ik ben er van overtuigd dat de heertjes zichzelf nog steeds erg goed vinden. Niemand lijkt te beseffen dat de 1 voor 12 is en als ze het al wel beseffen dan kunnen ze dat heel goed verbergen.

hm_DR88 schreef:Verdere vervreemding tussen spelers en supporters zal alleen maar de zaak verergeren.


Laat die spelers eerst maar eens tonen dat ze iets met onze club hebben.
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Re: Selectie saneren

Berichtdoor frisianbadboy » 28-02-2010 14:20

Ik vind niet alles goed. Zeker niet wat ik dit jaar gezien heb bij Sc Heerenveen. Ik weet zeker dat er meer mogelijk is dan wat er nu uitkomt. Negatieve reacties, hoe begrijpelijk ook, maken op dit moment het team niet beter. Verdere vervreemding tussen spelers en supporters zal alleen maar de zaak verergeren. Degradatie zou desastreus zijn voor een club als Heerenveen.
Het ere-divisieschap moet eerst veiliggesteld worden. Daarna rekenen we wel af.


Ik kan me deze reactie van hm_DR88 heel goed voorstellen. En in mijn optiek heeft hij ook gelijk. Kijk ik heb het ook helemaal gehad met de meerderheid van deze selectie. Ik loop me ook al seizoenen lang te ergeren aan heel veel spelers. Maar mijn woede moet even ondergeschikt worden gemaakt aan het belang van onze club om erin te blijven. Eén ding telt maar op dit moment en dat is in de eredivisie te blijven. En die opdracht word al zwaar genoeg en daarbij zullen we als club alle hulp nodig hebben die er voorhanden is. Daar hebben ook de supporters een rol in, namelijk het steunen van de club, ondersteuning en dergelijke. Alles moet opzij geschoven worden, alle frustraties nog even opkroppen met als doel erin te blijven. Zodra we dan wel zeker zijn van een vernieuwd eredivisie avontuur mogen van mij alle frustraties eruit gegooid worden. Maar tot die tijd hebben we aan nog meer onrust niks en maakt het de opdracht erin te blijven alleen maar moeilijker. Het gevoel zegt vaak anders, maar laten we in deze moeilijke tijd ons verstand blijven gebruiken. AUB
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Tilster » 01-03-2010 00:51

hm_DR88 schreef:Ik ben ervan overtuigd dat iedereen in de club nu echt wel door heeft dat het vijf voor twaalf is


Waar haal jij die overtuiging vandaan? Dat kun je niet hebben gekregen na de wedstrijd van gisteravond.
Uit niets, maar dan ook werkelijk uit niets blijkt dat de heren in de gaten hebben dat het 5 voor 12 is.
Dan zou ik namelijk toch enige inzet, strijd en passie moeten zien. Iets wat ik gisteren en het hele seizoen al niet gezien heb.

Ook bekruipt mij het gevoel dat zelfs de directie niet in de gaten heeft dat het nu 5 voor 12 is. Ik hoop dan ook werkelijk dat de RvC na dit desastreus verlopen seizoen de directie keihard op non-actief gaat zetten.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Knipecity » 01-03-2010 12:16

Het is wel heel kortzichtig om een hele selectie te gaan saneren in tijden van slechte vorm. De meeste spelers kunnen veel meer dan er nu uit komt. Dat hebben we in het verleden wel gezien. Sterker nog, tegen Ajax en Utrecht speelde vrijwel iedere spelers 50% beter dan in de afgelopen wedstrijden. Waar dat aan ligt? Zeg het maar, het loopt gewoon niet en dan kom je overal te laat.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Jeroen » 01-03-2010 12:19

Het aantrekken van Ron Jans is natuurlijk ook vooral gericht op het smeden van een team. De directie gokt erop dat een groot deel van de spelers die nu matig tot slecht in vorm is onder hem weer opbloeit en op die manier een mooie transfersom waard worden. Het is de kunst om types die in dat proces niet mee willen of kunnen komende zomer al te laten vertrekken. Daar kunnen nog wel eens verrassende namen bij zitten denk ik.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Lipton » 01-03-2010 12:48

Er zullen sowiesow een lading spelers vertrekken, Jans kent de spelers nartuurlijk wel een beetje.
Ook komt er een leuke lading jeugd aan, dus waarom zou je dan een dure wissel bij de club laten blijven? (zie iemand als Losada)
Ook zal men de selectie willen verkleinen om controle op het salarishuis te houden.

Lejsal, Losada, Sibon, Dingsdag, Bak Nielsen en Djuric zullen sowiesow vertrekken denk ik.
Dingsdag zal wellicht nog gewoon verkocht worden, want zijn contract kan zo door sc Heerenveen verlengd worden.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Selectie saneren

Berichtdoor mitrita » 01-03-2010 12:50

Lipton schreef:Dingsdag zal wellicht nog gewoon verkocht worden, want zijn contract kan zo door sc Heerenveen verlengd worden.


Ben je gek, voor je het weet zit je nog weer aan hem vast ook.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Selectie saneren

Berichtdoor linny1981 » 01-03-2010 15:34

Om fris aan de start van de nieuwe competitie te beginnen is het gewoon nodig om het elftal te herzien en een aantal ervan in de etalage te doen:
Breuer
Bak Nielsen
Grindheim
Henrique
Beerens

Dingsdags contract loopt af, Losada en Leijsal kunnen mooi terug naar hun club en geef Sibon een mooie trainerstatus bij de jeugd en op zoek naar verdedigers die kunnen verdedigen.

De trainer kiest de nieuwe aanvoerder die aanzien heeft of kan krijgen en doel is europees voetbal in de competitie. Dit mag dan best een keiharde eis naar het elftal zijn omdat dit toch met de spelers te halen moet zijn. Geen bonussen bij mindere resultaten. Dus niet zoals dit seizoen na 10 wedstrijden het doel verlagen. Zo kom je niet serieus als leiding over naar de spelersgroep. En dat zie je dus ook terug.
linny1981
Nieuw talent
 
Berichten: 66
Geregistreerd op: 27-08-2007 12:55
Woonplaats: Zwolle

Re: Selectie saneren

Berichtdoor makkerman2 » 01-03-2010 17:34

jongens waarom allemaal beerens weg? in een goeddraaiend elftal is hij 1 van ons beste spelers. alleen het draait niet omdat de aanvallers en middenvelders geen enkel vertrouwen hebben in de verdediging. Daardoor worden ze belet goed te voetballen want ze denken dat ze de verdedigers moeten helpen. ik zag net iemand staan die Henrique en beerens weg wou, vorig seizoen vergeten? toen waren het na pranjic onze beste spelers. ik zie liever dit lijstje:
Bak nielsen
dingsdag
breuer.

echt waar meer hoeven er niet weg. Als je Elm weer gwoon in de spits zet(waar hij vorig seizoen goed speelde, maar sinds de bekerfinale denken alle trainers ineens dat hij daar nog beter is. terwijl hij daar gewoon het spel vertraagt)
gwoon opstelling volgend seizoen:
vdb
janmaat-Haglund(goede opbouwer en kan volgens de leiding hier ook uit de voeten)-vacature(een beest aub)-popov(jans krijgt de kluchten van hem er wel uit denk ik)
svec
roorda(1 van de besten wanneer hij fit is) Beerens
djuricic
papa- Henrique

ik heb voor 4-4-2 gekozen want hier blonken onze spitsen meestal in uit. alleen huntelaar was een 4-3-3 spits. maar sulejmani en alves waren pure 4-4-2 spitsen. Ik weet zker dat Henrique beter tot zijn recht komt in 4-4-2. dit is omdat wanneer hij nu een actie maakt, is hij nog te ver van de goal op de vleugel, hierdoor schiet hij soms van 25 meter. maar wanneer hij al rond de 16 is, heeft hij meer kans om te scoren.
makkerman2
Nieuw talent
 
Berichten: 93
Geregistreerd op: 16-03-2008 12:20

Re: Selectie saneren

Berichtdoor HVNFL » 01-03-2010 17:42

Het is heel simpel; ga je 4-4-2 spelen dan kun je o.a. Beerens en Papadopulos niet meer optimaal gebruiken. Ga je 4-3-3 spelen moeten de voorzetten veel beter.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Selectie saneren

Berichtdoor makkerman2 » 01-03-2010 21:28

HVNFL schreef:Het is heel simpel; ga je 4-4-2 spelen dan kun je o.a. Beerens en Papadopulos niet meer optimaal gebruiken. Ga je 4-3-3 spelen moeten de voorzetten veel beter.

waarom kan papa niet in 4-4-2? speelt hij immers zijn hele leven al,
makkerman2
Nieuw talent
 
Berichten: 93
Geregistreerd op: 16-03-2008 12:20

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Appielwt » 02-03-2010 09:27

Papa kan naar mijn mening niet echt goed voetballen maar hij is wel een sterke kopper. Met 4-2-2 moeten de rechts/links mid veel meters maken om achterlijn te halen dit gaan ze toch niet altijd doen dus minder voorzetten en dat betekent dat papa minder tot zijn recht komt.

Ik zie het liever zo:

3 keepers: VdB (als hij zo blijft keepen) Steppe, Bangma

7 Verdediging: Rechts: Janmaat en (vacature) Midden: Haglund, Djuric (hij moet toch wel wat kunnen) (Vacature) Links: Popov (vacature)

7 Midden: Def/Stabiele factoren: Svec, Roorda (def maar met creativiteit), Elm (Meer inzet, sneller, flexibeler worden), Grindheim Creativiteit: Djuricic, Vayryenen, Losada

6 Aanvallend: Rechts: Beerens, Smarason (Als hij zich ontwikkeld + trainen op voorzet dan word het nog wat.) Midden: Papa, Paulo (Misschien voor weinig salaris Sibon) Links: (Vacature) , assaidi (vind ik nog wat te licht net zoals elyounissi)

Weg:
Lesjal (overbodig)
Koning (Maak ik geen woorden aan vuil)
Bak (goede uitstraling weinig resultaat)
Breuer (Met alleen inzet bereik je niet alles)
Dinsdag (Stukje schrijven in LC?)
Elm (Als hij echt n iet beter word als dit)
Sibon (Als hij niet te veel meer wil hebben en niet voor onrust zorgt)

Verder gewoon de talenten in beloften laten spelen. Ik vind dat de talenten nu worden gebracht terwijl ze het helemaal niet aankunnen Narsingh (rkc) Stolte (nec).
Breuer: "Leeg spelen voor het publiek"
Appielwt
Nieuw talent
 
Berichten: 135
Geregistreerd op: 08-06-2009 20:21

Re: Selectie saneren

Berichtdoor camataru » 02-03-2010 10:04

iedereen wil maar mensen weg saneren.
Maar als deze jongens die weg moeten zo blijven voetballen.
Is er geen club, zelfs niet uit Albanie of Estland, die ook maar één van die lamlullen van ons wil kopen.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Ago » 02-03-2010 18:43

Skopperij schreef:Saneren... tja, leuk en aardig. Maar wie wil in godsnaam onze spelers hebben? Ik zou niet weten welke club zo gek is om geld te betalen voor Bak-Nielsen of Popov. Ik vind ook dat de bezem door de selectie moet, maar door voornoemde problematiek kon de sanering wel eens minder rigoureus zijn dan we allemaal hopen...



Volgens Gert Jan Verbeek is iedere Heerenveen speler een aanwinst voor een club als Heracles, dus er is nog hoop.

Misschien een dealtje maken met de voorzitter van Heracles om het hele elftal om te ruilen. :lol:
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Knipecity » 03-03-2010 14:40

Individueel zijn onze spelers ook beter dan die van Heracles. Alleen dat is een team.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron