Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jeroen » 14-08-2007 09:03

In dit topic kunnen namen van verdedigers en keepers waarvan jij denkt dat ze een aanwinst voor sc Heerenveen zijn gepost worden. Natuurlijk met onderbouwing en niet puur op basis van het spelletje Football Manager.

Verder: HOU HET REALISTISCH, we zitten niet te wachten op namen als Terry of Cannavaro.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Frisian4life » 14-08-2007 12:03

Westerveld traint bij FC Twente

Sander Westerveld is weer terug in Nederland. Althans, de doelman hoopt voor even. Hij zal de aankomende weken zijn conditie op peil houden bij zijn oude werkgever FC Twente.

Westerveld (32) is deze zomer op zoek naar een nieuwe club, nadat hij vertrok bij de Spaanse formatie van Almería. Met de Zuid-Spaanse formatie kreeg de doelman met zijn mannen het voor elkaar om te promoveren naar de hoogste Spaanse afdeling, de Primera Division.

Het leek er op dat Westerveld zijn carrière zou gaan voortzetten als reservedoelman bij Real Madrid, maar ook deze transfer ketste af. Nu mag de zesvoudig international bij FC Twente komen trainen, dat overigens zelf ook nog op zoek is naar een nieuwe doelman. Westerveld's eisen zouden echter een probleem kunnen worden voor De Tukkers.


Vond ik altijd een goede doelman.. Van Dijk's contract ontbinden en Westerveld contracteren. :wink:
Frisian4life
Wereldspeler
 
Berichten: 1165
Geregistreerd op: 17-09-2006 16:16

Berichtdoor Scoobix » 14-08-2007 19:42

en westerveld neemt natuurlijk ook genoegen met een reserve rol ?
Scoobix
Selectiespeler
 
Berichten: 284
Geregistreerd op: 15-12-2004 17:09
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor De Doarpsgek » 14-08-2007 20:50

Met de verdediging en de keeper(s) is niets mis mee. We kunnen deze discussie pas (echt) starten als er spelers uit de achterhoede etc. weggekaapt worden.
Verbeek hou de eer aan jezelf! Stap op...
Avatar gebruiker
De Doarpsgek
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 12-08-2007 05:04
Woonplaats: Ferwert

Berichtdoor Janneman » 14-08-2007 21:56

Met de verdediging is zeker wat mis en met de 2de keeper ook. Ik blijf van Dijk een verkeerde "aankoop" vinden. Ik heb dan liever Etamadi nog als 2de keeper.

Verder blijf ik Brueur zwak vinden en moet er nog een goede standin voor Gianni komen
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor Lipton » 14-08-2007 22:19

Waarom is van Dijk een verkeerde aankoop? Er zijn niet veel keepers met zoveel ervaring, ik durf te wedden dat VDB heel wat van hem kan opsteken.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor BS » 14-08-2007 23:16

Lipton schreef:Waarom is van Dijk een verkeerde aankoop? Er zijn niet veel keepers met zoveel ervaring, ik durf te wedden dat VDB heel wat van hem kan opsteken.

Ik heb ook geen hoge pet op van Van Dijk, zijn laatste periode bij RKC vond ik hem zeer matig spelen. Ik denk niet dat hij echt iets toevoegt. Dan zou ik ook liever Etemadi als tweede keeper zien. Laat hem maar zo nu en dan invallen voor Vandenbussche. Tegen Willem II zou dat wel moeten kunnen.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor Mackan68 » 14-08-2007 23:59

We hoeven de blunders tegen Espanyol hier niet aan te halen hopelijk?
Voor een keeper met zo veel ervaring stond hij wel als een hele grote prutser te schutteren. En als hij op de achterlijn à la Hans Vonk een speler probeert uit te spelen wordt ik daar niet echt vrolijk van. Nee het is te hopen dat we niet met veel schorsingen en blessures van Vandenbussche te maken krijgen.....
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor De Doarpsgek » 15-08-2007 11:23

janneman schreef:Met de verdediging is zeker wat mis en met de 2de keeper ook. Ik blijf van Dijk een verkeerde "aankoop" vinden. Ik heb dan liever Etamadi nog als 2de keeper.

Verder blijf ik Brueur zwak vinden en moet er nog een goede standin voor Gianni komen


Met een stand in voor Gianni ben ik het wel mee eens. Maar Breuer moet ten alle tijde in de basis staan, en als Bak Nielsen centraal achterin gaat spelen, gaat Breuer naar de linksback positie, als het nodig is kan hij af en toe vervangen worden door Jong A Pin.
Verbeek hou de eer aan jezelf! Stap op...
Avatar gebruiker
De Doarpsgek
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 12-08-2007 05:04
Woonplaats: Ferwert

Berichtdoor abegoal » 15-08-2007 12:34

De Doarpsgek schreef:Met een stand in voor Gianni ben ik het wel mee eens. Maar Breuer moet ten alle tijde in de basis staan, en als Bak Nielsen centraal achterin gaat spelen, gaat Breuer naar de linksback positie, als het nodig is kan hij af en toe vervangen worden door Jong A Pin.


Breuer altijd in de basis?? Daar zijn een hoop mensen het niet me je eens. Voor de linker positie hebben we nog veel meer opties, waarvan Johansen me positief veraste tijdens de wedstrijd tegen Espanyol. Volgens mij is de situatie als volgt (volgorde is ook mijn voorkeur):

Linksachter hebben we Naast Johansen ook JAP, Breuer en J. Drost
centraal hebben we Dingsdag, Bak Nielsen, Breuer en H. Drost)
rechtsachter hebben we Zuiverloon en Poulsen.

Links hebben we dus geen problemen lijkt me, centraal kan ook goed, maar zou leuk zijn met een extra man en rechts zie ik ook nog graag een extra optie. Ik ben echter niet zo goed op de hoogte van de talenten die we evt. nog in eigen huis hebben.
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor ItFean82 » 15-08-2007 16:29

Op links lijkt het me gewoon, Breuer, JAP, Johanssen. Laatstgenoemde speelt nu omdat optie 1 centraal speelt en optie 2 net terug komt van een blessure. Van mij mag Breuer gewoon linksback staan. (In deze vorm liever niet in het centrum)
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Berichtdoor Edmanian Devil » 15-08-2007 18:43

abegoal schreef:Links hebben we dus geen problemen lijkt me, centraal kan ook goed, maar zou leuk zijn met een extra man en rechts zie ik ook nog graag een extra optie. Ik ben echter niet zo goed op de hoogte van de talenten die we evt. nog in eigen huis hebben.

Rechtsachter verwacht ik Henrico Drost ook als optie. Tom Siwe van Jong Heerenveen zou het kunnen tegen een kleine tegenstander, maar nog niet tegen een (sub)topper heb ik het idee.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Ebiede » 16-08-2007 12:39

Bij Heerenveen speelden twee gastspelers mee. De uit Polen afkomstige keeper Mateusz Struski en middenvelder Daniel Fetuca.


Iemand wezen kijken? Was het wat en wie weet meer van deze jongens?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Berichtdoor Frisian4life » 16-08-2007 15:04

Ebiede schreef:
Bij Heerenveen speelden twee gastspelers mee. De uit Polen afkomstige keeper Mateusz Struski en middenvelder Daniel Fetuca.


Iemand wezen kijken? Was het wat en wie weet meer van deze jongens?


Fetuca heb ik niet gezien (Ik ken ook niet alle namen van de beloften) dus daar kan ik geen oordeel over geven. De keeper Struski vond ik zeer goed, lange doelman, linksbenig en een goede trap. Paar keer gezien dat een speler alleen op de keeper afkwam maar Struski stopte telkens het schot. Komt ondanks zijn lengte snel bij de grond, ik denk dat hij wel een contract verdient heeft! Hij was de beste man op het veld bij jong Heerenveen gister.
Frisian4life
Wereldspeler
 
Berichten: 1165
Geregistreerd op: 17-09-2006 16:16

Berichtdoor 1920 » 16-08-2007 16:08

Schei toch eens uit met die Botteghin. Botteghin is een leuke jonge speler, maar komt op dit moment veel te kort voor het niveau van SC Heerenveen. Op dit moment mag hij nog niets eens de veters strikken van van Breuer. :D Verder is hij toch ook nog geen eigendom van FC Zwolle, hij wordt toch gehuurd.
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor drika746 » 16-08-2007 16:25

1920 schreef:Schei toch eens uit met die Botteghin. Botteghin is een leuke jonge speler, maar komt op dit moment veel te kort voor het niveau van SC Heerenveen. Op dit moment mag hij nog niets eens de veters strikken van van Breuer. :D Verder is hij toch ook nog geen eigendom van FC Zwolle, hij wordt toch gehuurd.


Niet persoonlijk bedoeld, maar er gaat hier een trend op het forum om elk voorstel van een aankoop of te slecht te noemen of onhaalbaar, waardoor het topic meer gericht is op het afzeiken van elkaars voorstellen dan het oorspronkelijke doel.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor BS » 16-08-2007 16:43

drika746 schreef:Niet persoonlijk bedoeld, maar er gaat hier een trend op het forum om elk voorstel van een aankoop of te slecht te noemen of onhaalbaar, waardoor het topic meer gericht is op het afzeiken van elkaars voorstellen dan het oorspronkelijke doel.

Er mag toch gediscussieerd worden? Dus als iemand bijvoorbeeld met een onhaalbare naam komt, dan mag dat gewoon gezegd worden. Zolang dat maar op een normale manier gebeurt.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor BS » 16-08-2007 17:07

Ik nam dat maar als voorbeeld. Hetzelfde geldt voor een speler die wel haalbaar is. Als iemand anders vindt dat een aangedragen speler geen versterking voor Heerenveen is, dan mag dat toch aangegeven worden? Anders wordt deze topic gewoon een lange lijst met namen, zonder enige discussie.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor drika746 » 16-08-2007 17:10

BS schreef:Ik nam dat maar als voorbeeld. Hetzelfde geldt voor een speler die wel haalbaar is. Als iemand anders vindt dat een aangedragen speler geen versterking voor Heerenveen is, dan mag dat toch aangegeven worden? Anders wordt deze topic gewoon een lange lijst met namen, zonder enige discussie.


klopt, maar het gaat steeds mindere over de spelers hier genoemd maar puur om het afkraken van voorstellen van anderen.
Geef dan aan waarom je het er niet mee eens bent en wat je wel een goede optie vind ofzo ....
dat probeerde ik min of meer te zeggen maar ik schei der mee uit :lol:
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor BS » 16-08-2007 17:15

drika746 schreef:klopt, maar het gaat steeds mindere over de spelers hier genoemd maar puur om het afkraken van voorstellen van anderen.
Geef dan aan waarom je het er niet mee eens bent en wat je wel een goede optie vind ofzo ....
dat probeerde ik min of meer te zeggen maar ik schei der mee uit :lol:

Natuurlijk moet dat op een normale manier met argumenten gebeuren, daar ben ik het mee eens.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor Janneman » 16-08-2007 17:30

Back to topic. v. Dijk is gewoon geen betrouwbare keeper anders had hij niet bij RKC weg gehoeven. Verder schijnt het dat meneer zijn eigen afspraken maakt in het veld terwijl hier door Verbeek afspraken voor zijn gemaakt.

Ook heeft van Dijk mij tot nu toe nog nooit van zijn kwaliteiten kunnen overtuigen dus geef mij morgen Etamadi in de goal.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor Flying Frisian » 22-08-2007 18:09

Op de een of andere manier heeft hij het sinds zijn vertrek bij Ajax niet kunnen waarmaken. Vreemd, terwijl hij in potentie een bovenmatig getalenteerde rechtsback is.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Berichtdoor Eric » 22-08-2007 18:10

Overigens viel mij op dat ook Trabelsi nog steeds geen nieuwe club heeft gevonden


Wat moet je met hem, heb zo'n gevoel dat Zuiverloon dit seizoen de beste rechtsback van de eredivisie gaat worden, dus die jongen lekker laten staan daar.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor BS » 22-08-2007 19:00

Volgens mij heeft Trabelsi nooit in het centrum gespeeld hoor. Hij moest het bij Ajax altijd hebben van zijn loopvermogen, waarmee hij de hele rechterkant kon bestrijken.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor Tman » 22-08-2007 23:45

En anders kan Zuiverloon toch centraal en Trabelsi op rechts. Liever Zuiverloon in het centrum dan Brueur.
Avatar gebruiker
Tman
Nieuw talent
 
Berichten: 90
Geregistreerd op: 22-06-2006 19:57

Berichtdoor Nick SCH for Life » 24-08-2007 15:42

Benieuwd of er nog een centrale verdediger er bijkomt.

Mag van mij wel komen hoor, beetje dun zitten we in de centrale verdedigers.
Nick SCH for Life
Bankzitter
 
Berichten: 28
Geregistreerd op: 19-06-2007 18:37

Berichtdoor BS » 24-08-2007 15:47

Nick SCH for Life schreef:Benieuwd of er nog een centrale verdediger er bijkomt.

Mag van mij wel komen hoor, beetje dun zitten we in de centrale verdedigers.

Denk het niet. Is ook niet echt nodig. Dan zie ik veel liever een nieuwe middenvelder met specifieke kwaliteiten. Dan kan Bak Nielsen gewoon in de verdediging spelen.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Berichtdoor Janneman » 24-08-2007 17:20

BS schreef: Denk het niet. Is ook niet echt nodig. Dan zie ik veel liever een nieuwe middenvelder met specifieke kwaliteiten. Dan kan Bak Nielsen gewoon in de verdediging spelen.


Ik zie ook niet het nut nog een middenvelder te halen. Bak Nielsen kan momenteel ook wel centraal achterin spelen en dan kan Prager wel op het middenveld. Snap nog steeds niet waarom hij juist niet speeld.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Berichtdoor SCH-FAN » 24-08-2007 19:28

Prager is verdedigend op het middenveld een van de, zoniet de beste speler, uit de selectie maar het nadeel voor Prager is dat hij ook moet opbouwen. Prager is niet echt heel goed in het opbouwen, vooral zijn pases naar voren toe zijn veel minder. Hij lijdt opbouwend veel, te veel, balverlies.

Zijn grootste concurrent, Bradley, heeft veel minder balverlies, is opbouwend en aanvallend beter dan Prager maar verdedigend slechter.

Verbeek zal moeten kiezen aan wie hij de voorkeur geeft en op dit moment is dat bradley ( speelde overigens niety slecht tegen Willem2)
SCH-FAN
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 22-08-2007 14:21

Berichtdoor Janneman » 25-08-2007 18:40

Wat is hiervan de meerwaarde voor ons als hij toch (nog) niet goed genoeg is?
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Volgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten