Wie wordt de nieuwe leider?

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Skopperij » 07-11-2008 11:12

Ik heb gisteren Standard - Sevilla gezien en allemachtig, wat is die Onyewu goed! Een indrukwekkend postuur en hij staat altijd goed. Prima loopacties en hij deinst er niet voor terug er flink in te kleunen. Hij veroorzaakt ook geen overtredingen waar vrije trappen op gevaarlijke plekken uit voortkomen. Bovendien heerst 'ie in de lucht, zowel verdedigend als aanvallend.

Maar zoals gezegd: ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Onyewu naar Heerenveen komt. Zoals Standard gisteren voetbalde, voetbalde PSV in z'n beste dagen.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Voorstopper » 07-11-2008 12:47

Voor Onyewu zou Heerenveen in kwaliteit een fikse stap terug zijn. Zo'n speler gaat naar een van de grote competities. Schitterende verdediger, dat zeker. Lijkt mij onhaalbaar, Heerenveen gaat niet ineens het salarisplafond optrekken voor 1 speler.

Heerenveen zal waarschijnlijk een ander van Standard op het oog hebben.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor mart761 » 07-11-2008 20:00

(SC Heerenveen scouts zaten op de tribune bij Standard Luik: misschien voor Oguchi Onyewu?)

www.sportwereld.nl

En die Jovanovisch schijnt ook een geweldige speler te zijn! Er moet maar eens wat gebeuren anders wordt europees voetbal halen nog erg moeilijk! Alleen ben benieuwd of deze spelers Standard Luik willen verlaten voor Heerenveen. Maar als ze ambitie tonen en de spelers een goed salaris bieden maakt heerenveen een kans. Er zal wat moeten gebeuren, en misschien ook wel in verdedigend opzicht! Een sterke linksback en centrum verdediger en Onyewu en Jovanovich erbij dan hebben we een top team :D
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Janneman » 08-11-2008 19:29

BS schreef:En waarom zou die bij Feyenoord weg willen?


Ik geef alleen aan dat dit en een Nederlander is en iemand is met goede leidinggevende eigenschappen. Ik kan ook de vraag omdraaien waarom zou hij bij Feyenoord willen blijven?
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor BS » 09-11-2008 12:17

Omdat Feyenoord een grotere club is qua stadion, aanhang en status. Daarnaast betaalt Feyenoord meer salaris. Het heeft naar mijn mening niet zoveel zin om in dit topic spelers te noemen die toch niet haalbaar zijn.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Janneman » 09-11-2008 13:33

BS schreef:Omdat Feyenoord een grotere club is qua stadion, aanhang en status. Daarnaast betaalt Feyenoord meer salaris. Het heeft naar mijn mening niet zoveel zin om in dit topic spelers te noemen die toch niet haalbaar zijn.


Dit wordt denk ik dan een welles nietes verhaal maar wie zegt dat Hofland niet haalbaar is? Hiervoor zijn ook al voldoende namen genoemd die niet haalbaar zijn. Bosvelt was ook niet haalbaar maar is toch gekomen!! "Niet haalbaar" zijn spelers van Milan, Manchester, etx... daar voetbald Hofland niet!! Met een goed salaris en een redelijk team om hem heen kan Heerenveen nog veel plezier aan hem beleven en hij aan Heerenveen.... en zit Feyenoord niet om geld verlegen??
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Lardy » 09-11-2008 15:33

Ik hoef die Hofland niet, gelijkwaardig aan Dingsdag. Ook zo slecht
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Flying Frisian » 09-11-2008 15:36

Nog even terugkomend op die Onyewu, hij wordt hier geprezen om zijn kwaliteiten, maar is het ook een speler met leidinggevende capaciteiten, aangezien dat een type speler is, die we nu ineens nodig lijken te hebben.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Flying Tilster » 09-11-2008 23:27

Ik denk dat Vayrynen de leider zou kunnen zijn / worden. Hij presteert de laatste weken weer vrij goed.
In mijn optiek zou ook de aanvoerdersband kunnen krijgen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Heerenveen SC » 09-11-2008 23:30

Ik ben het wel met FLying Tilster eens. Vayrynen is wel iemand die in slechte tijden goed blijft spelen. Het minpunt is echter inbedwanghouding, gelet op de behoorlijk zware tackle van vandaag op Lex Immers. Zou me niks verbazen als de KNVB hem schorst, maar dat zou ik wel erg jammer vinden...
Avatar gebruiker
Heerenveen SC
Nieuw talent
 
Berichten: 143
Geregistreerd op: 26-09-2008 19:15

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor SCH-FAN » 10-11-2008 08:56

Heerenveen SC schreef: Zou me niks verbazen als de KNVB hem schorst, maar dat zou ik wel erg jammer vinden...

Floot de scheidsrechter niet voor het moment?? Als dat het geval is dan kan hij volgens mij niet meer geschorst worden omdat de scheidsrechter het moment gezien heeft. Overigens was de overtreding ook niet met opzet maar puur pech.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
SCH-FAN
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 22-08-2007 14:21

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Wiggs » 10-11-2008 09:25

Is voor gefloten en dus bestraft,en dan kan de KNVB er niets aan veranderen
Ik vond de charge van Berg trouwens erger,die sloeg bewust!!!
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor feanfans » 10-11-2008 09:36

Heerenveen SC schreef: Het minpunt is echter inbedwanghouding, gelet op de behoorlijk zware tackle van vandaag op Lex Immers. Zou me niks verbazen als de KNVB hem schorst, maar dat zou ik wel erg jammer vinden...


Ik weet niet of dit een minpunt is.
Hij wil volgens mij gewoon voor de bal gaan maar juist als Vayrynen er vol ingaat dribbelt Immers de andere kant op. Hierdoor staat Vayrynen boven op z'n voet. Op een moment dat het elftal even totaal niet draait kan zoiets een elftal toch even wakker maken. Hij kreeg zelfs geen gele kaart.
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor ALS 26.000 » 10-11-2008 09:49

Het was absoluut geen bewuste overtreding. Vayrynen kwam gewoon te laat, was wat ongelukkig.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Skopperij » 10-11-2008 10:38

Alles over Väyrynen graag in zijn eigen topic! Dit gaat over wie eventueel onze nieuwe leider wordt.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor teamplayer » 11-11-2008 11:55

'Bayern München laat Podolski en Van Bommel gaan'
10/11/2008 21:06

Lukas Podolski moet weg, Toni Kroos wil weg en Mark van Bommel wil het liefst blijven, maar zou ook weg moeten. Volgens Kicker hebben alle drie spelers geen toekomst meer bij Bayern München.

Van Bommel staat nog tot het einde van het seizoen onder contract bij Bayern, maar van het bestuur van de kampioen uit Beieren heeft de Limburger nog geen nieuw contract voorgelegd gekregen. Wel zouden beide partijen nog deze maand met elkaar om de tafel gaan zitten om te praten over de toekomst van de Oranje-international.

Zaakwaarnemer Rob Jansen verduidelijkt de situatie van Van Bommel. 'We wachten op Bayern, op hun plannen. Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij. Zo gaat dat in het voetbal. We spreken nog niet met andere clubs. Pas als Bayern niet meer wil, zullen we iets anders zoeken, ofwel in Duitsland ofwel ergens in het buitenland.' Kicker verwacht dat Van Bommel moet verkassen, de club zou al maanden naar een nieuwe nummer zes zoeken.

Blijven dromen om tegen alle verwachtingen in zo´n speler als nieuwe leider te kunnen aantrekken... Half jaar contract/die afkopen en met een goed verhaal komen- zowel financieel als sportief. transfervrij niet te halen.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor pieterpieter » 11-11-2008 12:25

Van Bommel kan nu nog gewoon veel betere teams krijgen. Misschien over 3 jaar.
Avatar gebruiker
pieterpieter
Basisspeler
 
Berichten: 744
Geregistreerd op: 19-10-2006 10:35

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor BS » 11-11-2008 12:26

Met wat voor verhaal zou je dan wel niet willen komen? Als Van Bommel terug gaat naar Nederland, dan gaat hij hoogstwaarschijnlijk gewoon terug naar PSV. Hij komt in ieder geval niet bij Heerenveen ballen voor een paar ton.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Fries » 11-11-2008 12:54

John Arne Riise gaat vertrekken bij Roma.

Nou Trond en Yme even een belletje aan wagen
Fries
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 25-07-2008 19:25

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor BS » 11-11-2008 13:44

Dit is niet serieus bedoeld, mag ik hopen?
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Niels » 11-11-2008 13:52

Voor suggesties en geruchten zijn andere topics!

Dank u!
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Janneman » 13-11-2008 13:01

BS schreef:Dit is niet serieus bedoeld, mag ik hopen?


Waarom brand jij iedere suggestie af? Er zijn een paar normale namen hier geplaatst maar toch vind je ze dan niet reëel en wordt er direct geroepen ander topic of even normale namen aandragen... wees nou eerlijk, suggesties maken is toch de bedoeling voor dit topic?
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-11-2008 13:08

En als ik met van Nistelrooy aan kom zetten vind jij dat een serieuze suggestie? Laten we reeel blijven, sommige namen hier slaan nergens op.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor BS » 13-11-2008 13:44

Janneman schreef:Waarom brand jij iedere suggestie af? Er zijn een paar normale namen hier geplaatst maar toch vind je ze dan niet reëel en wordt er direct geroepen ander topic of even normale namen aandragen... wees nou eerlijk, suggesties maken is toch de bedoeling voor dit topic?

Wat een onzin, zeg. Het is de bedoeling dat in dit soort topics enigszins realistische suggesties worden gedaan. Namen als Riise en Van Bommel vallen daar in de verste verte niet onder. Als je serieus denkt dat dat soort spelers geïnteresseerd is in een clubje als Heerenveen, dan moet je je echt eens verdiepen in de huidige verhoudingen in het internationale betaald voetbal. Alleen al qua salaris is het ondenkbaar dat Heerenveen spelers van dat kaliber aan kan trekken. Tel daarbij de matige Nederlandse competitie en de status van Heerenveen als club bij op, en het is compleet duidelijk dat het een kansloze missie is voor Heerenveen.

Dus voortaan een beetje realisme graag.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Baggerraartje » 13-11-2008 16:06

Fries schreef:John Arne Riise gaat vertrekken bij Roma.

Nou Trond en Yme even een belletje aan wagen


Op zich niet gek als je aan zo iemand denkt. Je moet alleen wel een beetje zijn leeftijd in de gaten houden!!
Is zo`n iemand bijv. 32/33 jaar kun je misschien wel eens een gokje wagen , daar hij dan in de verre herfst van van carriere zit. Helaas is hij pas 28 jaar en dan kun je het echt wel vergeten!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor lollig » 16-11-2008 21:51

Leider? Opzich vind ik dat Sibon aardig aanwezig is, ook Dingsdag en Bak Nielsen hebben potentie.... Maar 1 echte leider zou misschien mooi zijn. Hoewel Mika erg goed speelt, is hij te weinig mondig.
Avatar gebruiker
lollig
Selectiespeler
 
Berichten: 211
Geregistreerd op: 16-02-2004 19:45

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Flying Tilster » 18-11-2008 00:39

Ook ik zat aan MIka te denken. Maar wie zegt dat hij niet mondig genoeg zou zijn?
In het veld lijk je dat inderdaad niet altijd te zien, terwijl je Dingsdag wel altijd zag / hoorde.

Volgens mij hoort de aanvoerdersband daarentegen ook niet bij Breuer. Ik zou eerder kiezen voor Danijel of Mika. Mede vanwege hun ervaring. En ja.. een leider wordt je niet, dat zit in je of niet.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor MarteNN » 18-11-2008 16:04

In de verdediging heb je Bak Nielsen, op het middenveld heb je kwaliteiten te over en in de aanval heb je Sibon. Neem daarbij Roorda die het in de toekomst op het middenveld kan worden en ik zie het nut niet van een nog te kopen leider. We moeten niet vergeten dat de uitspraak is gedaan in een dramatische periode.
MarteNN
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 07-02-2006 15:53
Woonplaats: Dronrijp

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor pestra » 23-11-2008 12:47

Ik kan me nog herinneren dat heerenveen met paul bosvelt op de proppen kwam, als die terug komt naar nederland speelt ie alleen voor feyenoord riep iedereen. Heerenveen kan dus wel spelers van naam halen en de slag om een speler winnen. Je moet dus ook niet bij voorbaat uitsluiten dat het onmogelijk is om ooit eens een speler als seedorf, v bommel etc naar heerenveen te halen. Je zit inderdaad met scheve verhoudingen in je salarishuishouding maar is dat niet overal zo? , mijn directeur verdiend ook 3 keer zoveel als mij en volgens mij is dat logisch. Als je stappen wilt maken zul je toch echt eens in de buidel moeten tasten en spelers kopen die er gelijk staan en plaats van dat stelletje prutsers die nu spelen. Dit berichtje is daags na het debacle twente dus vergeef me enig cynisme.
pestra
Bankzitter
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 26-10-2008 18:52

Re: Wie wordt de nieuwe leider?

Berichtdoor Baggerraartje » 23-11-2008 13:50

Tja...wie wordt onze nieuwe lijder...het publiek?
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten