Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Andy Kilnner herinner ik mij ook nog wel in het oude stadion. Een matje en een bochel maar hij kon een bal vanaf de middellijn voor de goal gooien, met een ingooi wel te verstaan!

De laatste Brit was Ray Richardson. Redelijk backie, maar een DKV verleden ;)
Laatst gewijzigd door Alfred op 30-08-2016 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

ET schreef:Quizvraagje: Wie was de laatste Brit die voor Heerenveen speelde?
Ik zei het al ergens; Ray Richardson, rond 1990.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Hij zal, mits hij komt en speelminuten maakt, wel de eerste Engelsman zijn die voor Heerenveen in de eredivisie speelt.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Peters gaat definitief niet door, WII wil hem niet verkopen alsdus Hamstra. Wat een soap en kut bestuur bij dit Tilbo's
Zeg dan direct dat het niet mogelijk is, kennelijk hebben ze lang de aanleiding gegeven dat het wel mogelijk was.
Peters en Heerenveen waren het al eens. Dit kan alleen bij toestemming van WII
Hier heb ik geen woorden voor
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

TORCIDA schreef:Peters gaat definitief niet door, WII wil hem niet verkopen alsdus Hamstra. Wat een soap en kut bestuur bij dit Tilbo's
Zeg dan direct dat het niet mogelijk is, kennelijk hebben ze lang de aanleiding gegeven dat het wel mogelijk was.
Peters en Heerenveen waren het al eens. Dit kan alleen bij toestemming van WII
Snap niet dat dit maanden heeft moeten duren en dat Heerenveen hierin mee ging.
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

Peters gaat definitief niet door, WII wil hem niet verkopen alsdus Hamstra. Wat een soap en kut bestuur bij dit Tilbo's
Zeg dan direct dat het niet mogelijk is, kennelijk hebben ze lang de aanleiding gegeven dat het wel mogelijk was.
Peters en Heerenveen waren het al eens. Dit kan alleen bij toestemming van WII
Willem II kreeg de transfer van de vervanger van Peters niet rond en heeft er toen de stekker uitgetrokken. Vandaar dat er geen transfer is.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

1896 schreef: Willem II kreeg de transfer van de vervanger van Peters niet rond en heeft er toen de stekker uitgetrokken. Vandaar dat er geen transfer is.
Het spijt me wel, maar wat een klootviolen daar in Tilburg. Eerst schommelen met de prijs, dan toch weer naar 5 ton en Peters toestemming geven rond te komen met Heerenveen en dan dit.

Geen zaken meer mee doen als Heerenveen zijnde.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Men had gewoon Branco in de deal moeten betrekken.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Niet mee eens. Willem II wil Peters niet kwijt en vraagt daardoor meer dan wij willen betalen, dat kan. Los daar van is er momenteel voor Branco weinig perspectief onder Streppel. Hij kan bij Willem II tot nu toe goed minuten maken. Dat is alleen maar in ons voordeel. Had je dit niet gedaan vanwege Peters zat hij hier nog steeds op de bank om op maandag met de beloften te voetballen in een competitie die nergens over gaat.

Nadat de vraagprijs voor Peters opeens omhoog ging had het voor Hamstra wel duidelijk moeten zijn en had hij moeten doorschakelen naar plan B.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Branco gaat hier nooit een basisspeler worden. Zeker niet zolang Schaars hier speelt. Had je gewoon definitief afscheid van kunnen nemen in een deal met Peters.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Wellicht niet, ik heb er ook een hard hoofd in. Maar het is goed hem een jaar de kans te geven in de eredivisie en daarna te oordelen. Spelers kunnen zich soms verder en sneller ontwikkelen dan verwacht.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

fuotbalgek schreef:Wellicht niet, ik heb er ook een hard hoofd in. Maar het is goed hem een jaar de kans te geven in de eredivisie en daarna te oordelen. Spelers kunnen zich soms verder en sneller ontwikkelen dan verwacht.
Dat hij verhuurt is is prima, maar dit had in de deal gekunt.

fuotbalgek schreef:Niet mee eens. Willem II wil Peters niet kwijt en vraagt daardoor meer dan wij willen betalen, dat kan..
Willem2 wil hem niet kwijt omdat ze geen tijd meer hebben om vervangers te hebben. Die hebben gewoon een spelletje gespeeld en tijd gerekt. Aan een club die zulke spelletjes speelt en naait moet je geen spelers verhuren. Daarom had Branco in de deal gemoeten vooraf.
jorro
Invaller
Berichten: 402
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Da's mooi achteraf praten, maar je verwacht natuurlijk niet dat je zo'n oor wordt aangenaaid door WII. Voor de toekomst moeten we hier uiteraard lering uit trekken en voorlopig geen zaken meer doen met deze club.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Het zal mij een worst zijn dat het niet is doorgegaan. Er zijn wel meer Peters-sjes op de wereld. Beetje schimmige onderhandelingen. Vaak komen de clubs er wel uit.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3641
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Grimo schreef: Dat hij verhuurt is is prima, maar dit had in de deal gekunt. Daarom had Branco in de deal gemoeten vooraf.
Dat is een aanname van jouw kant. Wellicht had Willem II dan afgezien van Branco. Heb je Peters nog niet binnen en heb je een kans laten lopen om Branco op Eredivisie niveau te verhuren. De verhuur van Branco is goed voor ons en voor hem, en die had je met jouw werkwijze wellicht ons en hem door de neus geboord. Wat is dan wijsheid? Nu heb je een prima verhuur voor Branco. En er komt wel een andere verdediger bij.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Ben wel benieuwd, nu gaan we zien of Hamstra wel iemand is met een back-up plan voor als de gewenste speller niet komt.
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

Zullen zien wie hier straks het meeste van baalt. Mag aannemen dat Heerenveen doorschakelt naar optie 2 en wie weet is dat een schot in de roos. Ondertussen blijven de Tilburgers zitten met een gefrustreerde Peters die zich begrijpelijk nogal genaaid zal voelen door zijn geweldige werkgever.

Oh ja Heerenveen, voorlopig maar even geen zaken meer met W2 doen.
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

12eMan schreef:Zullen zien wie hier straks het meeste van baalt. Mag aannemen dat Heerenveen doorschakelt naar optie 2 en wie weet is dat een schot in de roos. Ondertussen blijven de Tilburgers zitten met een gefrustreerde Peters die zich begrijpelijk nogal genaaid zal voelen door zijn geweldige werkgever.

Oh ja Heerenveen, voorlopig maar even geen zaken meer met W2 doen.
Het is makkelijk om de fout bij Willem II te leggen. Maar Heerenveen heeft toch ook een behoorlijk aandeel in t feit dat dit is mis gelopen. Heerenveen heeft een bod neergelegd 4 weken terug. Willem II reageerde hier op, vervolgens liet Heerenveen een week lang niks meer horen. Waarna er een nieuw bod kwam. Dit bod is afgeslagen door willem II. Heerenveen kwam daarna pas gisteren weer terug. Toen leek men er uit te komen, alleen begon de vervanger voor Peters rare eisen te stellen en heeft Willem
II die speler afgezegd en Peters verteld dat hij moest blijven.

Peters zal deze week er goed zuur van zijn. Maar het is een op en top
Prof die daarna de knop om zal zetten en zoals hij afgelopen zaterdag zei. Proberen van Willem II een linkerrijtje club te maken.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Gelul, 5 ton was de afspraak, Willem II verhoogd ineens naar 9 ton. Willem II is een onbetrouwbare onderhandelingspartner.

Eind goed, al goed. Ben blij dat we geen kwartje aan middelmaat van bijna 30 jaar betalen. Dit hebben we in het verleden al meer dan genoeg gedaan.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

1896 schreef:Het is makkelijk om de fout bij Willem II te leggen. Maar Heerenveen heeft toch ook een behoorlijk aandeel in t feit dat dit is mis gelopen. Heerenveen heeft een bod neergelegd 4 weken terug. Willem II reageerde hier op, vervolgens liet Heerenveen een week lang niks meer horen. Waarna er een nieuw bod kwam. Dit bod is afgeslagen door willem II. Heerenveen kwam daarna pas gisteren weer terug.
Als ik het goed begrijp verwijt je onze sc dus dat ze goed nadenken over hun biedingen?
1896 schreef: Toen leek men er uit te komen, alleen begon de vervanger voor Peters rare eisen te stellen en heeft WillemII die speler afgezegd en Peters verteld dat hij moest blijven.
Dus omdat willemII problemen had met de vervanger, halen ze Peters terug van de markt,terwijl alles al in kannen en kruiken is? Ik vind dit behoorlijk abject en infaam! :lol:
1896 schreef:Peters zal deze week er goed zuur van zijn. Maar het is een op en top
Prof die daarna de knop om zal zetten en zoals hij afgelopen zaterdag zei. Proberen van Willem II een linkerrijtje club te maken.
Mocht de informatie die je hier deelt kloppen, acht ik een gang naar de arbitrage een zeer kansrijk middel voor sc Heerenveen.

Sorrie hoor 1896, maar hier gooit jouw club behoorlijk zijn eigen glazen in.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
gwgwgw
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 31-07-2012 21:59

Bericht door gwgwgw »

1896 schreef:Peters zal deze week er goed zuur van zijn. Maar het is een op en top
Prof die daarna de knop om zal zetten en zoals hij afgelopen zaterdag zei. Proberen van Willem II een linkerrijtje club te maken.
Linkerrijtje club? Jullie hebben het behoorlijk in je bol. Zag vandaag ook diverse reacties van Willem II fans langskomen die Heerenveen momenteel geen stap hoger vonden. Ook vonden ze de selecties gelijkwaardig... Wat een niveau. Willem II mag blij zijn als ze nacompetitie ontlopen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

1896 schreef:
Het is makkelijk om de fout bij Willem II te leggen. Maar Heerenveen heeft toch ook een behoorlijk aandeel in t feit dat dit is mis gelopen. Heerenveen heeft een bod neergelegd 4 weken terug. Willem II reageerde hier op, vervolgens liet Heerenveen een week lang niks meer horen. Waarna er een nieuw bod kwam. Dit bod is afgeslagen door willem II. Heerenveen kwam daarna pas gisteren weer terug. Toen leek men er uit te komen, alleen begon de vervanger voor Peters rare eisen te stellen en heeft Willem
II die speler afgezegd.
Hou op. Heerenveen wil het gevraagde bedrag betalen vervolgens verhoogt Willem2 de vraagprijs. Dat is schandalig. Vervolgens geven ze Heerenveen de toestemming om met Peters te onderhandelen, daar komen beide partijen uit en vervolgens zegt Mathijssen dat het nu te laat is omdat ie zelf niet met een speler rond kan komen. Die Mathijssen maakt er een potje van. Peters was vandaag te teleurgesteld om voor de camera te komen. Hoe zal die jongen nu over zijn directie denken. Die neemt ze echt niet serieus meer. Hoop dat karma een bitch is in deze.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Zul je beleven dat Peters morgen "gewoon" tekent. Alles is mogelijk in deze soap.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Goed om te lezen dat het hele circus Peters aan ons voorbijtrekt.
Mooi dat dit niet doorgaat.

Maar toch is Facey niet genoeg neem ik aan ?

Het is zo wel last minute werk voor Hamstra,
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

1896 schreef:
Het is makkelijk om de fout bij Willem II te leggen. Maar Heerenveen heeft toch ook een behoorlijk aandeel in t feit dat dit is mis gelopen. Heerenveen heeft een bod neergelegd 4 weken terug. Willem II reageerde hier op, vervolgens liet Heerenveen een week lang niks meer horen. Waarna er een nieuw bod kwam. Dit bod is afgeslagen door willem II. Heerenveen kwam daarna pas gisteren weer terug. Toen leek men er uit te komen, alleen begon de vervanger voor Peters rare eisen te stellen en heeft Willem
II die speler afgezegd en Peters verteld dat hij moest blijven.

Peters zal deze week er goed zuur van zijn. Maar het is een op en top
Prof die daarna de knop om zal zetten en zoals hij afgelopen zaterdag zei. Proberen van Willem II een linkerrijtje club te maken.
Volgens mij ben je wat zaken aan het verdraaien beste 1986. Net zoals je na iedere wending weer met zaken op de proppen kwam die achteraf totaal niet klopten.
Heerenveen heeft een bod gedaan een aantal weken terug. Dat werd afgeslagen door WillemII. Daarna heeft Heerenveen het bod verhoogd tot aan de vraagprijs. Maar wederom ging WillemII niet akkoord en verhoogden ze de vraagprijs. Wellicht richting de gelimiteerde prijs bedoeld voor topclubs binnen NL (7-8 ton?) Daarna was het een tijdje rustig, waar in mijn ogen Heerenveen al lekker had moeten afhaken. Maar toch zijn ze weer gaan praten, maar naar verluidt was de vraagprijs toen ineens rond de 9 ton.
Gister heeft WillemII toestemming aan Peters gegeven om met Heerenveen te praten en ze waren er op wat details na uit. Ook WillemII en Heerenveen gingen weer praten maar kwamen er wéér niet uit. Ik moet me al heel raar vergissen als dat niet was omdat WillemII stug bleef volhouden aan een absurde vraagprijs die niet in de buurt lag van de eerder vraagprijs die dus al door Heerenveen geboden was.
En nu maken ze er een verhaal van dat de Australische club waar ze een vervanger voor Peters wilden vandaan haalden 'ineens zomaar de prijs op begon te drijven'. Oh, oh, oh, wat een schande toch!! Weet je? Karma is een bitch. Wat je uitdeelt krijg je keihard in je gezicht terug. En vaak nog harder ook. Want WillemII heeft een speler die zich door de club genaaid voelt. En dan kun je zeggen wat je wilt, maar van dit verhaal zal Peters ab-so-luut niet blij zijn. En dan ook nog even 'adviseren' om maar niet in te gaan en naar buiten te treden in de media over het afketsen van deze deal. Ik ben benieuwd of Peters net zo meegaand is als WillemII.... Proest. Ik heb al minimaal 2 weken het gevoel gehad dat dit op niets uit zou draaien. Omdat WillemII in eerste instantie helemaal niet van Peters af wilde. En meteen al klaagde dat Heerenveen zich schandalig had gedragen door ook maar enige belangstelling in Peters te tonen. Maar heb dan kloten en zeg: Je kunt kletsen wat je wilt en je kunt bieden wat je wilt, maar Peters blijft bij ons. Maar tot en met gister hebben ze de indruk gewekt toch wel mee te willen werken aan een transfer. Een maffiadeal dan wel te verstaan. En dan nu ook nog proberen de zwarte piet richting Heerenveen te schuiven omdat die niet doorgepakt zouden hebben. Doorpakken in de zin van de 7, 8 of 9 ton maar af te tikken zeker?Gelukkig is Hamstra in dit geval gekke Henkie niet en heeft hij niet toegegeven aan de Tilburgse grillen (ik noem het liever oplichterspraktijken) Toegegeven, hij krijgt het nu uiteraard behoorlijk lastig om een ervaren alternatief vast te leggen. Wat mij betreft is dat schier onmogelijk gezien wat het aan tijd heeft gekost om de andere transfers definitief doorgang te laten vinden. Maar WillemII daar moeten we geen zaken meer mee willen doen vanaf nu. Hoe zal een degradatiekandidaat ons versterken, vraag ik me ook al weken af. Maar dat is een ander verhaal.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Grimo schreef:
Hou op. Heerenveen wil het gevraagde bedrag betalen vervolgens verhoogt Willem2 de vraagprijs. Dat is schandalig. Vervolgens geven ze Heerenveen de toestemming om met Peters te onderhandelen, daar komen beide partijen uit en vervolgens zegt Mathijssen dat het nu te laat is omdat ie zelf niet met een speler rond kan komen. Die Mathijssen maakt er een potje van. Peters was vandaag te teleurgesteld om voor de camera te komen. Hoe zal die jongen nu over zijn directie denken. Die neemt ze echt niet serieus meer. Hoop dat karma een bitch is in deze.
Het gaat pas écht leuk worden wanneer WillemII Peters helemaal geen verbeterde aanbieding en verlenging aan gaat bieden. Dat schijnt ook niet te kunnen want financieel is er bijna niets mogelijk. Wat zal hij dan nog zijn best doen voor de tricolores als absolute topprof. Ik snap mezelf niet, maar ik kan dat bijna niet geloven. Hahaha, ik kan niet wachten tot de interlandweek voorbij is! :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

BK2007 schreef:Goed om te lezen dat het hele circus Peters aan ons voorbijtrekt.
Mooi dat dit niet doorgaat.

Maar toch is Facey niet genoeg neem ik aan ?

Het is zo wel last minute werk voor Hamstra,
Facey is opvolger van Otigba en heeft niets te maken met het mislukken van de Peters deal. Of het een ervaren LCV wordt betwijfel ik, maar er zal toch een beetje knappe backup voor Joost aangetrokken moeten worden. Bijker wil je daar niet meer hebben. En als Cavlan ook nog eens vertrekt heb je al helemaal een probleem. Ik wens Gerry zeer veel succes. Iets zegt me dat hij dat enorm goed kan gebruiken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

BK2007 schreef:
Maar toch is Facey niet genoeg neem ik aan ?
Loze kreet die nergens op is gebaseerd. Mag hopen dat er snel een lcv komt die de concurrentie met Van Aken aangaat. Zou niet verkeerd voor hem zijn.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Natuurlijk valt Willem II het nodige te verwijten, maar het is ook de schuld van Heerenveen dat zich zo lang aan het lijntje heeft laten houden. Men had veel eerder moeten overschakelen naar plan B. Als dat bestaat tenminste; dat zullen we op heel korte termijn ontdekken.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Heerenveen had in juni ook al met Willem II om de tafel kunnen zitten. Toen was ook al duidelijk dat je ervaring mistte achterin
Plaats reactie