Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 05-09-2020 16:34

Bruggink doet een 'Wij van WC eens, adviseren WC eend'.

Lang is een prima voetballer en Bruggink mag hem ook best steunen, maar wat ik meekrijg (er zijn namelijk nog 600,756,833 andere fora in Nederland) is dat Noa Lang niet alleen qua voetbal een typische Ajacied is, maar ook in gedrag en karakter. Een beetje arrogant en vervelend. Hij speelde gisteren een prima pot, maar ging ook bij 0-4 een bal wegtrappen na een zinloze overtreding. En bij 0-5 een onnodige tackle inzetten, die in geen 100 jaar de bal had geraakt. Hij mist de speler ook, anders krijgt 'ie nog geel ook.

Dat mag je van mij ook als 'winnaarsmentaliteit' gebruiken hoor, maar van mij hoeft het niet.
Satyr
Superster

Berichtdoor paparazzi » 06-09-2020 13:50

Heerenveen zou er goed aan doen om vd Water op te halen bij Heracles. Gaat altijd veel dreiging vanuit. Maar zoals gewoonlijk zal de club wel weer net zolang wachten totdat hij weg is.
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor Otsje P » 07-09-2020 09:05

Satyr schreef:Bruggink doet een 'Wij van WC eens, adviseren WC eend'.

Lang is een prima voetballer en Bruggink mag hem ook best steunen, maar wat ik meekrijg (er zijn namelijk nog 600,756,833 andere fora in Nederland) is dat Noa Lang niet alleen qua voetbal een typische Ajacied is, maar ook in gedrag en karakter. Een beetje arrogant en vervelend. Hij speelde gisteren een prima pot, maar ging ook bij 0-4 een bal wegtrappen na een zinloze overtreding. En bij 0-5 een onnodige tackle inzetten, die in geen 100 jaar de bal had geraakt. Hij mist de speler ook, anders krijgt 'ie nog geel ook.

Dat mag je van mij ook als 'winnaarsmentaliteit' gebruiken hoor, maar van mij hoeft het niet.

Wat heeft Bruggink voor belang bij Lang? Hij is al weg bij Twente dus als Bruggink er iets negatiefs over wil zeggen dan kan hij dat prima doen.

Los daarvan ben ik het overigens met je eens dat zijn uitstraling niet heel prettig is, ik vind alleen dat mensen wel erg snel worden weggezet als vervelend ventje enz. Wij kennen die spelers alleen van die paar minuten die we ze op het veld zien, dat zegt echter vrij weinig over het karakter van iemand in het normale leven. Suarez is ook een idioot op het veld maar schijnt daarbuiten een schat van een vent te zijn.

Als Lang qua voetbal een aanwinst is, en dat is ie, dan heb ik er niet zo veel moeite mee dat ie nog niet erg volwassen is. Zijn karakter maakt ook dat hij vrij onbevangen is en dat is voor een vleugelspits niet onbelangrijk.
Otsje P
Superster

Berichtdoor pes5 » 07-09-2020 09:52

Lang een jaartje huren en Hauge vastleggen zou wat mij betreft een droomscenario zijn.
pes5
Beheerder

Berichtdoor nickstok » 10-09-2020 09:53

SC Heerenveen heeft met Bayern München een akkoord bereikt over het huren van aanvaller Oliver Batista Meier, zo weet FeanOnline. De 19-jarige Duitser met Braziliaans bloed maakte afgelopen seizoen zijn debuut in het eerste elftal van de Rekordmeister.

Bij SC Heerenveen moet Batista Meier (rechts op de foto met de DFB Pokal) de concurrentie aangaan met Arjen van der Heide (18), die na het vertrek van Chidera Ejuke naar CSKA de enige linkervleugelspeler is in de selectie van trainer Johnny Jansen.

De rechtsbenige Batista Meier, die in München nog een contract heeft tot medio 2023, wordt naar verwachting later vandaag gepresenteerd en kan zaterdag al in actie komen tegen Willem II.

Dikke kans dat ze er dan op inzetten om Hauge in de winter te halen.
nickstok
Basisspeler

Berichtdoor nickstok » 10-09-2020 18:56

Na het contracteren van Oliver Batista Meier hoopt SC Heerenveen op korte termijn ook Ulysses Llanez uit de Bundesliga op te pikken.
De 19-jarige Llanez staat momenteel onder contract bij VfL Wolfsburg. Het is de bedoeling dat de Amerikaanse vleugelaanvaller, net als Batista Meier die dit seizoen overkomt van Bayern München, voor een jaar wordt gehuurd.

Llanez wacht nog op zijn debuut in de Bundesliga. Hij speelde de afgelopen seizoenen zijn wedstrijden in het tweede elftal van Wolfsburg, dat hem in het najaar van 2018 overnam van LA Galaxy.

Wel debuteerde LLanez begin dit jaar in het nationale elftal van Amerika. Hij zorgde in het oefenduel met Costa Rica (1-0) meteen voor de enige treffer.

Met het binnenhalen van Oliver Batista Meier en straks ook Llanez heeft Heerenveen de posities op de zijkanten van de aanval rond. Het duo moet gaan concurreren met Arjen van der Heide en Mitchell van Bergen.

Weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Opnieuw een huurspeler en opnieuw maar 19 jaar. Dacht dat de club op zoek was naar een meer ervaren buitenspeler en had gehoopt op een koopspeler.
nickstok
Basisspeler

Berichtdoor Neymar » 10-09-2020 19:37

Als dit tijdelijke opvulling is en Hauge in de winter wordt gekocht dan is het prima. Als dat niet het geval is, dan is het zonde dat we huren.
Neymar
Superster

Berichtdoor Otsje P » 11-09-2020 10:58

nickstok schreef:Weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Opnieuw een huurspeler en opnieuw maar 19 jaar. Dacht dat de club op zoek was naar een meer ervaren buitenspeler en had gehoopt op een koopspeler.

Over huren kan je je twijfels hebben maar over de speler ben ik wel enthousiast. Groot Amerikaans talent. Enorm goede dribbel, speelt makkelijk een man uit en kan een goal maken. Uiteraard heb ik liever dat we spelers kopen i.p.v. huren maar dit zijn wel spelers die echt iets toe kunnen voegen in een elftal dat niet overloopt van de creativiteit.
Otsje P
Superster

Berichtdoor Superfries1996 » 11-09-2020 11:13

Ik heb weinig bezwaar tegen huren als daar óf een koopoptie op zit of een Hamstraclausule. Indien je een groot talent huurt uit een van de grote competities (Premier League voornamelijk) is de kans bovendien ook echt significant dat de speler nog eens voor een flinke som vertrekt. Op die manier verdien je er toch aan.
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor Thinkman » 11-09-2020 11:27

Superfries1996 schreef:Ik heb weinig bezwaar tegen huren als daar óf een koopoptie op zit of een Hamstraclausule. Indien je een groot talent huurt uit een van de grote competities (Premier League voornamelijk) is de kans bovendien ook echt significant dat de speler nog eens voor een flinke som vertrekt. Op die manier verdien je er toch aan.

Haha na het Bosman arrest, zijn er weer een paar nieuwe naamsgebonden voetbaltermen bijgekomen;

Hamstraweken: transferperiode waarin last minute, verrassende spelers worden gehaald.

Hamstraclausule: clausule om te kunnen meeprofiteren bij latere verkoop na huurperiode

Hamstramania: volgt hopelijk binnenkort :D
Thinkman
Superster

Berichtdoor Jazz » 11-09-2020 12:16

Jazz schreef:Inmiddels wat opgevangen dat Jesper Karlsson aan het reizen is. Er schijnt een miljoenenbod op tafel te liggen. Verwachting is dat AZ hierachter zit.

Niet echt een verrassing. Goede speler en jammer dat hij naar AZ gaat. 2,5 miljoen is een hoog bedrag maar ik verwacht dat hij het goed gaat doen in Alkmaar.

Het lijkt erop dat ze Hauge in de winterstop gaan halen, maar wel dat hij nu al eigendom is van Heerenveen. Ik hoop dat ze hem nu al kunnen binnenhengelen en hem in Noorwegen kunnen laten zodat Hauge zijn clubje naar de titel kan brengen. In de winter kan hij naar Nederland komen. Met Batista Meier heb je een leuk talentje voor de komende 5/6 maanden voordat Hauge bij ons aansluit.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Superfries1996 » 12-09-2020 23:10

Heerenveen zou interesse hebben in Zan Medved. Speelt voor Bratislava als centrumspits.
nou nou
Superfries1996
Superster

Berichtdoor Satyr » 14-09-2020 07:50

Hauge gisteren weer een hattrickje erbij
Satyr
Superster

Berichtdoor davp » 14-09-2020 11:12

Las net op Twitter dat Llanez van Wolfsburg momenteel medisch gekeurd wordt.
davp
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-09-2020 11:41

davp schreef:Las net op Twitter dat Llanez van Wolfsburg momenteel medisch gekeurd wordt.

Maar lees ook dat men bij Wolfsburg niet Llanez én Yeboah wil verhuren, en die laatste is net bij Willem II gepresenteerd. We gaan het zien.
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor Jazz » 14-09-2020 13:19

Satyr schreef:Hauge gisteren weer een hattrickje erbij

Zijn waarde stijgt elke week met een ton :roll:
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor nickstok » 14-09-2020 16:58

davp schreef:Las net op Twitter dat Llanez van Wolfsburg momenteel medisch gekeurd wordt.

Gok dat hij dan morgen samen met van Hecke wordt gepresenteerd. Die laatstgenoemde neemt vanavond afscheid bij de thuiswedstrijd van NAC.
nickstok
Basisspeler

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten