Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Natuurlijk zou hij een versterking zijn voor Heerenveen, de beste rechtsback van de Eredivisie naar mijn mening maar zoals je leest wil Groningen hem niet verkopen (dat is natuurlijk hun goed recht) en waarschijnlijk heeft hij niet zoveel trek om van FCG naar SCH te gaan omdat dat slechts een kleine stap is.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Bruno Silva is ook vooral aanvallend sterk, verdedigend minder. Eigenlijk net als Zuiverloon, hoewel hij op dit moment waarschijnlijk nog wel beter is. Maar hij is toch niet haalbaar voor Heerenveen.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

TWR22 schreef:Nou, is het wat voor ons dan? Niet zo heel duur!

Dit meen je hoop ik niet serieus, FC Groningen laat hem niet naar Amsterdam gaan, maar staat open voor een transfer naar een directe concurent. Daarbij is €2,5 miljoen niet niks voor een club als sc Heerenveen, dat is namelijk wel 10% van de begroting.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Om hem daar weg te lokken moet je met hele hoge AZ-achtige salarissen gaan zwaaien, daar wordt het veel te duur van.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Bruno Silva is toch die "verdediger" van Groningen die afgelopen jaren in de Abe Lenstra Stadion hopeloos het bos in werd gestuurd door Alves en Pranjic?
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Lipton schreef:Bruno Silva is toch die "verdediger" van Groningen die afgelopen jaren in de Abe Lenstra Stadion hopeloos het bos in werd gestuurd door Alves en Pranjic?
Nee joh, dat was Sankoh :lol:

Ben wel voorstander van versterking op de flanken in de verdediging, deze posities zijn m.i. toch wel eens de zwakke schakel.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Lipton schreef:Bruno Silva is toch die "verdediger" van Groningen die afgelopen jaren in de Abe Lenstra Stadion hopeloos het bos in werd gestuurd door Alves en Pranjic?
Inderdaad, maar hij is nu ineens hot omdat Ajax en Feyenoord hem schijnbaar willen hebben. Aanvallend doet hij goed mee, maar verdedigend houdt het niet over. Dus hij is geen speler waar Heerenveen veel aan heeft.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Opvallend dat Groningen bereid is hem voor 2.5 miljoen te laten gaan. Weinig geld voor een uitstekende back.

Sowieso zijn de backposities bij de buren beter bezet dan bij ons. Silva en Stenman zouden hier basisklanten zijn.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Nog eentje.. Stenman is toch die "verdediger" die afgelopen wedstrijd tegen Groningen door "Amateur" Poulsen compleet het bos in werd gespeeld?

Volgens mij worden de verdedigers van Groningen momenteel wel een beetje overschat, Silva is vooral aanvallend heel sterk, maar verdedigend is het geen 7e wereld wonder.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Volstrekt eens met de vorige posters: Silva en Stenman voegen niets toe (met name laatstgenoemde niet). Niettemin zou een sterke linksbenige verdediger niet misstaan. Dingsdag speelt niet altijd even goed, Jong-a-Pin is nog jong en Breuer is een (weliswaar nuttige) noodoplossing. Ik snap de belangstelling voor Zomer wel.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Gearard schreef:Opvallend dat Groningen bereid is hem voor 2.5 miljoen te laten gaan. Weinig geld voor een uitstekende back.

Sowieso zijn de backposities bij de buren beter bezet dan bij ons. Silva en Stenman zouden hier basisklanten zijn.
Silva heeft veel minder talent dan Zuiverloon en Stenman was een lachertje vergeleken met Jong-A-Pin/Breuer. Onze backs werden tijdens het onderling duel niet zo overlopen als deze 2 ..
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Stenman kreeg alle hoeken van het veld te zien door Poulsen, lijkt me niet een versterking.
Een onderschrift: wat is dat?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Stenman op één duel afschrijven is te makkelijk. Bak Nielsen was in het begin ook ruk (ook als verdediger) en elke Heerenveen-speler heeft wel dramatische wedstrijden gespeeld. Stenman doet het volgens mij heel aardig in Groningen, was vorig seizoen een periode basisspeler in de Bundesliga en volgens mij is hij ook international. Dan ben je echt geen prutser.
Xtiano
Jeugdspeler
Berichten: 46
Lid geworden op: 14-07-2006 11:26

Bericht door Xtiano »

Waarom komt er geen enkele verdediger van ons voor in de rijtjes van VI, of Sportweek als het om beste verdedigers gaat?
Dan hebben wij als gekleurde supporters toch een ander beeld dan de landelijke media van onze spelers........
Misschien in deze bladen niet maar dan moet je de Telegraaf er eens bij pakken.
Wat moet gebeuren, Zal gebeuren
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

En de VI heeft het wel vaker bij het verkeede eind. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

De vraag is, hebben wij wel echte topverdedigers? Bak Nielsen is er één naar mijn mening maar die speelt hier nog maar een half jaar dus daarom kwam hij niet in die rijtjes voor lijkt mij. Zuiverloon vind ik ook top, als hij zijn niveau van het jeugd EK haalt (en dat heeft hij nog niet veel wedstrijden laten zien). Voor de rest is het toch niet zo top? of vinden jullie van wel?
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Blizzard schreef:De vraag is, hebben wij wel echte topverdedigers? Bak Nielsen is er één naar mijn mening maar die speelt hier nog maar een half jaar dus daarom kwam hij niet in die rijtjes voor lijkt mij. Zuiverloon vind ik ook top, als hij zijn niveau van het jeugd EK haalt (en dat heeft hij nog niet veel wedstrijden laten zien). Voor de rest is het toch niet zo top? of vinden jullie van wel?
Geen enkele Nederlandse club heeft op dit moment top-backs, dus Heerenveen is niet de enige. En Stenman of Silva zouden sowieso nauwelijks of niet een versterking zijn.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

BS schreef:Geen enkele Nederlandse club heeft op dit moment top-backs, dus Heerenveen is niet de enige. En Stenman of Silva zouden sowieso nauwelijks of niet een versterking zijn.
Inderdaad. Bovendien: de waan van de dag regeert. Nooit heb je iemand over Bruno Silva gehoord. Nu staat Groningen vierde en is hun 27-jarige back opeens het beste dat er rondloopt. Na het jeugd-EK zei men dat over Zuiverloon en zelfs Ajax had volgens de geruchten interesse. Nu hoor je niemand meer over Zuiverloon.

Zo zie je maar weer, allemaal onzin.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

Vandenbussche mist Utrecht, H'veen zoekt goalie
Rob van Dijk mag zich verheugen op een tweede wedstrijd in de basiself van sc Heerenveen. De doelman vervangt tegen FC Utrecht waarschijnlijk Brian Vandenbussche, die nog altijd niet hersteld is van zijn schouderblessure.

In de Leeuwarder Courant geeft Vandenbussche aan de wedstrijd "op zeker" te missen. Ook een plaats op de bank acht hij klein. "Dat is een groot risico", was zijn korte reactie.

Omdat ook reservedoelman Agil Etemadi niet fit is, zullen de Friezen op zoek gaan naar een tijdelijke vervanger. De 22-jarige Beau Molenaar, oud-doelman van onder meer AZ en FC Omniworld, zou volgens de Friese krant in beeld zijn. De sluitpost stond afgelopen seizoen onder contract in Cyprus, maar zit nu zonder club.
Cross-Side on tour
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

Ik hoop toch echt niet dat Beau Molenaar wordt aangetrokken. Ik heb hem een paar keer live mogen aanschouwen, maar wordt daar niet direct 'warm' van. Hij is lijkt mij ook niet voor niets niet bij Omniworld gebleven.

Hebben we in de A junioren geen keeper beschikbaar. Zo lang duurt het toch ook niet dat VDB is uitgeschakeld?
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Etemadi moet vervangen worden, die is langer uit de roulatie met een hernia.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Haal dan een goede keeper die de strijd met VDB aan kan, want het niveau moet omhoog in de goal.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik zal kijken wat ik kan doen. Maar ik heb eerst even gefocussed op de korte termijn om in alle rust verder te kunnen kijken om een keeper die ons structureel hogerop helpt.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Gekko schreef:Ik zal kijken wat ik kan doen. Maar ik heb eerst even gefocussed op de korte termijn om in alle rust verder te kunnen kijken om een keeper die ons structureel hogerop helpt.
Verklaar je nader? Welke invloed oefen je hier op uit?

Of begrijp ik de opmerking nu totaal niet :?:
Spijt heb je morgen maar!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Lees de post er boven en je snapt het wel. Zo niet, dan wordt het niks.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ekramy wordt tijdelijk gehaald, las ik net op form voetbalonline, voor wat het waard is....
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

ALS 26.000 schreef:Ekramy wordt tijdelijk gehaald, las ik net op form voetbalonline, voor wat het waard is....
Lijkt me geen bron. Dat forum staat vol met onzin.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Als Alves wordt verkocht lijkt het me heel verstandig om een hele goede centrale verdediger te halen naast Bak Nielsen.
De plaats is gewoon te belangrijk en Dingsdag laat vandaag d.m.v. o.a. een elleboogstoot weer zien dat hij gewoon een speler is waar Heerenveen afscheid van moet nemen. De as is heel belangrijk en hij past er niet in. Mijn oordeel niet goed genoeg.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Peter schreef:Als Alves wordt verkocht lijkt het me heel verstandig om een hele goede centrale verdediger te halen naast Bak Nielsen.
De plaats is gewoon te belangrijk en Dingsdag laat vandaag d.m.v. o.a. een elleboogstoot weer zien dat hij gewoon een speler is waar Heerenveen afscheid van moet nemen. De as is heel belangrijk en hij past er niet in. Mijn oordeel niet goed genoeg.
Ik ben het met je eens dat Dingsdag het niveau van vorig seizoen niet haalt. Maar gisteren speelde hij een prima wedstrijd. Verdedigend solide en de tegendoelpunten kon hij niks aan doen. Wees blij dat we ook nog iemand hebben die een knal met de elleboog durft te geven, zeg. Die Gregoir van Dijk doet niks anders. We hadden gisteren meer mensen met een dergelijke mentaliteit moeten hebben.

Daarmee keur ik die elleboog dus niet goed, maar wel de instelling van Dingsdag.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Ik vond het niet zozeer een elleboogstoot. Als dat een elleboog was dan had ook een Utrechter een elleboogstoot uitgedeeld aan Poulsen in de eerste helft.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Plaats reactie