Moderators: Beheerders, Fanmasters
Satyr schreef:Bruggink doet een 'Wij van WC eens, adviseren WC eend'.
Lang is een prima voetballer en Bruggink mag hem ook best steunen, maar wat ik meekrijg (er zijn namelijk nog 600,756,833 andere fora in Nederland) is dat Noa Lang niet alleen qua voetbal een typische Ajacied is, maar ook in gedrag en karakter. Een beetje arrogant en vervelend. Hij speelde gisteren een prima pot, maar ging ook bij 0-4 een bal wegtrappen na een zinloze overtreding. En bij 0-5 een onnodige tackle inzetten, die in geen 100 jaar de bal had geraakt. Hij mist de speler ook, anders krijgt 'ie nog geel ook.
Dat mag je van mij ook als 'winnaarsmentaliteit' gebruiken hoor, maar van mij hoeft het niet.
SC Heerenveen heeft met Bayern München een akkoord bereikt over het huren van aanvaller Oliver Batista Meier, zo weet FeanOnline. De 19-jarige Duitser met Braziliaans bloed maakte afgelopen seizoen zijn debuut in het eerste elftal van de Rekordmeister.
Bij SC Heerenveen moet Batista Meier (rechts op de foto met de DFB Pokal) de concurrentie aangaan met Arjen van der Heide (18), die na het vertrek van Chidera Ejuke naar CSKA de enige linkervleugelspeler is in de selectie van trainer Johnny Jansen.
De rechtsbenige Batista Meier, die in München nog een contract heeft tot medio 2023, wordt naar verwachting later vandaag gepresenteerd en kan zaterdag al in actie komen tegen Willem II.
Na het contracteren van Oliver Batista Meier hoopt SC Heerenveen op korte termijn ook Ulysses Llanez uit de Bundesliga op te pikken.
De 19-jarige Llanez staat momenteel onder contract bij VfL Wolfsburg. Het is de bedoeling dat de Amerikaanse vleugelaanvaller, net als Batista Meier die dit seizoen overkomt van Bayern München, voor een jaar wordt gehuurd.
Llanez wacht nog op zijn debuut in de Bundesliga. Hij speelde de afgelopen seizoenen zijn wedstrijden in het tweede elftal van Wolfsburg, dat hem in het najaar van 2018 overnam van LA Galaxy.
Wel debuteerde LLanez begin dit jaar in het nationale elftal van Amerika. Hij zorgde in het oefenduel met Costa Rica (1-0) meteen voor de enige treffer.
Met het binnenhalen van Oliver Batista Meier en straks ook Llanez heeft Heerenveen de posities op de zijkanten van de aanval rond. Het duo moet gaan concurreren met Arjen van der Heide en Mitchell van Bergen.
nickstok schreef:Weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Opnieuw een huurspeler en opnieuw maar 19 jaar. Dacht dat de club op zoek was naar een meer ervaren buitenspeler en had gehoopt op een koopspeler.
Superfries1996 schreef:Ik heb weinig bezwaar tegen huren als daar óf een koopoptie op zit of een Hamstraclausule. Indien je een groot talent huurt uit een van de grote competities (Premier League voornamelijk) is de kans bovendien ook echt significant dat de speler nog eens voor een flinke som vertrekt. Op die manier verdien je er toch aan.
Jazz schreef:Inmiddels wat opgevangen dat Jesper Karlsson aan het reizen is. Er schijnt een miljoenenbod op tafel te liggen. Verwachting is dat AZ hierachter zit.
davp schreef:Las net op Twitter dat Llanez van Wolfsburg momenteel medisch gekeurd wordt.
Satyr schreef:Hauge gisteren weer een hattrickje erbij
davp schreef:Las net op Twitter dat Llanez van Wolfsburg momenteel medisch gekeurd wordt.
Feanfan 1 schreef:Hauge heeft alweer een goal en een assist in het San Siro tegen AC MIlan.
Ik hoop dat Heerenveen al een mondeling akkoord heeft met de speler/club, anders heeft hij de clubs voor het uitkiezen
Superfries1996 schreef:Ik vrees dat in dat geval wel iets door de clubs zou zijn gepresenteerd of was uitgelekt. Hopende op het tegendeel is deze jongen inmiddels onhaalbaar voor Heerenveen. Doorschakelen naar Kay de Rooij.
fuotbalgek schreef:Indien zo'n jongen zelf Heerenveen als ideale tussenstap ziet heb je een kans. Zijn contract wordt steeds korter, dus die vraagprijs zal niet idioot omhoog gaan. Zeker niet omdat het een jongen van de club is die zelf deze zomer wil blijven om kampioen te worden. Zal ook veel afhangen van wie zijn zaakwaarnemer is en wat zijn motieven zijn. Maar bij voorbaat kansloos wil ik niet zeggen. Hij kan hier straks aansluiten bij de koploper
Bubbe schreef:Hauge is definitief klaar. Zojuist geland in Milaan en bevestigd dat hij met Zlatan gaat spelen.
https://twitter.com/SempreMilanCom/stat ... 2655830017
Jazz schreef:
Voor hoeveel zou hij weggaan? Ik denk toch echt veel meer dan Heerenveen zou uitgeven.
Doorgaan en op zoek gaan naar een andere speler.
Superfries1996 schreef:De stap van Bodo/Glimt naar AC Milan is natuurlijk veel te groot. Zelfs als je heel goed kan voetballen. Hopelijk houdt Hamstra de contacten warm zodat we hem over een (half) jaar mooi een seizoen kunnen huren.
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten