Moderators: Beheerders, Fanmasters
Superfries1996 schreef:Alle ballen op Thijs Dallinga. Sparen voor Berg hoeft niet meer en met Veerman heb je te weinig voetbal en te weinig goals voorin, met nul restwaarde.
fuotbalgek schreef:Berg was en zou nog steeds een eerste keus zijn. Dallinga is een grotere gok. Als hij naar AZ gaat en wij berg binnen halendan teken ik daar direct voor.
zweed1 schreef:Gaat volgens de laatste berichten bijna zeker voor 4 miljoen naar RC Lens. Dat zijn ook bedragen die wij niet kunnen betalen. Wij moeten eerder in actie komen en niet wachten totdat grotere clubs gaan meebieden.
Dat is goede scouting, eerder zien dat erg veel voetbalvermogen zit in een speler, in ieder geval eerder dan grote clubs. Dat vermogen hebben wij nu niet met 1,5 scout. Dan kom je uit bij huur of spelers met een gebrek.
Marça schreef:Als we de verhalen mogen geloven (en in deze hoeven we daar niet over te twijfelen) heeft Ferry afgelopen zomer tot twee keer toe een bod uitgebracht op Patrick Berg, dus ze zijn wel degelijk eerder in actie gekomen. Bodø/Glimt wilde hem toen echter niet laten gaan - en begrijpelijk ook gezien zijn ontwikkeling in de afgelopen maanden.
Jazz schreef:
Er is door Heerenveen tussen de 1.5 en 2 miljoen geboden, toch wel in scheel contrast met wat Lens heeft betaald.
zweed1 schreef:Naar deze speler kijkt Heeenveen ook: transfervrije spits van Malmö :
https://www.transfermarkt.nl/marcus-ant ... ler/171676
zweed1 schreef:Naar deze speler kijkt Heeenveen ook: transfervrije spits van Malmö :
https://www.transfermarkt.nl/marcus-ant ... ler/171676
Jelmer1981 schreef:Heerenveen schijnt achter Carlo Holse van Kopenhagen (rechtsbuiten) aan te zitten.
Feanfan 1 schreef:Probleem ligt meer op de vleugels dan de spitspositie.
Vd Heide verhuren, Nygren terug naar Genk en dan 2 nieuwe halen.
badfrisianboy schreef:Op de site van VI nu de melding dat sc Heerenveen zich gemeld zou hebben bij Malmö FF voor de 20-jarige spits Amin Sarr.
Demster schreef:Zou, in mijn bescheiden optiek, echt een goede aankoop zijn. Snelle, doelgerichte spits die afgelopen jaar positief opviel bij Mjällby. Mijn hart maakt een sprongetje indien dit op waarheid berust en hij gecontracteerd gaat worden.
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten