Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Snake
Bankzitter
Berichten: 186
Lid geworden op: 02-02-2010 22:58

Bericht door Snake »

Misschien Douglas? Was utrecht mee bezig geloof ik
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Ik gok op Alexander milosevic.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Troest, Rogne, Ekstrand ?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Twijfels over Dumic? Alleen al voor corners tegen moet je hem erbij halen. En hij scoort ook nog eens.
Snake
Bankzitter
Berichten: 186
Lid geworden op: 02-02-2010 22:58

Bericht door Snake »

Daniel Hoegh van Basel
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Ken hem persoonlijk niet, maar als ik teruglees op het forum klinkt het wel goed. Inferno182 zei vorig jaar dat het hem geweldig leek als hij bij de club zou komen. Ben erg benieuwd! Dat zijn goede geluiden natuurlijk.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1373
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Heeft hij veel blessures gehad of was hij afgelopen jaren vooral bankzitter bij Basel? Zit in ieder geval een goeie kop is, is lang, en heeft de nodige ervaring.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Kaz_SCH schreef:Heeft hij veel blessures gehad of was hij afgelopen jaren vooral bankzitter bij Basel? Zit in ieder geval een goeie kop is, is lang, en heeft de nodige ervaring.
Het centrum van Basel bestond uit Suchy en Balanta, dan is het geen schande om wisselspeler te zijn.
Spijt heb je morgen maar!
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1373
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Ebiede schreef:
Het centrum van Basel bestond uit Suchy en Balanta, dan is het geen schande om wisselspeler te zijn.
Zeker niet inderdaad. Zie op Transfermarkt nu ook dat hij +- 6 van de afgelopen 24 maanden geblesseerd geweest is. Helpt ook niet mee.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Afgelopen seizoen vooral bankzitter, het jaar daarvoor door verschillende blessures meer dan driekwart van het seizoen gemist.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Woudenberg voor LB positie in beeld, aldus Arjen de Boer op OF. Zal dan wel om een huurconstructie gaan want volgens mij hebben ze in Rotterdam nog wel het idee dat het wat kan worden.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Woudenberg mag wel gaan van Feijenoord. PEC heeft ook al met hem gesproken. Hij ligt alleen langer vast tot 2019 waardoor het wel transfersom gaat kosten.
Samen maken we de club sterk.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Huren absoluut op tegen!! Dan had je Voest ook kunnen houden.. huren is kapitaalvernietiging.
Spijt heb je morgen maar!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik vraag me af of Woudenberg wel een versterking is. Volgens mij deed hij het bij NEC heel aardig, maar als je de concurrentie van Nelom niet kan winnen dan ben je ook niet goed genoeg voor Heerenveen, want Nelom kan er helemaal niks van
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Wat mij betreft zou Woudenberg een enorme aanwinst zijn! Wat ze daar in Rotterdam in Nelom zien is mij sowieso een raadsel
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Jelmer1981 schreef:Wat mij betreft zou Woudenberg een enorme aanwinst zijn! Wat ze daar in Rotterdam in Nelom zien is mij sowieso een raadsel
Waarom krijgt hij dan de voorkeur boven Woudenberg ??
Louis'02
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 24-01-2016 14:23

Bericht door Louis'02 »

Waarom krijgt hij dan de voorkeur boven Woudenberg ??
Waarschijnlijk iets in de trend van 'ervaring' of 'al een tijd bij de club'.. Nelom was zelfs 3e aanvoerder na kuyt & el ahmadi als ik het goed heb. Heb hem zelfs af en toe de aanvoerdersband zien dragen en dat komt niet door z'n voetbalkwaliteiten!!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ik ken ook geen enkele Feyenoorder die wél fan is van Nelom.

Woudenberg kopen zou mooi zijn, huren hoeft van mij ook niet.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Er gaan ook geruchten dat Heerenveen interesse heeft in de 21 jarige Pool Pawłem Jaroszyńskim, actief op het EK -21
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Wanneer Woudenberg in beeld is, zal dit om koop gaan. Woudenberg is geen jonge supertalentvolle back meer waarvoor een gelouterde back voor hem in de pikorde bij Feyenoord staat. Woudenberg heeft een fantastisch seizoen (ooit) bij NEC beleefd, maar kon Nelom om de één of andere reden nooit voorbij streven. DIt laatste bevreemdt mij nog steeds aangezien Nelom toch één van de zwakkere broeders in het huidige Feyenoord is. Toch heb ik nog steeds hoop in Woudenberg aangezien hij bij Nec destijds een erg goed seizoen beleefde.
In zo'n 21-jarige Pool zit wellicht meer rek/talent, maar het zal weer meer tijd kosten om hem te laten wennen aan het voetbal, cultuur, team, etc. Persoonlijk zou ik voor Woudenberg gaan (of het moet een buitengewoon Pools talent zijn).
zijlijner
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 01-06-2013 19:40

Bericht door zijlijner »

De 21-jarige Pawel Jaroszynsk zou op de radar staan van KV Mechelen en KRC Genk en ook de Nederlandse club sc Heerenveen heeft de jonge Pool op zijn shortlist staan. Zij scouten hem op het EK onder 21 jaar. Vooralsnog gaat het om voorzichtige interesse, maar mogelijk kan die de komende dagen en weken nog concreet worden. Jaroszynsk speelt nog in eigen land voor Cracovia Krakau.Aldus voetbalnieuws.be
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Hoop op Woudenberg. Goede voetballer, met dito opleiding en je hebt niet de problemen die met een buitenlandse voetballer meekomen. Bovendien zijn (goede) linksbacks nou eenmaal zeldzaam.
nou nou
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Volgens mij zijn er twee linkervleugelverdediger nodig. Beide zou ook prima kunnen.
Spijt heb je morgen maar!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2501
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Ebiede schreef:Volgens mij zijn er twee linkervleugelverdediger nodig. Beide zou ook prima kunnen.
Alleen twee linkervleugelverdedigers als Cavlan weggaat, en dat zie ik wel gebeuren. Tenzij er een leuke LB in de jeugd rondloopt als back-up, maar dat betwijfel ik.
Heerenveen fan in Leiden
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Beide genoemde versterkingen zou ik prima vinden. Woudenberg heeft minder aanpassing nodig, maar de Pool waarschijnlijk meer potentieel voor verbetering. Twee linksbacks lijkt mij overbodig, want m.i. kun je daar prima Pierie gebruiken bij gelegenheid.

Het doet me in elk geval goed dat de club serieus actie onderneemt! We zijn er nog lang niet, maar het begin is hoopgevend.
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

Feanfan 1 schreef:Waarom krijgt hij dan de voorkeur boven Woudenberg ?[



Nou Feanfan1 ik heb ergens gelezen dat Woudenberg een behoorlijke ruzie heeft gehad met V Gastel
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Dumic vertrekt waarschijnlijk naar FC Utrecht. Ben toch zeer benieuwd aankomend seizoen welke van de twee Denen nu achteraf de beste keuze bleek te zijn (Hoegh of Dumic).
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Superfries1994 schreef:Dumic vertrekt waarschijnlijk naar FC Utrecht. Ben toch zeer benieuwd aankomend seizoen welke van de twee Denen nu achteraf de beste keuze bleek te zijn (Hoegh of Dumic).
Ik kan je wel vertellen wie van de twee het goedkoopste is geweest. En wat mijn mening is over Dumic die met veel ruimte in de rug moet verdedigen. Zowel bij Hoegh als Dumic heb ik twijfels over de match met ons systeem, we hebben in ieder geval de goedkoopste oplossing.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2501
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Dumic voor tussen de 7 ton en 1.1 miljoen naar Utrecht.
Heerenveen fan in Leiden
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Op de Insta-story van Matthias Stingl is een post van 'm te zien waarop hij op 't vliegveld zit. Bestemming? Amsterdam.
Plaats reactie