Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

du longhi schreef:Liever een huurspits die er 20 in legt dan een mislukte spits die 5 miljoen kost en aan het einde er maar 8 heeft inliggen
Haha, we hebben allemaal liever de spits die er 20 in legt dan de spits die er 8 in legt. Maar ik zie niet in waarom Lammers er per se meer zou maken dan een andere (gekochte) spits.

En @AllardP, er zou inderdaad meer dan genoeg geld beschikbaar moeten zijn. Maar het is niet zo dat de hele 5,5 miljoen overblijft, er gaat ook een doorverkooppercentage naar Sparta, stukje naar de belastingdienst, zaakwaarnemer etc. Denk dat er 4 miljoen overblijft. Dat móet geïnvesteerd worden wat mij betreft, of in spelers of in de accomodatie.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Kaz_SCH schreef:Maar het is niet zo dat de hele 5,5 miljoen overblijft, er gaat ook een doorverkooppercentage naar Sparta, stukje naar de belastingdienst, zaakwaarnemer etc. Denk dat er 4 miljoen overblijft. Dat móet geïnvesteerd worden wat mij betreft, of in spelers of in de accomodatie.
Weet niet of die berekening klopt. Het lijkt me logischer dat de kopende partij de zaakwaarnemer betaalt dan de verkopende en de belastingdienst rekent niet per deal af, maar over de totale winst. Inclusief verliesverrekening. Percentage Sparta klopt waarschijnlijk wel, maar ik denk dat er ruim meer overblijft dan 4 miljoen.

Hoe dan ook: inderdaad hoog tijd om het geld te laten rollen! Het is toch van de zotte dat we de laatste jaren concurreren met quasi-failliete clubs als Zwolle en Heracles. We horen in de categorie AZ, Vitesse en Utrecht, dus laten we daar ook beleid op voeren.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Ik snap ook niet zo goed dat ze ZO graag Lammers willen hebben.
PSV wil niet verkopen en nou moet het ineens met een bijzondere constructie.
Hoe moeilijk is het om te schakelen? Er liggen toch verdorie lijsten klaar!?
De spits moet je niet huren!
Al draait hij een leuk seizoen, dan is ie volgend seizoen, kun je opnieuw beginnen en levert het je geen fuck op!
Dat ze Odegaard huren dat snap ik nog wel, dat is een uitzonderlijk talent van ongeveer de grootste club ter wereld.
Maar Sammetje Lammers? Common Hamstra!
Zeg maar niks!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2498
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Wie zouden ze dan moeten kopen? Ik ken geen jonge, getalenteerde spitsen in Nederland die de stap naar ons willen maken. Kom maar op met jullie lijstjes! Uit het buitenland mag ook :roll:
Heerenveen fan in Leiden
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

Je zit gewoon met meer concurrentie. De top van Belgie en de subtop/middenmoot van Duitsland vist nu in dezelfde vijver.
5 Jaar geleden hadden wij een speler als Marcus Ingvartsen (toppertje) binnen gehengeld. Die speelt nu in Belgie.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Jazz schreef:Wie zouden ze dan moeten kopen? Ik ken geen jonge, getalenteerde spitsen in Nederland die de stap naar ons willen maken. Kom maar op met jullie lijstjes! Uit het buitenland mag ook :roll:
Die hoef jij ook niet te kennen...
Bij sc Heerenveen werken mensen op de Scoutings-afdeling.
Die mensen krijgen ervoor betaald om lijstjes met goede en haalbare spelers op te stellen.
Ik ga er toch vanuit dat er meer opties zijn dan alleen Lammers.
En Lammers is niet haalbaar, tenminste hij is niet te koop, alleen te huur.
Dan moet je overschakelen en niet per sé aan de eisen van PSV voldoen.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2023
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

BakCristian schreef:Je zit gewoon met meer concurrentie. De top van Belgie en de subtop/middenmoot van Duitsland vist nu in dezelfde vijver.
5 Jaar geleden hadden wij een speler als Marcus Ingvartsen (toppertje) binnen gehengeld. Die speelt nu in Belgie.
Je raakt hier een snaar die vaak wordt vergeten. Niet alleen zijn we als club hebben we de laatste jaren een pas op de plaats moeten maken, ook de Eredivisie is enorm in waarde gedaald. Daar hebben we ongewild ook nog mee te maken.

Op de UEFA-coëfficiëntielijst staat Nederland op de veertiende plek, onder Oekraine, Tsjechië, Oostenrijk, Zwitserland en net boven Griekenland.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Helemaal waar Marça. Maar daar staat tegenover dat we nog altijd de club zijn waar Van Nistelrooij, Huntelaar, Alves, Finnbogason en Uth zijn doorgebroken. Op basis van die reputatie - en onze gevulde portemonnee - ben ik ervan overtuigd dat we nog steeds goede spelers kunnen aantrekken.

Het lijkt het er sterk op dat de club zich fixeert op één onhaalbare speler, waar we vroeger zouden overschakelen op optie B. En dat hoeft helemaal niet erg te zijn, want Finn stond zo ongeveer onderaan het lijstje en was toch een succes. Alles beter dan huren van een Nederlandse topclub. Laten we ons dan het salaris van Hamstra maar besparen, want dat kan iedere kneus nog verzinnen.
Silver

Bericht door Silver »

Sander de Vries‏ @sander_dvries

Sam Lammers wordt de nieuwe spits van SC Heerenveen. Dit weekeinde worden de laatste formaliteiten met PSV en Lammers zelf afgerond, begin volgende week de presentatie.

Lammers komt op huurbasis (1 jaar) naar het Abe Lenstra-stadion. Heerenveen wil percentage bij latere doorverkoop van Lammers.
Dus toch Lammers met een huurconstructie. Blijf het aparte move vinden voor een club als Heerenveen, ook al krijg je percentage van toekomstige transfersom (waarbij Lammers eerst nog moet slagen bij ons en vervolgens een stapje hoger bij PSV).
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Ik wil eerst de volledige transferperiode afwachten voor ik met een oordeel kom.
De hoop is dat er straks een eerste spits gekocht gaat worden, en verwacht een vertrek van Veerman.

Ik ga er vanuit dat Lammers en de gekochte spits het dan maar uit moeten maken.
Lammers zal misschien eerder gehaald zijn om het idee te geven dat hij DE spits is.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Ik las elders dat wij een uitzonwering maken omdat Lammers(net als Odegaard) exceptionele kwaliteiten zou hebben. Hierdoor wordt er gekozen voor huur....
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Wolliepoly schreef:Ik wil eerst de volledige transferperiode afwachten voor ik met een oordeel kom.
De hoop is dat er straks een eerste spits gekocht gaat worden, en verwacht een vertrek van Veerman.

Ik ga er vanuit dat Lammers en de gekochte spits het dan maar uit moeten maken.
Lammers zal misschien eerder gehaald zijn om het idee te geven dat hij DE spits is.
Ze gaan Lammers echt niet voor de gek houden. Misschien komt er inderdaad iemand bij, maar dan moet Veerman eerst vertrokken zijn. Die zal vast eerst Olde Riekerink willen afwachten en daarna een keuze maken.

Odegaard vond ik een geweldige stunt. We hebben enorm veel aandacht gekregen daardoor en het had allemaal nog wel wat beter kunnen uitpakken, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat we ook meer van die jongen hadden gezien met een minder starre trainer. Spaanse kennissen wisten opeens wat Heerenveen was, en naast mij in het stadion zaten Noorse supporters, die op hun reis naar een wedstrijd in de Premier League hun nationale topper aan het werk wilden zien. Wedstrijden werden daar ook live uitgezonden. Die huurconstructie is uitstekend werk geweest van Hamstra en Odegaard paste ook zeker bij ons.

We hadden eigenlijk ook beter moeten weten. Het lukt al jaren niet meer om een fatsoenlijke nummer 9 te halen. Reza, Te Vrede, Zahovic, Veerman, Dalgaard.. Geen één heeft echt weten te overtuigen de laatste jaren. Veerman heeft na drie en een half jaar nog nooit voor langere tijd in de basis gestaan onder verschillende trainers, Reza voldeed (qua scoren dan) tot vorig jaar zomer en over de rest hoeven we het niet eens te hebben. Dan is Sam Lammers al heen snel een 'uitzonderlijk talent'. Ik heb wat goaltjes gezien van hem vorig jaar, daar zaten best knappe doelpunten tussen. Als we hem hadden gekocht, had ik het een goede keuze gevonden, maar dit kan ik niet begrijpen. Ik geloof er weinig van dat er geen fatsoenlijke jonge spits in Europa rondloopt die in ons budget past en er bij ons een aantal in kan knallen én ook nog eens op zijn benen kan blijven staan met een verdediger in zijn rug. Zeker niet met de woorden van Hamstra in het geheugen, een weekje geleden nog maar. Dat verhaal van hem komt totaal niet overeen met wat er nu gebeurt. Een doorverkooppercentage, hoe hoog zal dat in deze zijn? Met een 20% zal dat toch ongeveer wel ophouden? In het meest gunstige geval zal dat over ongeveer 3 jaar zijn, als hij door PSV verkocht wordt. Veel eerder toch zeker niet. Mocht dit inderdaad doorgaan en Lammers wordt daadwerkelijk gehuurd, dan hoeven ze zo'n Q&A ook niet meer te houden.
italiaan
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 19-07-2015 17:22

Bericht door italiaan »

wat word dit weer een enorm klote seizoen...
enige echte kapitaal komend seizoen op het veld zullen piere en micheilovic zijn... beschamend..als ze echt 1 spits gaan huren hoeft het van mij. waar moeten we volgend jaar naar kijken? een aanval die dit jaar 0x overtuigd heeft+ 1 gehuurde spits die nog niks heeft bewezen? en middenveld wat 0 crestieviteit heeft en alleen dom kan lopen? een keeper die waarschijnlijk de winter niet haalt door zijn blessure? hoegh en pieri zijn letterlijk de enige die can sc herenveen niveau zijn komend seizoen...en schaars als doe terug komt...tss
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ik ben benieuwd naar de uitleg van Hamstra vandaag. Er zal toch wel iets bekend gemaakt worden over het doorverkooppercentage? Oh wacht, Hamstra is altijd van 'daar doe ik geen uitspraken over'. Triest dat de club niet zelf met een nummer 9 op de proppen kan komen die wél te koop was geweest.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Pure armoede dit. Miljoenen op de bank en dan ga je een spits huren... Volgens de club een exceptioneel talent, net als Odegaard. Nou, wat hebben we daar een plezier van gehad! Ten eerste geloof ik niet dat Lammers exceptioneel is; anders speel je toch niet op je 21e in de Juup. Ten tweede heb ik, zelfs als Lammers een topper zou zijn, liever een iets mindere spits waar we langer dan een jaar plezier van hebben en bovendien geld aan kunnen verdienen.

Hamstra, voor mij heb je afgedaan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het kan haast niet waar zijn. Een spits van PSV huren.....Het klinkt te dom om te geloven. Dus ik laat me verrassen, want zo dom zal Hamstra vast niet zijn.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Zorgwekkend dat de scouting al een jaar of 4 geen talentvolle spits weet af te leveren die haalbaar is. Lammers heeft zeker de kwaliteiten en het talent om hier te slagen, jammer dat het om huur gaat. Nu hopen dat er op andere posities geïnvesteerd wordt, met name de positie van aanvallende middenvelder.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ben benieuwd naar de uitleg van Hamstra.
Het huren van spelers moet echt afgelopen zijn na het debacle van Odegaard.

We hebben met Jizz Hornkamp al een speler die vergelijkbaar is met Lammers. Dus is dit totaal onnodig.
Ik had juist Veerman in de verkoop willen doen en een wat ervarener oudere spits willen kopen en dan Hornkamp zijn eerste minuten laten maken.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Lammers gaat onze Jizz nu een jaar in de weg lopen en vervolgens pikt PSV hem weer op.
Het heeft totaal geen waarde! Opleidingsclub? Ja, voor PSV wel, die zullen zich in de handen wrijven.
Wat een ontzettend domme zet om een 1e spits te huren. Hij wordt namelijk 1e spits, dit was een eis van hem en z'n zaakwaarnemer.
Ik kan er ook niet bij dat ze hem vergelijken met Odegaard. Exceptioneel talent? kom op zeg.. 21 jaar, speelt in de juup :erm:
Ik snap helemaal niets van die Hamstra. Zegt het ene en doet vervolgens totaal het tegenovergestelde.
Zeg maar niks!
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Ook ik zie de huurconstructie niet zitten. Ik lees dat hierboven wordt gesuggereerd dat er mogelijk nog een nieuwe eerste spits wordt gehaald, maar denken jullie dat Lammers in een dergelijk geval was gekomen?

Zijn zaakwaarnemer gaf al aan dat Lammers minimaal 30 wedstrijden moet spelen volgend seizoen en dat dit een belangrijk criterium is bij de keuze voor een club. Hij had aanbiedingen van verschillende clubs en je kan er vanuit gaan dat het perspectief is besproken. Ikzelf ga er vanuit dat Lammers min of meer een basisplek heeft geëist of anderzijds de transferplannen voor komende zomer heeft aangehoord. Ga er dus maar vanuit dat Lammers hier volgend jaar de eerste spits is. Wanneer Veerman vertrekt zal Hornkamp de vaste tweede spits worden. Waarom ik dit denk? Omdat Lammers anders voor een veiligere optie (lees: NAC, Willem 2) had gekozen waar hij sowieso meer kans had gehad op speeltijd.

De keuze voor Lammers strookt mijn inziens niet met de filosofie van de Hamstra en de club dat het kapitaal op het veld moet staan. Zelfs al beding je een doorverkoop percentage dan moet je nog 2/3 (misschien 4) jaar wachten op je geld als hij al slaagt bij ons.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Ik heb Lammers niet heel veel zien spelen afgelopen seizoen, maar sta er toch niet zo negatief in als de meesten hier. Heerenveen moet het hebben van de verkoop van aanvallers, dat is juist... Een goede spits kan daarentegen ook juist bijdragen aan de transferwaarde van de spelers om hem heen. Als je nu die topper niet kan vinden, maar wel kan huren, dan kun je het geld ook op andere posities verdienen. Als Lammers de voorzetten van Zeneli, Mihajlovic en Rojas kan promoveren tot assists, en de balletjes zo klaar kan leggen dat deze jongens, en de opkomende middenvelders, veel kunnen scoren dan ben je ondanks de huur nog steeds waarde aan het creëren. Bovenal hoop ik dat dit een jongen is die veel gaat scoren voor ons... meer punten is ook gewoon meer geld in het laatje. Hopelijk kunnen we met hem komend seizoen eens echt serieus meedoen om europees voetbal.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Een bijzondere constructie die niet echt bij ons past lijkt me. Aan de andere kant: de mensen bij de club zijn ook niet dom dus ze zullen er zeker heil in zien. Het ontwikkelen van spelers voor andere clubs is normaliter meer iets voor clubs die zelf financieel weinig kunnen of dit via een samenwerkingsverband doen. Daarnaast is Lammers van een leeftijd dat het ook niet persé een directe kwaliteitsimpuls is, al gaat de club daar lijkt het wel vanuit. Ik laat me dan graag verrassen.

Huur met optie tot koop zou ik prima vinden, koop met eventuele terugkoopclausule voor PSV ook. Maar een percentage bij doorverkoop vanuit PSV zal ons als we heel veel mazzel hebben misschien ooit een 3 miljoen opleveren maar ook echt niet meer. PSV verkoopt ook niet zomaar meer een spits voor 15M+ (de absolute toppers uitgesloten, hoe groot is de kans dat Lammers dit is?).

Vanzelfsprekend hoop ik dat Lammers gaat schitteren bij ons, het is in niemands belang om dit niet te wensen. Het zou wel jammer zijn om dan vervolgens na een jaar weer opnieuw te moeten beginnen zonder dat je er iets aan over houdt.

Maar goed, we zijn nu vooralsnog aan het speculeren. Het is afwachten hoe het plaatje er precies uit gaat zien.
The two most powerful warriors are patience and time.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Als wij Lammers met een goed doorverkooppercentage huren is dat geen slechte constructie;
als hij tegenvalt heeft hij ons weinig gekost. Als hij meevalt hebben we er veel plezier van, en levert hij geld op.
Dat dat nog een paar jaar kan duren is niet heel relevant. Relevanter is dat een spits die weggekocht wordt bij topclub PSV, doorgaans véél meer oplevert dan een spits van een Nederlandse middenmoter/subtopper.
Het is geen ideale constructie maar wel creatief. En wellicht is er nu de financiële ruimte om Abenello te realiseren!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Thinkman schreef:Relevanter is dat een spits die weggekocht wordt bij topclub PSV, doorgaans véél meer oplevert dan een spits van een Nederlandse middenmoter/subtopper. Het is geen ideale constructie maar wel creatief. En wellicht is er nu de financiële ruimte om Abenello te realiseren!
Thinkman, je doet je naam geen eer aan... Ja, PSV kan een hogere transfersom vragen aan het buitenland. Maar in het verleden bedongen we dan Nederlandse topclubs altijd een transfersom en een doorverkooppercentage. Bovendien krijgen we helemaal niets als hij mislukt bij PSV, het PSV niet lukt tijdig zijn contract te verlengen of we genaaid worden met een constructie zoals bij Utrecht en Vorm destijds. Je legt je financiele lot volledig in handen van PSV; hoezo is dat creatief?

En dan die opmerking over financiele ruimte:
Van Aken 2
Larsson 4
St. Juste 4
Johnsen 2
Dumfries 5
-----
17 miljoen

Ja, we moesten echt nodig bezuinigen!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

AllardP schreef: Je legt je financiele lot volledig in handen van PSV; hoezo is dat creatief?
Ja tuurlijk joh. Wordt een superspannend seizoen dan!

Je optelsommetje klopt wel om positief af te sluiten :wink:
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Mag ik er nog iets aan toevoegen ? :mrgreen:

De transfersommen worden meestal in termijnen betaald. Dus ik twijfel eraan of dit geld nu zomaar op de bank staat.
Het geld van Dumfries, bijvoorbeeld misschien wordt dit wel in 3 termijnen betaald, kun je dus tot 2020 wachten tot je alles binnen hebt. De "financiele ruimte", met andere woorden, zit toch wat gecompliceerder in elkaar.
Samen maken we de club sterk.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

BK2007 schreef:Mag ik er nog iets aan toevoegen ? :mrgreen:

De transfersommen worden meestal in termijnen betaald. Dus ik twijfel eraan of dit geld nu zomaar op de bank staat.
Het geld van Dumfries, bijvoorbeeld misschien wordt dit wel in 3 termijnen betaald, kun je dus tot 2020 wachten tot je alles binnen hebt. De "financiele ruimte", met andere woorden, zit toch wat gecompliceerder in elkaar.
Bullshit, zouden wij dan ook niet in termijnen betalen?
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Betalen en betaald worden in termijnen is absoluut geen bullshit. Het is een feit dat je betreffende bedragen er uit ziet gaan maar ook binnen ziet komen. En dan maakt het niet uit over hoeveel termijnen dat is.
Wat de afspraken zijn voor het huren van Lammers zal mij benieuwen.
Een doorverkooppercentage: Hoe hoog is dat percentage? Is het afhankelijk van aantallen wedstrijden dat Lammers in de basis staat? Is het aantal goals wat hij bij ons weet te scoren van belang? Is er een optie tot koop bedongen? Wellicht ook afhankelijk van het aantal wedstrijden en goals wat hij weet te maken? Wat is een eventuele terugkoopprijs voor PSV. Ik ben benieuwd of hier maandag of dinsdag antwoorden op komen. Ik verwacht dat Hamstra het weer in een schemergebied houdt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Dat bedoel ik niet, als Heerenveen in termijn ontvangt, betalen ze ook in termijnen. Wanneer je het geld in eens ontvangt, kun je het ineens uitgeven. Wanneer je in termijnen ontvangt kun je ook in termijnen betalen.

Dus het is een bullshit verhaal dat je niets kan halen omdat al het geld nog niet binnen is.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ebiede schreef:Dat bedoel ik niet, als Heerenveen in termijn ontvangt, betalen ze ook in termijnen. Wanneer je het geld in eens ontvangt, kun je het ineens uitgeven. Wanneer je in termijnen ontvangt kun je ook in termijnen betalen.

Dus het is een bullshit verhaal dat je niets kan halen omdat al het geld nog niet binnen is.
Ok duidelijk. De financiële ruimte is er sowieso wel aangezien er ook nog een behoorlijk gevulde bankrekening is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Plaats reactie