Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Feanfan 1 schreef:Heerenveen had in juni ook al met Willem II om de tafel kunnen zitten. Toen was ook al duidelijk dat je ervaring mistte achterin
Tsja, dan had je de soap nog een maand langer kunnen maken inderdaad. Nu er meer geld voorhanden is gaan ze toch weer het gesprek weer aan met WillmII. Wat een vertoning!! Geen plan B voorhanden zoals gewoonlijk.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

We gaan dus dik overbetalen voor een matige dertiger, niet doen, plan B.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

fuotbalgek schreef:We gaan dus dik overbetalen voor een matige dertiger, niet doen, plan B.

Hoezo overbetalen? Die aanname is wat voorbarig.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Overbetalen omdat we in principe afgehaakt zijn terwijl we de 5 ton van Willem II al genaderd waren, maar de vraagprijs nu tonnen hoger ligt en we een nieuw bod gaan uitbrengen omdat er extra geld dat binnen komt. Met andere woorden; omdat we meer geld hebben is hij kennelijk wel meer waard. Terwijl Willem II hem die waarde initieel niet eens toedicht. Ze maken hem simpelweg duurder omdat ze hem niet meer kwijt willen in de laatste dagen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

fuotbalgek schreef:Overbetalen omdat we in principe afgehaakt zijn terwijl we de 5 ton van Willem II al genaderd waren, maar de vraagprijs nu tonnen hoger ligt en we een nieuw bod gaan uitbrengen omdat er extra geld dat binnen komt. Met andere woorden; omdat we meer geld hebben is hij kennelijk wel meer waard. Terwijl Willem II hem die waarde initieel niet eens toedicht. Ze maken hem simpelweg duurder omdat ze hem niet meer kwijt willen in de laatste dagen.
Hoe kom je daarbij dat het nu tonnen hoger is?

Dit meldde het Brabants Dagblad maandag:
Tevens lijkt Willem II van het hoge bedrag te zijn afgestap dat het voor haar aanvoerder wilde. De club hield in eerste instantie vast aan een bedrag van 900.000 euro. Daar wilden de Friezen echter niet aan voldoen. De clubs zouden nu over een transfersom spreken van iets meer dan vijf ton.
Misschien heeft Heerenveen ook wel een speler die ze die kant op wil sturen ter onderhandeling. Het is veel te voorbarig om nu al te zeggen dat we dik gaan overbetalen.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

VI meldt dat er toch nog een ultieme poging gedaan wordt, als de verslaggever nu zou moeten kiezen of het wel of niet doorgaat zou hij denken van wel.

https://twitter.com/dennisvanbergen
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

Man man man wat een soap is dit geworden zeg! Gelukkig is het voor alle betrokkenen bijna 23:59 uur en is deze onzin voorbij.
Neem aan dat Heerenveen nu met een hoger bod is geweest. Als Willem II nu nog het bod van gisteren of eergisteren aanneemt zijn ze helemaal stom aan het onderhandelen.

Dit betekent denk ik ook dat Heerenveen geen plan B heeft, als men nu Peters nog steeds wil.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Grimo schreef: Hoe kom je daarbij dat het nu tonnen hoger is?

Misschien heeft Heerenveen ook wel een speler die ze die kant op wil sturen ter onderhandeling. Het is veel te voorbarig om nu al te zeggen dat we dik gaan overbetalen.
Dat was een conclusie op basis van de laatste informatie die ik gehoord heb. Het Brabants Dagblad meldt dit reeds op maandag, dan bevreemdt het mij dat er op woensdag een ultieme poging gedaan moet worden. Toevallig na de extra inkomsten ten gevolge van de Ziyech transfer.

Het meest zwakke in dit hele verhaal is nog dat er kennelijk geen andere ervaren verdediger te vinden is en men zich weken door Willem II aan het lijntje laat houden.

Met Peters als -kennelijk- enige optie moeten we maar hopen dat het rond komt, anders wordt het allemaal erg krap achterin.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Had ik eigenlijk wel verwacht. Het is gewoon één grote soap geworden. Nu we ons verzekerd weten van geld van de transfer van Ziyech proberen we het toch nog eens.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Plan B is automatisch een minder goed plan, anders was dat wel plan A geweest. Als je nog ergens een piepkleine opening ziet om toch Plan A binnen te halen, moet je dat altijd doen. Je weet niet welke verschuivingen er achter de schermen hebben plaatsgevonden, misschien vertrekken er nog een paar dure jongens bij ons, of is er toch schot in de zaak met die Australiër van Willem II.. wij als gewone stervelingen zullen het wel nooit weten.

Verwacht niet dat Heerenveen véél meer heeft geboden, eerder dus dat de omstandigheden zijn veranderd.
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Misschien Te Vrede er in betrekken,hun hebben nog een spits nodig.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Tot nu toe doet Hamstra het prima volgens mij.

Het is even afwachten hoe Yuki het gaat doen maar met het aantrekken van Schaars heeft hij wat mij betreft al heel veel bonus punten.

Peters proberen ze zo goedkoop mogelijk te halen. Willem2 lijkt niet mee te werken. Het lijkt erop dat we nu iets meer moeten betalen. Dat we geen plan B hebben lijkt me te voorbarig om te zeggen. Is er een Nederlands sprekende centrale verdediger haalbaar die beter en voordeliger is dan Peters? Misschien is plan B wel 4 ton duurder en schatten ze in dat die even goed is als Peters. Dan kun je alsnog beter voor Peters gaan. Misschien is plan B wel geblesseerd geraakt. Plan B vraagt twee keer zoveel salaris. Plan B is dusdanig minder dan Peters dat ze toch liever 2 ton extra investeren. We weten het niet.

Nu worden er allemaal uitspraken gedaan van geen plan B en geen plan C maar als je niet weet hoe het precies in elkaar steekt is dit allemaal op basis van speculatie. Ik heb vertrouwen in Hamstra en in dit bestuur.

Voor mijn gevoel komt de club er stukje bij beetje weer een beetje bovenop. Alleen dat gevoel is voor mij al goud waard.
Bennie Feangriep
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 28-07-2016 09:57

Bericht door Bennie Feangriep »

du longhi schreef:Tot nu toe doet Hamstra het prima volgens mij.

Het is even afwachten hoe Yuki het gaat doen maar met het aantrekken van Schaars heeft hij wat mij betreft al heel veel bonus punten.

Peters proberen ze zo goedkoop mogelijk te halen. Willem2 lijkt niet mee te werken. Het lijkt erop dat we nu iets meer moeten betalen. Dat we geen plan B hebben lijkt me te voorbarig om te zeggen. Is er een Nederlands sprekende centrale verdediger haalbaar die beter en voordeliger is dan Peters? Misschien is plan B wel 4 ton duurder en schatten ze in dat die even goed is als Peters. Dan kun je alsnog beter voor Peters gaan. Misschien is plan B wel geblesseerd geraakt. Plan B vraagt twee keer zoveel salaris. Plan B is dusdanig minder dan Peters dat ze toch liever 2 ton extra investeren. We weten het niet.

Nu worden er allemaal uitspraken gedaan van geen plan B en geen plan C maar als je niet weet hoe het precies in elkaar steekt is dit allemaal op basis van speculatie. Ik heb vertrouwen in Hamstra en in dit bestuur.

Voor mijn gevoel komt de club er stukje bij beetje weer een beetje bovenop. Alleen dat gevoel is voor mij al goud waard.
Amen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

du longhi schreef:Tot nu toe doet Hamstra het prima volgens mij.
Schaars is top. Maar over het algemeen kan je daar denk ik pas rond november over oordelen.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Met Facey hebben we nu iemand voor op rechts(back), als Back-up en concurrentie voor Marzo. Lijkt me met 1,77 m geen serieuze optie centraal. Nu nog links iemand erbij!
nou nou
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

LC.nl meldt dat Peters nu écht definitief van de baan is. Andere watchers maken er vooralsnog geen melding van.

https://twitter.com/lc_sport?lang=nl
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Peters slaapt al in een pompebleden pyjama alleen zijn huidige werkgever werkt niet mee......dejavu.....
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

De steeds uitgesproken ambitie was om een ervaren kracht voor de verdediging te halen.
Daarvoor was Peters duidelijk de favoriet bij de verantwoordelijken.
Als de onderhandelingen dan zo moeizaam verlopen had je eerder de zaak stop moeten zetten en naar een alternatief moeten gaan kijken. Nu ontbreekt de tijd daarvoor, laat staan dat een dergelijke laste-minute deal wel heel erg duidelijk tweede keus zou zijn. Het 1e minnetje voor de nieuwe mannen wat mij betreft.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

En nu gewoon een miljoen bieden en als WII hapt zeggen: 'nee toch maar niet'. :lol:
Zeg maar niks!
jorro
Invaller
Berichten: 402
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

mitrita schreef: Het 1e minnetje voor de nieuwe mannen wat mij betreft.
Ach, dat ene minnetje ten opzichte van de 20 plusjes voor het halen van Schaars kan ik de heren wel vergeven. :wink: Daarnaast is de dag nog niet voorbij hè...
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Schaars is zeker een vette plus en bij Yuki heb ik dat gevoel ook wel.
Getuige ook de komst van Facey heeft Hamstra wel duidelijk een ander netwerk dan zijn voorgangers.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Facey is nog steeds niet bevestigd.
Spijt heb je morgen maar!
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... /fixtures/

Bij Willem2 zijn ze toch behoorlijk van het padje..... :roll:
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Wahaha ze zijn echt gestoord daar in Tilburg.
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

Otsje P schreef:http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... /fixtures/

Bij Willem2 zijn ze toch behoorlijk van het padje..... :roll:
Ik wil bij deze mijn excuses maken voor hoe mijn club aan het onderhandelen is geslagen. We stonden bekend als nette club, maar dit nu natuurlijk alles. Willem II had vanaf begin af aan duidelijk moeten maken dat Peters of niet te koop was of men er 750.000 voor wilde hebben. Niet gaan goochelen met getallen en met spelers.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Moesten wij ook doen. "Oh, jullie willen Sinkgraven kopen"? "Nou Overmars, stuur je Klaassen onze kant even op"? :lol:
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

wel respect voor jouw opmerking 1896, maar wat een mafkezen, Joris Mathijssen is toch TD, sinds juni dit jaar? wat een klapmongool. Maakt zo de carrière ambitie van Peters ook ten einde en een minder gemotiveerde speler heb je erbij.
Dat dit zo kan, als je voldoet aan alle eisen zowel WII als die van Peters, dan kan een club het toch niet tegenhouden? Is dit in het Bosman arrest niet vastgelegd of druist dit niet in tegen vrije verkeer van arbeid? nu is de voetbal branche wel anders maar dit is wel extreem.
Hier heb ik geen woorden voor
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

1896 schreef: Ik wil bij deze mijn excuses maken voor hoe mijn club aan het onderhandelen is geslagen. We stonden bekend als nette club, maar dit nu natuurlijk alles. Willem II had vanaf begin af aan duidelijk moeten maken dat Peters of niet te koop was of men er 750.000 voor wilde hebben. Niet gaan goochelen met getallen en met spelers.
Nette reactie, wordt gewaardeerd!

On topic: Het moet niet gekker worden, we hebben juist een éxtra CV nodig, mede om onze talenten van Aken en st Juste te helpen, willen ze die er voor terug :lol: :lol: :lol: carnaval is wel erg vroeg dit jaar..
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

TORCIDA schreef:wel respect voor jouw opmerking 1896, maar wat een mafkezen, Joris Mathijssen is toch TD, sinds juni dit jaar? wat een klapmongool. Maakt zo de carrière ambitie van Peters ook ten einde en een minder gemotiveerde speler heb je erbij.
Dat dit zo kan, als je voldoet aan alle eisen zowel WII als die van Peters, dan kan een club het toch niet tegenhouden? Is dit in het Bosman arrest niet vastgelegd of druist dit niet in tegen vrije verkeer van arbeid? nu is de voetbal branche wel anders maar dit is wel extreem.
Op zich is een deal pas afgerond als beide partijen het eens zijn geworden. Willem II vroeg eerst 5 ton. Toen Heerenveen dat een paar dagen later neerlegde had Willem II de mogelijkheid dit nog te verhogen. Dit mag gewoon. Of het eerlijk is, is natuurlijk een ander verhaal.

Joris is inderdaad td. Maar denk dat hij in deze overruled is door onze ad. Denk ook dat van Gool. Onze ad, nog het een en ander met Streppel af te handelen heeft en dat op deze manier doet. Helaas ten koste van een geweldige speler, zowel op als buiten het veld, Peters.
jorro
Invaller
Berichten: 402
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Opvallend trouwens, de Telegraaf die eens niet negatief schrijft over het reilen en zeilen binnen onze club. Misschien is dit veel te ver doorgedacht hoor, maar zou dit betekenen dat het momenteel écht goed zit binnen onze club, ook met Riemer versus Luuc Eisenga?

Dan on topic, ze zijn gestoord geworden bij WII. Ik ben heel benieuwd hoe Peters hieruit tevoorschijn gaat komen. Ik heb eigenlijk gewoon medelijden met die jongen. Ben je zo'n voorbeeldprof, word je zo genaaid door je eigen club. Ik kijk er trouwens niet vreemd van op als - mede door dit stuk van de Telegraaf - de transfer vanavond gewoon alsnog rondkomt, omdat WII er op deze manier natuurlijk wel heel gestoord uitkomt, wat je positie en imago rondom andere transfers/handel ook niet ten goede gaat komen.
Plaats reactie