Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Makkum8 » 15-08-2007 10:31

Ik heb het al een keer eerder gepost maar nu hij nog steeds clubloos is....
Jimmy Floyd Hasselbaink!! Ik besef heel goed dat Heerenveen niet dat salaris kan en wil geven dat Jimmy gewend is. Gezien zijn leeftijd en ervaring zou ik het een aanwinst vinden. Lang geleden (meer dan 10 jaar) wilden ze hem ook al hebben maar toen waren ze nét te laat. Wellicht dat Heerenveen daardoor een streepje voor heeft boven andere Nederlandse clubs, indien hij weer naar Nederland komt.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Berichtdoor Jeroen » 15-08-2007 13:41

Onvoorstelbaar dat we dus (aldus het bericht van Harris in het FCG-topic) op het laatste moment wél achter Marcus Berg aan hebben gezeten. Heb het gevoel dat er helemaal geen schaduwlijst is, en dat we nu nog driftig moeten scouten... waardeloos!
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Eastermar » 15-08-2007 13:44

Onvoorstelbaar dat we dus (aldus het bericht van Harris in het FCG-topic) op het laatste moment wél achter Marcus Berg aan hebben gezeten. Heb het gevoel dat er helemaal geen schaduwlijst is

Dat gevoel had ik al langer. Die zogenaamde aankopen waar Henk H. laatst over sprak moet ik nog allemaal maar zien. De tijd begint in iedergeval wel te dringen. Maar wie weet wie er deze week nog uit de hoge hoed komt.[/code]
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Heerenveen rules » 15-08-2007 13:45

Inderdaad ja, het duurt allemaal veel te lang! Ze leggen liever C1000 vast ipv een speler. :mrgreen:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Ebiede » 15-08-2007 13:46

En daar gaan we weer.. Paniekzaaiers.. nog 2 weken tot de 31ste..
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Berichtdoor drika746 » 15-08-2007 13:52

Jeroen schreef:Onvoorstelbaar dat we dus (aldus het bericht van Harris in het FCG-topic) op het laatste moment wél achter Marcus Berg aan hebben gezeten. Heb het gevoel dat er helemaal geen schaduwlijst is, en dat we nu nog driftig moeten scouten... waardeloos!


Of probeer even paniek te zaaien hier, een scoutingsbestand staat vol met spitsen, er komt er echt nog wel een voor de deadline
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Berichtdoor Squerrel » 15-08-2007 13:54

Ebiede schreef:En daar gaan we weer.. Paniekzaaiers.. nog 2 weken tot de 31ste..


Geen paniekzaaiers, het is gewoon waardeloos. En heerenveen heeft tot 31-08, bij mijn weten begint de competitie toch echt aanstaande vrijdag.

Ik ben heel benieuwd of er nog wat wordt gehaald en nog meer benieuwd wie of wat...

edit: Drika schreef "het hele scoutingsbestand zit vol spitsen"...

Ik vind het altijd weer knap dat een buitenstaander als jij dat weet.
Laatst bijgewerkt door Squerrel op 15-08-2007 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Mackan68 » 15-08-2007 13:55

Vinden jullie dat normaal dan? Nog net voor de deadline één of 2 spelers halen en wellicht de topscorer nog laten vertrekken. Ik weet dat het toch al laat is, maar ik zie een en ander toch liever gebeuren voor het begin van de competitie. Een week daaraan vooraf gewoon duidelijk maken dat er in ieder geval niemand meer verkocht wordt!!
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 15-08-2007 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor Jeroen » 15-08-2007 13:55

drika746 schreef:Of probeer even paniek te zaaien hier, een scoutingsbestand staat vol met spitsen, er komt er echt nog wel een voor de deadline


Natuurlijk komt er wel een spits. En vast ook wel een goede. Ik heb er alleen geen goed gevoel bij als we op het laatste moment een spits voor de neus van FCG proberen weg te kapen. Ten eerste vind ik dat niet netjes (we lopen zelf ook op AZ te schelden) ten tweede komt het niet over als een zorgvuldig geplande aankoop.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Poenkt » 15-08-2007 13:57

Ebiede schreef:En daar gaan we weer.. Paniekzaaiers.. nog 2 weken tot de 31ste..



Ja, en nog 2 dagen voor het begin van de competitie. Kom op zeg. De kracht van scH wat de slagvaardigheid bij het contracteren van goede en zelf gescoute spelers. Dit jaar lijkt dat nergen op. Gaat Alves ook nog eens weg voor 31.08 dat wordt heel moeilijk. dan zitten jullie weer(Huntelaar,Samaras en de Vries) op een zak geld, maar wordt het knijpen in de competitie.
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor abegoal » 15-08-2007 14:02

drika746 schreef:Of probeer even paniek te zaaien hier, een scoutingsbestand staat vol met spitsen, er komt er echt nog wel een voor de deadline


Niks paniek, maar volgens mij terechte kritiek! Toen Friend weg ging waren ze bezig met Sterchele, die is niet gekomen. Op voorhand waren ze bezig met Ari, die is niet gekomen. Tarvajarvi is weg en nu is ook Nilson weg. Clubs weten nu dat we geld hebben, weten dat we een spits nodig hebben. Het had allemaal veel beter moet worden geregeld.

Ook het gevalletje Delorge geeft me een gelijk gevoel. Hij zou komen als vervanger voor Bosveld, maar dat ging (op een vreemde manier, dat wel) niet door. Daarna is er nog steeds geen nieuwe speler voor in de plaats gekomen.

m.a.w. Ook ik heb het idee dat er niet veel spelers op papier staan. Daar duurt het allemaal veel te lang voor. Tuurlijk zal er nog wel iemand komen. Mischien is hij wel net zo goed als Mark de vries :crying: .
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 15-08-2007 14:04

Jeroen schreef: Ten eerste vind ik dat niet netjes (we lopen zelf ook op AZ te schelden) ten tweede komt het niet over als een zorgvuldig geplande aankoop.



Ik mis jullie zo geroemde scoutingsapparaat, dat nu kennelijk (nog) niet werkt. Of was dat scouten alleen maar weggelegd voor R vd V :?:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Heerenveen rules » 15-08-2007 14:05

Squerrel schreef:Geen paniekzaaiers, het is gewoon waardeloos. En heerenveen heeft tot 31-08, bij mijn weten begint de competitie toch echt aanstaande vrijdag.

.


Precies ja. De competitie begint op 17-08 en niet op 31-08. Dat gelul over die transferdeadline.............. We willen zo snel mogelijk in de beste opstelling spelen lijkt mij en niet pas na 31 augustus. De slagvaardigheid is ver te zoeken. Daar kan een uitspraak van H. Hoekstra dat ze binnnen twee weken een nieuwe speler halen niks aan veranderen. De vervanger van Nilsson had er al moeten zijn.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Jonas van den Andel » 15-08-2007 14:06

Ik heb de topic "Wie doet wat binnen SC Heerenveen" geopend, maar die moest dicht. Toch gaat het over dit soort situaties met Berg.

Ik zal het maar direct zeggen. Ik verwacht dat Alves nog weg wil. Nilsson is al weg. En er zitten mensen op een grote bak met geld. Formsma is weg, Riemer houdt zich gedeist. Wie zorgt er nu voor de juiste aankoop en verkoop beslissingen? Is er voldoende kracht aanwezig om daadkrachtig te opereren?
My name is Jonas!!
Jonas van den Andel
Nieuw talent
 
Berichten: 79
Geregistreerd op: 26-11-2003 12:51

Berichtdoor abegoal » 15-08-2007 14:06

Poenkt schreef:Ik mis jullie zo geroemde scoutingsapparaat, dat nu kennelijk (nog) niet werkt. Of was dat scouten alleen maar weggelegd voor R vd V :?:


Ik denk dat Riemer tegenwoordig voor Jullie scout. Het gaat bij jullie immers stukken beter!!
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Mackan68 » 15-08-2007 14:09

En is het dan een schande om te denken dat de club de supporters niet echt serieus neemt? Dit is de 2e keer in 3 seizoenen dat ons dit geflikt wordt. Geloof me, zolang er zo gehandeld word zal Heerenveen NOOIT een stap richting de top doen. Laat mensen van de club dat woord dan ook aub. NOOIT weer in de mond nemen.
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor Jonas van den Andel » 15-08-2007 14:10

abegoal schreef:Ik denk dat Riemer tegenwoordig voor Jullie scout. Het gaat bij jullie immers stukken beter!!


Scouten is echt niet moeilijk hoor. Op het juiste moment een contract laten tekenen, dat is lastig. Nu binnen Heerenveen onduidelijk is wie beslissingen neemt, zul je altijd naast de pot piessen.
My name is Jonas!!
Jonas van den Andel
Nieuw talent
 
Berichten: 79
Geregistreerd op: 26-11-2003 12:51

Berichtdoor blauwekater » 15-08-2007 14:14

Jonas van den Andel schreef: Nu binnen Heerenveen onduidelijk is wie beslissingen neemt, zul je altijd naast de pot piessen.


Ik ga er vanuit dat je daar niet over kunt oordelen of men niet weet wie de beslissingen nemen. Daarvoor staan wij er te ver van af :P
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Poenkt » 15-08-2007 14:17

Simpel toch...Riemer scoute en besliste over een speler. Nu moet de ene partij de andere overtuigen...en dan kan duren en duren en duren en...... :lol:
Laatst bijgewerkt door Poenkt op 15-08-2007 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor abegoal » 15-08-2007 14:18

Jonas van den Andel schreef:
abegoal schreef:Ik denk dat Riemer tegenwoordig voor Jullie scout. Het gaat bij jullie immers stukken beter!!


Scouten is echt niet moeilijk hoor. Op het juiste moment een contract laten tekenen, dat is lastig. Nu binnen Heerenveen onduidelijk is wie beslissingen neemt, zul je altijd naast de pot piessen.


Was ook sarcastisch bedoeld!
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor AllardP » 15-08-2007 14:23

Sjongejonge, doe eens even rustig zeg. Niemand van ons weet hoe het er achter de schermen aan toe gaat bij Heerenveen. Wie had er de transfer van Bak Nielsen en Beerens voorspeld? Juist. Wat timing betreft: voor wie voetbal een beetje volgt is het wel duidelijk dat het bijna onmogelijk is om bij de start van de competitie je team helemaal rond te hebben. Wij zijn daar lang niet de enige in. Ligt aan de transferdeadline: daar kunnen clubs weinig aan doen.

Ik bewaar mijn oordeel voor na de transferperiode en laat het geschreeuw lekker aan jullie over.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Berichtdoor Mackan68 » 15-08-2007 14:30

Je kunt die onzekerheid vlak voor de start van de competitie wel voor zijn. Daar valt ook wat voor te zeggen denk ik......Het valt met schreeuwen wel mee volgens mij. Maar ook nu worden kritische mensen weer bestelmpeld als paniekzaaiers en schreeuwers.....Valt nog mee dat je het woord zeuren niet noemt. Nou ja, het moge zo zijn. Liever kritisch dan een meeloper!!
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor Ebiede » 15-08-2007 14:42

ff een rijtje..

PSV is klaar..
Ajax zoekt een linkerspits en een vervanger voor Sneijder..
Feyenoord een spits en controlerende middenvelder (misschien nog vervanger voor Drenthe.
AZ zoekt een linkermiddenvelder en linkerverdediger.

En wij zoeken noor mijn idee alleen nog een spits en misschien nog een middenvelder..

Twente is klaar.. maar hevig verzwakt.. Bakkal, kennedy, Touma en Aissati inruilen voor Denneboom en Hersi.. tsja..
Groningen ? Poenkt zoeken die nog?


En hier is paniek om het ontbreken van een spits/aankoop..
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Berichtdoor Heerenveen rules » 15-08-2007 14:48

Ebiede schreef:
En hier is paniek om het ontbreken van een spits/aankoop..


Hou eens op met het hebben van kritiek te bestempelen als paniek. :upto: Het interesseert mij niet hoe het met andere clubs is, ik constateer dat twee dagen voordat de competitie begint de selectie niet compleet is en Verbeek niet tevreden is over hoe het erop staat.
Ik maak mij alleen zorgen over hoe het komt en als anderen dat paniek noemen of schreeuwerij prima.....................
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Poenkt » 15-08-2007 15:04

Ebiede schreef:Groningen ? Poenkt zoeken die nog?



Niet klaar, zoeken nog een spits en een centrale verdediger.
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor pimhoekzema » 15-08-2007 15:09

Paniek is wat anders dan onrust. En inderdaad: over 2 dagen begint de competitie. En Alves kan alsnog weg en dan horen we na verloren wedstrijden van "tja, we zijn Nilsson, Friend, Tarvarjarvi, Bosvelt, Petter kwijtgeraakt ... (en misschien nog Alves en Pranjic) .., dan is het lastig een nieuw elftal in te passen ...". GOH!

Je verkoopt spelers, koop dan gelijk nieuwe! Waarom allemaal zo laat? Nu moeten we misschien de hoofdprijs gaan betalen voor een twijfelgeval. Iedereen kan rekenen: Ajax heeft 40 miljoen. Elke speler die ze nu aan gaan trekken, daar betalen ze teveel voor. Als we Alves verkopen, hebben we of geen spits, of een te duur twijfelgeval.

Maar hopelijk heb ik het gewoon mis allemaal ...
Avatar gebruiker
pimhoekzema
Bankzitter
 
Berichten: 25
Geregistreerd op: 09-08-2007 09:50

Berichtdoor AllardP » 15-08-2007 15:24

Mackan68 schreef:Je kunt die onzekerheid vlak voor de start van de competitie wel voor zijn. Daar valt ook wat voor te zeggen denk ik......Het valt met schreeuwen wel mee volgens mij. Maar ook nu worden kritische mensen weer bestelmpeld als paniekzaaiers en schreeuwers.....Valt nog mee dat je het woord zeuren niet noemt. Nou ja, het moge zo zijn. Liever kritisch dan een meeloper!!


Als jij in vette letters schrijft dat het een schande is wat supporers geflikt wordt, dan noem ik dat schreeuwen in plaats van gefundeerde kritiek. En waar is het op gebaseerd? Een terloopse opmerking van een directeur van een concurrerende club! En als je het toch zo goed weet, wil je dan meteen ook even aan AZ, PSV, Ajax en Feyenoord uitleggen hoe je die onzekerheid voor de competitie kunt voorkomen?

Trouwens: de club heeft al aangegeven bezig te zijn met minstens één nieuwe speler. Waarom geven we ze dan niet de kans? Als de selectie op 1 september niet op orde is, dan geef ik wel mijn ongezouten mening. Ik heb nu echter nog helemaal geen aanleiding om dat te denken.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Berichtdoor Jeroen » 15-08-2007 16:03

Het zou inderdaad helemaal mooi zijn als we NIET met minstens 1 speler bezig waren. :D

Overigens werden na mijn vorige 'paniek'topic binnen een paar dagen 2 spelers gepresenteerd. Het moge duidelijk zijn met welke gedachte ik deze discussie in gang heb gezet. :wink:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Mackan68 » 15-08-2007 16:07

AllardP: Als en ik herhaal als.....je kunt lezen dan zie je dat ik dát juist niet in dikke letters heb geschreven. Ik heb hier 'nooit' in dikke letters neergezet om duidelijk te maken dat de club zoals het er nu uitziet geen enkele ambitie heeft om dichter naar of nog beter tot aan de top door te groeien. Anders verkoop je niet elke keer je beste spelers. Wil je als club die stap wel maken dan zul je de selectie eens een seizoen of 3 intact moeten houden en in de breedte versterken. Wat Heerenveen doet is juist andersom. We hebben in de breedte wel genoeg, alleen ontberen de kwaliteiten om op alle posities een goede dubbele bezetting te hebben. Dat is even het verschil. Maar ga jij maar door met oodelen of veroordelen terwijl je ook nog verkeerde dingen aanhaalt. Daar wordt je heel geloofwaardig door.....
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Berichtdoor Mackan68 » 15-08-2007 16:13

Oh ja AllardP: Het zal mij werkelijk aan mijn achterwerk oxideren wat er bij clubs als Ajax, AZ, PSV of Feyenoord gebeurt. Om mijn part halen die helemaal niks. Ik ben fan van Heerenveen en ben daar bezorgd over. Ik weet dat het allemaal goed kwam in het verleden, zelfs met Mark de Vries, maar je kunt zeggen wat je wilt één en ander gebeurt nu wel in een heel laat stadium. Je kunt dat zoals eerder gemeld voor wezen door 2 à 3 of zelfs 1 week voor de aanvang van de competitie te zeggen dat er géén spelers vertrekken. Het aantrekken van spelers mag natuurlijk ten allen tijde, maar het liefst wel wat eerder dan 3 dagen voordat de competitie begint. Is het je nu duidelijk wat ik bedoel?
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten