Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 27-01-2022 23:48

Sensationeel!
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 28-01-2022 02:48

Jazz schreef:Ja, je moet investeren om geld te maken. Ja, soms is dat een gok. Echter is het verschil tussen vraag en aanbod te groot. 4/5 miljoen vs. 2 miljoen.

Ben wel van mening dat 2 miljoen echt de max moet zijn. We hebben ook nog een vleugelspeler nodig die ook zoals ik verwacht 2 miljoen moet kosten (in ieder geval niet meer).

Snel door en kijken of je Dallinga al kan halen met inachtneming dat hij zijn seizoen bij Excelsior kan afmaken.

Sarr kan eventueel ook nog op de vleugel spelen, althans daar heeft hij eerder ook gespeeld. Hij doet me denken aan Alexander Isak: Groot, snel, handig. Die maakte ook niet overdreven veel goals voor AIK destijds.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Baas » 28-01-2022 09:00

Het lijkt mij niet dat ze Sarr op de vleugel gaan zetten.
Dit is je duurste speler in tijden. Die moet je op zijn 'eigen' positie gebruiken, dus spits.
De naam van Carl Gustafsson wordt ook genoemd op meerdere plaatsen, ook een Zweed.
Haye zou volgens kenners ook rond komen en ook wordt er nog gesproken over een vleugelspeler.
Daarnaast is men in gesprek met Van Aken.
Wat mij betreft zetten ze Tomasson erbij als trainer en ik zie de toekomst rooskleurig tegemoet.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 28-01-2022 13:29

Baas schreef:Het lijkt mij niet dat ze Sarr op de vleugel gaan zetten.
Dit is je duurste speler in tijden. Die moet je op zijn 'eigen' positie gebruiken, dus spits.
De naam van Carl Gustafsson wordt ook genoemd op meerdere plaatsen, ook een Zweed.
Haye zou volgens kenners ook rond komen en ook wordt er nog gesproken over een vleugelspeler.
Daarnaast is men in gesprek met Van Aken.
Wat mij betreft zetten ze Tomasson erbij als trainer en ik zie de toekomst rooskleurig tegemoet.

Dat ligt er even aan, in Zweden spelen ze vaak 442 of een ander systeem met twee spitsen. Het kan best zijn dat hij er een beetje tussenin zit.

Carl Gustafsson heb ik alleen voorbij zien komen bij SecondSCH, verder heb ik zijn naam niet gezien. Volgens Sander de Vries klopte dat in ieder geval niet.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Neymar » 29-01-2022 00:23

Lijkt erop dat het nu alleen nog gaat om aanvullende voorwaarden als doorverkooppercentage voor Sarr, dus dat zou wel goed moeten komen.

Op het Malmö forum zijn ze pissig dat ze hem laten gaan en ze vinden het bedrag te laag.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 29-01-2022 09:52

Da's mooi, dan zal hij wel goed zijn.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor wilbot » 29-01-2022 11:19

Satyr schreef:Da's mooi, dan zal hij wel goed zijn.

klein puntje, hij kan het niet alleen!
een goede vleugelspeler kan ook nog wel eens helpen.
wilbot
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 14-01-2016 19:13

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 29-01-2022 11:40

Zo slecht zijn Musaba en Stevanovic nou ook weer niet. Het lijkt me ook allesbehalve makkelijk voetballen met Veerman als aanspeelpunt. Het zou me niet verbazen als met Sarr (of Hooijdonk) in de spits de jongens op de vleugel in een keer ook beter gaan voetballen. Fingers crossed!
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 29-01-2022 11:52

Superfries1996 schreef:Zo slecht zijn Musaba en Stevanovic nou ook weer niet. Het lijkt me ook allesbehalve makkelijk voetballen met Veerman als aanspeelpunt. Het zou me niet verbazen als met Sarr (of Hooijdonk) in de spits de jongens op de vleugel in een keer ook beter gaan voetballen. Fingers crossed!


Dat lijkt me ook zeer aannemelijk. Je loopt al een half jaar met iemand te voetballen die er helemaal geen zin in heeft en dit ook uitstraalt in al zijn poriën. Daarnaast is Henk ook nog al erg aanwezig in de groep met zijn cynisme. Ik geloof dat zijn vertrek anderen laat opbloeien.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 29-01-2022 12:37

Superfries1996 schreef:Zo slecht zijn Musaba en Stevanovic nou ook weer niet. Het lijkt me ook allesbehalve makkelijk voetballen met Veerman als aanspeelpunt. Het zou me niet verbazen als met Sarr (of Hooijdonk) in de spits de jongens op de vleugel in een keer ook beter gaan voetballen. Fingers crossed!

Nou, daar bleek gister nog niet zoveel van. Ongelooflijk matige pot weer van beide heren de eerste helft. Vooral van Stevanovic komt echt helemaal niets. Het is ook veelzeggend dat Siem de Jong regelmatig op die positie mag opdraven. Tweede helft was al een stuk beter, maar ook een minder Twente, ook qua spelersmateriaal.
Minimaal één vleugelspits is echt nodig, daarmee kun je Stevanovic de tijd geven er volgend jaar misschien wel te staan. Van der Heide is ook geen serieuze kandidaat, opvallend dat ze die jongen niet laten gaan naar De Graafschap of Emmen. Hij heeft nu direct speeltijd nodig. Als de nood aan de man is, kiest de technische staf toch voor een middenvelder op linksbuiten.
Ik hoop dus enorm dat die nog komt, maar vrees dat het niet meer gaat lukken dit weekend. Wat dat betreft was ik ook niet voor een middenvelder (Haye) gegaan. Je kan met de punt naar achter spelen (Madsen) en dan twee middenvelders ervoor, Halilovic, Tahiri of Al Hajj. De Jong heb je eventueel nog op 10 en ook Nygren kan daar wel uit de voeten. Eventueel is er nog jeugd met Ras en Nunumete, die zou ik dan maar minuten laten maken. Dresevic wordt ook vaak gebruikt op 6, net als Akujobi die daar ook kan spelen. Nee, ik zie geen prioriteit bij Haye.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-01-2022 14:18

Tot nu toe veel geruchten, maar geen tranfers
Snap wel dat het niet altijd even makkelijk is, maar nog 58 uren te gaan
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 29-01-2022 21:01

Geruchten dat er nog een andere club voor Sarr in de markt is.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 29-01-2022 21:38

zweed1 schreef:Geruchten dat er nog een andere club voor Sarr in de markt is.


Zoiets kreeg ik ook door ja. Zou wel weer heel zuur zijn.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-01-2022 22:08

Sarr zal spoedig naar Nederland vliegen om de deal af te ronden. Kleine slag om de arm, maar in principe is alles rond en wordt Sarr de nieuwe spits van Heerenveen.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 30-01-2022 00:55

Uit betrouwbare bron vernomen dat er maandag een 3-tal keuringen verricht gaan worden in de Tjongerschans. Naar alle waarschijnlijkheid zal het gaan om Sarr, Haye en van Aken. Komt er toch nog een nieuwe naam uit de hoge hoed dan weet ook Ferry te verrassen op de laatste dag van de transferwindow.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Neymar » 30-01-2022 01:41

Ik dacht dat Ferry zei dat ze nog met een vleugelspeler bezig waren? Wellicht is dat de 3e i.p.v. Van Aken?
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor HUNTELAAR » 30-01-2022 08:41

Hoop toch echt nog op die verassing in de vorm van een vleugelspeler. Dan heb je (hopelijk) 2 spelers met waarde aangekocht + Tibor en Milan. Dan staat er weer enig kapitaal op het veld.
Ik zou Al Hahj zijn contract graag verlengen en dan voor maandag nog verhuren - al zal Ferry daar geen tijd voor hebben :d
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 30-01-2022 09:36

Neymar schreef:Ik dacht dat Ferry zei dat ze nog met een vleugelspeler bezig waren? Wellicht is dat de 3e i.p.v. Van Aken?

Klopt, maar Ferry zei ook dat ze ook afhankelijk zijn van andere partijen. 'Daar is in het geval van Joost geen sprake van. Maar misschien komt er maandag nog een keuring bij als ze de gewenste vleugelaanvaller weten te strikken? Deze 3 staan in ieder geval gepland.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 30-01-2022 11:25

Mackan68 schreef:Klopt, maar Ferry zei ook dat ze ook afhankelijk zijn van andere partijen. 'Daar is in het geval van Joost geen sprake van. Maar misschien komt er maandag nog een keuring bij als ze de gewenste vleugelaanvaller weten te strikken? Deze 3 staan in ieder geval gepland.

Of die derde is dus geen Van Aken? Dan zou er ook beweging rond Dresevic moeten zijn, want Van Aken aantrekken terwijl je zo bezet bent achterin lijkt mij sterk.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 30-01-2022 12:12

Superfries1994 schreef:Of die derde is dus geen Van Aken? Dan zou er ook beweging rond Dresevic moeten zijn, want Van Aken aantrekken terwijl je zo bezet bent achterin lijkt mij sterk.

Het kan alle kanten op. Van Aken kan ook voorsorteren zijn op volgend seizoen met een mogelijk/waarschijnlijk aanstaand vertrek van Woudenberg, Bakker en Dresevic. Zomertransfer?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 30-01-2022 12:39

Van Aken hoeft ook niet per se voor morgen rond te zijn. Hij heeft immers geen contract meer bij een andere club.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-01-2022 13:01

Ervan uitgaande dat Van Aken geen linksback is zal hij concurrent worden van Bochniewicz en Bakker
Neem dan aan dat één van die twee de club verlaten
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor badfrisianboy » 30-01-2022 13:30

Gezien de selectie en de samenstelling daarvan zou ik het op dit moment zonde vinden om salaris uit te gaan geven aan een verdediger. Dan kun je dat beter steken in een aanvallende vleugelspeler in mijn optiek. Bovendien is het maar de vraag in hoeverre van Aken nog fit is en in hoeverre hij nog het gewenste niveau heeft. Graag zou ik dan ook liever het geld besteden aan een jongere talentvolle verdediger die in de toekomst nog geld vertegenwoordigd. Tenzij wellicht Woudenberg nog vertrekt deze transferperiode, dan zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar ook in dat geval heb ik liever een jonge talentvolle speler en niet een van Aken.

Het enige dat we kunnen doen is onze mening geven en afwachten wat er daadwerkelijk zal gebeuren.
Laatst bijgewerkt door badfrisianboy op 30-01-2022 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 30-01-2022 15:41

Amin Sarr wordt volgens VI mogelijk vandaag al gepresenteerd. Na Hauge, Karlsson en Berg vissen we eindelijks eens niet achter het net voor een (vermeend en voor Eredivisie-begrippen) toptalent uit Scandinavië. Complimenten aan Ferry! Heel benieuwd wat voor speler dit is en of hij de verwachtingen kan waarmaken. Meer dan twee miljoen euro is niet mals..
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 30-01-2022 16:21

badfrisianboy schreef:Gezien de selectie en de samenstelling daarvan zou ik het op dit moment zonde vinden om salaris uit te gaan geven aan een verdediger. Dan kun je dat beter steken in een aanvallende vleugelspeler in mijn optiek. Bovendien is het maar de vraag in hoeverre van Aken nog fit is en in hoeverre hij nog het gewenste niveau heeft. Graag zou ik dan ook liever het geld besteden aan een jongere talentvolle verdediger die in de toekomst nog geld vertegenwoordigd. Tenzij wellicht Woudenberg nog vertrekt deze transferperiode, dan zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar in dat geval heb ik ook in dat geval liever een jonge talentvolle speler en niet een van Aken.

Het enige dat we kunnen doen is onze mening geven en afwachten wat er daadwerkelijk zal gebeuren.

Als ik zie hoeveel Joost heeft gespeeld de afgelopen seizoenen, of eigenlijk beter gezegd níet gespeeld dan zou ik ook liever zien dat ze pijlen op iemand anders zouden richten. Prima jongen ús Joost, maar het is weer een salarispost die je maar één keer uit kunt geven.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor badfrisianboy » 30-01-2022 16:28

Mackan68 schreef:Als ik zie hoeveel Joost heeft gespeeld de afgelopen seizoenen, of eigenlijk beter gezegd níet gespeeld dan zou ik ook liever zien dat ze pijlen op iemand anders zouden richten. Prima jongen ús Joost, maar het is weer een salarispost die je maar één keer uit kunt geven.


In dit geval zijn we het eens met elkaar. Gebeurt ook niet altijd haha
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 30-01-2022 17:31

Superfries1996 schreef:Amin Sarr wordt volgens VI mogelijk vandaag al gepresenteerd. Na Hauge, Karlsson en Berg vissen we eindelijks eens niet achter het net voor een (vermeend en voor Eredivisie-begrippen) toptalent uit Scandinavië. Complimenten aan Ferry! Heel benieuwd wat voor speler dit is en of hij de verwachtingen kan waarmaken. Meer dan twee miljoen euro is niet mals..

Volgens VI komt hij vandaag aan, lijkt me aannemelijker dat hij op maandag gekeurd gaat worden ipv zondag.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 30-01-2022 20:00

Nygren vertrekt en volgens Sander de Vries komt er ook geen vervanger. Ben benieuwd of Sarr de hele voorhoede in zijn eentje dan kan dragen, want Musaba, Stevanovic en Van Hooijdonk (meer fitte aanvallers hebben we op het moment niet eens) zijn wel behoorlijke twijfelgevallen. Siem en Al Hajj zullen blijkbaar ook in aanmerking voor de aanval komen, maar het is wel heel dunbezaaid.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-01-2022 21:24

Malmo ontkent nog steeds dat het akkoord is met Sarr en nu een bericht dat Heerenveen geprobeerd heeft om Fotis Ioannidis binnen te hengelen
Hoop niet dat Sarr nu afketst en nu toch optie 17 probeert hierheen te krijgen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 30-01-2022 23:00

Feanfan 1 schreef:Malmo ontkent nog steeds dat het akkoord is met Sarr en nu een bericht dat Heerenveen geprobeerd heeft om Fotis Ioannidis binnen te hengelen
Hoop niet dat Sarr nu afketst en nu toch optie 17 probeert hierheen te krijgen


Verontrustend inderdaad. Al is het FeanOnline artikel ook wel een beetje clickbait. Wat Malmo heeft gezegd is dit: “Dat houden we voor onszelf”, zegt Georgson bij FotbollDirekt. “Amin Sarr is nog steeds onze speler zolang er niks officieel is. We houden alle onderhandelingstechnische zaken voor onszelf.”

In die zin ontkennen ze niet een akkoord, ze weigeren commentaar te geven. Er kan dus wel een akkoord zijn, maar nog niet officieel/geen handtekeningen?
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten