Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 30-05-2023 10:13

Ebiede schreef:Heerenveen is in gesprek met Mats Deijl van GAE als vervanger voor van Ewijk.


Ik hoop dat Ali dan de eerste optie zal zijn, en Deijl als stand-in. Ben niet overtuigd van Deijl, vond hem zondag ook matig... hele grote stap terug van van Ewijk naar Deijl, zowel verdedigend als aanvallend.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 13-06-2023 14:48

We schijnen interesse te hebben in Denzel Hall van ADO Den Haag (verhuurd door Feyenoord). Hij heeft z'n voornaam mee in ieder geval. Maar het is een beetje hit and miss met onze rechtsbacks uit Zuid Holland, na Dumfries kwam Floranus, en na Floranus kwam van Ewijk.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 13-06-2023 15:17

Kaz_SCH schreef:We schijnen interesse te hebben in Denzel Hall van ADO Den Haag (verhuurd door Feyenoord). Hij heeft z'n voornaam mee in ieder geval. Maar het is een beetje hit and miss met onze rechtsbacks uit Zuid Holland, na Dumfries kwam Floranus, en na Floranus kwam van Ewijk.


Grappig, moest ook aan onze Haags-Rotterdamse link denken toen ik de naam van Hall hoorde. Lucas Woudenberg en Gianni Zuiverloon kun je er met enige creativiteit ook nog aan toevoegen. Ik was het alweer compleet vergeten, maar volgens Transfermarkt hadden we Zuiverloon voor 5 ton overgenomen van Feyenoord en voor 4 miljoen weer verkocht aan West Bromwich Albion.

Over Hall kan ik weinig zinnigs zeggen, maar is qua profiel wel interessanter dan Deijl en Owusu (beide 25) waar we eerder aan gelinkt zijn.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor vincentdelbos » 14-06-2023 07:02

Hmm, ik heb Hall nooit zien spelen en ik weet dat het ook niet alles zegt, maar zowel Den Haag supporters als die van Feyenoord zijn niet positief over hem, vinden het een matige speler. Misschien als back-up?
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 14-06-2023 16:00

Ach, drie goede potjes en hij is een groot talent, zo werkt dat ook.

Als hij niks of weinig kost, laat dan maar komen.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 27-07-2023 17:59

SC Heerenveen gaat zich versterken met Denzel Hall. Dat meldt Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad donderdagavond.


De verdediger gaat voor vier seizoenen tekenen in het Abe Lenstra Stadion. Gouka schrijft op Twitter. "Verdediger Denzel Hall vertrekt van Feyenoord naar Heerenveen. Tekent als de laatste details zijn afgerond snel voor vier seizoenen in Friesland", aldus Gouka.

Hall wordt bij SC Heerenveen de opvolger van Milan van Ewijk, die hoogstwaarschijnlijk naar Coventry City vertrekt. Fortuna Sittard leek woensdag nog dicht bij de komst van de Feyenoorder, die nu dus alsnog kiest voor SC Heerenveen.
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor vincentdelbos » 27-07-2023 19:35

Hakansson schreef:SC Heerenveen gaat zich versterken met Denzel Hall. Dat meldt Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad donderdagavond.


De verdediger gaat voor vier seizoenen tekenen in het Abe Lenstra Stadion. Gouka schrijft op Twitter. "Verdediger Denzel Hall vertrekt van Feyenoord naar Heerenveen. Tekent als de laatste details zijn afgerond snel voor vier seizoenen in Friesland", aldus Gouka.

Hall wordt bij SC Heerenveen de opvolger van Milan van Ewijk, die hoogstwaarschijnlijk naar Coventry City vertrekt. Fortuna Sittard leek woensdag nog dicht bij de komst van de Feyenoorder, die nu dus alsnog kiest voor SC Heerenveen.


Weet niet heel goed wat ik van deze transfer moet vinden. Heb ook niet echt in beeld hoe Ali het doet. Iemand een idee? Van Hall zijn de ADO supporters in ieder geval niet heel enthousiast, zal zegt dat ook niet alles. Maar is Ali klaar voor de basis en dat hij en Hall het mogen uitvechten?
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 28-07-2023 09:39

Hall is 5 maten slechter dan Van Ewijk. Onbegrijpelijke transfer, deze jongen kan er echt niks van.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor DSCH » 28-07-2023 10:52

Als je de reacties op verschillende fora wat doorleest, dan lijkt het zeker geen aanwinst. Zelf heb ik niet naar ADO gekeken, maar ze lijken daar niet al te enthousiast over hem. Nu kan een nieuw elftal en een nieuwe omgeving wonderen doen dus ik geef hem zeker de kans mocht hij komen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 28-07-2023 11:10

Ik ga ervan uit dat ze tevreden zijn over Ali, en hall wordt gehaald als stand-by voor Ali.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-07-2023 12:33

De schaal loopt in principe van Floranus tot Dumfries. En ik heb bij Hall het gevoel dat het meer richting Floranus neigt dan naar Dumfries.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 29-07-2023 13:16

Ik kan absoluut niet over Hall oordelen aangezien ik heb niet heb zien spelen. Hij is echter al aanzienlijk ouder dan Dumfries en van Ewijk waren voordat ze hier kwamen.

Ik hoop dat hij hetzelfde open en enthousiaste karakter heeft als bovengenoemde mannen, dan kan het wel wat worden. Toen ik Floranus de 1e weken in de groep en op het veld zag bewegen, hield ik mijn hart al vast. Heel stil, bang om fouten te maken, niet coachend enz.

Ik ga er maar van uit dat de beste jongen goed gescout is al zorgen de reacties van deze en gene nog niet voor een hoop enthousiasme van mijn kant.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 30-07-2023 20:16

Wat voor Hall spreekt is dat Kees van Wonderen hem al een geruime tijd kent vanuit zijn tijd bij Oranje O17. Daar heeft Hall in 2017 maar een keer gespeeld, maar daardoor heeft Van Wonderen vast wel een goed beeld van hem gekregen. Of in elk geval het gevoel gegeven dat er meer in deze jongen zit, dan dat er tot nu toe is uitgekomen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor igo » 09-08-2023 09:06

We zoeken toch nog een linksbenige verdediger? Waarom wordt er niet geschakeld naar Lucas Bijker? Is transfervrij en wil wel, graag terug.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 09-08-2023 14:44

igo schreef:We zoeken toch nog een linksbenige verdediger? Waarom wordt er niet geschakeld naar Lucas Bijker? Is transfervrij en wil wel, graag terug.


Niet eens zo'n gekke gedachte. Heeft het in België tot aan zijn blessure erg verdienstelijk gedaan. Zijn laatste seizoen hier was ook beslist niet verkeerd. Begreep echter dat ze graag 2 vliegen in 1 klap willen slaan door een linksbenige verdediger te halen die zowel centraal als op de backpositie uit de voeten kan. In het kader van kostenbesparing zullen we maar zeggen.

Lucas heeft voor zover ik weet geen enkele ervaring in het centrum dus voor die rol in de selectie is hij waarschijnlijk niet geschikt.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor johanboerie » 09-08-2023 23:05

Bijker heeft bij ons wel een tiental wedstrijden centraal gespeeld maar laatste jaren inderdaad niet meer. Maar geen gekke gedachte om hem erbij te nemen voor dan alléén de linkerkant. Het is lastig zoeken als je een speler moet vinden die centraal én links uit de voeten kan en ook nog eens transfervrij of gehuurd.
johanboerie
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 01-10-2020 09:45

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 12-08-2023 09:43

Nick Bakker traint al minimaal 6 weken mee bij Groningen zonder contract. Als je daar bent en graag een contract wilt tekenen kan ik me een uitspraak als 'Groningen is altijd mijn club geweest' wel voorstellen. Maar wat nou als Ferry eens een belletje zou doen en zegt 'he Nick, hoe jij uit Heerenveen vertrokken bent is niet helemaal goed gegaan, wil je eens nadenken over een terugkeer'? Ik weet wel zeker dat Nick dan voor een terugkeer naar Heerenveen kiest in plaats van wachten op een eventueel contract dat hem laat afreizen naar de Roda's, VVV's, Telstar's en Dordrecht's van deze wereld.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor igo » 12-08-2023 11:13

Nick Bakker, ook een zeer goede optie. Viel mij vijf jaar geleden al positief op bij Emmen. Snap niet dat ze hem hier überhaupt toen niet gehouden hebben.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Peter » 20-08-2023 21:28

Ik lees net dat Ajax nog een linksback heeft aangetrokken, namelijk Gastón Ávila, daarmee hebben ze dan 3 linksbacks in het eerste namelijk Gastón Ávila, Owen Wijndal en Anass Salah-Eddine, terwijl ook Hato daar kan spelen. Misschien handig om te kijken of Anass Salah-Eddine te verleiden is tot een contract bij ons. Die zal waarschijnlijk nu niet meer veel aan spelen toe komen. Daarmee zou je dan een linksback kunnen aantrekken, waarmee je dan Köhlert dan ook als linksbuiten kunt gebruiken.
Zal vast niet veel kosten, want hij is naar mijn idee overbodig.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 21-08-2023 13:45

Peter schreef:Zal vast niet veel kosten, want hij is naar mijn idee overbodig.


Ik betwijfel of je idee wel correct is Peter. Salah-Eddine is namelijk beide competitiewedstrijden in de basis begonnen en lijkt dus in de pikorde boven Wijndal te staan.

Meende overigens dat Avila een linker centrale verdediger is, maar daar kan ik naast zitten. Vrees overigens ook dat Salah-Eddine te hoog gegrepen is voor ons. Deed het vorig seizoen goed in Enschede, kan ook als linkshalf uit de voeten en heeft in Amsterdam nu al een flink salaris.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 21-08-2023 13:53

Bassey was ook overbodig, maar wel 20 miljoen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 21-10-2023 08:12

Er schijnt interesse te zijn voor de 18-jarige Billy van Duijl van FC Volendam.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 23-01-2024 11:00

SC Heerenveen gaat zich deze transferperiode mogelijk versterken met een verdediger. Volgens Sander de Vries van de Leeuwarder Courant is Yannick Leliendal in beeld bij de Friezen.

Leliendal staat onder contract bij FC Utrecht, maar kan in de Domstad voorlopig niet rekenen op speelminuten. Trainer Ron Jans is namelijk helemaal klaar met de 21-jarige linksback en heeft hem uit de selectie gezet.

"We hebben de maatregel niet zomaar genomen. De komende tijd is Yannick speler van het beloftenelftal", zegt Jans tegenover het Algemeen Dagblad. "Feitelijk zijn er drie dingen waar ik me bij Yannick aan stoor. Zijn gebrek aan communicatie, met name richting de trainers. Zijn gebrek aan teamgedrag. En zijn gebrek aan openheid. Met zo'n houding kun je niet functioneren in een groep."

FC Utrecht wilde in eerste instantie het aflopende contract van Leliendal graag verlengen, maar het is de vraag of het zover komt. Volgens het AD zaten de zaakwaarnemer en zijn pupil 'kennelijk wel erg hoog in de boom'. Leliendal speelde tot dusver acht duels in de Eredivisie.


Gaat om een linksback, ex-jeugd international van Nederland. Contract tot de zomer van 2024.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 23-01-2024 16:32

Extra linksback kan geen kwaad, hopelijk beter dan Hall :roll:
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 23-01-2024 19:42

De interesse in al deze spelers, zou het wellicht zou zijn dat de Ejuke miljoenen eindelijk binnen zijn?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 23-01-2024 20:00

Of ze sorteren voor op inkomsten uit een andere transfer? Misschien Sahraoui?
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten