Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Indien we flink vangen voor Alves, wat natuurlijk niet onwaarschijnlijk is, kunnen we een poging wagen Michel Vorm over te nemen van Utrecht.

Dit zal goed zijn voor Vandenbussche, want ik betrap hem steeds meer op schoonheidsfoutjes sinds de concurrentie (lees: Waterman) weg is. Als je een stap naar boven wilt maken, zul je alle posities dubbel bezet moeten hebben.

Daarnaast heeft Rob van Dijk een contract tot medio 2008 en ik denk niet dat hij er nog een jaar achteraan plakt. Je kunt hem uiteraard vragen nog een seizoen derde doelman te worden (zie Patrick Lodewijks)

Etemadi is duidelijk nog niet klaar voor het niveau Eredivisie, die kun je misschien beter verhuren aan een Eerste Divisie-club
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Als je ziet hoe die Velthuizen vandaag staat te keepen tegen Groningen, vergeet Vorm dan maar en ga voor Velthuizen. Alhoewel ik denk dat Heerenveen nu al te laat is en geen kans meer maakt.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Hij is inderdaad een fanastische keeper maar ook clubs als PSV hadden interesse in hem dus dan zal het niet makkelijk zijn om hem te halen. MIsschien als we met een hele dikke zak geld over de brug komen maar dat acht ik niet realistisch.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Rednax schreef:Als je ziet hoe die Velthuizen vandaag staat te keepen tegen Groningen, vergeet Vorm dan maar en ga voor Velthuizen. Alhoewel ik denk dat Heerenveen nu al te laat is en geen kans meer maakt.
Daardoor haalde ik Veldhuizen ook niet aan, zeker gezien de vermeende interesse van Fiorentina.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Vorm en Velthuizen komen echt niet naar Heerenveen. Beide keepers zitten al bij subtoppers/middenmoters en zullen Heerenveen niet zien als grote stap vooruit. Die kunnen zeker naar een topclub en/of het buitenland. Hoe goed deze keepers ook zijn: het vizier op beiden richten heeft geen zin.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Superfries88' schreef:Vorm en Velthuizen komen echt niet naar Heerenveen. Beide keepers zitten al bij subtoppers/middenmoters en zullen Heerenveen niet zien als grote stap vooruit. Die kunnen zeker naar een topclub en/of het buitenland. Hoe goed deze keepers ook zijn: het vizier op beiden richten heeft geen zin.
Dingsdag?
Spijt heb je morgen maar!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ebiede schreef:Dingsdag?
Dat Dingsdag is gehaald van Vitesse zegt m.i. weinig. Michael had problemen in Arnhem en wilde daarom graag vertrekken. Hij stond nog amper in de spotlights (en nog steeds niet), waardoor Heerenveen misschien wel de beste optie was.

Daarom sprak ik ook over Vorm en Velthuizen. Beide heren staan wél hoog aangeschreven op het moment en kunnen op korte termijn gewoon naar een Nederlandse topclub of het buitenland. Dat soort spelers willen dat ongetwijfeld ook graag. Waarom zouden ze dan een kleine stap als Vitesse-Heerenveen (subtop/middenmoot naar subtop) maken? Dan blijven ze, denk ik, juist nog liever bij de huidige club om na een jaartje alsnog te vertrekken.

Zowel Vorm als Velthuizen zijn uitstekende keepers. Alleen lijkt het me sterk dat één van beiden (of zelfs beiden) Heerenveen als realistische optie ziet. Bovendien wil Vandenbussche hier eerste keeper zijn, dus die zal geen tweede keeper willen worden. En ook een Vorm of Velthuizen gaat hier natuurlijk niet op de bank zitten. Daarom acht ik een transfer a) niet aan de orde en b) en niet realistisch.
Gebruikersavatar
Gurbe2000
Nieuw talent
Berichten: 58
Lid geworden op: 23-08-2007 11:39

Bericht door Gurbe2000 »

Ik ben het met Superfries eens. Vooral Velthuizen en in mindere mate Vorm zijn niet haalbaar. Hoogstwaarschijnlijk willen ze niet en ten tweede spelen ze allebei bij een directe concurrent, Heerenveen zou daarom flink in de buidel moeten tasten en ik weet niet of we dat moeten doen voor een jonge keeper.

Als we dan toch een keeperstalent moeten halen, stel ik liever Tim Krul voor. Een groot talent die nu in Schotland speelt, maar onder contract staat bij Newcastle, waar hij volgens mij nooit de kans gaat krijgen om door te breken.
Eén Pompeblêd maakt nog geen zomer!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Gurbe2000 schreef:Als we dan toch een keeperstalent moeten halen, stel ik liever Tim Krul voor. Een groot talent die nu in Schotland speelt, maar onder contract staat bij Newcastle, waar hij volgens mij nooit de kans gaat krijgen om door te breken.
Dat gaat zeker niet gebeuren, PSV wilde hem afgelopen zomer overnemen van Newcastle, maar daar wilden de Engelsen niets van weten.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Heerenveen is wel stapje hoger dan Vitesse en Utrecht. Zie ranglijst afgelopen 10 jaar en zie bijvoorbeeld de keuze van Dingsdag. Hiermee doe je je eigen club tekort....
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Dat vind ik ook ALS.

Bijna ieder jaar zeker van Europees Voetbal (al dan niet van lange duur :D ), dat is bij Vitesse en Utrecht niet het geval.

Bovendien heb je een categorie voetballers die voor een geleidelijke weg naar de top kiezen in plaats van direct in het diepe te springen en ergens op de bank of tribune belanden.

Velthuizen heeft nu nog een basiscontract bij Vitesse, is dus nog interessant qua transfersom voor vele clubs. Zodra hij zijn contract verlengd/wordt verbeterd zal het transferbedrag behoorlijk hoger zijn.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

ALS 26.000 schreef:Heerenveen is wel stapje hoger dan Vitesse en Utrecht. Zie ranglijst afgelopen 10 jaar en zie bijvoorbeeld de keuze van Dingsdag. Hiermee doe je je eigen club tekort....
Heerenveen is inderdaad een grotere club dan Vitesse en Utrecht. Betere spelers en daardoor een grotere kans op Europees voetbal. Alleen is het geen hele grote stap, maar slechts van middenmoot/subtop naar subtop. Vorm en Velthuizen kunnen dit tussenstapje (want meer is het niet) heel makkelijk overslaan. Sterker nog: ik kan me niet voorstellen dat keepers met zoveel kwaliteit voor zo’n tussenstap kiezen.

Dat Dingsdag wel is overgenomen van Vitesse komt door andere reden. Zie mijn vorige post. Ik wil Heerenveen niet tekort doen, maar dat doe ik ook niet. Spelers met zoveel kwaliteit komen gewoon niet naar Heerenveen. Die gaan naar een topclub of het buitenland. En anders blijven ze nog rustig een jaartje langer hangen in vertrouwde omgeving. Want hoe groot is de kans dat je bij een nieuwe club na een jaartje alweer hogerop mag? Precies.

Velthuizen en Vorm zijn al gelinkt aan topclubs en het buitenland. Je kunt altijd een poging wagen (al vind ik niet dat we een nieuwe keeper nodig hebben), maar als ik zeg dat de kans op succes 10% is ben ik nog vrij optimistisch, denk ik.
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

ALS 26.000 schreef:Heerenveen is wel stapje hoger dan Vitesse en Utrecht. Zie ranglijst afgelopen 10 jaar en zie bijvoorbeeld de keuze van Dingsdag. Hiermee doe je je eigen club tekort....
Vind ik ook, volgens mij heeft Dingsdag ook weleens geroepen dat hij alleen naar clubs uit de top 3 wilde omdat de rest niet hoger was. Maar als voetballer moet je er nu eenmaal ook aan denken wat je zegt. Je kunt het niet maken tegenover je supporters om te roepen dat je je club wel verruilt voor allerlei clubs. Velthuizen heeft z'n contract nog niet verlengt bij vitesse en bij vitesse willen ze dat pas doen in de winterstop of zelfs in de zomerstop dat ben ik even vergeten maar als je nu contact opneemt met die zaakwaarnemer zie ik zeker een kans.
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

wat te denken om Kah te halen? Goede verdediger voor ons lijkt me
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

Bah bah bah, walgelijk persoon die Kah, die wil ik hier nooit zien :!:
Fysieke verdediger die denkt dat hij de redder van Roda is ofzo.
Zulke omhoog gevallen types zou ik hier absoluut niet willen.
...
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Als er toch een verdediger bij moet dan zou ik Stenman proberen los te weken van Groningen.
Afbeelding
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

joop schreef:Bah bah bah, walgelijk persoon die Kah, die wil ik hier nooit zien :!:
Fysieke verdediger die denkt dat hij de redder van Roda is ofzo.
Zulke omhoog gevallen types zou ik hier absoluut niet willen.
neej echt een vechter die er voor gaat en afentoe nog een goal mee pikt, mooi persoon met een trieste geschiedenis(las laatst artikel over hem). echt een karakter persoon die winnen wil
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Trabelsi ? Hij heeft geen club.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

sch4-live schreef:Trabelsi ? Hij heeft geen club.
Zuiverloon :roll:
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

sch4-live schreef:Trabelsi ? Hij heeft geen club.
Trabelsi heeft maandenlang geen club gehad, krijgt ongetwijfeld geen misselijk contract en weigert toch. Tel daarbij op de problemen bij Ajax en dan is Trabelsi gewoon onhaalbaar. Naast het feit dat hij blijkbaar veel te hoge eisen stelt is hij ook nog eens 31 jaar en sta je de ontwikkeling van andere spelers in de weg.

Kortom: die Trabelsi mag wat mij betreft overal heen, maar niet naar ons.
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

'PSV of SC Heerenveen versterken zich met keeper'
Geplaatst op 22-11-2007 19:48 door Daan de Vries

Volgens het Braziliaanse Atlético heeft de club overeenstemming bereikt over een transfer van de pas 17-jarige keeper Darley naar een Nederlandse club. De duidelijkheid over welke club de Brazilianen het hebben is echter nog niet duidelijk. De namen van PSV en SC Heerenveen circuleren het meest rond in de media van Brazilië. De keeper zelf heeft reeds aangegeven ook een overeenkomst te hebben bereikt met de Nederlandse club.

Volgens de voorzitter van de club wordt er 800.000 euro betaald door de Nederlandse club en behouden de Brazilianen 30% van de transferrechten. De keeper komt volgende maand naar Nederland toe om het contract te ondertekenen. Op 15 december wordt de jongeling 18 en kan hierdoor naar de nieuwe club verhuizen. Darley is momenteel de vierde keeper in het Braziliaanse team en wist nog niet voor het eerste elftal te spelen.

PSV heeft al een paar nieuwe Brazilianen weten te halen, aanvaller Jonathan Reis, verdediger Fagner en keeper Cassio Ramos vertrokken dit seizoen naar PSV. Ook in het verleden leidde de club uit Eindhoven een aantal Brazilianen op, grote namen zijn Romario, Ronaldo (AC Milan) en de vorig jaar vertrokken Alex. SC Heerenveen wist zich vorig seizoen te versterken met supperspits Afonso Alves, de speler werd vorig jaar topscoorder van de Nederlandse eredivisie, maar lijkt dit seizoen te vertrekken.
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

Als dit van dijks zijn laatste jaartje wordt, lijkt me dit een een logische keuze van heerenveen als het waar is. etemadi 2e keeper en deze man in de junioren en beloftenwissel
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Opvallend bericht. Vandenbussche heeft een contract tot 2011 en ik verwacht niet dat hij komende zomer al vertrekt. Etemadi is een goede doelman, maar heeft nog geen ervaring. Ik zou toch wel graag een ervaren tweede doelman achter de hand hebben. Daarom denk ik: Vandenbussche 1, Van Dijk blijft nummer 2 en hij derde doelman. Etemadi op huurbasis naar een andere club. Na komend seizoen zal Van Dijk sowieso wel stoppen en gaan deze twee uitmaken wie op de bank mag zitten en misschien zelfs wel de eerste positie. Maargoed, dat is speculeren van mijn kant.

Zou me trouwens niet verbazen als hij naar PSV gaat. Die halen daar veelvuldig Zuid-Amerikanen en ook regelmatig keepers. Misschien rekenen ze op een vertrek van Gomes?

Foto van hem:
Afbeelding
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Mocht hij komen dan lijkt het mij dat hij niet direct op de bank zit of zo. 17 jaar is echt nog heel jong voor een keeper laat staan voor een veld speler. Maar op termijn kan dit misschien wel een goeie keeper worden.
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

als 4e keeper in het braziliaanse team kun je echt wel wat. Het zal wel psv worden.
Heerenveen 8 ton betalen voor een doelman?
Heb hem nog nooit gezien, maar als jonge jongen en ook nog eens 4e doelman...mwuah...
No offense, but....Defense! Defense!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

JayT schreef:als 4e keeper in het braziliaanse team kun je echt wel wat.
Staat er nogal slecht geformuleerd, maar hij is echt geen vierde keeper van het nationale team. Als ik dat stukje zo lees zal het juist de vierde keeper bij zijn team zijn. Hij heeft immers nog nooit in het eerste team gespeeld.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

inderdaad Gomes wordt al niet geselecteerd dus hij zal al helemaal geen 4e keeper zijn dan moet ie gelijk gekocht worden :lol:
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

PSV lijkt mij de meest logische optie. Koeman wil Gomes graag naar Spanje halen en daar zal aardig voor moeten worden betaald. Geld is er in Eindhoven wat dat betreft wel (hier ook wel trouwens), en het lijkt mij daarom waarschijnlijker dat hij naar PSV vertrekt.
Eala Frisia!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Eén ding is zeker: deze keeper gaat naar een Nederlandse club. In Brazilië is de link gelegd naar PSV en Heerenveen. PSV omdat daar veel Zuid-Amerikanen zitten en Heerenveen omdat wij nu ook een ingang in de Braziliaanse markt hebben. Door Alves zijn we daar bekend (konden we onder meer Paulo Henrique halen) en dus is het logisch dat ook Heerenveen genoemd wordt. Maar het kan ook heel goed een andere club zijn, Groningen ofzo.

Dat de Braziliaanse equivalenten van voetbalzone.nl zulke dingen schrijven wil nog niet zeggen dat het echt tussen PSV en ons gaat.
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

Ik denk toch dat het om hveen gaat. Psv heeft laatst toch al een talent van 20 gehaald. ik verwacht niet dat die gelijk voor de leeuwen wordt gegooid. Als opvolger van Gomes komt er denk ik wel een ervarender persoon, en btw gomes wil zelf niet bij psv weg
Plaats reactie