Transferbeleid

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

KingBee schreef:Geef mij Mathijsen dan maar, een potentiele oranje klant over een paar jaar! :D

In de Vi van vandaag staat te lezen dat Joris Mathijsen(23)
Zeker weten vertrekt bij Willem 2, hij wil de sportieve prestatie,s in eigen hand houden en wil hogerop, Heerenveen heeft belangstelling voor de linksbenige verdediger.

Lijkt mij samen met petter Hanson een goed blok achterin.
Lang leve het censuur
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Op zich niks mis mee. Een linkspoot achterin hebben we niet echt en Joris is nog jong en doet het goed bij WillemII. Hij staat in het VI-klassement zelfs eerste (zegt niet alles, maar wel wat).

Maar aan de andere kant is het ook wel vreemd. We hebben immers ook nog Klompe, Hansma, Seip, Venema en Hooiveld. Wat zou dat dan gaan beteken voor vooral Klompe en Hansma?
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Bij Klompe kan men zich intussen wel afvragen of hij nog ooit helemaal blessurevrij zal worden en op zijn niveau zal komen. Hansma zit vanwege zijn leeftijd tegen het einde van zijn houdbaardsdatum aan. Voor Venema zal er niet veel meer inzitten dan een een plek als invaller bij afwezigheid van Bakkati en/of Seip.
Tja....
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Als ik het goed heb lopen de contracten van Hansma en Venema af. Met die gozer wordt je iets jonger en heb je een goede stand in voor links en voorstopper. Daar waar Venema nu stand in voor Bakkati is, zou Seip evt weer naar rechts kunnen verhuizen, mocht dit allemaal nodig zijn.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Bakkati,Seip,Hansson,Mathijssen,Edman,Verbiest,Klome (Als ie ooit weer fit word), Radomski (Kan),Venema(als contract word verlengd)

Kortom keuze genoeg!!
Ik ga er van uit dat het contract van hansma niet verlengd word..

Ik hou wel van een brede selectie!
Dan zijn er altijd wel 11 die goed fit zijn, en niet dat er 2 spelers tussenlopen die eigenlijk net kunnen spelen ivm ziekte of blesure!
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Foppe zei maandag overigens tussen neus en lippen door, dat hij bij de Eagles tegen Den Bosch geweest was...

Dus heren, er mag weer gespeculeerd worden! :wink:
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Ugur Yildrïm speelt toch bij Go Ahead Eagles?
Vorig jaar waren er ook al geruchten, dat er contact was tussen Heereneen en Yildrïm..
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Tja, of Koen van der Laak van Den Bosch is weer in beeld...
Jelle E
Nieuw talent
Berichten: 142
Lid geworden op: 02-12-2002 16:52
Locatie: Nunspeet

Bericht door Jelle E »

Hebben die clubs ook geen goede keeper ??? :evil:


Volgens mij gaat Foppe regelmatig wedstrijden uit de 1ste divisie bekijken en dat hoeft heus niet om één bepaalde speler te gaan. Maar goed, speculeren mag natuurlijk altijd.
We're still a bunch of tough bastards.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Kan de naam Yildirim zo langzamerhand niet meer horen!!! :D
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

ik ben nog steeds niet overtuigd van de kwaliteiten van Selakovic... Dus een goede rechtsbuiten kan geen kwaad! (castelen?)

En ik denk dat we Hansson ook niet kunnen houden, hoe jammer het ook is. Vandaar dat men naar een speler als Mathijssen kijkt denk ik. Een erg goede vervanger al zouden ze samen ook een heel goed koppel vormen!!!

En van Hansma, Klompe en Venema hoeven we niet meer te verwachten dat het wekelijks basisspelers zullen zijn.
Net fan dat benaude!
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

En van Hansma, Klompe en Venema hoeven we niet meer te verwachten dat het wekelijks basisspelers zullen zijn.
Ik denk dat, hoe sneu het voor die drie ook is, het over is bij Heerenveen. :cry:

Hansma- Stopt
Klompe- Te blessuregevoelig, ben bang dat hij z'n oude niveau niet meer haalt
Venema- Misschien nog een jaartje Zwolle/Veendam/Cambuur, dan is het ook met hem
gebeurt.

We hebben op dit moment gewoon ontzettend goeie jeugdspelers, die het moeiteloos opvangen.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Dit stond in het Deventer Dagblad over Yildirim:

"Zijn zaakwaarnemer Bob Maaskant weet dat vier eredivisieclubs zijn pupil intensief volgen, waaronder Herenveen. ‘Maar we hebben nog niet concreet met clubs gesproken‘, geeft Maaskant aan. ‘Maar de contacten zijn er wel. Ik denk niet dat het nog lang gaat duren, het zal een kwestie van enkele weken zijn voor we er uit zijn.‘ Heerenveen-trainer Foppe de Haan was zondagmiddag nog aandachtig toeschouwer. De Friese club heeft de afgelopen weken via scout Spitz Kohn en assistent-trainer Dwight Lodeweges Yildirim het meest intensief gevolgd. De Friese scouts zaten meestal gebroederlijk naast de afvaardiging van FC Groningen. ‘Heerenveen volgde Ugur vorig seizoen ook al‘, zegt Maaskant. ‘Al hebben we toen niet met ze gesproken.‘ "
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Is het Deventer Dagblad zoiets als de Leeuwarder of meer zoiets als de Koerier :?:
Heerenveen: superbia ex septentrio
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Tja, ik denk ook dat het einde verhaal wordt voor Hansma, Venema en Klompe. Jammer, want daarmee verliezen we toch 3 echte clubspelers, maar wie niet goed genoeg is valt uiteindelijk toch af ...

Jammer dat we zo geen echte clubspelers meer overhouden.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Ugur Yildirim gaat Go Ahead verlaten

9/10/2003 22:58

Ugur Yildirim heeft zijn langste tijd bij Go Ahead Eagles gehad. De 21-jarige aanvaller kan het met de club niet eens worden over een nieuw contract.
Het contract van Yildirim, bezig aan zijn vierde seizoen in de Adelaarshorst, loopt komende zomer af. De gesprekken over verlenging van de verbintenis zijn echter op niets uitgelopen.

Yildirim lijkt overigens niet over zijn toekomst in hoeven te zitten. Zowel FC Groningen als SC Heerenveen heeft al belangstelling getoond.


bron: http://www.vi.nl


Lijkt met de dag concreter te worden!
Net fan dat benaude!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Klein bedragje betalen voor restant contract en dan nu vast aantrekken als man op de rechterkant. Sella is geen echte rechtsbuiten. Kan mooi als directe vervanger voor Knopper of Yildrim fungeren.

Venema nog een jaartje ballen??? Die jongen is nog geen 29!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Transfermarkt is gesloten volgens mij. Er kan alleen nog gehuurd worden. Pas in januari kunnen er weer spelers gekocht worden. Maar een rechtsbuiten is zeker welkom, blijf het helemaal niets vinden met Selakovic. Hij komt geen man voorbij en hij heeft geen goeie voorzet, precies de twee kenmerken die een rechtsbuiten wel moet hebben.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ik denk dat het voor Klompe en Venema nog niet over is hoor. Er moet een stand-in zijn voor Bakkati en dat is gewoon Venema. Concurrentie houdt beide scherp en bovendien moet Bakkati eerst ook nog maar laten zien, dat hij dit niveau vol kan houden. Foppe schrijft Hansma nooit af, dus die kan altijd nog terug komen. Daarbij is het ook belangrijk om te zien hoe Seip en Hooiveld zich verder kunnen gaan ontwikkelen. En hangt het voor Hansma er vanaf, of Radomski weg gaat na dit seizoen. Dat denk ik wel namelijk. en laten we die Noor niet vergeten, die straks in de winterstop komt. Die kost ook niet niks volgens mij.
Wanneer lopen de contracten van Venema, Hansma en Klompe eigenlijk af? Zou het vooral voor Klompe erg zonde vinden, als hij niet terug kan komen in de basis. Maar alles kan nog. We hebben de afgelopen 3 jaar wel 10 verdedigingsduo's gehad, waarvan we dachten dat dit het was. Bovendien vind ik Klompe gewoon een topper. Hij heeft bijvoorbeeld nog steeds meer potentie dan spelers als Hansson of Seip. Probleem is, dat het duo Hansson/Klompe geen opbouwende kwaliteiten hebben. We zullen het zien...
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

In een gesprekje met Hansma op de luchthaven van Valencia, in afwachting van onze bagage, wist hij te melden dat hij sowieso aan zijn laatste jaar als 1e elftal speler bezig was. Met andere woorden, komend seizoen zit hij in geen geval meer bij de selectie. Wel meen ik me te herinneren dat de club hem opneemt in de (technische ?) staf.
Hij is dit seizoen nog beschikbaar ( mits geblesseerd) maar verwacht zelf alleen nog te spelen als zo'n beetje iedereen geschorst of geblesseerd is.
Venema moeten we inderdaad niet afschrijven, hij heeft het goed gedaan, dwz, verdedigend maar Bakkati is op het moment verdedigend in ider geval gelijkwaardig aan Venema, wellicht beter, maar aanvallend veel beter dan Venema.
Klompe vrees ik, zal niet meer terugkeren in de hoofdmacht, behalve samen met Hansma in een afscheidswedstrijd.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Hij heeft bijvoorbeeld nog steeds meer potentie dan spelers als Hansson of Seip. Probleem is, dat het duo Hansson/Klompe geen opbouwende kwaliteiten hebben.
Meer potentie? Ik heb veel respect voor Tieme, maar daar ben ik het dus niet mee eens. Waar zit hem dat volgens jou in dan? Hansson is technisch de betere tijdens wedstrijden en een mannetje uitschakelen kunnen ze beide. Hansson heeft verder het pré dat hij scorend vermogen bezit. Klompe heeft dan wel weer verbale c.q. leiderscapaciteiten. Maar die wegen denk ik niet op tegen de 'gebreken' ten opzichte van Hansson.

Of Klompe meer potentie heeft dan Seip is een vergelijking die je helemaal nog niet kunt maken volgens mij. Seip speelt net een half jaar in het eerste, meestal goed af en toe slecht. maar zo ging dat bij Tieme ook. Die heeft alleen teveel blessures gehad zo tussendoor en is daardoor geremd in z'n groei/ontwikkeling. Voor Seip is dat nog niet bekend lijkt me.
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Maar het gaat toch redelijk zo.. met Hansson en seip voor hem!
Ik vind tot nu toe nog altijd het sterkste koppel: Klompe & Gerard! (Tenminste toen vond ik dat)
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Bij nader inzien vind ik ook dat we Venema niet moeten afschrijven. Hij is verdedigend eigenlijk net zo goed als Bakkati en is pas 28. En mocht Venema wegvallen zitten we met hetzelfde probleem als dat we nu op links hebben: geen alternatief.

Verder vind ik dat Hansma wel een groots afscheid verdient. Hij is de langstzittende speler, al vanaf het seizoen 1993/1994 (!) en aangezien we al niet zoveel clubspelers meer hebben (en ik zie er zo 1,2,3 ook geen nieuwe opstaan) moeten we hem dankbaar zijn voor zijn bijdrage aan Heerenveen.

Enig respect voor Johan is dus wel op zijn plaats!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Verder vind ik dat Hansma wel een groots afscheid verdient. Hij is de langstzittende speler, al vanaf het seizoen 1993/1994 (!) en aangezien we al niet zoveel clubspelers meer hebben (en ik zie er zo 1,2,3 ook geen nieuwe opstaan) moeten we hem dankbaar zijn voor zijn bijdrage aan Heerenveen.
Helemaal mee eens Roelos! valt me op dat een speler die een tijd niet speelt al snel voor
een deel vergeten wordt. Ook door mijzelf, je bent constant bezig met wat er vandaag
gebeurt terwijl een speler die lang 'afwezig' is al bijna vergeten is. Maar jah...
Het zou geweldig voor johan zijn om toch nog effe te kunnen spelen. En ondanks dat ik
'm een beetje uit het oog verloren ben bij z'n afscheid zal ik me niet stil houden! (en zo'n
11.000 anderen ook niet denk ik)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Even dit topic omhoog gehaald omdat ik net ergens las dat Paulus Roiha weg mag bij FC Utrecht. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb dit altijd een erg leuke speler gevonden die zeer aardig kan ballen en bovendien best wel scorend vermogen heeft.

Geen idee of er nog randzaken meespelen, maar als vervanger van Sibon zou het niet gek zijn. En ja, we hebben Samaras, maar ik blijf het zeggen dat dat een heel ander type spits is. Bal hebben, gezicht naar de goal en gaan. We hebben juist een vervanger nodig die de bal vast kan houden met de rug naar de goal en wacht op de aansluitende mensen.

En een Fin erbij, dat past hier wel.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Nielshh schreef:Even dit topic omhoog gehaald omdat ik net ergens las dat Paulus Roiha weg mag bij FC Utrecht. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb dit altijd een erg leuke speler gevonden die zeer aardig kan ballen en bovendien best wel scorend vermogen heeft.

Geen idee of er nog randzaken meespelen, maar als vervanger van Sibon zou het niet gek zijn. En ja, we hebben Samaras, maar ik blijf het zeggen dat dat een heel ander type spits is. Bal hebben, gezicht naar de goal en gaan. We hebben juist een vervanger nodig die de bal vast kan houden met de rug naar de goal en wacht op de aansluitende mensen.

En een Fin erbij, dat past hier wel.
Mag die weg? Die scoorde anders nog wel eens voor Utrecht ...
Sem
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 10-11-2003 14:56
Locatie: Groningen

Bericht door Sem »


Als je de ranglijst goed bekijkt zie je dat er dit seizoen twaalf keer gescoord is. Me dunkt dat er behoefte is aan spitsen die doelgericht zijn. Dat eeuwige rondspelen van de bal beheerst Heerenveen wel ... dat is namelijk het stokpaardje van Heerenveen.

Roiha is absoluut geen versterking ... als hij zelfs na het vertrek van Gluscevic en Kuijt geen basisplaats heeft weten te veroveren weet je wel genoeg. Bovendien wordt het tijd om eens wat minder Vikingen lukraak te kopen ....
Een blik over de grens
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Euh, ik weet niet precies wat de reden is dat Roiha niet meer speelt, maar volgens mij komt dat ook doordat Booy een ander systeem hanteert na het vertrek van Kuijt en Gluscevic.

Btw, noem eens een lekker scorende Nederlandse spits die 'beschikbaar' is... :?
Sem
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 10-11-2003 14:56
Locatie: Groningen

Bericht door Sem »

Nielshh schreef: Btw, noem eens een lekker scorende Nederlandse spits die 'beschikbaar' is... :?

Als er geen lekker scorende Nederlandse spits beschikbaar is moet je ook niet willen kopen :lol:

En dat systeem van Utrecht is toch al jaren hetzelfde .... lekker aanvallen, wat knullig verdedigen, maar het is wel vaak amusant om te zien. Er is dit jaar niets veranderd bij Utrecht. :oops:
Een blik over de grens
Gesloten