Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Hooiveld heeft zich naar het schijnt ook bij Heerenveen gemeld in de zomer met het verzoek om mee te trainen en zo een contract af te dwingen. Dat verzoek is echter vriendelijk afgeslagen door Hamstra. Later bleek ook bij Groningen dat ze hem niet nodig hadden. Ben benieuwd hoe hij het bij Twente gaat doen!
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Simon Poulsen liet in november 2016 in gesprek met Omroep Brabant weten dat hij in deze transferperiode wil vertrekken. De vleugelverdediger heeft nog een contract tot medio 2017, maar de back ziet in Eindhoven geen perspectief meer. Een uitweg lonkt, want sc Heerenveen wil Poulsen overnemen.

Poulsen tekende in de zomer van 2015 een tweejarig contract bij PSV, maar de inmiddels 32-jarige Deen, die eerder uitkwam voor AZ, maakt weinig speelminuten voor de hoofdmacht van PSV. Bovendien was Poulsen vaak geblesseerd. Poulsen, die af en toe zijn minuten maakt bij Jong PSV moet Jetro Willems en Joshua Brenet voor zich dulden.
Aldus Tjerkstramedia.
Klinkt als een logische optie, brengt ervaring en lengte en kent de eredivisie goed.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Kan me geen reet schelen wie er komt, als ie maar minimaal 1.90 is. Tweede wedstrijd op rij dat je mede door lengte-tekort wedstrijden verliest
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Feanfan 1 schreef:Kan me geen reet schelen wie er komt, als ie maar minimaal 1.90 is. Tweede wedstrijd op rij dat je mede door lengte-tekort wedstrijden verliest
Een fout van Mulder (alweer) en Thorsby die aan de verkeerde kant staat te dekken. Heeft niet zoveel met lengte te maken.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wat moeten we daar nu mee? Onze beste speler van dit moment staat daar. En Poulsen is geen CV'er.
baasje
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-03-2009 17:29
Locatie: Amsterdam

Bericht door baasje »

Hooiveld heeft hele tijd geleden al aangegeven graag terug te komen. Deze man hadden we goed kunnen gebruiken, dat is gister meteen duidelijk geworden. Gemiste kans.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Een linksback kan er best komen, maar ik weet niet wat we met Poulsen moeten op dit moment. Bijker doet het prima. Daarnaast gaat Poulsen hier natuurlijk niet voor een appel en een ei voetballen.

Investeer het geld liever in een goede centrale verdediger. Voor een linksback voor de breedte zijn er vast wel goedkopere opties dan Poulsen.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Denk dat Poulsen op de back kan, maar ook CV als Joost of Jerry weer eens geblesseerd is..
Zeg maar niks!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

baasje schreef:Verdomme, Hooiveld heeft hele tijd geleden al aangegeven graag terug te komen. Deze man hadden we goed kunnen gebruiken, dat is gister meteen duidelijk geworden. Gemiste kans.
Denk dat Hooiveld op zijn leeftijd niet meer met zoveel ruimte in de rug kan spelen zoals wij doen. De verdediging zover opschuiven was met bijvoorbeeld Ramon Zomer ook een crime. Hij zal bij Twente nog moeite hebben om een basisplaats te veroveren. Is eigenlijk een goedkopere vervanger voor de te dure Katsikas.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Als Van Aken en St. Juste beide fit zijn, hebben we helemaal geen lange verdediger als Hooiveld nodig. Pas nadat één van de twee geblesseerd raakte, bleken we in de lucht toch wat kwetsbaarder te zijn. Dat gebeurde al tegen Willem II en ook tegen PSV en AZ.

Probleem is wel dat na Van Aken en St. Juste de spoeling een stuk kleiner wordt met Facey en Schmidt. Overigens zou het zomaar kunnen dat dit viertal komende zomer vertrokken is, dus er moet zeker een ervaren verdediger bij voor in de basis. Of dat nu al gaat gebeuren of pas in de zomer, zal afhangen van de (financiele) mogelijkheden.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik vind het een domper dat we nu al bijna zes maanden op zoek zijn naar een centrale verdediger, en dit niet leuk te lukken. Minpunt voor Hamstra!
Spijt heb je morgen maar!
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1140
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Ebiede schreef:Ik vind het een domper dat we nu al bijna zes maanden op zoek zijn naar een centrale verdediger, en dit niet leuk te lukken. Minpunt voor Hamstra!
Heb je liever dat er b-garnituur wordt aangetrokken?
harmjelle500
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 25-05-2013 23:16

Bericht door harmjelle500 »

Ik denk niet dat iedereen enthousiast wordt van een huurling van Ajax maar als kopen niet lukt zou ik het huren van Riedewald geen slecht idee vinden. Van Aken heeft vaak pijntjes en Bijker zal vast ook nog wel eens een wedstrijdje missen. Riedewald kan zowel LCV als LB, CVM zou ook nog kunnen. :roll:
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Joucke schreef: Heb je liever dat er b-garnituur wordt aangetrokken?
Nee, liever niet. Maar ik vind het bizar dat je in zes maanden niets kan vinden terwijl je wel gericht zoekt.
Spijt heb je morgen maar!
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Het lijkt er op dat Heerenveen Wout Faes (centrale verdediger, 18) van Anderlecht gaat huren
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Jelmer1981 schreef:Het lijkt er op dat Heerenveen Wout Faes (centrale verdediger, 18) van Anderlecht gaat huren
Puur alleen als extra kracht in geval dat St. Juste of Aken weer een blessure krijgen. Waar zijn de ervaren verdedigers? Alweer een jong ventje. 0 wedstrijden in de basis...
Heerenveen fan in Leiden
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

De ervaren krachten zijn momenteel niet te betalen zoals Hamstra al aangegeven heeft. Op deze manier vullen ze toch het gebrek aan lengte achterin op. Faes was aanvoerder van België onder 17 en geldt als een van de beste talenten van Anderlecht. Lijkt mij een goede manier om het komende half jaar te overbruggen.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Boffy schreef:De ervaren krachten zijn momenteel niet te betalen zoals Hamstra al aangegeven heeft. Op deze manier vullen ze toch het gebrek aan lengte achterin op. Faes was aanvoerder van België onder 17 en geldt als een van de beste talenten van Anderlecht. Lijkt mij een goede manier om het komende half jaar te overbruggen.
Had dat dan even maandje eerder gedaan, dan had ie laatste 10 minuten tegen PSV die ballen kunnen wegkoppen..
!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Boffy schreef:De ervaren krachten zijn momenteel niet te betalen zoals Hamstra al aangegeven heeft. Op deze manier vullen ze toch het gebrek aan lengte achterin op. Faes was aanvoerder van België onder 17 en geldt als een van de beste talenten van Anderlecht. Lijkt mij een goede manier om het komende half jaar te overbruggen.
Wat een onzin, er zijn genoeg ervaren krachten die transfervrij over te nemen zijn, zie Forren (http://www.transfermarkt.nl/vegard-forr ... eler/62054).
Heerenveen fan in Leiden
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Een Riedewald zou hier niet misstaan. Maar Ajax lijkt hem toch niet te willen laten gaan.
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

Jazz schreef:Wat een onzin, er zijn genoeg ervaren krachten die transfervrij over te nemen zijn, zie Forren (http://www.transfermarkt.nl/vegard-forr ... eler/62054).
Forren komt hier niet voor de bank. Als je Forren al kan halen, dan moet hij in de basis. En dan moet je dus Van Aken of St Juste op de bank zetten. Die doen het samen prima, dus er is geen noodzaak om een vervanger voor een van twee te halen. Verder twijfel ik ook stevig of Forren wel een toegevoegde waarde is. Forren is relatief traag en met op de manier waarop wij spelen is dat verre van handig. Wij spelen met veel ruimte in de rug, dus heb je snelle verdedigers nodig.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Ik ben wel benieuwd wat zo'n Wout Faes dan beweegt om naar Friesland te komen. Nu zit hij bij Anderlecht op de bank, straks zit hij bij Heerenveen op de bank. Nu weet ik wel dat Heerenveen de laatste tijd geen geluk heeft met de invulling van de plekken in de centrale verdediging, maar hoeveel wedstrijden zou hij gaan spelen in de tweede seizoenshelft? In de eerste seizoenshelft zijn we slechts 4 competitiewedstrijden niet gestart met het duo van Aken-St Juste.
Graag had ik een optie tot koop, of huren voor 1,5 seizoen gezien. Als ik Belgische vrienden moet geloven is deze jongen namelijk wel een enorm talent.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Jelmer1981 schreef: Graag had ik een optie tot koop, of huren voor 1,5 seizoen gezien. Als ik Belgische vrienden moet geloven is deze jongen namelijk wel een enorm talent.
Dat zeggende weet je ook dat Anderlecht dan niet mee zal werken aan die voorwaarden.
Heerenveen had een oplossing voor korte termijn nodig en blijkbaar zien ze dat in deze jongen die nog geen wedstrijd heeft gespeeld in het eerste van Anderlecht. Een club die tegenwoordig nog nauwelijks van hoger niveau is dan Heerenveen. Maar wellicht zitten ze beter in de verdedigers.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Ok, back up voor de korte termijn wij zullen zien. Schijnbaar niet gelukt om alvast vooruitlopend op het komende vertrek van St. Juste al een waardige vervanger te halen. Centjes op want er lag maar 6 ton op de plank die ze voor Peeters wilden neerleggen.

@knipe Anderlecht is nig behoorlijk wat sterker hoor, daar krijgen wij ruim klop van !
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

Jorden Peters is in de Metro opvallend positief over Sam en Reza. Toch nog een subtiele mini sollicitatie?

http://www.metronieuws.nl/xl/sport/2017 ... dolberg-of
bennieeee
Invaller
Berichten: 360
Lid geworden op: 02-02-2015 10:51

Bericht door bennieeee »

Sparta heeft echt leuke jonge verdedigers
Floranus
Van Drongelen
Dumfries.

Alle 3 zeer talent vol!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ervaring moet er komen die weet wat er gevraagd wordt en als Marzo ook zo doorgaat is een nieuwe rechtsback ook een must
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

bennieeee schreef:Sparta heeft echt leuke jonge verdedigers
Floranus
Van Drongelen
Dumfries.

Alle 3 zeer talent vol!
Klopt, deze jongens staan ook zeker bij meer clubs op de lijst. Maar zeer interessante Nederlandse talenten.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Maar worden vooralsnog niet genoemd in de media alszijnde eventuele toekomstige versterkingen voor Heerenveen. (graag in juiste topic bespreken)
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Bulthuis transfervrij weg bij Nürnberg, iemand die deze competitie enigszins gevolgd heeft?
Plaats reactie