Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [centraal] Middenvelders

Berichtdoor Silver » 19-08-2016 09:15

Adam Maher mag vertrekken bij PSV. De Nederlandse kampioen laat de 23-jarige middenvelder echter niet naar een Nederlandse club gaan, omdat het de concurrentie niet wil versterken. Dat meldt het Eindhovens Dagblad.

Voor de mensen die Maher graag zagen komen, bij deze ook afgesloten zaak.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: [centraal] Middenvelders

Berichtdoor Crash » 19-08-2016 14:53

In de voetballerij is zoiets 'begrijpelijk', maar vanuit het idee 'vrij verkeer voor werknemers' is zoiets ook raar als je er goed over nadenkt. Niet dat ik pleit voor het aantrekken van Maher, overigens. Maar het zou voor de competitie mooi zijn wanneer hij weer naar zijn oude niveau stijgt op de Nedelandse velden bij een goede subtopper zoals AZ, FC Utrecht of Vitesse.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: [centraal] Middenvelders

Berichtdoor Mackan68 » 19-08-2016 16:25

Dan ben je in mijn ogen niet echt een groots kampioen. Niet naar een Nederlandse club mogen vanwege angst voor concurrentie.
Man, man, man. Het is Adam Maher die nu een aantal seizoenen stil gestaan heeft in zijn ontwikkeling. Het is de veel scorende Messi of Ronaldo niet?!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: [centraal] Middenvelders

Berichtdoor Joucke » 19-08-2016 16:37

Mackan68 schreef:Dan ben je in mijn ogen niet echt een groots kampioen. Niet naar een Nederlandse club mogen vanwege angst voor concurrentie.
Man, man, man. Het is Adam Maher die nu een aantal seizoenen stil gestaan heeft in zijn ontwikkeling. Het is de veel scorende Messi of Ronaldo niet?!

In het bedrijfsleven is een concurrentiebeding anders vrij normaal hoor.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: [centraal] Middenvelders

Berichtdoor SCH0513 » 20-08-2016 18:13

Er werd gezegd dat er nog een spelers werd gezocht voor de verbinding tussen het middenveld en de aanval, Maher past in dat plaatje en als je de kans krijgt om hem te huren of zelfs kopen dan moet je dat niet na laten. Toch acht ik de kans nihil, Marcel Brands meldde net dat er alleen buitenlandse clubs in de running waren voor Maher.
SCH0513
Selectiespeler
 
Berichten: 151
Geregistreerd op: 06-03-2015 12:05

Re: [centraal] Middenvelders

Berichtdoor Crash » 20-08-2016 18:22

Die positie is opgevuld met Yuki.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: [centraal] Middenvelders

Berichtdoor Feanfan 1 » 08-01-2017 22:15

SC Heerenveen hoopt Ivan Rako deze maand aan de selectie toe te voegen. De nummer vier van de Eredivisie is met het Zweedse Motala AIF in gesprek over een transfer. Dat vertelt de twintigjarige middenvelder zelf aan MVT.

"De transfer is nabij, hoop ik. Het ligt nu bij de clubs", aldus Rako, die in november een week meetrainde in Friesland en toen een goede indruk maakte op de technische staf van Heerenveen. Mikael Larsson, technisch directeur van Motala, schat de kans op een overstap in op vijftig procent, weet MVT.

Het contract van Rako loopt nog door tot het einde van 2017. Over een transfersom moeten Motala en Heerenveen nog een akkoord bereiken. Als de Friezen de jonge middenvelder inderdaad weten in te lijven, wordt Rako de derde Zweed in de selectie van trainer Jurgen Streppel. Sam Larsson en Simon Thern lopen momenteel al rond bij de subtopper.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 09-01-2017 09:02

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden (interesse voor Ivan Rako). We hebben al genoeg middenvelders (Van Amersfoort, Kobayashi, Thorsby, Thern, Schaars, Namli). Ook al weer 20 jaar en spelend op het tweede niveau van Zweden. Iemand die het volgt? Is het een talent? Is het een laatbloeier?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 09-01-2017 09:28

Dat kun je toch niet weten he :? Dat is afhankelijk van zo ontzettend veel factoren, met als grootste factor: 'geluk'.

Als 'ie niks kost, of weinig, dan haal je die jongen maar. Kan zomaar een Popovitch zijn. Of een Te Vrede, ja, dat kan ook. Dat weet je niet.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 09-01-2017 09:35

Ik weet dat hij op proef is geweest, en blijkbaar een goede indruk achtergelaten heeft. volgens mij ook een oefenwedstrijd meegespeeld? Het kan nooit veel kosten natuurlijk, komt vanaf de tweede divisie in Zweden. Prima dus...
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 09-01-2017 09:42

Satyr schreef:Dat kun je toch niet weten he :? Dat is afhankelijk van zo ontzettend veel factoren, met als grootste factor: 'geluk'.


Je kan toch zien of een speler talent heeft puur naar het kijken? Dalgaard was bijvoorbeeld een speler waarbij veel mensen wisten dat het niks zou worden...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 09-01-2017 17:54

Jazz schreef:
Je kan toch zien of een speler talent heeft puur naar het kijken? Dalgaard was bijvoorbeeld een speler waarbij veel mensen wisten dat het niks zou worden...

Ik neem maar aan dat ze 'iets' in hem zien. Helemaal 100% zeker ben je natuurlijk nooit, maar was het een pannenkoek die er helemaal niets van kan dan was er vast geen interesse geweest. Met het binnen halen van Schaars, Yuki, Reza en hopelijk ook nog Ødegaard lijkt het mij dat er weinig reden is om aan onze scouting en technisch manager te twijfelen. Bij het bekijken van Dalgaard hebben ze zich net als bij Te Vrede waarschijnlijk alleen maar blind gestaard op zijn goals.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 09-01-2017 18:25

Rako is toch meer een vleugelspeler/buitenste middenvelder?
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor du longhi » 23-01-2017 16:00

Staat hier nu dat hij definitief komt?

http://fotbolltransfers.com/site/news/74845
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor wilbot » 23-01-2017 16:30

vertalen nu komt er niet uit, en mijn zweeds is niet goed.
Laatst bijgewerkt door wilbot op 23-01-2017 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt
wilbot
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 14-01-2016 19:13

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Grimo » 23-01-2017 16:49

SC Heerenveen gaat zich versterken met Ivan Rako. De twintigjarige middenvelder laat zelf weten dat de Friese club een akkoord heeft bereikt met zijn club Motala AIF, dat uitkomt op het tweede niveau van Zweden.

"Het is een grote en belangrijke stap, maar ik ben niet zenuwachtig. Het goed wel goed.", reageert Rako in gesprek met Fotbollskanalen. De Zweed trainde in november een week mee bij SC Heerenveen en liet een goede indruk achter. Nu is het duidelijk dat Rako een contract gaat tekenen in het Abe Lenstra Stadion.
Rako zal in eerste instantie aansluiten bij de beloften. De keuze voor SC Heerenveen was niet moeilijk. "Ik had als doel om naar het buitenland te verkassen en in Nederland investeren clubs veel in jonge spelers en geven ze veel speeltijd. Er was geen andere keuze mogelijk dan 'ja' te zeggen", aldus de middenvelder, die een contract heeft tot het einde van dit kalenderjaar.
SC Heerenveen heeft met Sam Larsson en Simon Thern al twee Zweden in de selectie. Ook Arber Zeneli is geboren in Zweden, maar komt uit voor Kosovo. Rako denkt ook van waarde te kunnen zijn. "Ik ben goed in de één tegen één, snel aan de bal en heb een geweldige techniek", zegt Rako, die weet dat Nederlanders daar van genieten. "Precies, ik denk dat ze daar van houden."
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor jelgrins » 23-01-2017 16:52

Hindert niet! Het is nl. zweeds. :wink: Op basis van mijn beperkte kennis van deze taal zegt de zaakwaarnemer dat hij voor Heerenveen heeft gekozen en hier binnenkort zal tekenen. Ondanks eerdere belangstelling van o.m. Orebro.
jelgrins
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 28-12-2007 17:24

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 23-01-2017 18:47

Net als Namli een jongen dus voor de lange termijn. Zal wel niet direct een versterking zijn.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 23-01-2017 19:22

Officieel, aldus diverse sites. Zal mij benieuwen.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor BK2007 » 23-01-2017 19:27

Knipecity schreef:Net als Namli een jongen dus voor de lange termijn. Zal wel niet direct een versterking zijn.


Korte termijn bedoel jij neem ik aan ? 1,5 jaar is kort namelijk. Overigens Namli zijn contract loopt dat niet binnenkort af ?
Ik zie niet dat dat verlengt gaat worden trouwens, is in mijn optiek te licht.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 23-01-2017 22:48

Korte termijn is dat hij dit weekend direct inzetbaar is. In de huidige tijd is 1,5 jaar al zo ongeveer lange termijn.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 24-01-2017 09:37

BK2007 schreef:Korte termijn bedoel jij neem ik aan ? 1,5 jaar is kort namelijk. Overigens Namli zijn contract loopt dat niet binnenkort af ?
Ik zie niet dat dat verlengt gaat worden trouwens, is in mijn optiek te licht.

Hij krijgt 1,5 jaar de tijd om te laten zien of hij 1e elftal potentie heeft. Daarnaast zal deze jongen van de 2e Zweedse divisie vrij weinig aan salaris kosten, terwijl - daarbij uitgaande van de woorden van Hamstra - de scouting denkt dat hij die kwaliteiten/potentie wel heeft. Naar mijn mening dus een typische Heerenveen aankoop, namelijk een vrij onbekende speler (weinig salaris). Sommigen van dit soort aankopen zullen het halen (dikke winst) en anderen halen het niet (beperkt verlies).
De toekomst zal het leren. Maar om nu al te stellen 'is in mijn optiek te licht' gaat natuurlijk nergens over. Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkeling van deze jongen (aangezien Hamstra erg lovend is).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor BK2007 » 24-01-2017 13:00

Wizard, ik bedoel Namli. Of denk je dat hij een nieuw contract krijgt met al die nieuwe middenvelders erbij.
Eerst Odegaard en nu weer Rako.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 24-01-2017 17:11

BK2007 schreef:Wizard, ik bedoel Namli. Of denk je dat hij een nieuw contract krijgt met al die nieuwe middenvelders erbij.
Eerst Odegaard en nu weer Rako.

Het zal er vanaf hangen wat er met Thern gebeurt. Vertrekt hij nu of in de zomer. Op huurbasis of definitief. Gaat Ødegaard hier de volledige 1½ jaar volmaken of haalt Real hem eerder terug? Namli stond er tegen PSV even naast omdat Streppel koos voor het loopvermogen en iets meer fysiek van Thorsby. Maar zowel in de voorbereiding als gedurende het seizoen heeft Namli toch al behoorlijk minuten gemaakt, namelijk gemiddeld een uur in 13 competitie- en 3 bekerwedstrijden. Met 'al die middenvelders' moet hij in ieder geval qua creativiteit de concurrentie aankunnen. Rako is voorlopig gehaald voor de beloftes. Ondanks dat de scouting en Hamstra potentie in hem zien is dat natuurlijk geen absolute garantie. Zeker niet om binnen een half seizoen zich op te werken tot basisspeler van het 1e team.
Ik hoop in ieder geval dat er met Namli verlengd wordt, want ik kan me van dit seizoen nog een paar mooie technische hoogstandjes herinneren. En als Larsson straks vertrekt zijn er verder niet veel spelers meer waarvan je dat soort acties kunt verwachten. Zeneli moet het meer hebben van zijn passeeractie op snelheid en van Amersfoort, Thorsby, Thern, Kobayashi, Schaars en ik denk zelfs ook Ødegaard zijn de meer degelijke spelers.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfean4 » 12-03-2017 11:56

Misschien Danny Post in de zomer overhalen van VVV als concurrent voor Stijn. Yuki probeert het wel maar iedereen kan zien dat hij offensief denkend beter voor het team is dan wat hij nu laat zien op positie van stijn.
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Avatar gebruiker
Superfean4
Basisspeler
 
Berichten: 912
Geregistreerd op: 29-03-2011 16:39
Woonplaats: Langs de Luts

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 16-03-2017 05:38

Funso Ojo geeft aan te vertrekken bij WillemII komende zomer. Vertrekt transfervrij. Zijn naam is al eerder genoemd bij onze club. Het zou me niet verbazen wanneer dat weer zou gebeuren. Gezien de blessuregevoeligheid van Schaars en de resultaten sinds zijn blessure ga ik er vanuit dat hij niet weer het enig paard zal zijn waarop gegokt zal worden voor de positie van defensieve of centrale middenvelder. Aangezien Schaars een behoorlijk salaris zal hebben is de transfervrije status van Ojo bijkomend natuurlijk ook nog eens ideaal.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 16-03-2017 10:02

Mackan68 schreef:Funso Ojo geeft aan te vertrekken bij WillemII komende zomer. Vertrekt transfervrij. Zijn naam is al eerder genoemd bij onze club. Het zou me niet verbazen wanneer dat weer zou gebeuren. Gezien de blessuregevoeligheid van Schaars en de resultaten sinds zijn blessure ga ik er vanuit dat hij niet weer het enig paard zal zijn waarop gegokt zal worden voor de positie van defensieve of centrale middenvelder. Aangezien Schaars een behoorlijk salaris zal hebben is de transfervrije status van Ojo bijkomend natuurlijk ook nog eens ideaal.

En aangezien Streppel gek is op spelers van Willem 2, ook al zijn ze te klein...
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 16-03-2017 14:40

Willem 2 staat nu inderdaad maar 5 punten achter ons, maar het daadwerkelijke verschil is natuurlijk veel groter. Wij hebben veel betere spelers dan Willem 2 en bij ons wordt Europees verwacht en bij Willem 2 willen ze vooral niet degraderen.

Neemt niet weg dat Ojo een prima speler kan zijn.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 16-03-2017 19:10

Knipecity schreef:En aangezien Streppel gek is op spelers van Willem 2, ook al zijn ze te klein...

In het geval van Ojo vind ik het niet zo'n probleem dat hij geen 2.10 is :wink:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor tha boelie » 21-03-2017 11:58

Het contract van Samuel Armenteros met Heracles Almelo is met een jaar verlengd. De Heraclieden zien met Thomas Bruns aan het einde van het seizoen wel een sterkhouder vertrekken.

Met laatstgenoemde is gesproken om de aflopende verbintenis te verlengen. Bruns heeft de aanbieding echter naast zich neergelegd, omdat hij toe zegt te zijn aan een nieuwe uitdaging. De 25-jarige middenvelder speelt al sinds 2011 voor Heracles.


Thomas Bruns vind ik al jaren 1 van de beteren bij Heracles, transfervrij op te halen.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron