Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
nahoj1989
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 18-01-2006 16:07

Bericht door nahoj1989 »

Verbeek heeft het zelf ook over versterkingEN dus meerdere. En darbij komt dat hoe langer het duurt hoe beter de speler moet zijn. Vanwege meer belangstellingen en geldkwesties duren deze transfers alstijd wat langer :P

Maar reken er maar op dat er 2 spelers komen en misschien wel 3. Ik verwacht een echte topper! :P En wat ik al een paar weken terug zei over een jonge braziliaan die komt hoop ik dat het Wilton is but who knows!
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
19Ridin lion05
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-08-2007 00:05

Bericht door 19Ridin lion05 »

nee het is paris hilton :lol:
Jordi-SCH
Bankzitter
Berichten: 232
Lid geworden op: 26-08-2006 21:42
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-SCH »

19Ridin lion05 schreef:nee het is paris hilton :lol:
Is die braziliaans :o
Proud to be a Feanfan!
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Als het een jonge braziliaan is, dan zal het Figueiredo niet zijn. Want die is net zo oud als Alves en dus niet zo jong meer. Zal Cristiano wel zijn, zocht dacht ik ook nog een club en werd een week of 3 geleden in verband gebracht met een aantal eredivisieclubs.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

Peter schreef:Als het een jonge braziliaan is, dan zal het Figueiredo niet zijn. Want die is net zo oud als Alves en dus niet zo jong meer. Zal Cristiano wel zijn, zocht dacht ik ook nog een club en werd een week of 3 geleden in verband gebracht met een aantal eredivisieclubs.
die speler waarvan willempie de optie tot koop niet gelicht heeft? dat lijkt me zeer zeer sterk
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

nahoj1989 schreef: Maar reken er maar op dat er 2 spelers komen en misschien wel 3. Ik verwacht een echte topper! :P En wat ik al een paar weken terug zei over een jonge braziliaan die komt hoop ik dat het Wilton is but who knows!
Je hebt het 1 keer goed gehad,verder heb je er vaker finaal naastgezeten, dus vind je het erg dat jou woord niet geloof? :wink:
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Er werd specifiek jonge Braziliaan gezegd, dus ik verwacht iemand van een jaar of 18, 19.

Er schijnt in ieder geval nog een hoop te gaan gebeuren de resterende dagen tot 1 september.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hoe vaak mensen hier van het forum wel niet iets gehoord hebben........
Hoe vaak zou er niet een speler gepresenteerd worden? Mij te vaak terwijl er nog niet één gepresenteerd is. De één zegt dat er maandag of dinsdag iemand wordt gepresenteerd, de ander zegt dat het later wordt en de ander zegt dat het misschien wel helemaal niet doorgaat. Lekker betrowubaar allemaal, ik geloof er geen bal meer van.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

robke schreef:Ik denk dat volgende week Koevermans wordt gepresenteerd :)
Ik dacht vorige week dat ik het winnende lot in de staatsloterij bij de sigarenboer te pakken had ... tsja dat was ook niet waar. (met andere woorden hoe kom je bij deze gedachte en waarom ben je er zo zeker van)
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Robke heeft zeer goede redenen om aan te nemen dat Koevermans komt, hij heeft mij zijn redenen via de PM vertelt, maar ik weet niet of hij ze ook openbaar wil maken.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Misschien een Koevermans - Pranjic deal?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Lipton schreef:Misschien een Koevermans - Pranjic deal?
Dat zou ultiem dom zijn. Dan haal je een afmaker, maar doe je degene met de voorzetten weg.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Niet als ze met een type Pranjic bezig zijn.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Jeroen schreef: Dat zou ultiem dom zijn. Dan haal je een afmaker, maar doe je degene met de voorzetten weg.
Lekkere uitspraak van van Gaal gisteren. 'Heerenveen vraagt zoals gewoon heel veel voor spelers'. Nee, AZi doet dat niet zeker..............
Ik zou het super vinden als Koevermans komt, maar dan inderdaad oliedom vinden als Pranjic naar Alkmaar zou gaan. Onze beste speler laten gaan voor een goede spits. Lijkt me niet slim. Maar dat zijn weer speculaties.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ja laten we maar hopen dat de mensen binnen de club niet helemaal het overzicht verloren hebben. Het zou inderdaad de ultime domme aktie zijn, maar deze situatie heeft ook door mijn hoofd gespookt......Zou er wel sprake van zijn dan mag er van mij wel weer een bijeenkomst belegd worden voor álle supporters en niet alleen voor NN. In dat geval heb ik namelijk nog een hartig woordje te spreken met de clubleiding.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Van Gaal zegt expliciet dat ze niet met pranjic bezig zijn en hier wordt gelijk gedacht dat hij met Pranjic bezig is. :?
Op naar het volgende seizoen....
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Hoe weet van Gaal dan dat we veel voor Pranjic vragen als hij toch geen intresse had/heeft :roll:
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Nou omdat ze wel intresse hadden. Meestal vraag je dan de andere club wat een speler moet kosten en vervolgens ga je bieden. AZ gaat niet bieden omdat ze hem te duur vinden, snapt u? Dus er is wel intresse geweest, maar ze maken er verder geen werk van.
Op naar het volgende seizoen....
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

ik word werkelijk niet goed van al die verhalen van mensen die zogenaamd meer weten, met nog 12 dagen te gaan is er blijkbaar vanalles aan de gang:

- maandag of dinsdag word(t)(en) er (een) speler(s) gepresenteerd
- er komt een braziliaanse jonge spits naast alves te spelen, maar die komt niet maandag of dinsdag
- op abelenstra.com danijel pranjic wordt geruild tegen koef, er komt vervanger pranjic.

allemaal irritant gedoe van mensen die weer es 'weten'
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Heerenveen rules schreef:Hoe vaak mensen hier van het forum wel niet iets gehoord hebben........
Hoe vaak zou er niet een speler gepresenteerd worden? Mij te vaak terwijl er nog niet één gepresenteerd is. De één zegt dat er maandag of dinsdag iemand wordt gepresenteerd, de ander zegt dat het later wordt en de ander zegt dat het misschien wel helemaal niet doorgaat. Lekker betrowubaar allemaal, ik geloof er geen bal meer van.
Volgens mij is dat ook exact waarom er zo vaak gedonder is over eventuele 'bronnen'. Als je zoiets wilt geloven is je insteek al helemaal verkeerd. Neem het gewoon voor kennisgeving aan en wacht af. Dan hoef je je ook niet dagenlang op te vreten en/of te frustreren als zo'n speler dan niet komt. Al die drukte is nergens voor nodig, als men iets denkt te weten wees dan blij dat men dat men ons deelt. Stel je voor dat het een keer wél uitkomt zeg... Ik lees dat iemand denkt (met goede redenen, naar het schijnt) dat Koevermans komt. Nou, we zien wel.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Garcia-Garcia schreef:Nou omdat ze wel intresse hadden. Meestal vraag je dan de andere club wat een speler moet kosten en vervolgens ga je bieden. AZ gaat niet bieden omdat ze hem te duur vinden, snapt u? Dus er is wel intresse geweest, maar ze maken er verder geen werk van.
Eigenlijk geloof ik ook niet dat Pranjic zelf voor AZ zou kiezen. Hij is weliswaar broodvoetballer ( wie niet? ), maar heeft ook laten doorschemeren onder de indruk te zijn van b.v achterban en stadion van Feyenoord. Dat zou ook zijn internationale carriere ten goede komen. Dat zijn allemaal dingen die je bij AZ zou missen, die spelen voorlopig voor niet meer dan 17.000 toeschouwers en hebben daardoor nog altijd de uitstraling van een relatief kleine provincieclub. Ongeacht het geld dat Ome Dirk er in pompt.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ik denk dat je niet alteveel naar de toeschouwers aantallen in een stadion moet kijken.
Als ik gisteren de beelden van MOTD goed bekeken heb, dan zie je daar toch heel veel lege plaatsen op de tribunes, terwijl iedere voetballer de wens heeft om daar ergens te spelen.
Je moet denk ik meer kijken naar de "air time" van een club.
Als een speler bijvoorbeeld voor AZ speelt, komt hij meer in beeld dan wanneer hij bij Heerenveen zou spelen, dan spreek je niet meer over 17.000 in een stadion.
En natuurlijk speelt het salaris strookje ook een belangrijke rol.
Ik weet het niet, maar ik heb het vermoeden dat ze bij AZ meer betalen dan bij Heerenveen.

Daarbij komt nog het feit dat de meeste spelers zijn net zo veranderlijk als de wind.
Vandaag is Heerenveen/Feijenoord/Ajax de mooiste club van de wereld,
morgen is Stade Rennes/Arsenal/Real Madrid de mooiste club van de wereld.
Anti anti. :)
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Freezeman schreef: Ik weet het niet, maar ik heb het vermoeden dat ze bij AZ meer betalen dan bij Heerenveen.
Ari verdient 800.000, Alves verdient 400.000.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Dan weet ik het nu wel. :D
Dat maakt de keuze voor veel spelers gemakkelijk zou ik zeggen.
Moet je je als speler wel afvragen, kom ik in de basis bij AZ?
Als je kijkt wat voor materiaal daar zo langzamerhand rond loopt, weet ik het nog niet of Pranjic daar een kans maakt.
Mijn advies aan hem: Blijf hier nog een jaartje. ;)
Anti anti. :)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik heb AZ niet afgezet tegen Heerenveen, maar tegen Feyenoord.
Zie boven.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Skopperij schreef:[Nou, we zien wel.
Volgens mij denk jij er altijd zo over en maak jij je nergens druk om........
Zo zit ik niet in elkaar.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Hahaha, snap dat er veel mensen rondelopen die maar wat roepen, maar we zullen voor 1 september weten hoe betrouwbaar mijn voorspelling van een jonge braziliaanse spits is.... Ik zal jullie er dan nog wel even aan herinneren :D
geert23
Invaller
Berichten: 423
Lid geworden op: 17-06-2006 09:55

Bericht door geert23 »

ALS 26.000 schreef:Hahaha, snap dat er veel mensen rondelopen die maar wat roepen, maar we zullen voor 1 september weten hoe betrouwbaar mijn voorspelling van een jonge braziliaanse spits is.... Ik zal jullie er dan nog wel even aan herinneren :D
mooi ik kan niet wachten :wink:
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Roland Linz vertrekt bij Boavista, er gaan geruchten in de Portugese pers dat hij naar Nederland gaat.

Vorig jaar had Heerenveen ook belangstelling voor hem. Overigens zou Feyenoord ook in de markt zijn voor hem.
Plaats reactie