Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Feyenoord_Rotterdam
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 21-08-2007 16:20

Bericht door Feyenoord_Rotterdam »

Hierbij wil ik even melden dat Radoslaw Matusiak naar Heerenveen vertrekt. Hij komt over van Palermo en zal een bedrag van rond de 3 miljoen euro mee zijn gemoeit. Groeten uit Rotterdam.
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD FEYENOORD MIJN FEYENOORD
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Feyenoord_Rotterdam schreef:Hierbij wil ik even melden dat Radoslaw Matusiak naar Heerenveen vertrekt. Hij komt over van Palermo en zal een bedrag van rond de 3 miljoen euro mee zijn gemoeit. Groeten uit Rotterdam.
Bron?
Feyenoord_Rotterdam
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 21-08-2007 16:20

Bericht door Feyenoord_Rotterdam »

BS schreef: Bron?
Heb geduld dan zul je het zien.
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD FEYENOORD MIJN FEYENOORD
Gebruikersavatar
Sito
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 07-11-2005 08:30

Bericht door Sito »

Radosław Matusiak
From Wikipedia, the free encyclopedia

Radosław Matusiak (born January 1, 1982 in Łódź) is a Polish footballer who is currently playing for SC Heerenveen in the Dutch Eredivisie.

Matusiak was part of the Polish U-16 team which placed second at Euro U-16 Cup in 1999. In 2006 he got his first senior international cap. He got his first goal on September 6, 2006 in a Euro 2008 qualifier against Serbia. On November 15 he also scored the only goal in a qualification match against Belgium in Brussels, keeping alive his country's hopes of qualifying.

Matusiak's contribution at the senior national team level caught the eyes of a handful of clubs in Europe during the winter transfer window. Speculation of the Polish striker joining Italian side U.S. Città di Palermo, third-placed in the Serie A league at the time, was finally realized when on 30 January 2007 Matusiak was announced with the rosanero, after having signed a 3.5 year contract with the Sicilian club worth nearly 2 mln euro. After a couple of substitute appearances, Matusiak made his debut in the starting lineup on May 13, 2007 in a league match against Ascoli, promptly scoring his first Serie A goal.

He has recently been sold to by U.S. Città di Palermo to Dutch club SC Heerenveen for a reported €3 million.
Ik lach om mijn 'avatar'...
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Volgens Stadionews.it is er inderdaad interesse vanuit Nederland. Al hebben die het over huur:
Si profila un futuro all’estero per Radoslaw Matusiak. E’ sempre più probabile, infatti, una cessione dell’attaccante polacco che il Palermo lascerebbe andare con la formula della comproprietà. Per l’attaccante si sarebbero fatti avanti diversi club stranieri, soprattutto olandesi.
Stadionews is een betrouwbare website. Nog even een vertaling:
A future to the foreign country for Radoslaw Matusiak is outlined. More and more probable E', in fact, a cession of the Polish forward who Palermo lascerebbe to go with the formula of the co-ownership. For the forward various clubs would have been made ahead foreign, above all Dutch.
(aldus Babelfish)

Overigens was Matusiak daar 4e spits, maar was de concurrentie ook niet de minste. Hij is driemaal ingevallen en scoorde in die periode één keer tegen Ascoli.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Afgaande op het filmpje niet echt verkeerd.
Dubbele schaar heeft ie aardig onder controle. 8)
Scoren kan hij ook.
Maar het blijft een youtube filmpje; beetje plak en knipwerk en 2 a 3 keer hetzelfde doelpunt laten zien.
Laatst gewijzigd door Outlaw op 21-08-2007 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Gaat het hier nu alleen om de laatste, of zijn er 2 verschillende Polen in beeld?? In dat geval zeker even contact gehad met Leo Beenhakker? :mrgreen:
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

@Abegoal
Dat is idd het geval volgens AbeLenstra.com
sc Heerenveen zou drie miljoen euro betalen voor Matusiak. De transfer zou plaatsvinden op voorspraak van de Poolse bondscoach Leo Beenhakker. De overgang, als die klopt, zou een opvallende zijn. Matusiak is namelijk pas een half jaar actief in Palermo en speelde er nog maar een handjevol wedstrijden.

Eerder deze maand schreven Engelse media nog dat Derby County en Everton geïnteresseerd zijn in de spits. Intussen circuleert ook de naam van een andere Poolse spits: de 31-jarige Grzegorz Piechna. Die berichten lijken iets minder betrouwbaar dan die over Matusiak. Volgens de nationale omroep van Polen hadden ook Feyenoord en AZ interesse in Matusiak.
O jee, AZ ook weer?!
Laatst gewijzigd door Outlaw op 21-08-2007 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Feankoorts
Nieuw talent
Berichten: 144
Lid geworden op: 12-07-2007 20:38

Bericht door Feankoorts »

De Feyenoord fanaat heeft het bij het rechte eind. Dit is de directe versterking (komt voor Nilsson). Wel vind ik de manier waarop dit bekend wordt zeer merkwaardig aangezien absoluut stilzwijgen de bedoeling was van beide kanten...

En het is een fantastische spits, tweebenig, redelijk sterk in de lucht, wederom geweldig gescout. Overigens wel een speler die zeer geschikt is voor het 4-4-2 systeem, voetbalt geweldig mee en is ook zeer snel. Ik waag me niet meer aan presentatiedata! Haha!

Bron: is o.a. een bijna-botsing met de speler op de trap in de hal van het ALS genoeg? ;-)
Laatst gewijzigd door Feankoorts op 21-08-2007 17:28, 4 keer totaal gewijzigd.
Wie niet scout wie niet wint!
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Feyenoord_Rotterdam schreef:
Heb geduld dan zul je het zien.

hoorde ik ook niet zoiets bij die ene belg die zou komen maar nooit kwam :wink:
Maar dus geen bron..... post dan niet..

Maar ik hoop van harte dat dit 'm wordt gezien het filmpje
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Hij zou in ieder geval qua leeftijd een goede zijn voor Heerenveen. Samen met Alves in de spits en dan ook nog twee talentvolle spitsen op de bank. Dan zijn we aanvallend sterker dan vorig seizoen.
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Als idd blijkt dat het op voorspraak van Leo Beenhakker gebeurt is, dan weet ik wel bijna zeker dat golfmaatje Riemer ook een behoorlijke vinger in de pap heeft gehad.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

In dit artikel wordt de naam van Beenhakker wel genoemd maar in welke context.. ? En hier nog een Poolse (?!) fansite van Palermo die de overgang bevestigd.. Maar idd, het is maar wachten op een officiële bevestiging van Palermo of Heerenveen voordat we het echt definitief kunnen noemen.

Mocht dit zo zijn dan ben ik in ieder geval wel blij dat men een volwaardige (volwassen) vervanger heeft gehaald voor Nilsson.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Marça schreef:Matusiak Compilation.
Wat een schwalbekoning. Kan hij zondag al meedoen? :D

Mocht hij komen zie ik dat al een stuk meer zitten dan die gozer van Torpedo (verkeerd gegokt Capo?)
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Goeie uitstraling op het filmpje. Lijkt sterke, technische spits.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Lijkt inderdaad een spits die er gelijk staat. Hopen dat het wat kan worden, de beelden zijn weliswaar geknipt en geplakt maar lijken aardig.
Op naar het volgende seizoen....
Feyenoord_Rotterdam
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 21-08-2007 16:20

Bericht door Feyenoord_Rotterdam »

SpongeBob schreef:
hoorde ik ook niet zoiets bij die ene belg die zou komen maar nooit kwam :wink:
Maar dus geen bron..... post dan niet..

Maar ik hoop van harte dat dit 'm wordt gezien het filmpje
Loop niet zo te zeuren. Ik kan toch niet zo maar mijn bron op tafel gooien. Ik heb het toch bij het juiste eind. Leuke speler als ik dat filmpje zo bekijkt.
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD FEYENOORD MIJN FEYENOORD
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Marça schreef:Matusiak Compilation.
Oh die goal op 3:07 heerlijk! Wel wat mazzel natuurlijk, maar goed!
Nou mag om mij wel komen proberen, lijkt wel wat namelijk! Zie hem leuke dingen doen, dingen die ik nog niet vaak een spits in het ALS heb zien doen, niet in Heerenveen shirt tenminste.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Voornaam: Radoslaw
Achternaam: Matusiak
Geboortedatum: 01-01-1982
Geboorteplaats: Lodz, Polen
Nationaliteit: Polen

seizoen.....club........ wedstrijden.......doelpunten....competitie
2003/04..Wisla Plock.............14..............0...........Polen
2004/05..GKS Belchatów........33..............10..........Polen
2005/06..GKS Belchatów........30..............11..........Polen
2006/07..GKS Belchatów........15...............9..........Polen
2006/07..Palermo.................3................1..........Italie (Serie A)
............................Totaal 95 ..............31


Loopt gemiddeld 1 op 3, zou zeker een leuke aanwinst zijn
Ken-nie Steppe, wel keepen
Gebruikersavatar
Kibalko
Invaller
Berichten: 250
Lid geworden op: 18-05-2005 19:11

Bericht door Kibalko »

Zie hem leuke dingen doen, dingen die ik nog niet vaak een spits in het ALS heb zien doen, niet in Heerenveen shirt tenminste.
Ook niet in de naam van Alves? Die heb ik nl. wel dingen zien doen waar ik U tegen zeg :D
'Paulo? Die houdt altijd z'n hoofd koel en z'n voeten warm'.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

SPitsen die 1 op 3 in andere competitie scoren scoren in aanvallende competitie met matige verdedigers vaak wel meer.
Gebruikersavatar
Niklas Tarvajärvi
Bankzitter
Berichten: 175
Lid geworden op: 01-12-2006 15:22
Locatie: Burgum

Bericht door Niklas Tarvajärvi »

Ben benieuwd of dit m nu echt is, die beloofde versterking. Wel raar dat hij na een half jaar al weer uit Italië wil vertrekken. Lijkt niet zo'n beroerde spits. Wachten maar even op de officiele reactie van de club.
Niklasse spits!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ja Alves ook wel, maar anders minder bewegelijk in miin ogen.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Kibalko
Invaller
Berichten: 250
Lid geworden op: 18-05-2005 19:11

Bericht door Kibalko »

Klopt, daar heb je wel een punt. Alves is een echte momentenvoetballer, deze meneer lijkt qua stijl constant in begweging te zijn (van wat er uit het beeldmateriaal af te leiden is. Of het écht zo is valt natuurlijk altijd af te wachten). Wat Feankoorts al aanhaalde; hij is de vervanger voor Lasse cq. bliksemafleider voor Afonso. Nou maar hopen dat het doorgaat allemaal.
'Paulo? Die houdt altijd z'n hoofd koel en z'n voeten warm'.
nahoj1989
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 18-01-2006 16:07

Bericht door nahoj1989 »

Zieter goed uit. Heel apart dat ze het in polen allemaal al weten. Opzich wel logisch als het daar uit zou lekken natuurlijk ! Ik wacht op een officiele bevestiging en to dan ga ik nergens van uit !
SC-HEERENVEEN 4 LIVE!
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Eerst zien, dan geloven. Ik neem aan dat als het klopt, ook vrij snel het bericht zal volgen dat Alves vertrekt.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Als het ook lukt deze man binnen te halen hebben z ehet toch knap gedaan: de club ligt onder het vergrootglas maar slaagt er toch in met andere spelers te komen dan die genoemd zijn.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Forza schreef:Eerst zien, dan geloven. Ik neem aan dat als het klopt, ook vrij snel het bericht zal volgen dat Alves vertrekt.
Hoezo? Volgens mij staat dat er gewoon los van hoor. Al blijft de kans natuurlijk zeker aanwezig dat Alves alsnog vertrekt.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Feankoorts schreef:Bron: is o.a. een bijna-botsing met de speler op de trap in de hal van het ALS genoeg? ;-)
Dus hij is nu in Heerenveen? Dan zou dit de man kunnen zijn die voor donderdag is aangekondigd.
Plaats reactie