Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 25-05-2022 07:49

du longhi schreef:Je zou nog kunnen overwegen om Dost als kapstok alla Sibon te gebruiken met Sarr er omheen als een soort veredelde nummer 10.


De waarde van een spits als Dost naast Sarr is inderdaad de omstandigheden creëren voor Sarr om te excelleren. Dit zou net zo goed nog met een jaar Van Hooijdonk kunnen, maar denk niet dat we deze nog een jaar kunnen huren.

Zie niet direct een spits rondlopen die je kunt en wilt halen in die rol. Type als die spits van Groningen bijvoorbeeld. Wellicht dat de scouting zin type spits begin twintig en haalbaar in het bestand heeft. Laat me graag verrassen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor du longhi » 25-05-2022 13:29

Geen idee of het haalbaar is maar Sam Lammers moet ook weer eens gaan spelen.

Mochten er geen koop opties zijn of van Hooijdonck komt niet nog een jaar dan zou ik hem wel eens naast Sarr willen zien spelen.
Heeft een individuele actie en kan een goal maken in de eredivisie.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 27-05-2022 23:52

du longhi schreef:Geen idee of het haalbaar is maar Sam Lammers moet ook weer eens gaan spelen.

Mochten er geen koop opties zijn of van Hooijdonck komt niet nog een jaar dan zou ik hem wel eens naast Sarr willen zien spelen.
Heeft een individuele actie en kan een goal maken in de eredivisie.


Lammers is ook meer de spits die reageert op de situatie dan de spits die de situatie creëert. Om Sarr te laten excelleren hebben we een balvaste speler nodig en een speler met loopvermogen. Sidney zal vervangen moeten worden in zijn huidige vorm, een spits die volledig op inzet gaat. En er moet een andere tien komen, Van Amersfoort voor Halilovic. Of anders Vlap.

We hebben lopers en voetballers nodig, die het leven van professioneel afmaker Sarr makkelijker maken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-05-2022 17:59

Dallinga is niet een hele beste penaltynemer. Eerst tegen Roda jC al en nu in de beslissingswedstrijd echt een belabberde penalty. Tegen Heracles zag je ook dat hij wel kwaliteiten heeft, maar heb toch wat twijfels of hij voor ons een versterking zal zijn
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 16-06-2022 13:23

Mats Köhlert naar sc Heerenveen voor drie jaar. 9 goals in bijna 100 wedstrijden klinkt niet als een directe versterking. Of men moet er een goede wingback in zien, waar hij eerder dit jaar ook gespeeld heeft.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 16-06-2022 13:27

Ik denk dat hij het met Kaib moet gaan uitvechten. Dus een vervanger van Woudenberg.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 16-06-2022 14:14

Ebiede schreef:Ik denk dat hij het met Kaib moet gaan uitvechten. Dus een vervanger van Woudenberg.


Redelijk multifunctionele speler, kan inderdaad als back gebruikt worden maar verdedigen is niet zijn eerste kwaliteit. In ieder geval een speler die hard werkt, comfortabel aan de bal is, goede toevoeging aan de selectie, maar ben benieuwd of hij een basisplaats weet af te dwingen.

Vastleggen van Kohlert geeft ook de kans om VD Heide een seizoen lang ergens te stallen waar hij serieus minuten kan maken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 03-07-2022 08:15

Kans dat van Hooijdonk nog komt erg klein, hij traint mee met Bologna en dat lijkt mij een signaal dat hij het daar probeert of dat hij in Italië wordt verhuurd. Duurt ook te lang allemaal.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 03-07-2022 11:29

zweed1 schreef:Kans dat van Hooijdonk nog komt erg klein, hij traint mee met Bologna en dat lijkt mij een signaal dat hij het daar probeert of dat hij in Italië wordt verhuurd. Duurt ook te lang allemaal.


Natuurlijk traint hij mee met Bologna, hij staat daar toch ook gewoon onder contract?! Zegt helemaal niets.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 03-07-2022 13:55

De intenties van ons en Sydney zijn positief, het is afwachten op wat Bologna met hem wil. We komen nu wel in de buurt van een punt dat ik daar duidelijkheid over verwacht", aldus De Haan

Dit bericht was 4 dagen geleden
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-07-2022 21:44

Heerenveen gaat aan de haal met Zweeds talent van Bayern München'

SC Heerenveen gaat zich binnenkort versterken met de Zweed Alex Timossi Andersson. De 21-jarige aanvaller staat onder contract bij Bayern München, maar staat op het punt om naar de Eredivisie te vertrekken.

Dat weten Voetbal International en de Leeuwarder Courant te melden. De Zweed begon zijn profcarrière bij Helsingborg en werd in 2018 opgepikt door Bayern. Andersson wist het eerste elftal echter niet te halen en werd uitgeleend aan zijn oude liefde en aan het Oostenrijkse Austria Klagenfurt.

Nu gaat hij de flanken van Heerenveen versterken, mits de medische keuring geen problemen oplevert.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor du longhi » 13-07-2022 08:50

Als we Sander de Vries mogen geloven zoekt Heerenveen naast van Hooijdonk nog een aanvaller.
Kun je daar uit opmaken dat we dit seizoen met 2 spitsen gaan spelen?
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Baas » 13-07-2022 09:55

Dat vermoeden heb ik wel. Sarr en V. Hooijdonk samen.
Wel ben ik benieuwd waar die Timossi dan komt te spelen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 13-07-2022 10:19

Ik vind het ook lastig te rijmen, 5-3-2 is goed bevallen vorig jaar, en met Sarr en Van Hooijdonk voorin, en dan met Köhlert en van Ewijk op de vleugels is dat ook goed uit te voeren. Maar Timossi lijkt me niet voor de bank gehaald, maar ik zie ook niet echt plek voor hem in die formatie.

433 met Timossi rechtsvoor en Sarr zoals in het begin hangend op links was absoluut geen succes. Maar als je Sarr in de spits zet in een 433, heb je van Hooijdonk niet echt nodig. Ook die komt niet voor de bank.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 13-07-2022 10:24

du longhi schreef:Als we Sander de Vries mogen geloven zoekt Heerenveen naast van Hooijdonk nog een aanvaller.
Kun je daar uit opmaken dat we dit seizoen met 2 spitsen gaan spelen?


Verwacht een back-up spits.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 13-07-2022 10:49

Wanneer we een wedstrijd met twee spitsen spelen wil je er graag één op de bank hebben zitten nog. Evengoed kunnen we wedstrijden met buitenspelers gaan spelen, en Sarr of Van Hooijdonk in de spits zetten, of Sarr zelfs achter Van Hooijdonk, waarmee de buitenspelers weer meer buitenste middenvelder worden. Het geeft Kees mogelijkheden om te variëren en dat is precies wat hij steeds zegt. Er is niet één systeem leidend. Verwacht dat er nog een spits, een middenvelder en een back bij komen, niet veel meer dan dat.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 13-07-2022 14:14

Timossi kan vast ook spelen op de positie van rechterspits met een nummer 10 die graag in de 16 wil komen. Musaba viel op die positie bijvoorbeeld ook vaak goed in en ook Sarr rendeert daarin goed, omdat de twee spitsen meer vrijheid genieten om ook aan de zijkant op te duiken (en niet vast te staan in het centrum). Eventueel kun je zelfs switchen naar een soort 343 met een Van Hooijdonk als spits en Sarr en Timossi daaromheen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor KevindeJ_ » 14-07-2022 20:45

fuotbalgek schreef:Wanneer we een wedstrijd met twee spitsen spelen wil je er graag één op de bank hebben zitten nog. Evengoed kunnen we wedstrijden met buitenspelers gaan spelen, en Sarr of Van Hooijdonk in de spits zetten, of Sarr zelfs achter Van Hooijdonk, waarmee de buitenspelers weer meer buitenste middenvelder worden. Het geeft Kees mogelijkheden om te variëren en dat is precies wat hij steeds zegt. Er is niet één systeem leidend. Verwacht dat er nog een spits, een middenvelder en een back bij komen, niet veel meer dan dat.

Ik verwacht ook nog wel een cv eerlijk gezegd (zoals ook aangegeven werd kn de Sportcast). Zeker als je met 5-3-2 wil spelen, heb je daar geen back up voor (op Van Ottele, waar ik niet enthousiast over ben, en Zaal die zich meer op het middenveld schijnt te richten) Met ons ‘breekbare’ centrale trio, is dat wel een risico natuurlijk. Wat mij betreft wordt er voor die positie (net als op het middenveld) een back up gehuurd. Je hebt daar in principe genoeg contractspelers die in theorie iets kunnen opleveren en huren lijkt mij daar een prima optie.

Geldt trouwens ook voor de spitspositie. Als je wel 5-3-2 wilt, moet je daar eigenlijk 2 jongens halen. (Ook de intentie, begreep ik). Dan past alleen Timossi weer niet in het plaatje. Al met al: ik ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren. Ik vind dat er meer potentie in deze ploeg zit dan aan het begin van het afgelopen seizoen.
KevindeJ_
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 29-06-2016 11:05

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 14-07-2022 20:56

Per positie gekeken heb je daar wel gelijk in, maar men heeft ook toegegeven met een kleine meer kwalitatieve selectie te willen spelen. Dat rijmt niet direct met 5-6 spelers er bij halen, tenzij je natuurlijk vd Heide, El Hajj en Van Ottele gaat verhuren.

Zie zelf wel potentie in Van Ottele, maar hij speelt te weinig om zich te ontwikkelen, wat op deze leeftijd wel steeds belangrijker wordt. Geldt overigens ook voor die andere twee die ik hiervoor noemde als potentieel te verhuren.

Zou los van 3, 5 of 7 versterkingen wel graag wat voortgang zien. Nu moet het team gesmeed worden, dus zorg dan ook dat je de selectie grotendeels rond hebt.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 19-07-2022 09:48

De van Hooijdonk huurdeal is nog altijd niet rond. Clubs zitten nog echt niet op één lijn geeft Ferry de Haan aan. Zou toch wel prettig zijn om dit af te ronden. Over twee weken begin je aan de competitie. Een goede start kan zo veel rust geven richting het vervolg van het seizoen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 19-07-2022 12:46

Wat ik tussen de regels door lees is dat Bologna in principe wel wil verhuren, maar pas vanaf moment x, omdat ze zelf nu waarschijnlijk nog op zoek zijn naar versterking. En dan is het maar net hoe lang je wil wachten, want stel dat het Bologna niet lukt om de gewenste aanvaller(s) te halen, en ze zeggen eind juli ineens: "We houden hem toch!", wat kan je dan zelf nog doen richting de 1e competitiewedstrijd?
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 20-07-2022 09:27

Dan zou je prima Timossi kunnen laten spelen als tweede spits... je hebt nu nog een paar wedstrijden om dat te oefenen.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor boy waterman » 23-07-2022 06:12

We zeggen hier dat er goals bij moeten komen en niet weer een seizoen beginnen met spelers die niet veel scoren.
Vanuit gaande dat Sydney van Hooijdonk komt en waarom probeer je dan niet om Alfred Finnbogoson te halen,heeft nog steeds geen club en transfervrij.
Ik zie dat wel zitten,hun voorin en sarr er achter eventueel.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 23-07-2022 12:27

Hij heeft de laatste 2 jaar erg veel verschillende blessures gehad jamme. Denk te onzeker of hij überhaupt inzetbaar is. Daarom ook nog transfervrij denk ik.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-07-2022 16:04

SC Heerenveen hoopt deze zomer nog altijd de nodige versterkingen binnen te halen. Sydney van Hooydonk gaat in ieder geval niet naar Friesland komen, lijkt het.

"Volgens Corriere di Bologna hoeft sc Heerenveen voorlopig niet op de komst van Sydney van Hooijdonk te rekenen, zolang Bologna zelf geen nieuwe spits heeft gehaald... Strand Larsen is hun hoofdprioriteit, maar van akkoord met FCG is nog lang geen sprake", stelt Marcel Koppers op Twitter.

Het afgelopen halve seizoen speelde Van Hooydonk in Friesland, waar hij een zeer verdienstelijk halfjaar draaide. Een vervolg lijkt er dus niet te gaan komen.

Gegokt en verloren ?? Het duurde ook al vrij lang na dat laatst er een bericht was dat het wel bijna rond was
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 24-07-2022 16:53

Nog niets veranderd, Bologna laat hem pas gaan wanneer ze een andere spits hebben aangetrokken.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-07-2022 17:20

hhage schreef:Nog niets veranderd, Bologna laat hem pas gaan wanneer ze een andere spits hebben aangetrokken.

Lijkt me niet verstandig om daar op te wachten
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 24-07-2022 17:55

Idd, als je nu een andere spits kan halen, zou ik het doen.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 24-07-2022 23:35

Deze conclusie werd 14 dagen geleden al door meerdere forum leden getrokken, ergo twee weken verloren. En nog steeds maar één spits in de selectie die met twee spitsen moet gaan spelen. Tijd voor actie Ferry! Er moeten doelpunten aangetrokken worden.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 25-07-2022 10:10

Hij komt toch!
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten