Transferbeleid

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor aardbeitje » 07-01-2004 18:38

huh dat snap ik ff niet eerst hoeft ie niet te komen en dan wel weer?
verklaar je nader dekoning
aardbeitje
Nieuw talent
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 02-06-2003 17:59

Berichtdoor dekoning » 07-01-2004 18:48

Ik heb m'n berichtje wat aangepast aardbeitje, is het nu begrijpelijker? :mrgreen:
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

Berichtdoor Raider » 07-01-2004 21:02

Ik denk niet dat we op Bombarda zitten te wachten,die heeft zijn tijd gehad net als Henk Vos,bij ons de zakken nog wat vullen zeker.En ik vind mochten ze Alback kunnen betalen halen die man,ze willen het stadion toch vol dan moeten we dat soort mensen hebben.
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor aardbeitje » 07-01-2004 21:25

ja ietsjes dekoning
aardbeitje
Nieuw talent
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 02-06-2003 17:59

Berichtdoor Cross79 » 07-01-2004 21:56

Heb vanavond een speler gesproken en die vertelde dat het verhaal Bombarda niet waar is.
Ik heb hem ook gevraagt waarom van Basten bij het passen van de pakken was, maar ook dat wist hij niet.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor aardbeitje » 07-01-2004 22:00

welke pakken cross? of loop ik weer eens achter
aardbeitje
Nieuw talent
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 02-06-2003 17:59

Berichtdoor mechielz » 08-01-2004 14:43

Van Basten was gesignaleerd bij Jan Eringa in Sneek, om een nieuw clubkostuum o.i.d. uit te kiezen. Hier waren Foppe en Riemer en nog wat SCH-ers bij.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Lipton » 08-01-2004 15:37

Nieuwtje uit de LC

Heerenveen wil 2 nieuwe spelers hebben voor het volgende seizoen.

Ik denk eerlijk gezegt dat ze een Keeper en iemand om Radomski te vervangen die heeft nog niet getekent ik hoop dat venema binnekort ook bij tekent...

Wie denken jullie dat er word gehaalt?
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Heert-Jan » 08-01-2004 15:41

Nieuwtje? Werd al gezegd tijdens de persconferentie over de benoeming van Verbeek en is hier ook genoemd.......

Maar goed, ik begrijp dat dit topic uit gaat monden in mensen die allemaal spoken bij het stadion gezien hebben of gewoon nogmaals(voor de zoveelste keer) gaan zeggen wie moet komen en waarom. AUB niet!
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Lipton » 08-01-2004 16:08

Ja, oke was al een beetje oud nieuws maar ik had het nog niet gehoord,sorry..
Maar weet iemand hier ook wat John de Jong gaat doen, van mij mag hij terug komen!!
En wat vinden jullie daarvan?
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor aardbeitje » 08-01-2004 16:18

ja hoor john de jong komt terug als hij nu elke wedstrijd bij psv in de basis staat. Ik zie hem ook graag weer komen maar denk niet dat je daar over na moet denken.
aardbeitje
Nieuw talent
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 02-06-2003 17:59

Berichtdoor Lipton » 08-01-2004 17:51

ja hoor john de jong komt terug als hij nu elke wedstrijd bij psv in de basis staat. Ik zie hem ook graag weer komen maar denk niet dat je daar over na moet denken.


Nou als Van Bommel weer terug is dan kan John weer lekker op de bank zitten....
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor aardbeitje » 08-01-2004 21:58

misschien is gaat van bommel aan het eind van het seizoen wel weg en wie is dan zijn vervanger??????????? lijkt me eigenlijk wel duidelijk. je gaat toch niet een goede speler wegdoen als de kans groot is als er een ander vertrekt.
aardbeitje
Nieuw talent
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 02-06-2003 17:59

John de Jong

Berichtdoor Bubba Scandinavia » 09-01-2004 09:07

John de Jong is van origine een vleugelspeler, of een man achter de spits. Van bommel is van origine centrale middenvelder. Hoewel John de Jong nu misschien centraal op links speelt, is dat niet zijn echte positie. Op links hebben ze Robben, en op rechts rommedahl. Centraal Vogel en van Bommel. Als van Bommel weggaat (wat mogelijk is) dan gaat het tussen v/d schaaf (miskoop) en de Jong. Ook heeft PSV Lucius nog, wat ik persoonlijk wel iets voor H'veen vindt. :lol: Agressief, fanatiek, goed spelinzicht en een prima optie voor H'veen. Geen id of PSV hem wel wil verhuren, maar valt te proberen. :idea: Wat betreft Venema, dat vindt ik nou typisch een voetballer die niet goed genoeg meer is voor het huidige H'veen. Lucius is een veel betere optie op die positie. Heerenveen zal ook uiteraard op zoek moeten naar een nieuwe doelman, want wat ik uit de verhalen begrijp, zijn de 2de,3de enz.. keepers nog lang niet op HC-eredivisie niveau. Vonk is een redelijke keeper, maar niet beter dan bijv een Johan v/d Werff (Zwolle) of Rene Ponk (Utrecht). Er zal toch ook vast wel een Scandinavische keeper rondzwerven :wink:

Iig. Heerenveen heeft voldoende middenvelders. De zwakke positie van H'Veen is de rechtsback (Venema) en vleugelspelers die een man kunnen passeren

Antwoord op Aardbeitje: Carwood Lipton heeft gelijk aan de ene kant. Aan de andere kant schat ik de Jong hoger in dan v/d schaaf. Dus wie weet. Das een vraagteken!!
Jonge Nederlandse talenten en Scandinavisch Routine.. Victory!
Bubba Scandinavia
Bankzitter
 
Berichten: 10
Geregistreerd op: 07-01-2004 15:34

Berichtdoor ALS 26.000 » 09-01-2004 10:03

Bij het aanstellen van Verbeek werd gezegd dat hij zich voor komend seizoen op 2 plaatsen mag versterken, los van evt. vertrekkende spelers. Waar zitten de zwakke plekken? Ik denk dat als Verbeek voor 4-3-3 gaat de linksbuitenpositie er 1 is. Daarnaast vermoed ik dat men aan een verdediger denkt die op alle posities uit de voeten kan. Zou me niks verbazen als dat ook voor centraal is, omdat FOppe niet tevreden lijks over Seip. Arek wil daar niet altijd spelen. Linksback hebben we alleen Bakatti als vervanger, maar dat is een rechtsbener. Even een opsomming voor komend seizoen

Doel: Vonk, Waterman

Verdediging: Bakatti, Venema (rechts)
Centraal': Hansson, Radomski, Seip, Verbiest, Klompe?
Links: Edman, Bakatti (maar die wil je op rechts hebben) 3 man voor 2 posities
Middenveld: Berg Hestad, Vayrynen, Hakansson, Selakovic, De Lange, Radomski, Fledderus, Hooiveld, Prager (Knopper weg)
Rechtsvoor: Yildrim, Selakovic, Haarala
Spits: Sibon, Samaras, Quito, Rigters
Links: Quito, Denneboom?

Op linksbuiten en back hebben we de minste mogelijkheden.Middenvelders hebben we niet meer nodig. Vayrynen, De Lange, Radomski en Hakansson hebben sowieso genoeg kwaliteiten en we gaan ervan uit Berg Hestad ook van toegevoegde waarde is.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Noord » 09-01-2004 10:41

Je gaat er daarbij wel vanuit dat er geen spelers vertrekken, met Knopper als uizondering.
Ik ben het met je eens want ik vind ook dat er een echte linksbuiten en een centrale verdediger bij moet komen. Mathijssen is een naam die een hele goede is voor laatstgenoemde positie.
Rose doet het bij Heracles ook goed op de nr 10 positie. Ik denk dat, als we Knopper laten gaan, ook voor die positie een vervanger moet komen.
Voor linksbuiten krijgen we waarschijnlijk Denneboom terug. Samen met Quito is het afwachten hoe deze 2 zich ontwikkeld hebben.
Avatar gebruiker
Noord
Selectiespeler
 
Berichten: 235
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:44
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Vrieskist » 09-01-2004 10:57

Gekkuboel schreef:Je gaat er daarbij wel vanuit dat er geen spelers vertrekken, met Knopper als uizondering.
Ik ben het met je eens want ik vind ook dat er een echte linksbuiten en een centrale verdediger bij moet komen. Mathijssen is een naam die een hele goede is voor laatstgenoemde positie.
Rose doet het bij Heracles ook goed op de nr 10 positie. Ik denk dat, als we Knopper laten gaan, ook voor die positie een vervanger moet komen.
Voor linksbuiten krijgen we waarschijnlijk Denneboom terug. Samen met Quito is het afwachten hoe deze 2 zich ontwikkeld hebben.

Nummer 10 hebben we al ... hakansson. Vervanger van Radomski is waarschijnlijk hestadt. Ik weet niet hoever Klompe is, maar dan heb je ook weer wat meer keuze achterin. De enige versterkingen die ik zo kan verzinnen zijn een keeper en een spits om bij/achter/voor Sibon te zetten.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor ALS 26.000 » 09-01-2004 11:09

Rose erbij voor achter de spitsen. Als Yildrim en Rose ook in de eredivisie hun scorend vermogen tonen dan hoeven we daar in ieder geval niet over in te zitten.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Cross79 » 09-01-2004 12:06

Iedereen neemt maar klakkeloos aan dat Rose en Yilderim het gelijk gaan maken, er zijn eerder spelers uit de toto divisie mislukt, dat ze het niveau gelijk aan zouden kunnen weet ik niet, hoop het wel, maar hoop ook dat Knopper een jaar blijft, want zonder dat je het ziet is het toch een belangrijke speler.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Vrieskist » 09-01-2004 12:18

Cross79 schreef:Iedereen neemt maar klakkeloos aan dat Rose en Yilderim het gelijk gaan maken, er zijn eerder spelers uit de toto divisie mislukt, dat ze het niveau gelijk aan zouden kunnen weet ik niet, hoop het wel, maar hoop ook dat Knopper een jaar blijft, want zonder dat je het ziet is het toch een belangrijke speler.

Er zijn ook wel genoeg gelukt hoor :) Nistelrooij, Lurling...
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Cross79 » 09-01-2004 13:10

WOW wel 2 hele spelers.......

Om nu tezeggen dat Radomski en Venema gelukt zijn .....ok ik geef het voordeel van de twijfel. wel 4 man.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Atom » 09-01-2004 13:34

Nurmela?
Avatar gebruiker
Atom
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:40
Woonplaats: Grunn

Berichtdoor Lipton » 09-01-2004 20:41

Er schijnt een hele goeie zweed achter de kont gezeten genaamt Kim Kallstrom.
Hij is 19 jaar en speelt voor Djurgårdens in Zweeden.
Ook bij het nationaal elftal is hij van de partij.
Het is een aanvallende middenvelder hij heeft in Zweeden al 15 doelpunten gemaakt voor de winterstop.
Hij staat ook in belangstelling van Ajaks en andere grote clubs.
Ik zal binnenkort nog wel ff wat meer info over deze speler.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Sahu » 09-01-2004 20:53

Carwood Lipton schreef:Er schijnt een hele goeie zweed achter de kont gezeten genaamt Kim Kallstrom.
Hij is 19 jaar en speelt voor Djurgårdens in Zweeden.
Ook bij het nationaal elftal is hij van de partij.
Het is een aanvallende middenvelder hij heeft in Zweeden al 15 doelpunten gemaakt voor de winterstop.
Hij staat ook in belangstelling van Ajaks en andere grote clubs.
Ik zal binnenkort nog wel ff wat meer info over deze speler.


Hallo Carwood...oud nieuws jongen.
Kim Kallstrom heeft allang getekend bij Rennes uit Frankrijk.
Tenzij je zijn gelijknamige broer bedoelt. :frown:
Heerenveen had inderdaad belangstelling voor hem maar het gaat dus niet door..
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Avatar gebruiker
Sahu
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:15
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor schgirl » 09-01-2004 21:51

dat is al heel oud nieuws
kijk je nooit op andere sites :idea:
sc heerenveen pride of the north
schgirl
Nieuw talent
 
Berichten: 88
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:28
Woonplaats: balk

Berichtdoor Fulton » 09-01-2004 21:57

Carwood Lipton schreef:Er schijnt een hele goeie zweed achter de kont gezeten genaamt Kim Kallstrom.
Hij is 19 jaar en speelt voor Djurgårdens in Zweeden.
Ook bij het nationaal elftal is hij van de partij.
Het is een aanvallende middenvelder hij heeft in Zweeden al 15 doelpunten gemaakt voor de winterstop.
Hij staat ook in belangstelling van Ajaks en andere grote clubs.
Ik zal binnenkort nog wel ff wat meer info over deze speler.


Haha, idioot. Die eerste keer dat ik die naam Kim Kallstrom hoorde moe minimaal een jaar geleden zijn man. En ja hij is allang verkocht aan Rennes.
Het is trouwens Zweden. :|
Avatar gebruiker
Fulton
Basisspeler
 
Berichten: 672
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:14
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Vrieskist » 09-01-2004 22:33

Fulton schreef:
Carwood Lipton schreef:Er schijnt een hele goeie zweed achter de kont gezeten genaamt Kim Kallstrom.
Hij is 19 jaar en speelt voor Djurgårdens in Zweeden.
Ook bij het nationaal elftal is hij van de partij.
Het is een aanvallende middenvelder hij heeft in Zweeden al 15 doelpunten gemaakt voor de winterstop.
Hij staat ook in belangstelling van Ajaks en andere grote clubs.
Ik zal binnenkort nog wel ff wat meer info over deze speler.


Haha, idioot. Die eerste keer dat ik die naam Kim Kallstrom hoorde moe minimaal een jaar geleden zijn man. En ja hij is allang verkocht aan Rennes.
Het is trouwens Zweden. :|

Kommop nou, we hoeven niet gelijk iemand helemaal af te zeiken.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Bubba Scandinavia » 10-01-2004 01:14

Er lopen, zoals mijn naam al doet vermoeden, vele zweden rond die een aardig balletje kunnen trappen.

Naast die kim kallstrom (Die inderdaad al 1 jaar geleden een zweedse club verkoos boven heerenveen, en er nu snel vandoor gaat naar Frankrijk) zijn er wel meerdere voetballers uit zweden die wel goed kunnen voetballen, en die ik al wat vaker heb gehoord..

Jonas Lunden (IFK Goteborg), Aanvallende middenvelder
Fredrik Risp (IFK Goteborg), centrale verdediger

Misschien een goed id voor H'veen om een soort voetbalschool (zoals ajax) in zweden neer te zetten voor talenten. De Nederlandse talenten zijn redelijk, maar niet goed genoeg om tot echte toppers uit te groeien. Het zijn toch voornamelijk buitenlanders die komen en gaan (Allback(Aston Villa), tomasson(AC Milan, korneev (Feyenoord), Kalou(Auxerre). Zo gaan Kezman, Vayrinen en maxwell er vandoor. Toch allemaal buitenlanders. Qua nederlanders waren het V. Nistelrooij,Romario,Ronaldo en die ajax kliek van '20' jaar geleden

Dus, is het wat voor ons? Ja zeker, Scandinavie is wat voor ons. Plant er een sattelietclub neer!
Jonge Nederlandse talenten en Scandinavisch Routine.. Victory!
Bubba Scandinavia
Bankzitter
 
Berichten: 10
Geregistreerd op: 07-01-2004 15:34

Berichtdoor Cross79 » 10-01-2004 02:55

Bubba Scandinavia schreef:Er lopen, zoals mijn naam al doet vermoeden, vele zweden rond die een aardig balletje kunnen trappen.

Naast die kim kallstrom (Die inderdaad al 1 jaar geleden een zweedse club verkoos boven heerenveen, en er nu snel vandoor gaat naar Frankrijk) zijn er wel meerdere voetballers uit zweden die wel goed kunnen voetballen, en die ik al wat vaker heb gehoord..

Jonas Lunden (IFK Goteborg), Aanvallende middenvelder
Fredrik Risp (IFK Goteborg), centrale verdediger

Misschien een goed id voor H'veen om een soort voetbalschool (zoals ajax) in zweden neer te zetten voor talenten. De Nederlandse talenten zijn redelijk, maar niet goed genoeg om tot echte toppers uit te groeien. Het zijn toch voornamelijk buitenlanders die komen en gaan (Allback(Aston Villa), tomasson(AC Milan, korneev (Feyenoord), Kalou(Auxerre). Zo gaan Kezman, Vayrinen en maxwell er vandoor. Toch allemaal buitenlanders. Qua nederlanders waren het V. Nistelrooij,Romario,Ronaldo en die ajax kliek van '20' jaar geleden

Dus, is het wat voor ons? Ja zeker, Scandinavie is wat voor ons. Plant er een sattelietclub neer!


Je zegt wijze woorden door te zeggen dat er genoeg zweden zijn die het niveau aan zouden kunnen, maar wederom ben je niet op de hoogte net als in een ander topic.
Je zegt dat hij een andere zweedse club verkoos boven heerenveen, volgens mij komt Stade Rennes toch echt uit frankerijk, ik kan het mis hebben maar na enkele biertjes denk ik toich gelijk te hebben.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten