Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

SuperFrysk schreef:Wat is dit nou weer voor rare deal. We hebben twee rechtsbuitens, waarvan ééntje net in vorm begint te raken. En dan huur je een talent, zonder koopoptie, terwijl je elke cent om moet draaien.

Stel hij doet het goed, dan kun je hem niet meer betalen.
Stel hij doet het niet goed, dan heb je onnodig salaris/huursom uitgegeven.
100% eens. Ik zie de toegevoegde waarde niet van zo'n huurdeal zonder optie tot koop. Kan me daarom ook haast niet voorstellen dat dat waar is. We hebben immers Walemark al met zo'n constructie. Je moet iemand hebben die dit seizoen eventueel wat minuten kan maken en er volgend jaar moet staan.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Walemark blijft blessure gevoelig en ook Sahraoui is bij een tikkie snel gekwetst. Nunnely zit daar achter en die is duidelijk te ligt bevonden. Snap wat dat betreft wel dat er een extra buitenspeler wordt aangetrokken, maar kale huur is niet ideaal natuurlijk.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2434
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Loopt er dan niemand in de KKD rond die bij ons zou kunnen passen?
AMDJ
Beheerder
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

Bericht door AMDJ »

Als je het hier een beetje doorleest krijg ik bijna het gevoel dat we 3 miljoen voor de rechtsbuiten van Swift Boys hebben betaald. :lol:

Geen optie is inderdaad jammer, maar ook weer begrijpelijk als je de deal vanuit perspectief van Omonia Nicosia bekijkt. Een verplichte optie is voor ons geen optie (want geen geld), een vrijblijvende optie is voor hun weinig waard als Loizou hier een half jaar stilstaat. Begreep dat hij duidelijk een voorkeur had voor Heerenveen, dat opent mogelijk deuren wanneer men in de zomer naar een langer verblijf wil kijken.
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2014
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Zwart-wit gezien heb je hier twee scenario's:

1. Hij doet het goed bij ons en bewijst zich daarmee internationaal in een andere competitie. Daarmee wordt hij voor ons onhaalbaar, maar profiteren we wel een halfjaar van zijn sportieve toevoeging op het veld. (En wellicht een klein percentage van de transfersom in de toekomst?)

2. Hij doet het niet goed bij ons en daardoor zullen we geen actie ondernemen op ons 'eerste kooprecht', wat sowieso een vrij nietszeggend onderdeel is. Voordeel is wel dat hij dan wellicht voor een lager bedrag overgenomen kan worden, maar dat zal dan wel rond de 1,7 miljoen euro liggen. Daar ging Omonia in elk geval nu niet mee akkoord. Vraag is of je 1,7 miljoen gaat neerleggen voor een speler die zich niet heeft kunnen bewijzen in een halfjaar (?).

Al met al een bijzondere en exotische transfers, ook omdat we al twee spelers op rechtsbuiten hebben staan. Het zou me verbazen als we Nunnely nog ergens kunnen slijten, al had PEC afgelopen zomer nog wel interesse. Walemerk keert in de zomer terug bij Feyenoord, dus dan zou je Loizou dan wel kunnen gebruiken.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Uiteindelijk dus geen Ceide op huurbasis als backup voor Sahraoui, dat is wel jammer.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ach Loizou gaf aan dat hij ook op links kan. Dus dan hebben we de vleugels wel dubbel bezet.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Jazz schreef:Uiteindelijk dus geen Ceide op huurbasis als backup voor Sahraoui, dat is wel jammer.
Als het tussen club en speler niet lukt dan is het onhaalbaar. Net zoals Loizou dan wel haalbaar was. Wij hebben geen geld voor extra spelers, alleen geld om een nieuwe speler aan te trekken die volgend jaar weer het begrotingstekort afdekt.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 311
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

In de Sportcast werd overigens benoemd dat Heerenveen interesse heeft in Uldrikis van dkv. Zou wmb wel een goede pinchitter zijn
Gebruikersavatar
ABE1920SCH
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 21-08-2023 15:57

Bericht door ABE1920SCH »

Voor wat het waard is...

Gebruikersavatar
ABE1920SCH
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 21-08-2023 15:57

Bericht door ABE1920SCH »

Twee geruchten afgelopen weekend in de media over potentiële nieuwe aanvallers. Qua bedragen wel de range waarin we het moeten zoeken.


SCHPride
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 09-04-2024 20:10

Bericht door SCHPride »

ABE1920SCH schreef: 15-04-2024 13:03 Twee geruchten afgelopen weekend in de media over potentiële nieuwe aanvallers. Qua bedragen wel de range waarin we het moeten zoeken.


Wanneer Sahraoui is verkocht dan worden dit soort spelers beschikbaar voor ons... Zelf ben ik meer voorstander zo jongen als Önal op te halen bij de Graafschap een uitstekende buitenspeler. Toch gelijk duidelijk met communicatie en manier van spelen, want dat scheelt niet zo veel allemaal van elkaar met nederlandse clubs.

Jongens zoals Smans (VVV-Venlo) en Önal zouden goeie versterkingen voor ons zijn. Prioriteit ligt bij ons wel wie nummer 6 gaat worden en eventuele vervanger voor Pawel (Verwacht zomaar dat hij eens kan vertrekken voor, okey bedrag deze zomer).
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Ik betwijfel het of de club de middelen heeft om zo'n jongen als Emmanuel Uchegbu op te halen. Heeft een non-EU salaris en heeft ook nog niet iets laten zien. Wel nog erg jong. Topi Keskinen doet het wel leuk in Finland en lijkt mij meer een versterking op korte termijn. Beide hebben trouwens nog een contract van 1 jaar.
Heerenveen fan in Leiden
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Er wordt te veel naar sparta gekeken maar ik denk dat we eerder GAE nog inhalen. Thuis tegen Feyenoord, uit naar Fortuna, Thuis tegen AZ en uit naar Volendam. Die halen nog max 3 punten.
Spijt heb je morgen maar!
Plaats reactie