Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 30-01-2022 12:39

Van Aken hoeft ook niet per se voor morgen rond te zijn. Hij heeft immers geen contract meer bij een andere club.
hhage
Basisspeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-01-2022 13:01

Ervan uitgaande dat Van Aken geen linksback is zal hij concurrent worden van Bochniewicz en Bakker
Neem dan aan dat één van die twee de club verlaten
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor badfrisianboy » 30-01-2022 13:30

Gezien de selectie en de samenstelling daarvan zou ik het op dit moment zonde vinden om salaris uit te gaan geven aan een verdediger. Dan kun je dat beter steken in een aanvallende vleugelspeler in mijn optiek. Bovendien is het maar de vraag in hoeverre van Aken nog fit is en in hoeverre hij nog het gewenste niveau heeft. Graag zou ik dan ook liever het geld besteden aan een jongere talentvolle verdediger die in de toekomst nog geld vertegenwoordigd. Tenzij wellicht Woudenberg nog vertrekt deze transferperiode, dan zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar ook in dat geval heb ik liever een jonge talentvolle speler en niet een van Aken.

Het enige dat we kunnen doen is onze mening geven en afwachten wat er daadwerkelijk zal gebeuren.
Laatst bijgewerkt door badfrisianboy op 30-01-2022 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt
badfrisianboy
Basisspeler

Berichtdoor Superfries1996 » 30-01-2022 15:41

Amin Sarr wordt volgens VI mogelijk vandaag al gepresenteerd. Na Hauge, Karlsson en Berg vissen we eindelijks eens niet achter het net voor een (vermeend en voor Eredivisie-begrippen) toptalent uit Scandinavië. Complimenten aan Ferry! Heel benieuwd wat voor speler dit is en of hij de verwachtingen kan waarmaken. Meer dan twee miljoen euro is niet mals..
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 30-01-2022 16:21

badfrisianboy schreef:Gezien de selectie en de samenstelling daarvan zou ik het op dit moment zonde vinden om salaris uit te gaan geven aan een verdediger. Dan kun je dat beter steken in een aanvallende vleugelspeler in mijn optiek. Bovendien is het maar de vraag in hoeverre van Aken nog fit is en in hoeverre hij nog het gewenste niveau heeft. Graag zou ik dan ook liever het geld besteden aan een jongere talentvolle verdediger die in de toekomst nog geld vertegenwoordigd. Tenzij wellicht Woudenberg nog vertrekt deze transferperiode, dan zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar in dat geval heb ik ook in dat geval liever een jonge talentvolle speler en niet een van Aken.

Het enige dat we kunnen doen is onze mening geven en afwachten wat er daadwerkelijk zal gebeuren.

Als ik zie hoeveel Joost heeft gespeeld de afgelopen seizoenen, of eigenlijk beter gezegd níet gespeeld dan zou ik ook liever zien dat ze pijlen op iemand anders zouden richten. Prima jongen ús Joost, maar het is weer een salarispost die je maar één keer uit kunt geven.
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor badfrisianboy » 30-01-2022 16:28

Mackan68 schreef:Als ik zie hoeveel Joost heeft gespeeld de afgelopen seizoenen, of eigenlijk beter gezegd níet gespeeld dan zou ik ook liever zien dat ze pijlen op iemand anders zouden richten. Prima jongen ús Joost, maar het is weer een salarispost die je maar één keer uit kunt geven.

In dit geval zijn we het eens met elkaar. Gebeurt ook niet altijd haha
badfrisianboy
Basisspeler

Berichtdoor Superfries1994 » 30-01-2022 17:31

Superfries1996 schreef:Amin Sarr wordt volgens VI mogelijk vandaag al gepresenteerd. Na Hauge, Karlsson en Berg vissen we eindelijks eens niet achter het net voor een (vermeend en voor Eredivisie-begrippen) toptalent uit Scandinavië. Complimenten aan Ferry! Heel benieuwd wat voor speler dit is en of hij de verwachtingen kan waarmaken. Meer dan twee miljoen euro is niet mals..

Volgens VI komt hij vandaag aan, lijkt me aannemelijker dat hij op maandag gekeurd gaat worden ipv zondag.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 30-01-2022 20:00

Nygren vertrekt en volgens Sander de Vries komt er ook geen vervanger. Ben benieuwd of Sarr de hele voorhoede in zijn eentje dan kan dragen, want Musaba, Stevanovic en Van Hooijdonk (meer fitte aanvallers hebben we op het moment niet eens) zijn wel behoorlijke twijfelgevallen. Siem en Al Hajj zullen blijkbaar ook in aanmerking voor de aanval komen, maar het is wel heel dunbezaaid.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-01-2022 21:24

Malmo ontkent nog steeds dat het akkoord is met Sarr en nu een bericht dat Heerenveen geprobeerd heeft om Fotis Ioannidis binnen te hengelen
Hoop niet dat Sarr nu afketst en nu toch optie 17 probeert hierheen te krijgen
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Superfries1996 » 30-01-2022 23:00

Feanfan 1 schreef:Malmo ontkent nog steeds dat het akkoord is met Sarr en nu een bericht dat Heerenveen geprobeerd heeft om Fotis Ioannidis binnen te hengelen
Hoop niet dat Sarr nu afketst en nu toch optie 17 probeert hierheen te krijgen

Verontrustend inderdaad. Al is het FeanOnline artikel ook wel een beetje clickbait. Wat Malmo heeft gezegd is dit: “Dat houden we voor onszelf”, zegt Georgson bij FotbollDirekt. “Amin Sarr is nog steeds onze speler zolang er niks officieel is. We houden alle onderhandelingstechnische zaken voor onszelf.”

In die zin ontkennen ze niet een akkoord, ze weigeren commentaar te geven. Er kan dus wel een akkoord zijn, maar nog niet officieel/geen handtekeningen?
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor Satyr » 31-01-2022 10:26

16:30 presentatie Sarr :D
Satyr
Superster

Berichtdoor fuotbalgek » 31-01-2022 16:04

Elvis Manu is transfervrij op te pikken als versterking voor de vleugels, lijkt me een speler die meer kan brengen dan onze vleugelspelers nu.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Jazz » 02-02-2022 16:16

fuotbalgek schreef:Elvis Manu is transfervrij op te pikken als versterking voor de vleugels, lijkt me een speler die meer kan brengen dan onze vleugelspelers nu.

Lieve help, hoop dat je niet serieus bent. Komt zwaar te kort, kan alleen hard rennen. Daar hebben we al een van: zijn naam is Musaba.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor fuotbalgek » 03-02-2022 00:26

Jazz schreef:Lieve help, hoop dat je niet serieus bent. Komt zwaar te kort, kan alleen hard rennen. Daar hebben we al een van: zijn naam is Musaba.

Ik begrijp je reactie, maar ook niet. Als je ziet wat Manu heeft laten zien in de eredivisie is hij gewoon beter dan wat onze huidige buitenspelers presteren. Hier is, ook door mij, in het verleden genoeg afgegeven op Slagveer en Van La Parra, maar ik zou deze gasten graag terug zien in plaats van Stefanovic en Musaba. We hebben buitenspelers nodig die de bal willen hebben, dreiging brengen en diepte zoeken. Dat is ook de enige reden dat Musaba onze beste buitenspeler is, hij durft iets te proberen en heeft diepte in zijn spel.

Natuurlijk heb ik liever andere kwaliteit op die posities, het is niet voor niks dat ik voor de interesse van Feyenoord al een Walemark heb genoemd. Maar puur kijkend naar wat we nu hebben, weinig kwaliteit op de vleugels, en wat we daar kunnen gebruiken, dreiging en diepgang, denk ik dat we er op vooruit zouden gaan.

Alternatief is dat tussen Ferry en de TS een afstemming is dat de vleugels er niet toe doen en dat we 532 gaan spelen. Denk dat de selectie die we hebben daar het meest geschikt voor is.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-04-2022 20:23

Om een beetje in de vijver van de Keuken Kampioen Divisie te vissen is Rui-Jorge Mendes van Emmen wel een leuke optie
Is 22 jaar en kan op de vleugel, maar ook op 10. En het belangrijkste is dat hij een goal kan maken en assists kan geven
Heeft de Portugese nationaliteit, dus niet buiten de EU
Die Pflücke van Roda is ook wel een aardige speler, maar die is wat ouder.
We hebben ook ervaring nodig, maar in de aanval hebben we jong talent nodig dat geld op kan leveren
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor zweed1 » 16-04-2022 11:27

De transfervrije Joey Sleegers van Eindhiven moeten ze snel werk van maken. Kan zowel links- als rechtsbuiten spelen en veel goals en assists dit jaar bij een matige ploeg. Onze huurlingen Stefanovic en Musaba zou ik mee stoppen die komen er niet. Echt onbegrijpelijk dat clubs daar miljoenen voor neerleggen.
zweed1
Superster

Berichtdoor hhage » 16-04-2022 14:27

zweed1 schreef:De transfervrije Joey Sleegers van Eindhiven moeten ze snel werk van maken. Kan zowel links- als rechtsbuiten spelen en veel goals en assists dit jaar bij een matige ploeg. Onze huurlingen Stefanovic en Musaba zou ik mee stoppen die komen er niet. Echt onbegrijpelijk dat clubs daar miljoenen voor neerleggen.

Die wordt deze zomer al 28, ze mogen van mij volgend seizoen 5-3-2 spelen.we hebben een paar goeie CV. Buitenspelers hebben we dan niet zoveel nodig.
hhage
Basisspeler

Berichtdoor Superfries1996 » 22-04-2022 12:14

Sc Heerenveen concurreert met Emmen om Bas Dost na dit seizoen transfervrij binnen te halen. Het lijkt me kwalitatief echt een zeer goede versterking met veel ervaring, maar hij is wel voor 90% afhankelijk van buitenspelers en als we ergens gebrek aan hebben.. niemand gaat die ballen klaar leggen voor hem, zoals Narsing, Assaidi en Djuricic dat destijds deden. Daarnaast, wat doen we dan met onze miljoenenaankoop?
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor Satyr » 22-04-2022 17:08

Naast elkaar?
Satyr
Superster

Berichtdoor Jazz » 23-04-2022 11:18

Superfries1996 schreef:Sc Heerenveen concurreert met Emmen om Bas Dost na dit seizoen transfervrij binnen te halen. Het lijkt me kwalitatief echt een zeer goede versterking met veel ervaring, maar hij is wel voor 90% afhankelijk van buitenspelers en als we ergens gebrek aan hebben.. niemand gaat die ballen klaar leggen voor hem, zoals Narsing, Assaidi en Djuricic dat destijds deden. Daarnaast, wat doen we dan met onze miljoenenaankoop?

4-3-1-2 spelen zonder buitenspelers. Halilovic als aanvallende middenvelder met daarvoor Dost en Sarr. Buitenspelers hebben we toch niet, Stevanovic laat het niet zien, Musaba in de zomerweg. Van der Heide komt te kort, die moet je volgend jaar verhuren. Zet Haye en Tahiri op het middenveld. Die mogen het uitvechten, samen met Al Hajj en een nieuwe aankoop.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-04-2022 11:49

Halilovic moet je niet als aanvallende middenvelder neerzetten. Prima speler, maar niet op die positie
Daar moet een speler met creativiteit, steekpasses en scorend vermogen
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor hhage » 23-04-2022 14:50

...........................Sarr........Dost...........
..............................aankoop...........
........................hallilovic.......Haye......
....v.Aken...Bakker...bochniewicz...v.Beek..V.Ewijk..

Prima basis lijkt me.
hhage
Basisspeler

Berichtdoor davp » 23-04-2022 17:22

Alleen is van Aken absoluut geen wingback voor dat systeem.
davp
Superster

Berichtdoor hhage » 23-04-2022 22:30

Klopt, Bangura van Cambuur dan halen die lijkt me daar wel geschikt voor
hhage
Basisspeler

Berichtdoor Superfries1994 » 25-04-2022 10:42

hhage schreef:Klopt, Bangura van Cambuur dan halen die lijkt me daar wel geschikt voor

Die is daar zeker geschikt voor, maar ik denk niet meer dat hij haalbaar is. Schijnt al gevolgd te worden door Engelse clubs en dan ben je doorgaans kansloos.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 25-04-2022 10:45

Superfries1996 schreef:Sc Heerenveen concurreert met Emmen om Bas Dost na dit seizoen transfervrij binnen te halen. Het lijkt me kwalitatief echt een zeer goede versterking met veel ervaring, maar hij is wel voor 90% afhankelijk van buitenspelers en als we ergens gebrek aan hebben.. niemand gaat die ballen klaar leggen voor hem, zoals Narsing, Assaidi en Djuricic dat destijds deden. Daarnaast, wat doen we dan met onze miljoenenaankoop?

Het huidige systeem aanhouden, daarmee kan je prima Dost bedienen. Dat hoeft niet alleen maar te werken in één formatie met buitenspelers. Van Ewijk en Kaib kunnen hem bedienen vanaf de vleugel, Sarr naast hem (dat is namelijk geen echte nummer 9 en dan mis je een echte spits) en Halilovic, Haye, Tahiri of nog een nummer 10 achter hem.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor du longhi » 17-05-2022 15:07

Ik zou een Danilo wel in ons shirt willen zien spelen. Bij Twente bewezen een meer dan goeie spits te zijn. Dit seizoen bij Jong Ajax ook alweer 30+ goals. Samen met Sarr in de spits.
du longhi
Basisspeler

Berichtdoor Neymar » 17-05-2022 15:55

du longhi schreef:Ik zou een Danilo wel in ons shirt willen zien spelen. Bij Twente bewezen een meer dan goeie spits te zijn. Dit seizoen bij Jong Ajax ook alweer 30+ goals. Samen met Sarr in de spits.

Hij heeft dit seizoen geen 30+ goals gemaakt of ben ik gek. Verder wel een goede spits maar niet haalbaar voor ons.
Neymar
Superster

Berichtdoor du longhi » 17-05-2022 17:45

Hij heeft dit seizoen geen 30+ goals gemaakt of ben ik gek. Verder wel een goede spits maar niet haalbaar voor ons.

Sorry, in 50 wedstrijden 31 goals
du longhi
Basisspeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-05-2022 22:36

Danilo gaat naar Feyenoord volgens VI en Algemeen Dagblad
Feanfan 1
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten