Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Met het huidige jaarlijkse tekort is het mijns inziens verstandiger een buffer te hebben dan risico's te nemen. Stel je voor eens voor dat je een jaar geen lucratieve transfer maakt.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wij hebben zulke kritiekloze fans. De club doet niets en het wordt veelal goedgevonden. We spelen notabene halverwege de voorbereiding met Schmidt en Cavlan op de back. En hebben een trainer wat een toptalent van Madrid laat verpieteren op rechtsvoor.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Jij noemt voorraad als de grootste waarde aan activa, de vraag is hoe je dat liquide wilt maken? Je hebt het over het eigen vermogen maar dit is niet meer dan een deelneming in Sportstad die ons jaarlijks geld kost en speculatieve transferwaardes.

Verder lijkt het mij nog steeds dat verkopen voldoende basis bieden voor aankopen. Hoeveel denk je dat Heerenveen moet uitgeven aan transfers? En wat dit betekent voor de begroting? Met jouw investeringsdrang loopt het tekort hoog op vanwege stijgende salariskosten. We hebben nog jaren last gehad van de contracten die rond 2008/2009 werden afgesloten.

De eerste uitgaande transfer is een feit en daarmee zal de club nu wel gaan handelen. Verstandig beleid.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Heerenveen rules schreef:Wij hebben zo allejezus kritiekloze fans. De club doet niets en het wordt veelal goedgevonden. We spelen notabene halverwege de voorbereiding met Schmidt en Cavlan op de back. En hebben een trainer wat een toptalent van Madrid laat verpieteren op rechtsvoor.
Hoezo verpieteren? Hij krijgt dan een vrije rol en zal zeker niet aan de lijn blijven kleven. Dat kon je tegen Volendam prima zien. Beide goals na rust ontstonden via passes van hem door het centrum.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Heerenveen rules schreef:Wij hebben zulke kritiekloze fans.
Spreek voor jezelf hè HR! :wink:
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ødegaard op rechts en Johnsen of Zeneli op links. Dat is in mijn ogen gewoon prima.
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

Heerenveen rules schreef:Wij hebben zulke kritiekloze fans. De club doet niets en het wordt veelal goedgevonden. We spelen notabene halverwege de voorbereiding met Schmidt en Cavlan op de back. En hebben een trainer wat een toptalent van Madrid laat verpieteren op rechtsvoor.
Ach ja, er zijn ook een hele hoop ontzettend naïeve fans bij de club. Mensen die blijkbaar denken dat het geld in de voegen van het Abe Lenstra Stadion groeit. De club heeft gewoon geen ruimte voor inkomende transfers gehad. Nu met de transfer van St. Juste kan er eindelijk weer wat geïnvesteerd worden.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Menig maar eens polsen. Johnsen -Reza- Menig met Odegaard erachter.
Swollenaer
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-07-2004 22:16
Locatie: Zwolle

Bericht door Swollenaer »

Heerenveen rules schreef:Menig maar eens polsen. Johnsen -Reza- Menig met Odegaard erachter.
Menig? Geen aanwinst, type Slagveer en die hebben ze niet voor niets laten gaan m.i.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Heerenveen rules schreef:Menig maar eens polsen. Johnsen -Reza- Menig met Odegaard erachter.
Je loopt deze zomer te klagen over een gebrek aan ambitie en dat Hamstra middelmaat haalt, en dan kom je zelf met Menig... Doe maar geen Menig :wink:
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1007
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Queensy Menig van Ajax die op huurbasis voor PEC Zwolle uitkwam afgelopen seizoen? Moeten we maar niet doen lijkt me. Type Slagveer inderdaad alleen dan een kop kleiner. In mijn optiek niet een speler die ons beter maakt.
Gebruikersavatar
marpykje
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 28-03-2005 12:51
Locatie: h'veen

Bericht door marpykje »

Volgens mij is Samaras transfervrij. Hij is toch 31 of 32? Kan nog mooi twee jaar bij ons meedoen.
Ik heb altijd wel van hem gehouden als speler en hij heeft zich destijds tegen Groningen onsterfelijk gemaakt met zijn passeer actie op de achterlijn om daarna te scoren. : )
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Heerenveen rules schreef:Wij hebben zulke kritiekloze fans. De club doet niets en het wordt veelal goedgevonden. We spelen notabene halverwege de voorbereiding met Schmidt en Cavlan op de back. En hebben een trainer wat een toptalent van Madrid laat verpieteren op rechtsvoor.
Jij hebt het over verpieteren. Volgens mij voelt Martin zich daar prima. Kan daar uit de voeten en heeft de volle vrijheid. Wij kunnen hem allemaal wel graag op 10 willen, maar als Martin straks in iedere wedstrijd scoort of assist vanaf rechts, wie zeg dan dat hij beslist op 10 wil? Hij begint nu echt uit te blinken met prachtige acties die ook goals opleveren. Misschien wel juist vanwege de positie waarop hij nu speelt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Mackan68 schreef: Jij hebt het over verpieteren. Volgens mij voelt Martin zich daar prima. Kan daar uit de voeten en heeft de volle vrijheid. Wij kunnen hem allemaal wel graag op 10 willen, maar als Martin straks in iedere wedstrijd scoort of assist vanaf rechts, wie zeg dan dat hij beslist op 10 wil? Hij begint nu echt uit te blinken met prachtige acties die ook goals opleveren. Misschien wel juist vanwege de positie waarop hij nu speelt.
Klopt helemaal Mackan. Een middenveld met Martin op 10 wordt helaas overlopen. In deze vrije rol vanaf rechts komt hij veel beter uit de verf. Dumfries er straks achter om er overheen te blazen, want die knakker kan lopen en heeft het lef om mee te komen.
Proudman
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 30-08-2012 19:08

Bericht door Proudman »

Marco Rojas opweg naar Heerenveen. Is een rechtsbuiten. Staat op Twitter
zijlijner
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 01-06-2013 19:40

Bericht door zijlijner »

Ik laat me graag verrassen, maar ik denk dat deze speler iets teveel moet verdienen (buiten europa).
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

All White star Marco Rojas will play in the top Dutch league next season after signing for SC Heerenveen.

Newshub understands the striker has already left Melbourne for Holland to undergo a medical at the club with the length and the value of the contract not yet disclosed.

The 25-year-old was a shining light for A-League side Melbourne Victory, scoring 13 goals in 25 appearances on the way to the final where they lost to Sydney FC on penalties.
Meerdere serieuze nieuw Zeelandse media melden het inmiddels. Is een nieuw Zeelander met Chileense roots, heeft ooit eerder in Europa gespeeld bij Stuttgart maar is daar toen (mede door blessures) mislukt. Keerde vorig jaar terug naar Melbourne en deed het erg goed. Op Twitter valt te lezen dat de fans daar behoorlijk balen van zijn vertrek.
Is in ieder geval een tropische verrassing die wederom (na Yuki en Martin) voor veel extra publiciteit en markeringenwaarde kan zorgen!
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

http://www.newshub.co.nz/home/sport/201 ... dical.html

Volgens diverse media daar is hij inderdaad op weg naar Heerenveen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Blijkbaar heeft hij wel een EU paspoort?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ken deze speler niet, maar mooi dat er een buitenspeler komt. Mislukt in Duitsland maar goede speler in Australie. Met 1.68 m wel erg klein. Zal wel snel en wendbaar zijn dan. Maar de club pakt nu goed door. Heel goed.

Heb wat filmpjes bekeken, hij kan dus op links en rechts. Scoort van beide kanten even gemakkelijk. Ziet er goed uit,maar het blijft youtube..... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Satyr schreef:Blijkbaar heeft hij wel een EU paspoort?
Heb flink lopen zoeken maar kan nergens ontdekken of hij een europees paspoort heeft. Dus kan me niet voorstellen dat hij hier komt.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hij heeft 4 jaar in Europa gespeeld dus wie weet.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Mooi dat de club weer ouderwets vanuit het niets aankomt met zo'n verrassing. Ken hem verder niet (ziet er uit als een veelzijdige vleugelspeler) maar hij zal er ongetwijfeld op gebrand zijn het nu wel te laten zien na zijn eerdere avontuur in Duitsland en Zwitserland.
The two most powerful warriors are patience and time.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

22-07-2016 09:40

Is Marco Rojas niet een interessante optie? 24 jaar en is gedegradeerd met Stuttgart naar de 2de van Duitsland. Heeft nog een jaar contract. Misschien als vervanging voor Larsson?

https://www.transfermarkt.com/marco-roj ... ler/114940
Grappig, ik had Rojas vorig jaar Juni aangeraden in dit topic. :lol:
Laatst gewijzigd door Jazz op 26-07-2017 09:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen fan in Leiden
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Dit betreft een zeer verrassende transfer en had ik absoluut niet zien aankomen.
Is de sterspeler van Melbourne, international van NZ en heeft inderdaad 4 jaar in Duitsland/Zwitserland gespeeld waar hij is geflopt mede door blessures.
Dat hij klein is, lijkt mij geen probleem aangezien een vleugelspeler niet lang hoeft te zijn.
Na wat navraag gedaan te hebben blijkt hij ontzettend snel te zijn en ook een prima techniek te hebben (maar goed dat is de mening van een voetballiefhebber uit Australië), tweebening en dus zou hij op beide vleugelposities uit de voeten kunnen, en is hij de absolute smaakmaker van Melbourne.
Ik ben heel erg benieuwd.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2502
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Korte samenvatting over de speler:

https://www.transfermarkt.nl/marco-roja ... ler/114940
Nationaliteit: Chileen & Nieuw-Zeelander
Leeftijd: 25
Positie: Rechtsvoor maar kan ook linksvoor spelen
Lengte: 168cm
Contract: Heeft nog een contract tot 30-06-2018 (1 jaar contract)
Afgelopen seizoen: 23 wedstrijden gespeeld in de hoogste Australische competitie. 13 doelpunten + 8 assists

Heeft dan wel een buiten EU salaris (4 ton per jaar). Ik denk niet dat Heerenveen dit zou geven, tenzij ze wel heel erg gek van hem zijn en hem zien als een speler die grote stappen voor ons kan maken.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Hij heeft iig geen Duits paspoort, dus qua salaris zullen we dan een keer wat meer moeten betalen.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1373
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Het niveau van de Australische competitie ligt natuurlijk niet al te hoog, maar goed. Ik ben benieuwd naar de financiële kant van deze transfer. Klinkt alsof hij 1e reserve wordt op verschillende posities. Vervanger van Slagveer.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Z'n achternaam spreek je uit als 'ROW-hès'
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Nieuwe Pappa?
nou nou
Plaats reactie