Selectie saneren

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Frisian » 23-04-2011 23:33

rust schreef:Ik ken een mooi spel voor je, het heet footballmanager.

Realisme is niet mijn insteek, maar de mutaties die er in mijn ogen plaats dienen te vinden om de stap omhoog weer in te zetten. Kijkend naar VVV - sc Heerenveen maakte wederom pijnlijk duidelijk dat we nog jaren door het zuur moeten eer we weer aan het zoet toekomen. Zoals in Venlo andermaal bleek, is deze groep los zand en mist het kwaliteit en topsportmentaliteit op teveel posities.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Crash » 24-04-2011 06:52

In mijn optiek win je wedstrijden doorgaans wanneer je deze kan domineren. Een wedstrijd domineren betekent vooral: de baas zijn op het middenveld. Dat was óók deze wedstrijd tegen VVV weer niet het geval.

Wanneer dit gebeurt worden speler als Dost, Assaidi, Narsingh en Beerens vaker in stelling gebracht. Dus meer goals.
Wanneer dit gebeurt betekent het ook dat de verdediging minder onder druk komt te staan. Spelers als Janmaat, Kruiswijk, Gouweleew en Breuer worden hierdoor enorm ontlast. Dus minder tegengoals.

Als je dit weet te realiseren heb je gewoon een elftal dat meekan in de top 5/6 van Nederland. Want laten we eerlijk zijn: clubs als Utrecht, Heracles, Roda, FC Groningen, etc. hebben maar op een paar posities betere spelers rondlopen.

Wie dienen er te worden vervangen:
Vayrynen. Voetbaltechnisch één van de besten, maar vertraagd het spel eerder dan dat hij voor verrassende oplossingen zorgt.
Verliest ook nog eens het merendeel van de één op één duels.
Elm. Brengt rust in het elftal. Maar daar heb je allleen maar wat aan wanneer het loopt. Wanneer er geknokt moet worden geeft hij niet thuis, ondanks zijn lengte en bouw. Overal een stap te laat en slap in de duels. Verliest dus ook het merendeel hiervan.
Haglund. Techische te beperkt voor dit niveau. Voetballend tekort. Wel redelijk stevig in de duels, maar staat ook nog eens vaak verkeerd waardoor hij meer meters moet maken dan nodig is.
Grindheim. Verliest te vaak zijn hoofd wanneer het tegenzit met soms schandalige overtredingen tot gevolg. Alleen bruikbaar wanneer er ruinte op het middenveld ligt om in te duiken, maar rendement hiervan vaak ook onder peil. Dit omdat hij vervolgens het inzicht mist de spitsen in stelling te brengen.

Volgend jaar beginnen met Kums en Roorda + een nieuwe sterke middenvelder die al de goede eigenschappen van hierboven genoemde spelers bezit en de kwaliteitsarme ontbeert. (een topper, dus!)

Daarnaast dient er een linksback te worden aangetrokken, zodat Breuer als selectielid een prima alternatief is voor het centrum vanaf de bank.
Het halen van een echte krachtpatser (type Hansson, Granqvist -> Almeback?) centraal achterin die het vuile werk kan opruimen naast Kruiswijk lijkt me ook noodzakelijk. Gouweleeuw is nog wat te jong om een heel seizoen voor een constant niveau te zorgen. Alhoewel ik hem nu prima vind voetballen.
Het zou vervolgens wenselijk zijn een keeper aan te trekken die zo nu en dan eens een puntje voor je kan stelen. Deze zijn echter dungezaaid. Velthuizen zou een optie kunnen zijn, als hij flink wil inleveren. Bij Heerenveen kan hij wel weer in beeld komen bij Oranje, tenslotte. Een nieuwe keeper dient wel significant beter te zijn dan Vandenbussche. Anders is het weer geld over de balk en dan kun je het beter laten.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Lardy » 24-04-2011 08:33

Wat jij schetst in natuurlijk onhaalbaar, wij kunnen niet zulke complete middenvelder kopen, Haglund is zeer nuttig voor dit team, ik denk dat jij alleen maar frivole spelers wil maar daar win je geen wedstrijd mee. Je hebt een veger voor de verdediging nodig. Haglund vult die goed in. En ik denk dat een middenveld met Roorda en Kums ten koste gaat van Djuricic en dat zou pure kapitaalsvernietiging zijn, zulke jongens zorgen dat je om de 2/3 jaar een klapper maakt.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Knipecity » 24-04-2011 08:39

Ik denk eerlijk gezegd dat Roorda het hier niet gaat redden. Kums moet het maar laten zien en dan hebben we jongens als Grindheim, Elm, Svec, Vayrynen en Haglund, die gaan echt niet allemaal zomaar even weg.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Lardy » 24-04-2011 08:48

Ik zie hier soms lijsten voorbij komen waar 10 mensen moeten vertrekken, ik weet niet of deze mensen enig inzicht hebben hoe zoiets in zijn werk gaat maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Derksen hemelt die Roorda helemaal op maar die mensen moet je niet serieus nemen, die kijken de samenvatting, zien dat hij scoort, ik 5 weken lang een topspelers daarna kan 'ie er niks meer van.

Ik denk dat Roorda ook te kort komt voor een 3-mans middenveld. Met Svec of Haglund naast een Djuricic en Kums moeten wij een heel eind komen. Ik hoor ook mensen zeggen dat het probleem van de verdediging deels bij het middenveld vandaan komt, kan wel zo wezen maar dan moet je een Roorda die geen mandekker/kuitenbijter is niet op het middenveld zetten, die is geregeld zijn man kwijt en ontlast de verdedigers daar niet bepaald mee.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Heerenveen rules » 24-04-2011 09:09

We moeten in ieder geval heel veel middenvelders die tekort komen zien te lozen. Grindheim wil weg, Haglund, Svec en Elm mogen wel uitzien naar een andere club.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Crash » 24-04-2011 09:11

@Lardy:

Het zal ongetwijfeld onhaalbaar zijn om dit alles in de zomerstop te realiseren. Echter heeft Grindheim te kennen gegeven weg te willen. Geloof ik er niets van dat Vayrynen bijtekent. Van Haglund is ook bekend dat hij wel weg mag. Blijft over: Elm. Ik ben van mening dat Elm kan blijven, maar dan hooguit als backup voor de spitspositie. Als middenvelder komt hij helaas te kort.

Wanneer de eerste drie inderdaad vertrekken zul je wat terug moeten halen. Dat lijkt me duidelijk.

En over Roorda. Ik ben ook geen grote fan van Roorda, maar deze jongen heeft met zijn leeftijd wel meer potentie beter te worden dan Grindheim en Vayrynen die beide over hun top lijken te zitten. Heerenveen blijft een handelshuis. Aan deze spelers valt niets meer te verdienen en ze voegen ook (te) weinig toe. Laat gaan dus.

Roorda verdient mijns inziens dus nog een kans. De rest heeft al bewezen te falen. Roorda nog niet.

Daarnaast rep ik over een linksback. Lijkt me niet raar als Jong a Pin vertrekt en iedereen kan zien dat El Akchoui (gisteren VVV gezien?) het niveau niet aan kan. Heerenveen is (zo gaan de geruchten) bezig met Almeback, een centrale verdediger. Het lijkt dus voor de hand te liggen dat men op die positie nog wat zoekt.

Een nieuwe keeper. Ik geef toe: dat zal er dan wel niet meer in zitten. Maar ik geef dit min of meer ook al aan in mijn vorige post.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Baggerraartje » 25-04-2011 12:57

AUB Elm niet laten blijven...ik wil zelf nog een bijdrage leveren om zijn "one way ticket" te betalen. Deze man heeft op 2 en 3/4 wedstrijd helemaal niets toegevoegd.
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Otsje P » 26-04-2011 08:28

Lardy jongen, weet je zeker dat je niet in de war bent.

Haglund levert elke bal die hij verovert over het algemeen meteen weer in. Moet zeggen dat hij tegen VVV nog niet eens zo slecht was, maar over het algemeen zijn de passes dramatisch. Ze komen allemaal op scheenbeenhoogte aan.

Ik ga ook niet mee in de Roorda euforie, maar hij speelt momenteel wel erg goed. Gister tegen Ajax weer erg aanwezig. Paar fantastische dieptepasses. Is overal aanwezig, voor, achter, eigen 16, 16 van de tegenpartij. Niet bijzonder snel, maar wel loopvermogen dus. Hij is geen echte controleur, maar meer een box to box speler.

Als je een fatsoenlijk positiespel wilt spelen, hetgeen er nu aan ontbreekt, dan moet het middenveld technisch begaafd zijn. geen Haglund dus!
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Selectie saneren

Berichtdoor du longhi » 26-04-2011 09:19

Wat mij opvalt is dat Heerenveen voorheen bestempelt werd als vreemdelingenlegioen met amper Nederlandse spelers in de selectie.

Als je de opstelling tegen VVV bekijkt is er een volledig nederlandse achterhoede en voorhoede en staan er 8 nederlanders in de basis.

Toch verlang ik wel weer terug naar de tijd dat we weliswaar veel buitenlanders hadden maar die kwalitatief dan ook beter waren dan de nederlandse jongens in de selectie. Op dit moment zijn de nederlandse spelers beter dan de spelers uit het buitenland en dat is natuurlijk een kwalijke zaak.

In andere topics wordt gesproken over Lasnik. Hij mag van mij best komen maar dan moet hij echt aanwijsbaar beter zijn dan Roorda, Kums of Djuricic. Ik betwijfel of dat het geval is.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Selectie saneren

Berichtdoor USAFries » 26-04-2011 17:24

Deed Dhr. Veenstra nog niet zo lang geleden de uitspraak: "We zijn bezig met verschillende spelers". Ik vind het zo verdomd stil rondom Heerenveen. Had gehoopt dat iemand wat 'inside information' kon verschaffen. Welke spelers denken we dat Heerenveen mee bezig is, zijn er uberhaubt enige signalen? Welke spelers is er interesse voor? Komen of gaan, naar wat bekend is? De enige naam die ik tot nu toe gehoord heb is de naam van die zweed, Albeback, namedropping, of serieuze interesse?
Ben heel nieuwsgierig wat er nu daadwerkelijk gaat gebeuren binnenkort/deze zomer.
Het leven is geen pak vla!
Avatar gebruiker
USAFries
Nieuw talent
 
Berichten: 95
Geregistreerd op: 09-06-2009 15:59
Woonplaats: Carthage, MO (USA)

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Knipecity » 26-04-2011 18:10

USAFries schreef:Deed Dhr. Veenstra nog niet zo lang geleden de uitspraak: "We zijn bezig met verschillende spelers". Ik vind het zo verdomd stil rondom Heerenveen. Had gehoopt dat iemand wat 'inside information' kon verschaffen. Welke spelers denken we dat Heerenveen mee bezig is, zijn er uberhaubt enige signalen? Welke spelers is er interesse voor? Komen of gaan, naar wat bekend is? De enige naam die ik tot nu toe gehoord heb is de naam van die zweed, Albeback, namedropping, of serieuze interesse?
Ben heel nieuwsgierig wat er nu daadwerkelijk gaat gebeuren binnenkort/deze zomer.

Vind je het nu al stil? We zijnnogh met het huidige seizoen bezig, hebben al een speler gehaald en ook bij die Zweed is men behoorlijk conreet. Wat inside information betreft weet ik dat men ook veel contact heeft met Boerrigter, maar zoals bekend zijn er meer gegadigden.
Pranjic was gewoon een gerucht op een verjaardagsfeestje overigens.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Selectie saneren

Berichtdoor GJ7300 » 26-04-2011 19:45

ondertussen kopieert ADO de tactiek om talentvolle spelers uit de Jupiler L te halen, heeft Groningen weer interesse in Z Amerikaans toptalent als opvolger Matavz en komen bij Twente Brazilianen binnen vanuit samenwerking met ManU.
Heb toch het idee dat dergelijke spelers ook haalbaar moeten zijn voor Hveen en eea te maken heeft met hoe je de markt benaderd..Ik mis anticiperen op een sanering vs selectie.
Maar goed uiteindelijk ben ik al tevreden met een topdoelman...
GJ7300
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 15-05-2009 18:35

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Heerenveen rules » 30-04-2011 10:51

"We willen wel een team zijn, maar op de één of andere manier klikt het niet in het veld. Het is niet zo dat we ruzie hebben, maar het past gewoon niet bij elkaar.

Aldus Beerens.

Gelukkig hebben het bestuur en Jans dit ook gezien en wordt er hopelijk flink gesneden.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Selectie saneren

Berichtdoor BK2007 » 02-05-2011 11:45

Ik meende te hebben gelezen dat de directie begin mei komt met het ontvouwen van de plannen voor de selectie en club mbt volgend seizoen.
Is er al iets meer bekend wanneer ze dat gaan doen, want ik ben wel benieuwd wat er allemaal staat te gebeuren.
Daadkracht zou geen kwaad kunnen want het geduld van ons wordt wel danig op de proef gesteld.
Na 2 - 3 matige seizoenen wordt het wel eens tijd om onze oude vertrouwde Heerenveen te zien spelen. Het is allemaal zo gelaten en matigjes allemaal. Ik ben er wel klaar mee ondertussen. Ik had eigenlijk gedacht dat Jans er wel verandering in zou kunnen brengen maar daar lijkt het niet echt op.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Superfries88' » 02-05-2011 11:56

In het programmablad las ik trouwens dat Hansma vragen gaat beantwoorden via Heerenveen TV. Over een week of twee. Misschien dat daar ook wel e.e.a. uit naar voren komt.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Selectie saneren

Berichtdoor GJ7300 » 02-05-2011 19:37

Superfries88' schreef:In het programmablad las ik trouwens dat Hansma vragen gaat beantwoorden via Heerenveen TV. Over een week of twee. Misschien dat daar ook wel e.e.a. uit naar voren komt.


Gezamenlijke conclusie volgens Veenstra is dat er mentaliteit/karakter of een leider mist.
Grindheim en Vayrynen gaan weg dus of een middenvelder of een CV ter vervanging van wie dan ook achterin of een topdoelman ter vervanging van SE en Steppe lijkt me logisch
GJ7300
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 15-05-2009 18:35

Re: Selectie saneren

Berichtdoor BK2007 » 03-05-2011 11:58

GJ7300 schreef:Gezamenlijke conclusie volgens Veenstra is dat er mentaliteit/karakter of een leider mist.
Grindheim en Vayrynen gaan weg dus of een middenvelder



Kums is al gehaald, waarschijnlijk om Vayrynen te vervangen. Roorda komt terug en kan mooi de plek van Grindheim overnemen. Middenvelders hebben we dan zelfs nu nog te veel.

Volgens mij kan Roorda die leidersrol wel op zich nemen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Frisian » 03-05-2011 12:42

BK2007 schreef:Kums is al gehaald, waarschijnlijk om Vayrynen te vervangen. Roorda komt terug en kan mooi de plek van Grindheim overnemen. Middenvelders hebben we dan zelfs nu nog te veel.

Volgens mij kan Roorda die leidersrol wel op zich nemen.

Volgens mij wordt Kums in België gezien als een type Prilo en niet als verdedigende middenvelder. Ik kom met het huidige materiaal tot het volgende middenveld.

Verdedigend: Haglund (mag vertrekken), Švec
Centraal: Grindheim (wil vertrekken) Kums, Roorda
Aanvallend: Ðuričić, Väyrynen (vertrekt waarschijnlijk)
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Baggerraartje » 09-05-2011 20:21

Misschien Jans saneren?
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Crash » 09-05-2011 20:34

Baggerraartje schreef:Misschien Jans saneren?


Kan ik al ergens een petitie tekenen? :D
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-05-2011 20:36

ALS een talentvolle Fries niet meer voor Heerenveen wil spelen omdat Jans er is dan weet ik het wel.

Dan teken ik ook! :mrgreen:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Selectie saneren

Berichtdoor BK2007 » 09-05-2011 21:23

Ik ben er wel optimistisch over. Jans heeft ook de plooien glad gestreken met Janmaat en Dost. Dus waarom niet met GAR.
Jans lijkt me eigenlijk gewoon wel een redelijke kerel. Je zult het ook bij de spelers moeten zoeken. Ze vinden vooral zichzelf altijd zo goed.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Selectie saneren

Berichtdoor oldtimer » 10-05-2011 09:52

Heerenveen rules schreef:ALS een talentvolle Fries niet meer voor Heerenveen wil spelen omdat Jans er is dan weet ik het wel.

Dan teken ik ook! :mrgreen:


Het bestuur zou wel heel weinig ruggegraat tonen als ze daarvoor zouden capituleren.
Ik hoop niet dat het zover zal komen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-05-2011 11:24

Dat is ook niet de hoofdreden natuurlijk, het is een optelsom. Jans is zwaar tegengevallen dit jaar......

Haal aub Verbeek weer terug!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Peter » 10-05-2011 15:30

Weet niet of dat zo is. Onder Jans zijn Gouweleeuw en Narsingh doorgebroken. Is Assaidi uitgegroeid tot een bepalende speler. Heeft ook Janmaat zich in het laatste deel weer echt in de picture gespeeld. Verder is er weinig commotie geweest vanuit de spelers richting trainer. Enige negatieve uitzondering is Dost in de winterstop. Jans was destijds niet echt bekend met de spelersgroep zoals die er was. Hij kon lijkt mij moeilijk inschatten waar het Heerenveen aan ontbrak. Verder kun je wat mij betreft duidelijk zien dat er nu een tijd aangebroken is van opnieuw bouwen i.p.v. afbreken. Voor mij wordt komend jaar cruciaal. Jans moet nu laten zien dat hij verder bouwen kan. Bepalende spelers behouden en een aantal echte versterkingen aantrekken. Daar moet hij nu samen met de ook redelijk nieuwe directie voor zorgen. Lukt dat niet dan kun je gaat twijfelen of je Jans een nieuw contract aanbiedt of voor een ander gaat.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Selectie saneren

Berichtdoor GJ7300 » 28-06-2011 22:37

Wel, saneren komt op gang met Grindheim, Vayrynen, Haglund, Roorda.
Wellicht kunnen we hier ook een blinde veiling houden voor Kopic en Djuric?
Dan nog oplossing voor Beerens vinden..
GJ7300
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 15-05-2009 18:35

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Zola » 31-10-2011 16:05

De selectie van SC Heerenveen kan er volgend jaar wel eens behoorlijk anders uit zien.
De volgende contracten lopen af:

-Kopic
-Breuer
-Roorda
-Elm
-Svec
-Janmaat

Allemaal jongens waar we niks aan gaan verdienen als ze niet verlengen. Doodzonde want aan Roorda maar zeker aan Janmaat hadden we wat kunnen verdienen. Aissaidi en Djuricic hebben aangegeven dat ze het liefst weggaan bij sc Heerenveen dus daaran zou wat te verdienen zijn.

Tevens loopt het contract van Jans af. De verwachting is dat deze niet wordt verlengd, ben toch erg benieuwd hoe dit gaat komen!
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Otsje P » 31-10-2011 16:14

Voor Roorda, Svec en Janmaat zie ik wel toekomst bij onze club. Svec speelt verrekte weinig, en persoonlijk vind ik dat jammer. Zou hem wel in de ploeg willen hebben voor Elm. Dat zou het pressen naar mijn idee vergemakkelijken doordat Svec met zijn wendbaarheid, snelheid en corrigerende werk counters in de kiem kan smoren. Janmaat en Roorda zouden DE clubgezichten van de komende 2 jaar moeten zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Zola » 31-10-2011 16:40

Ja ik zie ook wel toekomst in Roorda,Svec en Janmaat. Alleen verwacht ik dat Janmaat zelf wel eens ergens anders wil gaan kijken,hij is vrij om te gaan. Svec is een dure jongen qua salaris,die heeft nog een oud contract, verwacht ook niet dat hij blijft of dat sc Heerenveen het gaat verlengen. Roorda...tja moet je dat verlengen...Roorda heeft tussen 2007 en nu maar 30 wedstrijden voor sc gespeeld( de meeste als invaller) en 15 voor Excelsior. Erg weinig voor een contract verlenging. Roorda is en groot risico en zeker nu is sc Heerenveen geen filantropische instelling. Tevens is de vraag of hij zelf ook wil verlengen, tot nu toe is hij niet happig geweest op het verlengen van zijn contract.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten