Wie wordt de nieuwe leider?

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

makkingacity schreef:Waarom kan heerenveen dat niet. Ze hebben wel wat te besteden dunkt mij
Ajax heeft nog altijd een grote naam in het buitenland én geeft veel geld uit aan salaris. Heerenveen is ‘slechts’ een subtopper in Nederland en dus vrij onbekend. Ook past zo’n speler niet in het salarishuis van de club.

Kortom: een Van Buyten is gewoon niet haalbaar. Als je hem al kan/wil betalen, dan zal het waarschijnlijk afketsen op de naam van de club. Als Heerenveen zijnde moet je dit soort spelers op jonge leeftijd scouten en hopen dat je tussendoor eens iemand kan strikken. Een Bosvelt bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Wat wel een geschikte leider voor de verdediging is mits hij fit blijft is Kevin Hofland. Heeft ervaring (champions legeau, Uefa-cup en international), was aanvoerder bij VFL Wolfsburg en is nog maar 30 volgens mij.....
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

En waarom zou die bij Feyenoord weg willen?
cross'79
Bankzitter
Berichten: 212
Lid geworden op: 26-08-2006 00:25
Locatie: Heerenveen

Bericht door cross'79 »

Volgens mij stond dit bericht ook al in het LC,en pin me er niet op vast, maar Solied dacht aan een middenvelder...
Koop Cziommer maar bij Utrecht weg!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Als ik zie dat hier namen als Van Buyten worden genoemd, moet ik toch even keihard lachen. De beste man is centrale verdediger van Bayern München, dus los van het feit dat hij sc Heerenveen misschien niet eens kent is hij ook nog eens volstrekt onhaalbaar omdat hij een maandsalaris heeft wat de gemiddelde speler van Heerenveen niet eens in een jaar verdient.

Kom alsjeblieft met namen die wél realistisch zijn.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Leider voor middenveld/verdediging.. Eric Djemba-Djemba.. Ervaring in Frankrijk en Engeland.. 27 jaar en nu spelend voor OB in Denemarken.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Djemba-Djemba, tjee, leeft die ook nog. Was ooit wel een veelbelovend talent.

Ik kwam laatst Hannu Tihinen tegen, speelde oa voor Anderlecht. Is nu 32 jaar en centrale verdediger bij FC Zurich waarmee hij in 2007 kampioen werd. 1m89 en internationaal zeer ervaren. Beetje hetzelfde idee als Majstorovic. Stond in Belgie bekend als een sobere en betrouwbare verdediger. Hoeveel leiderschap hij in zich heeft weet ik niet, ervaring genoeg, dat wel.
The two most powerful warriors are patience and time.
Heerenveen SC
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 26-09-2008 20:15

Bericht door Heerenveen SC »

Tihinen zou inderdaad een goeie optie zijn! Veel ervaring en geen taalproblemen met niemand niet dunkt mij. Daarnaast lijkt sc Heerenveen me een stuk leuker dan de Zwitserse competitie waaraan zelfs een club uit Liechtenstein mee doet...
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

cross'79 schreef:Volgens mij stond dit bericht ook al in het LC,en pin me er niet op vast, maar Solied dacht aan een middenvelder...
Koop Cziommer maar bij Utrecht weg!
1) Sollied wil een leider voor in de as van het veld. Een centrale positie dus. Dit kan centraal achterin, op het middenveld of voorin zijn. Hij noemde Roorda als een potentiele optie voor de toekomst, niet zozeer vanwege zijn positie in het veld, maar meer vanwege zijn persoonlijkheid.
2) Cziommer is geen leider en zou ook niet spelen wanneer je Vayrynen, Grindheim en Pranjic als alternatieven hebt. Cziommer is overigens wel een versterking voor de selectie, maar niet meer dan dat.
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

In Nederland zie ik zo 1,2,3 geen geschikte of beschikbare kandidaten lopen.
Wielaert..maar die wil Twente niet verruilen voor Heerenveen.
Wellicht Gregoor van Dijk van Utrecht (een echte leider maar een topper.. :?: )

Verder zou ik het niet weten..

Vanuit het buitenland: Ooijer, Seedorf zouden leuke opties zijn , haalbaar is een tweede..

Schiet mij nog een te binnen...Daniel Jensen.. 8)
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Een sammy Hyppia heeft ook een verleden in Nederland, zou hij niet eens te polsen zijn voor een terugkeer op de Nederlandse velden?
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Jensen zou ik verwelkomen maar van dijk :angry:
FORZA SC HEERENVEEN
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Absoluut niet haalbaar, laat ik dat voorop stellen, maar wel het type leider dat ik graag zou willen zien;

Fredrik Ljungberg, 31-jaar, West Ham United.

Laten we maar een beetje hopen op het netwerk van Sollied in Noorwegen of Belgie. Of de scouting komt met een Kroatisch, Tjechisch of Roemeens international, die 'anoniem' in hun eigen land speelt.
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

Sahu schreef: Schiet mij nog een te binnen...Daniel Jensen.. 8)
Daniel Jensen vind ik niet echt een prototype leider, totaal niet juist. Nooit echt aanwezig in de groep en ging op het veld niet vaak tot het gaatje.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Gomes?
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Even serieus graag. Namen als Gomes, Van Buyten en Bouma komen echt niet naar Heerenveen.
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

BS schreef:Even serieus graag. Namen als Gomes, Van Buyten en Bouma komen echt niet naar Heerenveen.
Dat heb ik vaker gehoord. :wink:
Toen kwam Paultje Bosvelt naar het ALS. Maar je hebt gelijk, wel een realistisch blijven. Deze spelers zitten niet eens op een zijspoor bij hun huidige club.
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

Hoe langer ik er over nadenk hoe vreemder ik het eigenlijk vind worden. Zijn Sibon, Vayrynen, Grindheim, Breuer, Dingstad en Pranjic niet voldoende een leider zowel binnen als buiten de lijnen? Bijkbaar niet..
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

massan schreef:Hoe langer ik er over nadenk hoe vreemder ik het eigenlijk vind worden. Zijn Sibon, Vayrynen, Grindheim, Breuer, Dingstad en Pranjic niet voldoende een leider zowel binnen als buiten de lijnen? Bijkbaar niet..
Maar van diegene die je noemt zijn alleen Sibon (staat voorin dus kan moeilijk het team coachen) en Dingsdag (maar hij weet niet wat verdedigen is!) coachende spelers.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

massan schreef:Hoe langer ik er over nadenk hoe vreemder ik het eigenlijk vind worden. Zijn Sibon, Vayrynen, Grindheim, Breuer, Dingstad en Pranjic niet voldoende een leider zowel binnen als buiten de lijnen? Bijkbaar niet..
Ergens ben ik het wel met je eens. Dit zijn de ervaren spelers en ook al zijn het van nature geen leiders, met hun routine zou je toch nooit de wedstrijden zo uit handen mogen geven zoals Heerenveen dat doet? We moeten er om denken dat we niet geobsedeerd raken door een 'leider', een fatsoenlijke verdediger erbij en we zijn al een heel eind.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Als we een leider gaan halen, doe dan alsjeblieft achterin! In de aanval hebben we Sibon die de lijnen uitzet en het middenveld is straks met Grindheim, Vayrynen, Pranjic, Svec, Elm, Roorda en Hanssen al heel behoorlijk bezet. Betrouwbare centrumverdediger, liefst linksbenig, wat mij betreft. We hebben achterin wel wat talentjes lopen, maar te weinig ervaring en leiderschap.

Hofland zou een aardige zijn, maar die weken we niet los bij Feyenoord. Zwaanswijk doet het geweldig bij NAC, maar is al wat op leeftijd. Sansoni lijkt me ook een optie, al heeft hij soms wat rare fratsen. Hij mag in de winterstop weg bij Vitesse vanwege aflopend contract. Kruiswijk heeft het niet naar zijn zin bij Anderlecht. Is een goede verdediger met eredivisie-ervaring, maar mist toch de uitstraling van een leider. Zou Barry Opdam terug willen naar Nederland?

Uiteraard zou een 'ouwe lul' de ontwikkeling van Kopic in de weg staan en het definitieve exit van Dingsdag betekenen, maar dat is een keuze.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Het zal flink proppen worden donderdagavond op de tribune van Standard Luik. De Belgen ontvangen niet alleen Sevilla, nummer vijf in de Primera Divisíon, maar ook scouts van clubs uit heel Europa. Standard verwachttijdens het duel in de UEFA Cup verkenners van PSV, Heerenveen, Sampdoria, Fenerbahce, Catania, Bayer Leverkusen, Middlesbrough, Schalke 04, Arsenal, Manchester United en Monaco.
hmm benieuwd of de nieuwe leider dan echt Oguchi Onyewu gaat worden, zou niet misselijk zijn om deze erbij te hebben.
Wij zijn Heerenveen.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Toch al de tweede keer dat ze op Sclessin gaan kijken. Tegen Anderlecht en nu tegen Sevilla. Onyewu zou denk ik ook de enige haalbare speler zijn, qua financiën.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

hoe fit is edgar davids?
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Theo schreef:Toch al de tweede keer dat ze op Sclessin gaan kijken. Tegen Anderlecht en nu tegen Sevilla. Onyewu zou denk ik ook de enige haalbare speler zijn, qua financiën.
Vraag me af of spelers van Standard naar ons willen. Standaard speelt om het kampioenschap en doet Europees goed mee. Wij staan op plaats 9 en figureren in Europa.

Het team draait vooral verdedigend voor geen meter.

Het lijkt mij niet direct aantrekkelijk voor spelers van Standard. We hadden dit soort spelers deze zomer moeten halen.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

zweed1 schreef:Vraag me af of spelers van Standard naar ons willen. Standaard speelt om het kampioenschap en doet Europees goed mee. Wij staan op plaats 9 en figureren in Europa.

Het team draait vooral verdedigend voor geen meter.

Het lijkt mij niet direct aantrekkelijk voor spelers van Standard. We hadden dit soort spelers deze zomer moeten halen.
Financieel valt er bij Standard niet zoveel te halen, maar wanneer wij zo blijven presteren zal geen enkele speler van Standard met open armen naar Heerenveen komen.
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

teamplayer schreef:hoe fit is edgar davids?
Heb gehoord dat Heero kans maakt,schijnt sinds vorig jaar body te hebben :lol:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Theo schreef:[Het lijkt mij niet direct aantrekkelijk voor spelers van Standard. We hadden dit soort spelers deze zomer moeten halen.
Toen hadden ze alleen maar oog voor koopjes want er moest gespaard worden...............
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Financieel valt er bij Standard niet zoveel te halen
Dat heb je mis hoor ! Bij Standaard wordt veel beter betaald dan bij ons, zeker als je ook nog eens naar het fiscale aspect kijkt. Netto hou je in Belgie veel meer over.

Het zou mij bijzonder verbazen wanneer wij een speler van Standaard zouden kunnen aantrekken. Volgens mij zet je daarmee de salaristructuur binnen de club totaal op z'n kop.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Als je de feiten zou kennen.. Fellaini verdiende bij Standard vorig seizoen slechts 80.000 euro. Standard heeft daarnaast een budget van 17 miljoen, en had voordat ze Fellaini verkocht enorme schulden. Maar bij Standard hoef je nu niet aan te kloppen voor spelers. Ze hebben de smaak na afgelopen zomer wel te pakken.
Gesloten