Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

abrikozenkoning
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 04-01-2015 20:54

Bericht door abrikozenkoning »

Vervanger voor Larsson hebben we dus blijkbaar ook al bijna: http://www.mozzartsport.com/vesti/heren ... vra/173755
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

abrikozenkoning schreef:Vervanger voor Larsson hebben we dus blijkbaar ook al bijna: http://www.mozzartsport.com/vesti/heren ... vra/173755
https://www.transfermarkt.com/nemanja-m ... ler/222825

Ik ben niet echt enthousiast over zijn statistieken. Ook is hij klein (1,73). Wel jong en jong international.
Heerenveen fan in Leiden
abrikozenkoning
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 04-01-2015 20:54

Bericht door abrikozenkoning »

Deze jongen is wisselspeler bij Partizan, vandaar dat het rendement zo laag is. Hun eerste linksbuiten (Leonardo) is een geweldenaar die afgelopen seizoen 24 goals maakte. Deze jongen was een aantal jaar geleden de absolute ster van Rad Belgrado en speelde in het seizoen 15/16 ook als basisspeler bij Partizan, dus ik denk dat ze hem daar van kennen. Het is natuurlijk wel een gok om deze jongen nu voor zo'n bedrag te halen, maar hij heeft wel in een eerder stadium bewezen enorm talentvol te zijn. Afgelopen weekend mocht hij wel spelen en maakte hij dit doelpunt: https://www.youtube.com/watch?v=kK8DqebEJX8
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Interessante week. Hamstra maakt overuren! Dumfries, Rojas, Mihajlovic en waarschijnlijk nog Woudenberg. Als dit allemaal lukt verdient men een enorm compliment, vroeg in augustus de selectie eigenlijk al rond. Dat is lang geleden. Wel grote financiële risico's genomen, al lijkt de scouting weer goed op orde en hebben we dit wel echt nodig om weer wat supporters terug te winnen.
nou nou
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

abrikozenkoning schreef:Deze jongen is wisselspeler bij Partizan, vandaar dat het rendement zo laag is. Hun eerste linksbuiten (Leonardo) is een geweldenaar die afgelopen seizoen 24 goals maakte. Deze jongen was een aantal jaar geleden de absolute ster van Rad Belgrado en speelde in het seizoen 15/16 ook als basisspeler bij Partizan, dus ik denk dat ze hem daar van kennen. Het is natuurlijk wel een gok om deze jongen nu voor zo'n bedrag te halen, maar hij heeft wel in een eerder stadium bewezen enorm talentvol te zijn. Afgelopen weekend mocht hij wel spelen en maakte hij dit doelpunt: https://www.youtube.com/watch?v=kK8DqebEJX8
Net als Rojas een rechtsbenige speler. Vind ik wel jammer. Al onze mogelijke vleugels zijn dan rechtsbenig. Ik tel Odegaard even niet mee.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Superfries1996 schreef: Wel grote financiële risico's genomen, al lijkt de scouting weer goed op orde en hebben we dit wel echt nodig om weer wat supporters terug te winnen.
Grote financiele risico's? Welke dan? Het geld van de transfer van St. Juste is geinvesteerd. Die van Larsson en Zeneli kunnen dan gewoon op de bank. :mrgreen:
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Zou die Rojas nu nog wel komen? Het lijkt zo ongeveer hetzelfde type als die nieuwe Servier.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Rojas is al bij het stadion, wordt vanmiddag gekeurd.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

oldtimer schreef:Zou die Rojas nu nog wel komen? Het lijkt zo ongeveer hetzelfde type als die nieuwe Servier.
Ja, hij is al gearriveerd in Heerenveen en zal vanmiddag nog gekeurd worden. https://pbs.twimg.com/media/DFvsa1nW0AEdrGR.jpg:large
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

oldtimer schreef:
Net als Rojas een rechtsbenige speler. Vind ik wel jammer. Al onze mogelijke vleugels zijn dan rechtsbenig. Ik tel Odegaard even niet mee.
Volgens zijn transfermarkt profiel wel. Maar ik heb ook ergens gelezen dat hij 2-benig is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

abrikozenkoning schreef:Deze jongen is wisselspeler bij Partizan, vandaar dat het rendement zo laag is. Hun eerste linksbuiten (Leonardo) is een geweldenaar die afgelopen seizoen 24 goals maakte. Deze jongen was een aantal jaar geleden de absolute ster van Rad Belgrado en speelde in het seizoen 15/16 ook als basisspeler bij Partizan, dus ik denk dat ze hem daar van kennen. Het is natuurlijk wel een gok om deze jongen nu voor zo'n bedrag te halen, maar hij heeft wel in een eerder stadium bewezen enorm talentvol te zijn. Afgelopen weekend mocht hij wel spelen en maakte hij dit doelpunt: https://www.youtube.com/watch?v=kK8DqebEJX8
Juist in zijn seizoen 15-16 had hij prima statistieken. In 25 competitie- en bekerwedstrijden 10 goals en 17 assists.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ik gok op een vertrek van Larsson -en Zeneli naar Italië?
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Hamstra bevestigt komst Mihajlovic, maar ontkracht dat de transfersom 1,7 miljoen zou zijn.
Laatst gewijzigd door Crash op 28-07-2017 06:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Crash schreef:Hamstra bevestigd komst Mihajlovic, maar ontkracht dat de transfersom 1,7 miljoen zou zijn.
Het zal vast niet enorm veel schelen, dat deed het bij St. Juste ook niet
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Mijn gevoel zegt "als het maar geen Zahofietsjes en Pappatjes zijn". Dan hebben we weer twee van die peperdure tuinkabouters op de loonlijst waarvan we nooit meer fatsoenlijk afkomen. Mijn ratio zegt dat ik vertrouwen moet hebben in onze huidige leiding die tot dusver gelukkig weinig fout doet. Alleen al het feit dat de transfers niet meer vroegtijdig naar buitenkomen stemt mij tevreden.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Haha, tuinkabouters.. Ik moest lachen :lol:
Ik gok op een vertrek van Zeneli en Larsson.
Rojas =de vervanger van Slagveer.
Mihalovic =de vervanger van Larsson.
Johnsen =de vervanger van Zeneli
Odegaard =extra optie voor de vleugel
Zeg maar niks!
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Het zou best kunnen dat er in de spits ook nog iets gaat veranderen. De beoogde eerste spits van FC Utrecht, Makienok, heeft zijn kruisband gescheurd en ligt er misschien het hele seizoen uit. Het zou mij niets verbazen als Utrecht zich opnieuw voor Veerman meldt. In de winterstop én voor de zomerstop hebben ze het ook al bij hem geprobeerd. Dat ging toen niet door omdat het contract van Henk verlengd werd en Utrecht Makienok haalde.
Als Henk daadwerkelijk vertrekt zou het niet zo gek zijn om nog een jonge talentvolle spits voor de toekomst te halen. Het blijft afwachten hoe lang Reza zijn vorm van vorig seizoen kan volhouden.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Schijnt dat Utrecht het liefst Boymans wil, die is transfervrij. Kan echter pas tekenen als zijn geld uit de zandbak binnen is. Iets met ontbonden contract, aanspraak op salaris en dan niet elders mogen tekenen. Rare fifa regels.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

nickstok schreef:Het zou best kunnen dat er in de spits ook nog iets gaat veranderen. De beoogde eerste spits van FC Utrecht, Makienok, heeft zijn kruisband gescheurd en ligt er misschien het hele seizoen uit. Het zou mij niets verbazen als Utrecht zich opnieuw voor Veerman meldt. In de winterstop én voor de zomerstop hebben ze het ook al bij hem geprobeerd. Dat ging toen niet door omdat het contract van Henk verlengd werd en Utrecht Makienok haalde.
Als Henk daadwerkelijk vertrekt zou het niet zo gek zijn om nog een jonge talentvolle spits voor de toekomst te halen. Het blijft afwachten hoe lang Reza zijn vorm van vorig seizoen kan volhouden.
Zou wat mij betreft een goede zaak zijn. Kunnen wij Grot van NEC wel ophalen.
Ik ben niet kapot van Reza, dus er mag wat mij betreft wel iemand komen die voor echte concurrentie zorgt.
Reza lijkt namelijk wel heel erg zeker van een basisplaats en zonder concurrentie kan de motivatie ook wegzakken
Zeg maar niks!
Proudman
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 30-08-2012 19:08

Bericht door Proudman »

Is die Omoijuanfo niet wat voor ons als Veerman vertrekt? Is topscorer in de Noorse competitie. Maar schijnt wel 2 miljoen te kosten 8).
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Voor de mensen die hoopten op Ahannach van Almere, die is dus definitief naar Brighton.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=310647
abrikozenkoning
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 04-01-2015 20:54

Bericht door abrikozenkoning »

https://www.nrk.no/sport/stabaek-ohi-fo ... 1.13641580

Heerenveen wordt niet genoemd, maar wel dat er een Nederlandse club de topscorer van Noorwegen in de gaten houdt. Mocht Veerman daadwerkelijk vertrekken, dan zou het niet vreemd zijn dat Heerenveen concreet wordt voor hem.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Dit soort geruchten kunnen wel eens dichtbij de waarheid zitten. Uit betrouwbare bron weet ik dat Heerenveen in ieder geval met twee (buitenlandse) spitsen aan het praten is (waarvan 1 nog erg jong is).
Dit past dan ook geheel in het plaatje van:
- Van Aken die op het punt staat te vertrekken (hij was er niet bij tegen Ado en dus kunnen we er wel vanuit gaan dat hij vertrekt).
- De vervanger voor Van Aken wordt Peeters van Willem II.
- In de deal met Peeters wordt Veerman betrokken die de omgekeerde weg bewandelt en dus naar Willem II vertrekt
- Heerenveen heeft een vervanger voor Veerman nodig, maar ook een opvolger voor Reza.
Inferno182
Nieuw talent
Berichten: 100
Lid geworden op: 02-08-2011 11:29

Bericht door Inferno182 »

Wizard schreef:Dit soort geruchten kunnen wel eens dichtbij de waarheid zitten. Uit betrouwbare bron weet ik dat Heerenveen in ieder geval met twee (buitenlandse) spitsen aan het praten is (waarvan 1 nog erg jong is).
Dit past dan ook geheel in het plaatje van:
- Van Aken die op het punt staat te vertrekken (hij was er niet bij tegen Ado en dus kunnen we er wel vanuit gaan dat hij vertrekt).
- De vervanger voor Van Aken wordt Peeters van Willem II.
- In de deal met Peeters wordt Veerman betrokken die de omgekeerde weg bewandelt en dus naar Willem II vertrekt
- Heerenveen heeft een vervanger voor Veerman nodig, maar ook een opvolger voor Reza.
Wat hoop ik dat jij er naast zit Wizard. Niets persoonlijks uiteraard, maar van de situatie die jij hierboven beschrijft word ik niet vrolijk. Peeters is een hele matige verdediger en daarnaast te klein. Hij stond ook tegen Feyenoord weer ongelooflijk te schutteren net zoals tot nu toe het hele seizoen.

Veerman moet je gewoon niet laten gaan, heel simpel. Zeer waardevolle speler voor ons (er gebeurd altijd iets als hij invalt) en binnenkort krijgt hij de kans als Reza zo blijft presteren.

Als Joost inderdaad vertrekt, hoop ik dat wij heel snel de gesprekken met Thomas Lam aangaan voordat Twente beet heeft. Is in alles een betere optie dan Peeters.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Inferno182 schreef: Als Joost inderdaad vertrekt, hoop ik dat wij heel snel de gesprekken met Thomas Lam aangaan voordat Twente beet heeft. Is in alles een betere optie dan Peeters.
Dat hopen we allemaal. Ook ik vind geen Peters geen hoogvlieger in de mandekking. Lam was bij PEC een stabiele factor en vaak één van de beteren. Helaas is de situatie nou eenmaal hoe die is: Dhr. Streppel heeft een hele duidelijke wens...
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Als van Aken vertrekt en Peters wordt gehaald, dan geef ik ondanks de veelbelovende aankopen Hamstra en Eisinga deze transferperiode een dikke onvoldoende.

Je kan niet een talentvolle verdediger verkopen en daar een 30-plusser van een degradatiekandidaat voor terughalen, helemaal niet als je deze ruilt voor Veerman.
Spijt heb je morgen maar!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ebiede schreef: Je kan niet een talentvolle verdediger verkopen en daar een 30-plusser van een degradatiekandidaat voor terughalen, helemaal niet als je deze ruilt voor Veerman.
Dat ben ik niet met je eens. Hamstra heeft tot nu uitstekend ingekocht, wanneer we kijken wat er nu staat. Ook de transferbedragen voor de vertrekkende spelers lijken prima te zijn.
Met Peters heb je er een ervaren kracht achterin erbij en wanneer je (als het waar is) 5 mio vangt voor Van Aken en zijn vervanger Pieri al klaar staat, doe je naar mijn mening prima zaken. Een ervaren centrale verdediger kan ook iemand als Woudenberg goed/beter aansturen. Uiteraard zie ik ook liever een sterkere CV'er dan Peters komen. De vraag is of je een klasbak voor de basis erbij wilt halen (en daarmee Pieri's basisplaats uitstelt) of een ervaren back-up voor de breedte. Persoonlijk kies ik dan het liefst voor Pieri in de basis en een ervaren man, Peters?, erachter (als back-up).
Conclusie: Het elftal is in de basis sterker dan vorig seizoen, er zit veel potentieel in de spelers en het team, en, er is een behoorlijke positieve transferbalans.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Streppel geeft aan Pierie al dicht op het moment zat dat hij Van Aken uit de basis zou spelen. Peters kan wat dat betreft nog wel eens van een koude kermis thuis komen mocht hij een transfer naar hier maken. Pierie is een toptalent, die speelt hier niet meer als hij twintig is. Die moet je nu laten spelen.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

@wizard De ervaren man staat er al met Hoegh.. als je dan toch ervaring wilt halen zijn er wel anderen (Douglas, Ekstrand).

Mijn voorkeur gaat uit naar twee talentvolle verdedigers erbij.. in elke linie 1 ouder spelers is voldoende.
Spijt heb je morgen maar!
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Tot nu toe heeft Hamstra elke speler die vertrok keurig vervangen door volgens op bijna alle posities een betere speler. Warner Hahn is een vooruitgang op Erwin Mulder. Denzel Dumfries is beter dan Stefano Marzo. Daniel Hoegh heeft natuurlijk niet het talent van Jerry St Juste maar is tot nu toe een nuttige kracht gebleken. Lucas Woudenberg valt tot nu toe een beetje tegen maar komt er wel en is dan zeker in aanvallend opzicht een versterking voor ons, komt er al vaak over heen bij Arber maar krijgt best vaak de bal dan niet toegespeeld. Marco Rojas lijkt op het eerste oog een betere buitenspeler dan Luciano Slagveer. Nemanja Mihajlovic zal op het begin wel minder zijn dan Sam Larsson maar heeft ook de potentie om een topbuitenspeler te worden voor ons. Met het naderende vertrek van Joost van Aken zal daar ook nog wel een vervanger voor worden gehaald. Jordens Peters zal het worden aangezien Streppel op een of andere manier heel erg fan is van hem. Het is zeker geen slechte speler maar ik betwijfel of hij niveau subtop is. Ik krijg er zelf een beetje een Ramon Zomer gevoel bij. Mocht Peters komen zal Veerman inderdaad wel die kant op gaan en zoals @Wizard zegt een spits bij komen. Ben overigens benieuwd wie hiervoor in beeld zijn. Misschien gaan ze Moise Kean huren van Juventus? Waren al eerder geruchten over dat hij naar de Eredivisie zou komen. Mocht het hierbij blijven deze transferperiode dan vind ik dat Hamstra zijn werk niet goed heeft gedaan. Hij heeft alles goed vervangen maar de pijnpunten van vorig seizoen blijven. Er moet gewoon nog een extra centrale verdediger bij en een controlerende middenvelder anders moet je straks weer gaan schuiven met Doke Schmidt en dan kan het zomaar zijn dat je straks speelt met centrum Schmidt – Peters. Ook op het middenveld zou het fijn als er een verdedigend ingestelde speler bij komt. Naast Yuki, Stijn en evt Thorsby hebben we alleen maar aanvallend ingestelde middenvelders. Ik zou graag zien dat ze Gregor Breinburg nog oppikken bij NEC, schijnt rond de 2 ton te kosten door een afspraak tussen hem en NEC. Ik wens Hamstra nog veel succes tot donderdag en hoop ik dat hij de selectie nog een impuls kan geven.
Plaats reactie