Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Johnsen zit nu zeker in een goede vorm en daarom betaal je de hoofdprijs als je hem nu wilt halen. Reza haalden we gratis op en voor Johnsen heeft ADO amper wat betaald. Op dat soort spelers zit Hamstra nu ongetwijfeld weer te jagen.

De investering voor Johnsen is nu gewoon te groot en zoals terecht opgemerkt heeft hij het nog maar één seizoen laten zien.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Marça schreef: De investering voor Johnsen is nu gewoon te groot en zoals terecht opgemerkt heeft hij het nog maar één seizoen laten zien.
Ik zie het absoluut wel zitten in Johnsen en hij zou zeker een versterking bij dit Heerenveen zijn. Echter hij zal te duur zijn en de stap van Ado naar Heerenveen op dit moment - verwacht ik - niet als een verbetering zien.
spettervanpetter
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 12-06-2015 11:58

Bericht door spettervanpetter »

Met het vertrek van Odegard moet Heerenveen ook op zoek naar een rechtsbuiten, momenteel hebben we alleen Rojas. Wat mij betreft halen ze Silvester van der Water van Almere City, hoeft niet heel duur te zijn. Hij heeft echt een goed linkerbeen, doet me wel wat denken aan Berghuis. Kan mooi met Rojas de concurrentie aangaan.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

spettervanpetter schreef:Met het vertrek van Odegard moet Heerenveen ook op zoek naar een rechtsbuiten, momenteel hebben we alleen Rojas. Wat mij betreft halen ze Silvester van der Water van Almere City, hoeft niet heel duur te zijn. Hij heeft echt een goed linkerbeen, doet me wel wat denken aan Berghuis. Kan mooi met Rojas de concurrentie aangaan.
Van der Water zou een leuke concurrent zijn voor Rojas. Maar een Oktia(MVV) of Semedo(Fortuna) hebben beter en constanter gepresteerd en zie ik liever komen. Hebben beiden ook meer diepgang en dat is juist wat wij dit seizoen misten.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

pes5 schreef:Ik zie in Lammers niet de meevoetballende spits die wij graag zien.

Ik vind 'm technisch heel beperkt. Vanuit: Verdedigers (geruchten in de media)
Als hij net zo slecht meevoetbalt, maar net zoveel scoort als Finnbogason dan zal daar denk ik niemand over klagen. Nu hadden we een spits die zogenaamd enorm goed was voor het meevoetballen, maar bar weinig scoorde noch enorme aantallen assists wist bij te schrijven. Niet dat ik perse Lammers bij ons wil zien. Het zou me niet verbazen wanneer het een gevalletje Boere zou worden. Prima voor de Jupiler league, waar zelfs Pelle het als spits best aardig deed, maar (nog net) niet goed genoeg voor subtop eredivisie. Jammer dat je weer in zo'n situatie zit met 2 spitsen waarvan je niet helemaal zeker weet of ze het net aankunnen of helemaal niet. Had Veerman sinds november-december gewoon mogen blijven staan dan wist je nu waar je aan toe was.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dat geldt helemaal voor de vleugelspelers. Zijn Rojas en Mihajlovic goed en constant genoeg ?
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Feanfan 1 schreef:Dat geldt helemaal voor de vleugelspelers. Zijn Rojas en Mihajlovic goed en constant genoeg ?
Ik heb daar wel vertrouwen in. Maar speelde Zeneli ook een constant seizoen? Was eigenlijk hetzelfde verhaal als met Larsson. Vaak niet heel opvallend, maar dan wel weer even een assist afleveren. Rojas heeft gewoon aangetoond dat hij goed van pas komt om uit het trechtervoetbal te komen. Met hem en Dumfries hou je het speelveld in ieder geval vanaf de rechterkant breed. Ik denk dat Mihajlovic dat vanaf links ook meer zal doen dan Zeneli.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Elvs
Jeugdspeler
Berichten: 20
Lid geworden op: 22-02-2013 17:24
Locatie: Utrecht

Bericht door Elvs »

Volgens Aad de Mos is Heerenveen een goede club voor Vincent Janssen om weer aan spelen toe te komen. Die zou er in de eredivisie toch wel een aantal inschieten.
Ik wilde iets zinnigs zeggen maar dat lukte niet.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Is er iemand die de Mos nog serieus neemt? Kom op, kijk wat hij verdient. En dat gaat hij never doen. Al zou het een topspits voor ons zijn!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Nu Reza weggaat zal Hornkamp doorschuiven, dan heb je met Veerman al 2 spitsen.

Vooralsnog zou ik me richten op 2 nieuwe vleugelspelers. Alvast inspelen op een vertrek van Zeneli.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

BK2007 schreef:Nu Reza weggaat zal Hornkamp doorschuiven, dan heb je met Veerman al 2 spitsen.

Vooralsnog zou ik me richten op 2 nieuwe vleugelspelers. Alvast inspelen op een vertrek van Zeneli.
Dat ben ik volledig met jou eens. Hornkamp moet zijn kans gaan krijgen komend seizoen. Wel nieuwe vleugel halen en ik zou Henkie ook wegdoen. Misschien verhuren aan Almere city. Een 'tweede' spits is nog wel ergens te halen lijkt mij voor een acceptabel prijsje.
Miereneukert!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Hornkamp als eerste spits is een veel te grote gok; heeft zich vooralsnog alleen bewezen in de beloftencompetitie die niveau tweede/derde klasse is. Van mij mag van hij volgend jaar tweede spits worden, alleen niet achter de bewezen middelmaat Veerman. Kortom: daar moet echt iemand bij, anders gaan we weer een seizoen voor schut. Sterker nog: het is de belangrijkste positie om te versterken, zowel voetbaltechnisch als bedrijfseconomisch. Vergeet niet dat beide heren afgelopen seizoen de falende Reza niet uit de basis konden spelen.

En hoezo dan wel twee nieuwe vleugelspitsen? Hebben we de peperdure Rojas en Mihajlovic al afgeschreven dan? BK, ik ben ontzettend blij dat jij niet het technische beleid bepaalt. Valt me nog mee dat je Van Amersfoort niet weer de spits in probeert te praten.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

We moeten de posities wel dubbel bezet hebben vandaar dat we toch 2 nieuwe vleugelspelers nodig hebben.
Of loopt er bij de beloften nog wat rond ?
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

AllardP schreef:Vergeet niet dat beide heren afgelopen seizoen de falende Reza niet uit de basis konden spelen.
Vraag jezelf eens af wie dat wél had gekund. Redelijk, matig of wekelijks reteslecht, het is duidelijk dat er een afspraak was over speeltijd tussen Reza en Streppel. Moet je eens kijken waar hij straks terecht komt na een tegenvallend WK met weinig speeltijd. Grote kans dat dat bij de nieuwe club van Streppel is óf bij ons.

Reza heeft nog steeds niet gezegd dat hij definitief weg is. Of dat er op dit moment al iets speelt, maar dat hij de WK wil afwachten. Ook de club heeft zich hierin niet duidelijk uitgesproken. Met een Hornkamp en Veerman nog steeds aan boord is er voorlopig geen haast en kunnen ze mooi wachten op het verloop van de WK.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Sylvester van der Water gaat naar Heracles Almelo. Die kunnen we afstrepen van het lijstje.
Heerenveen fan in Leiden
Skip
Invaller
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-05-2004 15:28

Bericht door Skip »

Wat een stunt zou het zijn om deze man binnen te halen. Niet de gewenste goaltjesdief natuurlijk, maar gaat zeker volle zalen en sponsoren trekken!
https://sportnieuws.nl/fun/usain-bolt-d ... -iets-mij/
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Lekker counteren :mrgreen:
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Er zijn wat berichten over interesse in Sam Lammers (om te kopen).
Maar als ik wat YouTube beelden bekijk is hij niet zo zeer beter dan onze eigen Hornkamp.
Klopt deze interesse dan eigenlijk wel ?
Ik zou het wat vreemd vinden om Lammers te halen terwijl Hornkamp de ruimte zou moeten krijgen komend seizoen.
Als Veerman ook blijft dan zijn de posities gewoon bezet.
Je kan moeilijk Lammers en Hornkamp opstellen, dus moet je 1 van beiden teleurstellen.
Samen maken we de club sterk.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Met alle respect, maar Hornkamp heeft 15 goals gemaakt in de beloften competitie. Hij had met Veerman en Reza al veel meer minuten moeten maken. Kan uiteraard aan Streppel liggen, maar je gaat toch niet alleen met Veerman en Hornkamp de competitie in?
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Rick schreef:Met alle respect, maar Hornkamp heeft 15 goals gemaakt in de beloften competitie. Hij had met Veerman en Reza al veel meer minuten moeten maken. Kan uiteraard aan Streppel liggen, maar je gaat toch niet alleen met Veerman en Hornkamp de competitie in?
Nee, maar dan zou je eerder verwachten dat ze er een iets oudere óf iets meer ervaren spits bij zouden halen. Zeker met de achterliggende gedachte dat ze Veerman alsnog moeten laten gaan om voor hem nog een paar ton te kunnen ontvangen. Met Hornkamp en Lammers heb je 2 vergelijkbare spitsen. En Veerman zou dan die iets ervarener speler zijn waarop je zou moeten terugvallen wanneer het met de andere 2 helemaal niets zou worden. Dat willen de meeste met de kennis van nu ook niet denk ik. Stel dat of Lammers of Hornkamp als basisspits aan het seizoen begint. Bij beide spelers zal er een behoorlijke druk op de schouders liggen. Ik ben wel benieuwd wat dat met ze doet.

Ik heb overigens nog wel vertrouwen in Veerman. Hij zal niet de perfect meevoetballende spits zijn. Maar als je op de vleugels 2 spelers hebt staan die een actie, voorzet en scorend vermogen hebben dan hoeft dat niet perse een groot probleem te zijn. Henk deed in de korte reeks wedstrijden rond de kerst gewoon wat hij moest doen, doelpunten maken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Snap wat je bedoelt, maar ik denk dat Lammers al een stuk verder is. Bovendien als ze vergelijkbaar zijn, dan trekken ze zich misschien aan elkaar op. Groeneveld en Mihajlovic zou toch ook zoiets zijn? Verder zou het ook nog een zo kunnen zijn dat JOR 4-2-3-1 gaat spelen en Lammers als CA/CAM achter een Veerman/Hornkamp staat.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Lammers heeft inderdaad 2 seizoenen Jupilerleague achter zich. Maar dat is misschien ook wel een beetje tricky aan de situatie, aangezien onze eigen Pelle het in diezelfde competitie op zich ook best aardig deed als spits van Almere city. Al werd hij daar nooit echt onomstreden 1e spits. We hebben op dit moment geen idee hoe de nieuwe trainer wil gaan spelen, of met welke spelers. Dat zullen we pas gedurende de voorbereiding te weten komen. Bij mij is er wel de verwachting dat er gewoon vanuit een 4-3-3 gespeeld zal gaan worden. Maar daar kun je ook nog wel wat variaties op af laten zoals je aangeeft. Ik durf wel al vast te stellen dat onze club hem niet aan zal stellen als AM aangezien hij op een enkele wedstrijd na altijd als spits gefungeerd heeft. Ik zag net dat hij tweebenig is, dat is dan wel weer een leuke bonus.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

van Amersfoort kwam toch gewoon tekort? Zelfs bij een VVV of excelsior zou hij niet zomaar basisspeler zijn. Die moet samen met Doke mooi naar Emmen gaan. Uiteraard wel een terugkoopclausule;)

Chacon is daar ook basisspeler en in de play offs zelfs een uitblinker. Bij zo’n club krijgen ze genoeg kansen op een mooi niveau om zich te ontwikkelen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Van Duinen ?
Novakovich ?

of toch
Lammers ?
Samen maken we de club sterk.
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

https://www.ed.nl/psv/psv-sam-lammers-i ... ~ad5555f9/

Mocht dit waarheid zijn, dan zou ik verder gaan kijken. Ben geen voorstander van het huren van spitsen, die toch vaak de meeste transferwaarde vertegenwoordigen.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

BK2007 schreef:Van Duinen ?
Novakovich ?

of toch
Lammers ?
Ik denk dat Heerenveen helemaal niet met Lammers bezig is.
Novakovich lijkt me eerder passen in het geschetste plaatje van Hamstra. Dat is zeker geen verkeerde! Maar dat weten ze bij Reading ook wel vrees ik.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Geruchten over Lammers blijven hardnekkig. Maar aangezien voor PSV enkel verhuren een optie is zal dit voor onze club nooit bespreekbaar mogen zijn. Of zouden de lampjes keihard liegen? Of wil Gerry alweer huren.. :?

PEC wil Lammers wél huren; ze hebben wat vet op de botten dankzij (zeer waarschijnlijk) een 'boppeslachje' van een paar miljoen dankzij de transfer van Namli naar Italië.
Ja Namli die speler die Hamstra nota bene gratis liet vertrekken... :crying:

Maar goed daarom hadden wij rechtsvoor afgelopen seizoen een gehuurde middenvelder staan.. :huh:
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Mackan68 schreef:Lammers heeft inderdaad 2 seizoenen Jupilerleague achter zich. Maar dat is misschien ook wel een beetje tricky aan de situatie, aangezien onze eigen Pelle het in diezelfde competitie op zich ook best aardig deed als spits van Almere city. Al werd hij daar nooit echt onomstreden 1e spits. We hebben op dit moment geen idee hoe de nieuwe trainer wil gaan spelen, of met welke spelers. Dat zullen we pas gedurende de voorbereiding te weten komen. Bij mij is er wel de verwachting dat er gewoon vanuit een 4-3-3 gespeeld zal gaan worden. Maar daar kun je ook nog wel wat variaties op af laten zoals je aangeeft. Ik durf wel al vast te stellen dat onze club hem niet aan zal stellen als AM aangezien hij op een enkele wedstrijd na altijd als spits gefungeerd heeft. Ik zag net dat hij tweebenig is, dat is dan wel weer een leuke bonus.
Tweebenig ben je pas als je in beide benen echt " gevoel " hebt, niet als je in staat bent er van redelijk dichtbij een bal in te schieten. Wat ik Lammers ( tegen Jong Bolivia ) met zijn linkerbeen zag doen. Misschien doel je daarop. Als je dat als beroepsvoetballer al niet kunt...……...
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

oldtimer schreef:
Tweebenig ben je pas als je in beide benen echt " gevoel " hebt, niet als je in staat bent er van redelijk dichtbij een bal in te schieten. Wat ik Lammers ( tegen Jong Bolivia ) met zijn linkerbeen zag doen. Misschien doel je daarop. Als je dat als beroepsvoetballer al niet kunt...……...
Daar doel ik niet op. Op wiki en zijn transfermarkt profiel staat dat hij tweebenig is. Heb ook hier en daar gelezen dat hij niet veel tijd nodig heeft om tot een doelpoging te komen, of dat nu met rechts of links is. Dus ga ik er maar vanuit dat dat gegeven klopt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Thinkman schreef:Geruchten over Lammers blijven hardnekkig. Maar aangezien voor PSV enkel verhuren een optie is zal dit voor onze club nooit bespreekbaar mogen zijn. Of zouden de lampjes keihard liegen? Of wil Gerry alweer huren.. :?
Als een gehuurde Lammers de volgende in het rijtje Veerman, Te Vrede en Reza zou worden zou ik dat een behoorlijke teleurstelling vinden. Ik kan me ook niet echt voorstellen dat de club hier uiteindelijk voor zal gaan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Plaats reactie