Selectie saneren

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Selectie saneren

Berichtdoor Peter » 10-05-2011 14:30

Weet niet of dat zo is. Onder Jans zijn Gouweleeuw en Narsingh doorgebroken. Is Assaidi uitgegroeid tot een bepalende speler. Heeft ook Janmaat zich in het laatste deel weer echt in de picture gespeeld. Verder is er weinig commotie geweest vanuit de spelers richting trainer. Enige negatieve uitzondering is Dost in de winterstop. Jans was destijds niet echt bekend met de spelersgroep zoals die er was. Hij kon lijkt mij moeilijk inschatten waar het Heerenveen aan ontbrak. Verder kun je wat mij betreft duidelijk zien dat er nu een tijd aangebroken is van opnieuw bouwen i.p.v. afbreken. Voor mij wordt komend jaar cruciaal. Jans moet nu laten zien dat hij verder bouwen kan. Bepalende spelers behouden en een aantal echte versterkingen aantrekken. Daar moet hij nu samen met de ook redelijk nieuwe directie voor zorgen. Lukt dat niet dan kun je gaat twijfelen of je Jans een nieuw contract aanbiedt of voor een ander gaat.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler

Berichtdoor GJ7300 » 28-06-2011 21:37

Wel, saneren komt op gang met Grindheim, Vayrynen, Haglund, Roorda.
Wellicht kunnen we hier ook een blinde veiling houden voor Kopic en Djuric?
Dan nog oplossing voor Beerens vinden..
GJ7300
Selectiespeler

Berichtdoor Zola » 31-10-2011 15:05

De selectie van SC Heerenveen kan er volgend jaar wel eens behoorlijk anders uit zien.
De volgende contracten lopen af:

-Kopic
-Breuer
-Roorda
-Elm
-Svec
-Janmaat

Allemaal jongens waar we niks aan gaan verdienen als ze niet verlengen. Doodzonde want aan Roorda maar zeker aan Janmaat hadden we wat kunnen verdienen. Aissaidi en Djuricic hebben aangegeven dat ze het liefst weggaan bij sc Heerenveen dus daaran zou wat te verdienen zijn.

Tevens loopt het contract van Jans af. De verwachting is dat deze niet wordt verlengd, ben toch erg benieuwd hoe dit gaat komen!
Zola
Basisspeler

Berichtdoor Otsje P » 31-10-2011 15:14

Voor Roorda, Svec en Janmaat zie ik wel toekomst bij onze club. Svec speelt verrekte weinig, en persoonlijk vind ik dat jammer. Zou hem wel in de ploeg willen hebben voor Elm. Dat zou het pressen naar mijn idee vergemakkelijken doordat Svec met zijn wendbaarheid, snelheid en corrigerende werk counters in de kiem kan smoren. Janmaat en Roorda zouden DE clubgezichten van de komende 2 jaar moeten zijn.
Otsje P
Superster

Berichtdoor Zola » 31-10-2011 15:40

Ja ik zie ook wel toekomst in Roorda,Svec en Janmaat. Alleen verwacht ik dat Janmaat zelf wel eens ergens anders wil gaan kijken,hij is vrij om te gaan. Svec is een dure jongen qua salaris,die heeft nog een oud contract, verwacht ook niet dat hij blijft of dat sc Heerenveen het gaat verlengen. Roorda...tja moet je dat verlengen...Roorda heeft tussen 2007 en nu maar 30 wedstrijden voor sc gespeeld( de meeste als invaller) en 15 voor Excelsior. Erg weinig voor een contract verlenging. Roorda is en groot risico en zeker nu is sc Heerenveen geen filantropische instelling. Tevens is de vraag of hij zelf ook wil verlengen, tot nu toe is hij niet happig geweest op het verlengen van zijn contract.
Zola
Basisspeler

Berichtdoor Flying Frisian » 14-03-2012 12:05

Aflopende contracten van zes beloftenspelers niet verlengd(14 maart 2012)
sc Heerenveen heeft besloten om de aflopende contracten van zes spelers van Jong Heerenveen/Emmen niet te verlengen. Het gaat om de voetballers Thomas Bakker, Johnny de Vries, Faysal Shayesteh, Enzo Huntink, Ernesto Seymonson en Mitja Resek.
Officiële site
Flying Frisian
Superster

Berichtdoor GJ7300 » 16-03-2012 20:09

wel, als dit geen saneren meer is...
Na Janmaat, Elm, Svec, Kopic en 6 beloften nog:
Assaidi, Narsingh, Dost, Breuer, Kruiswijk. Denk niet dat ze te houden zijn of willen blijven....
Levert enorm financiele ruimte op. Jammer alleen dat ik weinig vertrouwen heb id scouting.
Wel in een boel talenten maar dat durven ze vast niet meteen aan...
GJ7300
Selectiespeler

Berichtdoor Currahee » 16-03-2012 20:36

GJ7300 schreef:Levert enorm financiele ruimte op. Jammer alleen dat ik weinig vertrouwen heb id scouting..

1 van de laatste aankopen was anders wel een schot in de roos. en misschien wel de belangrijkste aankoop van vorig jaar. Je ziet het ook gelijk als hij niet meedoet dat het minder loopt....

Kums! Toch maar goed gezien van onze scouting en dat voor maar 6 ton
Currahee
Superster

Berichtdoor Knipecity » 16-03-2012 20:56

Zomer, Assaidi, Djuricic, VLP, Dost, prima aankopen van de laatste jaren.
Knipecity
Superster

Berichtdoor Blizzard » 17-03-2012 00:11

Ik heb juist wel vertrouwen in Hansma en co. Ik ben alleen wel heel erg benieuwd met wat voor backs ze op de proppen komen. Op Janmaat na zijn die posities sinds Edman nooit echt goed ingevuld geweest.
Blizzard
Superster

Berichtdoor DJBoltjes » 24-04-2012 19:17

van de mensen die een aflopen contract hebben (zie onder) zie ik niemand bijtekenen
en ook de ''sterspelers'' vertrekken( zie onder)
contracten ; kopic, breuer , roorda , elm , svec , janmaat
vertrekken ; assaidi , dost , narsingh

Daarvoor is tot nu toe voor mij bekend alleen De Roon gehaald en zullen pele van anholt , valpoort en slagveer bij de A-selectie aanschuiven hierbij zullen. Mijn Conclusie is dat er zeker 1Cv bij moet komen , 1 middenvelder , een spits en een buitenspeler. hiervanuitgaand dat henriksen en dat noorse backje komen.
DJBoltjes
Bankzitter

Berichtdoor Lipton » 24-04-2012 19:30

Blizzard schreef: Op Janmaat na zijn die posities sinds Edman nooit echt goed ingevuld geweest.

Dan bekijk jij Janmaat nog op een hele positieve wijze. Want die heeft werkelijk nooit wat toegevoegd aan de selectie in al die 4 (!) jaar dat hij hier was.
Lipton
Superster

Berichtdoor Otsje P » 25-04-2012 06:58

DJBoltjes schreef:van de mensen die een aflopen contract hebben (zie onder) zie ik niemand bijtekenen
en ook de ''sterspelers'' vertrekken( zie onder)
contracten ; kopic, breuer , roorda , elm , svec , janmaat
vertrekken ; assaidi , dost , narsingh

Daarvoor is tot nu toe voor mij bekend alleen De Roon gehaald en zullen pele van anholt , valpoort en slagveer bij de A-selectie aanschuiven hierbij zullen. Mijn Conclusie is dat er zeker 1Cv bij moet komen , 1 middenvelder , een spits en een buitenspeler. hiervanuitgaand dat henriksen en dat noorse backje komen.

Slagveer zal nog niet bij de A-selectie aansluiten. Hij speelt nog in de A's en zal gewoon bij de beloften aansluiten. Ik verwacht Martinus de stap naar de selectie wel gaat maken. Voor CV hebben we Kruiswijk ook nog onder contract staan. Bovendien is Schmidt van nature CV, en zitten er bij de beloften ook een aantal jongens die in de voorbereiding wel een kansje zullen krijgen.
Otsje P
Superster

Berichtdoor Baas » 25-04-2012 07:28

Wel wat jongens ja.. maar er zal toch echt wel wat bij gehaald moeten worden.
De gehele voorhoede vertrekt normaal gesproken, Elm en Roorda weg, Breuer en Janmaat..
Wellicht djuricic ook.
Dan mis je 6 of 7 basisspelers... dat kan je niet met een aantal jonge jongens of Kruiswijkjes opvangen!
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten