Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

BK2007 schreef:Mocht St Juste naar Feijenoord vertekken kunnen ze Woudenberg mooi in de deal betrekken.
Waarom, is dat zo'n topper? Dan had hij het Nelom toch wel lastig gemaakt?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1005
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Of het salaris is te gortig, of er was helemaal geen belangstelling! Het blijft gissen.
.....of sc Heerenveen heeft een andere speler op het oog als eerste keus en wil daar, zeker nu er geld vrijkomt, vol voor gaan.......mocht het met die eerste keus alsnog niet lukken kunnen ze meteen schakelen en is de keuring al geweest......
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

badfrisianboy schreef:
.....of sc Heerenveen heeft een andere speler op het oog als eerste keus en wil daar, zeker nu er geld vrijkomt, vol voor gaan.......mocht het met die eerste keus alsnog niet lukken kunnen ze meteen schakelen en is de keuring al geweest......
Precies wellicht trekt de club de kaart Rasmus nissen kristensen weer die rond 1.5 miljoen moet kosten en trekken ze een goedkoop talentje aan voor achter Hoegh. En houden ze van St juste nog een potje over voor eem degelijke linksback.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Met het aanstaande vertrek van St Juste, moet er dus naast een RB, LB nu dus ook nog een CV bij.
Hamstra mag wel wat tempo maken.
Maar ik denk dat men hier dus op wachtte. De centjes zijn straks op de bank en zal men wel snel de lijstjes aflopen en toeslaan.
Samen maken we de club sterk.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Toch wat zuur dat St. Juste gaat vertrekken deze periode, al is het ook logisch dat je zo'n speler op een gegeven moment verkoopt laten we reëel zijn.

Hopelijk is dit het moment om eindelijk eens die rechts- en linksback binnen te halen, en aangezien Heerenveen graag 3 sterke cv's in de selectie heeft zal er ook een naar een opvolger voor St. Juste moeten worden gekeken.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Haha dan lees ik dat Heerenveen hard heeft onderhandelt.. Wat hard , weggegeven voor 4,5 miljoen.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Raider schreef:Haha dan lees ik dat Heerenveen hard heeft onderhandelt.. Wat hard , weggegeven voor 4,5 miljoen.
Ik heb het idee dat sommige mensen geen idee hebben hoeveel 4,5 miljoen is. Daar kun je 3 jaar het begrotingstekort mee opvullen. Belagelijk bedragen als je het mij vraagt.
St Juste hoorde bij de verdediging van Heerenveen die de 2e seizoenshelft 33 tegengoals kreeg. Prima deal wat mij betreft.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

inderdaad, er Juste is een talent maar heeft zich het laatste jaar niet ontwikkeld, sterker, het laatste half jaar speelde hij gewoon niet goed met zelfs domme overtredingen/rode kaarten tot gevolg.
Hier heb ik geen woorden voor
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Voor 4,5 Miljoen kun je een goede rechts-en linksback centrale vedediger en een vleugelspeler voor halen,en voor het geld wat je voor Larsson vangt een groot gedeelte in het eigen vermogen stoppen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

hhage schreef:Voor 4,5 Miljoen kun je een goede rechts-en linksback centrale vedediger en een vleugelspeler voor halen,en voor het geld wat je voor Larsson vangt een groot gedeelte in het eigen vermogen stoppen
Il lees net in een interview met Hamstra dat het meer is dan 4,5 miljoen.
Samen maken we de club sterk.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Zes clubs uit de Eredivisie maken jacht op de handtekening van Lucas Woudenberg (23). De jonge linksback heeft te kiezen, nu hem vanuit alle hoeken in Nederland het perspectief wordt geboden dat bij Feyenoord na de komst van Ridgeciano Haps opnieuw ontbreekt.

SC Heerenveen maakt alsnog serieus werk van zijn komst. De Friezen zijn al lange tijd erg gecharmeerd van de linkervleugelverdediger, maar wilden het vastleggen van Woudenberg buiten de deal met de naar Feyenoord vertrokken Jerry St. Juste houden. Hij moet slechts een klein deel kosten van de 4,8 miljoen euro die het eigen jeugdproduct opleverde. Wil Heerenveen alsnog zijn slag slaan, dan moet het haast maken om niet achter het net te vissen.

Meerdere clubs pakken nu door voor de aanvallend ingestelde verdediger, nadat buiten de topclubs zo’n beetje de gehele Eredivisie in Rotterdam-Zuid heeft geïnformeerd naar zijn beschikbaarheid. Onder meer Roda JC wil opnieuw zakendoen met Feyenoord na de huur van Simon Gustafson en Sparta Rotterdam is al langere tijd concreet voor Woudenberg.
Aldus de Telegraaf.
Reon Boeringa van de VI meldde gisteren op Twitter dat hij verwacht dat Heerenveen nog voor de open dag een nieuwe speler presenteert. Ben benieuwd of het om Woudenberg gaat.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Zelf ken ik die Woudenberg niet zo goed, alleen van naam en dat hij bij Feyenoord speelt. Kan iemand wat meer over hem vertellen? Sterktes/zwaktes?
Laatst gewijzigd door Jazz op 19-07-2017 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Zijn bijnaam is de Witte Keniaan, ik vermoed dus dat hij in ieder geval loopvermogen heeft... :wink:
The two most powerful warriors are patience and time.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML ... 812-40.php

De meningen zijn nogal verdeeld over Woudenberg. Hij heeft een goed seizoen gehad bij NEC in de Eredivisie, dus ik verwacht dat hij het niveau wel aan kan. Verder ken ik hem niet zo goed, maar Hamstra wel hoop ik. :wink:
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1005
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Persoonlijk hoop ik nog altijd op Radmus Nissen Kristensen als rechtsback. Mag iets duurder zijn maar dan haal je in mijn optiek wel echt kwaliteit in huis. Een nadeel van Rasmus Nissen Kristensen is wel het feit dat hij maar 1,76 lang is.

Dan is de linksback Woudenberg met zijn 1,86 in elk geval een stuk langer. En is Woudenberg beter dan Bijker? Als dat het geval is ga je er in elk geval op vooruit. Heeft wel loopvermogen en net als Bijker ook wel iemand die met het hart speelt. Goede traptechniek ook. Maar ik betwijfel of hij ons echt sterker maakt. Bij NEC op huurbasis een goed seizoen gedraaid, maar toen hij aan het begin van dit seizoen de kans kreeg bij Feijenoord greep hij die niet en was hij verdedigend erg kwetsbaar en één van de minderen op het veld. Behalve Woudenberg zou ik echter niet direct een andere linksback weten voor onze club die ons sterker maakt. Loopt er in Scandinavië niet een goede linksback rond?
Laatst gewijzigd door badfrisianboy op 19-07-2017 12:00, 2 keer totaal gewijzigd.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Afgelopen dagen zat Hamstra in het buitenland om nieuwe spelers te bekijken (LC). Als ze nu nog spelers moeten bekijken kan het nog wel even duren voordat we nieuwe spelers hebben dus ga er dan ook maar vanuit dat hij er heen is om te onderhandelen over nieuwe spelers. We zullen het de komende dagen wel horen hoop ik.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Het komt allemaal zo kneuterig over. Wat iedereen van mijlenver ziet aankomen, zien Hamstra en co niet.

Het zeggen dat ze nu pas gaan kijken is toch amateuristisch, reactief handelen.

Alles had allang in kannen en kruiken kunnen en moeten zijn.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

tha boelie schreef:Afgelopen dagen zat Hamstra in het buitenland om nieuwe spelers te bekijken (LC).
Mooi om te lezen dat Hamstra druk in de weer is om nieuwe spelers te bekijken en hopelijk ter plekke al afspraken te maken.
Het is altijd goed om tips etc na te gaan en contacten in het buitenland te onderhouden.
Zo herinner ik me dat hij vorig jaar vanaf zijn vakantie adres nog even op en neer ging naar Japan voor Yuki.
Het zou mooi zijn als hij dat nu ook weer doet.
Samen maken we de club sterk.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Ebiede schreef:Het komt allemaal zo kneuterig over.
Het is zo makkelijk roeptoeteren vanaf de zijkant. De bakken kritiek die Vonk kreeg krijgt Hamstra nu ook weer.
Laat ze lekker hun werk doen en oordeel op het moment dat de transfermarkt gesloten is.
Misschien waren de eerste 4 opties om verschillende redenen wel niet haalbaar. Zetten ze hoog in maar lukt het steeds net niet. Ik heb geen idee. Je kunt mij niet vertellen dat Hamstra en co ook niet de selectie zo vroeg mogelijk rond willen hebben. Vorig jaar is er met Schaars, Yuki en Odegaard best redelijk ingekocht. Dat er nu supporters wat zenuwachtig worden snap ik best maar geef Hamstra een kans om de juiste spelers aan te trekken.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Woudenberg schijnt al rond te zijn met Heerenveen, volgens een journalist van Omroep West
Michel la Faille‏ @michel_lafaille 2 u
Mits #SCHeerenveen en #Feyenoord het eens kunnen worden over transfersom, wordt SC Heerenveen normaal gesproken nieuwe club Lucas Woudenberg
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Gaat goed komen. Woudenberg is bijna binnen.

Op het Feijenoord forum hemelen ze van Drongelen erg op. Is dat wat voor ons ?
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

BK2007 schreef:Gaat goed komen. Woudenberg is bijna binnen.

Op het Feijenoord forum hemelen ze van Drongelen erg op. Is dat wat voor ons ?
zal wel aardig duurder zijn dan Woudenberg.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik schat Woudenberg in voor een paar ton. Van Drongelen zal rond de 1,5 miljoen zitten.
Misschien met wat handige trucjes een beetje goedkoper, maar dan investeert je in een speler met perspectief en zal wellicht net als St Juste meer opbrengen over 2 jaar bijvoorbeeld.
Samen maken we de club sterk.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Alvast een gooi naar onze toekomstige verdediging:

Woudenberg - Van Aken - Hoegh - Versterking

Met reserves:

Amofa/Cavlan - Pierie - Versterking/jeugd - Schmidt
Heerenveen fan in Leiden
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

In mijn ogen prima. Zeker als ze dan ook nog Nissen Kristensen kunnen aantrekken.
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

Het is pas prima wanneer er centraal nog een versterking komt. Pierie is 16 jaar, die kan je toch niet als back-up hebben op één van de meest cruciale posities in je elftal. Doke Schmidt is ook geen optie, die heeft vorig jaar wel aangetoond dat hij te licht is voor een centrale positie in het veld.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Dat gedoe over een getal. If you're good enough, you're old enough.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Goed genoeg is wat anders dan het een heel seizoen vol kunnen houden.

Ik vermoedt dat ze voor de rechtsback-positie in eerste instantie op Nissen Kristensen gaan gokken en daar ook wel een 1,5 miljoen euro voor willen uitgeven - als hij daadwerkelijk dat toptalent is. Of dat bedrag dan voldoende is weet ik niet, ik las ergens dat Midtjylland dat minimaal voor hem wil hebben.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Marça schreef:Goed genoeg is wat anders dan het een heel seizoen vol kunnen houden
En een transferprijs van 1,5 miljoen garandeert dat wel?
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Satyr schreef:En een transferprijs van 1,5 miljoen garandeert dat wel?
Nee en dat bedoel ik ook helemaal niet. Kristensen is drie jaar ouder, fysiek een stuk sterker en heeft al een volledig seizoen op het hoogste niveau in Denemarken gespeeld.

Kik Pierie is vandaag net zeventien geworden. Zo'n talent moet je komend seizoen regelmatig laten spelen maar niet een volledig seizoen. Kristensen is overigens een rechtsback en ook geen directe concurrent voor Pierie.
Plaats reactie