Selectie saneren

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Lardy » 19-12-2010 12:21

zweed1 schreef:
Fazli (verhuur Emmen ?); Of Fazli of Papa weg, niet beide dan wordt de spoeling wel erg dun
Papa (kan weg) Of Fazli of Papa weg, niet beide dan wordt de spoeling wel erg dun
Djuric (kan weg, transfervrij); Eens
Haglund (verhuur Zweden); Prima stand-in voor Svec
Kopic (kan weg, transfervrij); Absoluut behouden, vond hem begin van het seizoen erg sterke indruk maken. Misschien hij centraal met Kruiswijk en dan Breuer naar links.
Tarik (verhuur of verkoop); Is een lastige, ik weet dat hij meer kan maar komt er maar niet uit.
Koning en JAP aflopende contracten wellicht nog iets voor vangen, geldt ook voor Vayrinen maar die mag ook wel blijven. Vayrinen behouden en Koning en JAP zijn absoluut vervangbaar. Met Janmaat en jeugdspelers redden we het wel op de backs.

Als Vandebussche kan aanhaken dan kan ook Steppe weg (verhuur Belgie ?) Beetje afwachten hoe VDB terugkeerd
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Ebiede » 19-12-2010 12:31

Wiggs schreef:Hoorde gister in het stadion dat Papa en Tarik reeds verkocht ziijn
Of het waar is,kan het alleen maar hopen


Aan wie dan?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Wiggs » 19-12-2010 12:39

Tarik zou terug gaan naar z`n oude club
Papa weet ik niet

We zullen het zien tijdens de winterstop
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Lardy » 19-12-2010 12:41

Wiggs schreef:Tarik zou terug gaan naar z`n oude club
Papa weet ik niet

We zullen het zien tijdens de winterstop


Begin van seizoen kon hij naar Zilina dat in de Champions League speelde. Bestuur blokkeerde het toen.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Superfries88' » 19-12-2010 12:42

Papadopulos wilde toch zelf niet? Heerenveen stond al open voor een transfer, dus als er een redelijk tot goed bod is uitgebracht zal er vast niet geweigerd zijn.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Jurjenv » 19-12-2010 16:50

Hij wilde zichzelf nog de kans geven zich te bewijzen. Blijf het jammer vinden dat hij nooit echt de kans heeft gehad maarja ook logisch met Elm en Dost waarvan de 1e het geweldig doet en je de 2e niet kán passeren als 2e man.
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Selectie saneren

Berichtdoor De Boer » 19-12-2010 16:59

Papa kon ook naar Beerschot, maar ook daar wilde hij niet heen.

Tarik schijnt te duur te zijn voor veel Noorse clubs. De club van Ingelsten had bijvoorbeeld belangstelling voor Tarik, maar is afgehaakt.
Avatar gebruiker
De Boer
Nieuw talent
 
Berichten: 94
Geregistreerd op: 21-03-2008 21:00
Woonplaats: Fryslân / Amsterdam

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Frisian » 19-12-2010 17:12

Er was afgelopen zomer interesse in zowel Papadopulos (België, Slowakije en Griekenland) en Elyounoussi (Lillestrøm), maar eerstgenoemde wilde voor zijn plaats vechten en laatstgenoemde kreeg van Jans een extra kans. Het is te hopen dat er komende januari nog altijd clubs zijn die hen over willen nemen.
De twee centrumverdedigers die mogen vertrekken hebben de laatste jaren niet een dermate sterke indruk gemaakt dat zij de interesse van andere clubs gewekt zullen hebben. De opleving van Kopic was goed, maar te kort om zich bij anderen in de kijker gespeeld te hebben. Đurić zal enkel vertrekken als zijn contract ontbonden wordt en daarvoor zal hij zelf ook in moeten stemmen.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Caspar » 29-12-2010 14:12

Uit een ander topic:
Mocht Roorda uit het Abe Lenstra Stadion vertrekken, dan is hij niet de enige. Youssef El-Akchaoui is dicht bij een overgang naar zijn vroegere club ADO Den Haag en ook enkele wisselspelers staan op de nominatie voor een transfer. 'Voor Michal Papadopulos en Tarik Elyounoussi is er inmiddels voldoende interesse, die zullen wel vertrekken', verwacht Veenstra. 'Voor Igor Djuric geldt hetzelfde. Milan Kopic heeft het probleem dat hij geblesseerd is, maar ook hij mag weg.'


Het zou toch goed nieuws zijn als Djuric en Elyounoussie zouden vertrekken. Beide zwaargewichten qua salaris en komen absoluut tekort voor Heerenveen. Kopic en Papa redden het voetballend wel, maar hebben te veel mensen voor zich.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Ironis » 29-12-2010 14:14

Caspar schreef:Kopic en Papa redden het voetballend wel, maar hebben te veel mensen voor zich.

Papa heeft teveel mensen voor zich, inderdaad, maar Kopic niet. Kopic is nog geblesseerd en heeft in de wedstrijden voor zijn blessure een goede indruk achtergelaten (op mij althans). Misschien is hij wel een prima 2e keus achter Breuer en Kruiswijk (of zelfs 1e keus ipv Breuer).
Avatar gebruiker
Ironis
Wereldspeler
 
Berichten: 1438
Geregistreerd op: 27-04-2009 10:39
Woonplaats: Rotterdam

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Frisian » 29-12-2010 14:19

Ironis schreef:Papa heeft teveel mensen voor zich, inderdaad, maar Kopic niet. Kopic is nog geblesseerd en heeft in de wedstrijden voor zijn blessure een goede indruk achtergelaten (op mij althans). Misschien is hij wel een prima 2e keus achter Breuer en Kruiswijk (of zelfs 1e keus ipv Breuer).

Ik heb Kopic dit seizoen in verband met vakantie nog niet in actie zien en kan hem derhalve niet eerlijk beoordelen. Hij komt in aanmerking voor beide posities centraal achterin aangezien hij een linkspoot (net als Kruiswijk) en een mandekker (net als Breuer) is. De crux zit hem echter in het feit dat zijn contract nog uit de tijd stamt dat de bomen bij de club tot de hemel reikten. Ik denk derhalve dat het probleem voor Milan niet in het voetballende deel zit, maar eerder in het financiële.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Selectie saneren

Berichtdoor BK2007 » 29-12-2010 14:32

46 selectiespelers is inderdaad wat te veel. Echter als El Ak echt weggaat en JAP ontevreden blijft over het aanbod Kopic en Djuric weg moeten en Koning echt te oud wordt. Wat dan zijn er nog over Kruiswijk, Breuer en Janmaat. Lijkt me wat weinig. Dus saneren is leuk en aardig maar wat als er schorsingen en blessures ontstaan ? Zit je meteen in de problemen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Caspar » 29-12-2010 14:34

Ironis schreef:Papa heeft teveel mensen voor zich, inderdaad, maar Kopic niet.


Hij deed het inderdaad leuk na de zomerstop, daar heb je gelijk in. Toch, als deze 4 en El Ak vertrekken scheelt dat zeker zo'n 2M aan salariskosten per jaar.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Hielke » 29-12-2010 15:45

Bizarre bezigheidstherapie, als je het nuchter analyseert. Eerst de selectie zo groot en breed mogelijk maken, om vervolgens te starten met een drastische inkrimping van diezelfde selectie 'want 46 spelers is echt veel te veel'. Doet denken aan kinderen op het strand die de hele dag druk bezig zijn met het bouwen van een zandkasteel en het plattrappen daarvan.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Tilster » 29-12-2010 19:10

Hielke schreef:Bizarre bezigheidstherapie, als je het nuchter analyseert. Eerst de selectie zo groot en breed mogelijk maken, om vervolgens te starten met een drastische inkrimping van diezelfde selectie 'want 46 spelers is echt veel te veel'.


Het is een terugkerend verhaal, maar de nieuwe directie moet natuurlijk eerst de puinhopen gaan opruimen van de vorige falende directie. Door de ambitie van die heren, moest de selectie natuurlijk wel iets groter en sterker zijn.
Helaas heeft het negatieve gevolgen gehad. De spelers die nu mogen vertrekken zijn natuurlijk wel de spelers met waarschijnlijk de hoogste salarissen.

Je zult dus terug moeten naar een kleinere selectie. Echter.. wat is een goede basis? Een selectie van pak en beet 22 man? Of zou dat nog iets te krap zijn.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Knipecity » 29-12-2010 20:49

Die 46 man zitten ook jeugdspelers bij met kleine contractjes. Ik denk dat het wegplukken door met name Engelse clubs er ook voor zorgt dat men uit angst sneller jeugdspelers een contract geeft.
Daarnaast he je een belofteteam en een Emmen die spelers moeten hebben. Ook dat zijn in de regel full profs tegenwoordig.
Maar goed, het moet toch mogelijk zijn om van 46 naar zo'n 30 contractspelers te gaan tot max 35.
A-selectie 18 spelers, B-selectie man of 14? (aanvoer Jong Heerenveen uit A-selectie)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Frisian » 29-12-2010 21:33

De directie heeft aangegeven met een 22-koppige eerste selectie te willen gaan werken komend seizoen. De eerste 16á17 man moeten volwaardige senioren zijn aangevuld met talentvolle beloften.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Calimero » 29-12-2010 21:57

Het wegdoen van Kopic blijf ik inderdaad ook onbegrijpelijk vinden. Met de gedachten dat El-Ak toch wel zal vertrekken en ook het contract met JAP nog niet rond is, moet je toch zeker Kopic nog in je hoofd houden gezien zijn prestaties in het begin van dit seizoen. Bovendien zal JAP bij het wegvallen van zowel El-Ak en Kopic wel een hele positieve onderhandelingssituatie kunnen krijgen waardoor Pin een te hoge eis kan neerleggen en onze club wel moet voldoen omdat we weinig andere keus hebben. Je moet spelers als JAP, die op dit moment alle lof verdienen maar normaal gewoon te kort komen, niet in degelijke posities stellen. Het moet meer een take-it or leave it-situatie zijn.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Lipton » 30-12-2010 02:13

Vergeet niet dat vanaf 17 jaar een speler een contract moet krijgen.
Dus dan kom je al snel op een contractje of 35.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Superfries88' » 30-12-2010 10:13

Naast de officiële zaakwaarnemers gaat ook die regel verdwijnen. In de toekomst mag je spelers onder achttien jaar geen contract meer aanbieden als club.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Tilster » 30-12-2010 10:16

En waar men wereldwijd een beetje vanaf moet is dat men jeugdspelers bij elkaar wegplukt. En dan doel ik met name op de Engelse clubs die jonge spelers uit de jeugdopleidingen van Nederlandse clubs halen.
Dat zou men dan ook aan banden moeten leggen.

En net wat jij zegt Superfries88', we moeten af van de officiële zaakwaarnemers die een percentage van de transfersom wil hebben. Als een speler zich wil laten begeleiden door een zaakwaarnemer, moet hij die kosten zelf maar dragen.
Ik moet mijn hypotheekadviseur ook betalen, dat doet de bank ook niet :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Superfries88' » 30-12-2010 10:33

Absoluut. De officiële zaakwaarnemers verdwijnen ook, zal in 2011 definitief worden bekrachtigd. Als ik het allemaal goed heb begrepen mogen spelers zelf een persoon aanwijzen en zal een deel van het salaris daarheen vloeien. Al ben ik persoonlijk trouwens bang dat je het achter de schermen niet geheel kan uitbannen en dat er stiekem wel degelijk vuile streken gespeeld blijven worden. De categorie 'als jullie me niet dat bedrag zwart betalen gaat de transfer niet door'. Zolang clubs spelers echt willen hebben zal je dat ook in stand houden, helaas.

Maar goed, het is een begin.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Lipton » 30-12-2010 15:33

De hele negatieve hetze rond zaakwaarnemers vind ik maar onzin, men schildert elke zaakwaarnemer af als een geldwolf of dikke crimineel.
Maar natuurlijk is het helemaal schandalig dat zaakwaarnemers zulke dikke bedragen krijgen voor transfers en bijvoorbeeld wanneer een contract verlengd word.
De nieuwe constructie dat spelers de zaakwaarnemer moet gaan betalen is goed, maar ik durf te wedden dat salaris eisen van een speler automatisch hoger word. Immers is de prijs die een speler moet betalen gemakkelijk door te berekenen. Ik snap overigens niet dat een speler dat soort zaken niet zelf wil regelen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Kipy21 » 30-12-2010 15:38

BK2007 schreef:46 selectiespelers is inderdaad wat te veel. Echter als El Ak echt weggaat en JAP ontevreden blijft over het aanbod Kopic en Djuric weg moeten en Koning echt te oud wordt. Wat dan zijn er nog over Kruiswijk, Breuer en Janmaat. Lijkt me wat weinig. Dus saneren is leuk en aardig maar wat als er schorsingen en blessures ontstaan ? Zit je meteen in de problemen.

Klopt ben ik met je eens. Ik heb hieronder even de spelers staan die overblijven. Ik ga hierbij vanuit de alle spelers die nu weg mogen een plekje vinden.
Weg:
K:Steppe
V: Djuric, Kopic en El-Akchaoui
M: Roorda
A: Elyounoussi, Papadopulos

Keepers:
Vandenbussche
Stuhr-Ellegaard
Oosterhof

Verdedigers:
Kruiswijk (CV)
Jong-a-Pin (LB)
Janmaat (RB)
Koning (RB)
Breuer (CV)

Middenvelders:
Grindheim (CM)
Djuricic (AM)
Svec (DM)
Vayrynen (AM)
Haglund (DM)

Aanvallers:
Dost (SP)
Narsingh (RS)
Assaidi (LS)
Beerens (RS/LS)
Fazli (SP)
Elm (SP)

Naar mijn mening krijg je nu op een aantal positie's problemen. Namelijk op de linksback, centrale verdediger, controlerende middenvelder (positie Svec). Ik concludeer dat als er nu wat meer blessures komen en/of schorsingen wij het heel moeilijk gaan krijgen. Omdat een speler als Haglund nog lang niet van het niveau Svec is (waar naar mijn mening Roorda dichter bij in de buurt zit). Elm zou je daar ook nog neer kunnen zetten, maar die kan mij niet echt bekoren als middenvelder. Vind hem sterker als spits. Je mist nog een echte centrale verdediger. Je kunt Haglund naar wel neer planten. Maar zodra Grindheim een rode kaart pakt of Svec weer geblesseerd raakt heb je daar gewoon een groot probleem. We hebben tot nu toe gewoon een beetje mazzel gehad dat spelers als Breuer en JAP niet gebleseerd zijn geraakt anders krijg je gewoon problemen achter in. Vooral als je zo doorgaat. Mijn advies is: Roorda en El-Akchaoui houden. Dan heb je eventueel JAP nog voor centraal er bij. Onder Kuiper was het altijd de bedoeling om alle positie's dubbel bezet te hebben, dat moet je zou houden anders val je gewoon terug.
Kipy21
Bankzitter
 
Berichten: 24
Geregistreerd op: 10-01-2010 00:52

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Kipy21 » 30-12-2010 15:42

Superfries88' schreef:Absoluut. De officiële zaakwaarnemers verdwijnen ook, zal in 2011 definitief worden bekrachtigd. Als ik het allemaal goed heb begrepen mogen spelers zelf een persoon aanwijzen en zal een deel van het salaris daarheen vloeien. Al ben ik persoonlijk trouwens bang dat je het achter de schermen niet geheel kan uitbannen en dat er stiekem wel degelijk vuile streken gespeeld blijven worden. De categorie 'als jullie me niet dat bedrag zwart betalen gaat de transfer niet door'. Zolang clubs spelers echt willen hebben zal je dat ook in stand houden, helaas.

Maar goed, het is een begin.

Ik ben bang dat je dan steeds meer van die gevalletjes Alves en Suljemani krijgt. Van die vreemde (bijna criminele) types die de spelers vertegenwoordigen en alleen maar geld willen zien. Kan me met Alves nog goed herinneren dat hij een zaakwaarnemer had die geen FIFA licentie had en aan rare praktijken deed, waaronder Heerenveen onder druk zetten.
Kipy21
Bankzitter
 
Berichten: 24
Geregistreerd op: 10-01-2010 00:52

Re: Voorbereiding / oefenwedstrijden 2010-2011

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-01-2011 22:20

Degraderen doen we niet meer en Europees voetbal wordt ook niks meer. Nu doorselecteren en goed scouten zodat we in auguatus met een gemotiveerd elftal de competitie kunnen starten. dan maar 11 nieuwe
Weg met de spelers die niet meer willen/kunnen!

Stuhr Ellegaard: Valt me tegen, ietsiepietsie beter dan Steppe, VDB is ook niet alles
Koning: Heb ik altijd nog liever dan Janmaat, maar komt tekort
Janmaat: Mag van mij weg, Jans heeft ook geen vertrouwen in hem
Breuer: Misschien als 12e man
Kruiswijk: Valt ook vies tegen, maar die blijft nog wel een seizoen
JAP: Jans is tevreden over hem, zal wel blijven.
Grindheim: Oogt ongemotiveerd. Wil zelf weg denk ik
Svec: Zal ook nog wel een seizoen blijven
Vayrynen: contract loopt af, als hij altijd speelt zoals vandaag mag ie blijven. helaas doet hij dat niet
Djuricic: Jong, maar ik denk dat hij volgend jaar echt een basisplaats wil hebben
Elm: Lievelingetje van de klas, zal wel blijven
Beerens: Lijkt ook erg ongemotiveerd. Vind zichzelf te goed, maar zal ook wel een vertrek claimen
Assaidi: Te wisselvallig, maar die zal nog wel een jaartje blijven, tenzij hij dit laatste half jaar elke wedstrijd een 7 speelt
Haglund: Zal niet nog een jaar op de bank willen zitten


Dan gaan we volgend seizoen hiermee door: VDB, Breuer, Kruiswijk, JAP, Svec, Djuricic, Elm, Assaidi, Fazli
Nu nog goed gaan scouten. Helaas staat niet iedereen meer te springen om naar Heerenveen toe te gaan

Hier zitten ook een aantal tussen die niet meer kunnen, maar Heerenveen kennende blijven die toch wel
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Selectie saneren

Berichtdoor GJ7300 » 30-01-2011 23:26

Lekker laten gaan allemaal. Met de huidige resultaten kun je net zo goed jong talent inzetten.
Laat maar komen die jonge gasten uit 2e en A1. Kunnen ze zich lekker een halfjaartje bewijzen.
Wordt al snel steeds gewezen op aankopen maar dat hoeft echt niet
GJ7300
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 15-05-2009 18:35

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Flying Tilster » 30-01-2011 23:42

Zet de jeugd er maar in. Veel minder dan dit kan niet.

Voor dit moment is dat:
Koning eruit, Janmaat erin.. (hoe blind is Jans)

Kruiswijk eruit, Kopic erin

JAP eruit, linksback van de beloften of de A1 kan er wel in (desnoods van de B1.. slechter dan hij kan niet)

Breuer eruit, Haglund erin. (Breuer heeft lang genoeg aangetoond het niveau niet te hebben). Evt. kan Vayrynen hier ook staan.

Beerens eruit, Narsingh erin.

Svec eruit, Djuricic erin. (komt er in ieder geval meer voetbal in)

En als Dost en Papadopoulos vertrekken is een nieuwe spits wel wenselijk. En anders de spits van de A1 er maar in.
Ga maar lekker bouwen met de jeugd. Dit seizoen is voorbij. Nu moet men bouwen aan het nieuwe seizoen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Royce_SCH » 05-02-2011 22:02

Het is echt brood nodig om de bezem door de selectie te halen. Het wordt tijd dat we weer naar de basis van enkele jaren geleden gaan. Jonge talentjes in de Jupiler league kopen en weer opjacht naar Scandinavische talenten. Wellicht is het ook geen slecht plan om 1 a 2 geroutineerde spelers te kopen als een type Bosvelt. Marcel Meeuwis die nu naar Feyenoord gaat, was een mooie aankoop geweest. Hieronder mijn lijstje van spelers die mogen blijven of vertrekken.

Assaidi / blijven
Beerens / blijven
Breuer / weg
Djuric / weg
Djuricic / blijven
Dost / weg
El Akchaoui / weg
Fazli / blijven
Grindheim / blijven
Haglund / twijfelgeval
Janmaat / blijven
Jong-A-Pin / weg
Koning / weg
Kopic / blijven
Kruiswijk / blijven
Narsingh / blijven
Oosterhof / weg
Roorda / blijven (als hij een goed half jaar speelt bij Excelsior)
Steppe / weg
Stuhr-Ellegaard / weg
Svec / blijven
Vandenbussche / blijven
Väyrynen / blijven
Viktor Elm / blijven

Conclusie is: Van de 24 spelers mogen er van mij 9 vertekken. Een groot deel hiervan zijn keepers en verdedigers. We komen in deze linies duidelijk kwaliteit te kort. Voor volgend seizoen is het belangrijk om een goede keeper te kopen en 2 / 3 goede verdedigers. Ook een ervaren man op het middenveld is welkom en een scorende spits. Deze aankopen moeten hoe dan ook in de komende zomer gaan gebeuren.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-02-2011 22:07

Grindheim (was weer zeeeer matig vanavond), Beerens, Elm en Kruiswijk mogen wat mij betreft ook weg.
Kleurloze voetballers die weinig toevoegen. Maar de bezem moet er zeker door want met dit spul eindigen we nooit meer bij de eerste 5.

Bouw maar aan een elftal met Kopic, Janmaat, Vayrynen, Djuricic, Narsingh, Assaidi.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron