Transfergeruchten rond Heerenveen

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Amrabat

Berichtdoor Superfries88' » 02-03-2008 10:51

PSV lijkt de strijd om Nordin Amrabat definitief te winnen. De talentvolle aanvaller liet zelf zijn voorkeur blijken voor de Eindhovenaren tegenover Sportweek.

Zowel PSV als sc Heerenveen hebben inmiddels overeenstemming bereikt met VVV-Venlo over de te betalen transfersom. Amrabat zelf lijkt zijn keuze echter al te hebben gemaakt.

"PSV zou een droom zijn. Zij zijn de regerend landskampioen, worden waarschijnlijk weer kampioen en spelen dan Champions League. Ik hoop VVV dit seizoen in de eredivisie te houden en dan wil ik volgend jaar met PSV voor de titel gaan", aldus de 21-jarige aanvaller.

VVV-directeur Marco Bogers liet al weten uiterlijk maandag duidelijkheid te verwachten over de toekomst van Amrabat.


Bron: Voetbalprimeur.nl

Duidelijk.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Amrabat

Berichtdoor H-J » 02-03-2008 11:21

Gaat ie daar toch lekker op de bank zitten. Zou op dit moment niet weten waar hij in het team van Heerenveen zou komen.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Amrabat

Berichtdoor BS » 02-03-2008 12:19

H-J schreef:Gaat ie daar toch lekker op de bank zitten. Zou op dit moment niet weten waar hij in het team van Heerenveen zou komen.

Dat hij voor PSV kiest is hem niet kwalijk te nemen. Hij heeft daar echt niet minder kans op een basisplaats dan bij Heerenveen.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Amrabat

Berichtdoor Ago » 02-03-2008 13:32

Amrabat: Liever PSV dan Heerenveen
Dirk - Datum: 02-03-2008 - Bron: L1

Nordin Amrabat vertelde voor de camera van de Limburgse zender L1 liever naar PSV te vertrekken dan naar SC Heerenveen. De
Eindhovenaren, die met VVV al een akkoord over de transfersom hebben bereikt, gaan binnenkort met de zaakwaarnemer van de aanvaller in gesprek.
"Natuurlijk is het prachtig dat PSV mij wil hebben. Het is toch een absolute topclub. Als het rondkomt, wat wil je dan nog meer als een jongen van 20?", zegt Amrabat. "PSV zou een droom zijn. Zij zijn de regerend landskampioen, worden waarschijnlijk weer kampioen en spelen dan Champions League. Ik hoop VVV dit seizoen in de eredivisie te houden en dan wil ik volgend jaar met PSV voor de titel gaan", verteld de 20-jarige aanvaller.

VVV-directeur Marco Bogers verwacht maandag duidelijkheid over de toekomst van Nordin Amrabat.



Nou, dit lijkt me wel duidelijk.
PSV heeft lekker afgewacht tot SC Heerenveen een bod uitgebracht heeft en biedt vervolgens hetzelfde bedrag, en dan kun je de speler in kwestie natuurlijk niet kwalijk nemen dat hij liever naar een Topclub gaat.
Dit betekent mijns inziens wel dat Nederlandse talenten in het vervolg(met deze handelswijze)niet meer haalbaar zijn voor subtoppers.
Je kunt namelijk een bod doen maar als dan vervolgens PSV hetzelfde bod op een speler gaat doen dan ben je als Subtopper kansloos.
Trouwens dit fenomeen is niet nieuw, PSV heeft in de jaren tachtig deze handelswijze ook al veelvuldig gebruikt.
Hierdoor is toendertijd veel talent van de Nederlandse velden verdwenen.
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Re: Amrabat

Berichtdoor hm_DR88 » 02-03-2008 18:28

Ago schreef:Trouwens dit fenomeen is niet nieuw, PSV heeft in de jaren tachtig deze handelswijze ook al veelvuldig gebruikt.
Hierdoor is toendertijd veel talent van de Nederlandse velden verdwenen.


Ach, misschien moeten we een jaartje wachten. In de verhuur is het vaak een stuk goedkoper. Spelers staan dan vaak beter met beide benen weer op aarde. Het zou niet de eerste speler zijn die we zo van PSV zouden krijgen.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Amrabat

Berichtdoor BK2007 » 03-03-2008 13:05

Amrabat heeft nog geen keuze gemaakt.
PSV is alleen maar in de race erbij gekomen. Laten we maar ervan uitgaan dat als deze week de trainer
bekend wordt, Amrabat daar zeker nog een gesprek mee gaat hebben.
Ik denk dat een dergelijk gesprek wel eens van doorslagevend belang kan zijn.
De afweging van Amrabat zal toch zeker niet alleen door de naam of grootte van de club afhangen, maar ook
van de perspectieven die hij ergens heeft. Bankzitten bij PSV zal in elk geval geen goed doen voor zijn ontwikkeling.
Verder hebben andere spelers bij ons bewezen een kans te krijgen en door te stoten naar een mooie internationale club.
Amrabat is zich daar ongetwijfeld ook van bewust.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Amrabat

Berichtdoor BS » 03-03-2008 13:41

Ik denk dat hij gewoon naar PSV gaat. Daar heeft hij genoeg kans op een basisplaats, misschien zelfs wel meer dan bij Heerenveen.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Amrabat

Berichtdoor SUPER FRIES 23 » 03-03-2008 14:42

BS schreef:Ik denk dat hij gewoon naar PSV gaat. Daar heeft hij genoeg kans op een basisplaats, misschien zelfs wel meer dan bij Heerenveen.


Is een beetje hetzelfde geval als met Slory vorig jaar. Die deed het bij Excelsior ook zeer goed en viel regelmatig op.
Nu bij Feyenoord laat ie ook weinig zien, doordat ie geblesseerd is of op de bank zit.
Ik denk dat dit ook met Amrabat het geval zal zijn als hij naar PSV gaat.
SUPER FRIES 23
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 05-06-2006 12:39

Re: Amrabat

Berichtdoor BS » 03-03-2008 15:57

Slory heeft onvoldoende talent en kan het niveau gewoon niet aan en zal dat ook nooit halen. Amrabat heeft een goede kans van slagen bij PSV, zeker als Farfan vertrekt. Bij Heerenveen heeft hij meer concurrentie waarschijnlijk.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Amrabat

Berichtdoor The_Hunter » 03-03-2008 17:40

Je noemt behalve Farfan alleen maar middenvelders, Ik denk dat psv door de komst van hem 433 gaat spelen hij dus een plekje op de linksbuiten gaat krijgen.
Wij zullen ook 433 gaan spelen maar hier moet hij dan Beerens of Sulejmani uit de basis verdrijven en dat lijkt me niet echt makkelijk.
Wel beter voor hem dus om naar PSV te gaan
1,2,3,4,5,6,7 zoveel goals heeft Alves gegeven
The_Hunter
Basisspeler
 
Berichten: 503
Geregistreerd op: 28-02-2005 14:19

Re: Amrabat

Berichtdoor drika746 » 03-03-2008 17:53

Bij psv moet hij Doedelzak of Farfan eruit spelen, lijkt me net zo goed voor hem niet te doen. Daarbij moet je je afvragen of je een systeem aanpast op amrabat, als dat ten koste van bv. Aissati gaat.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Amrabat

Berichtdoor The_Hunter » 03-03-2008 17:58

PSV speelt nu alleen geen 433 omdat ze geen buitenspelers hebben, en hoe kom je bij Aissati terwijl die altijd wissel staat
1,2,3,4,5,6,7 zoveel goals heeft Alves gegeven
The_Hunter
Basisspeler
 
Berichten: 503
Geregistreerd op: 28-02-2005 14:19

Re: Amrabat

Berichtdoor BS » 03-03-2008 18:33

Amrabat speelt dit seizoen vooral als aanvaller, niet als middenvelder. Bij Heerenveen heeft hij dan meer concurrentie dan bij PSV. Daar komt nog bij dat de kans groot is dat Farfan weggaat. Stevens speelt altijd met één spits en twee vleugelspelers, dus ik denk dat Amrabat dan eerste keus is op rechts.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Amrabat

Berichtdoor The_Hunter » 03-03-2008 19:13

Ane Lenstra schreef:Sulejmani speelt vaak lekker, maar heeft ook mindere wedstrijden er tussen zitten. Ik denk dat Amrabat qua talent heel dicht bij Sulejmani zit, misschien wel er over heen. Verder is Amrabat van oorsprong ook een middenvelder, maar dan wel achter de spits. Het zelfde dus wat ook Affeley, Aissati, Dzudzak (??) en nog tig anderen bij PSV kunnen spelen

Voorin heb je Lazovic, Koevermans, Zeefuik, Farfan en Jonathan Reis. Jij oppert de linksbuiten positie, maar daar speelt hij nooit bij VVV. De vraag is dus nog maar of die positie voor hem is weggelegt en je weet niet wat PSV nog meer binnen kan halen!

@thehunter:
Hoe kom jij erbij dat ik zeg dat al die spelers in de basis staan? :roll:


-Amrabat heeft ook wel mindere wedstrijden, ik denk dat Sulejmani een basisplaats hier heeft en daar zal niet zo 123 een ander komen te staan, ook omdat de wisselwerking tussen hem en pranjic uitstekend is.
-doet er niet toe wat hij van origine is hij zal voor de voorhoede aangetrokken zijn, zeker bij PSV waar ze niet zo dik zitten in de voorhoede spelers (de buitens doel ik dan op)
-tegen Groningen speelde hij dus wel linksbuiten (bron VI.nl)
-Je weet ook niet wat SC Heerenveen nog binnen haalt, het verschil is dat SC Heerenveen al 2 sterke buitens heeft maar PSV niet.
-Ik had het over Aissati die nooit in de basis staat en ik had et daar tegen Drika en niet tegen jou
1,2,3,4,5,6,7 zoveel goals heeft Alves gegeven
The_Hunter
Basisspeler
 
Berichten: 503
Geregistreerd op: 28-02-2005 14:19

Re: Amrabat

Berichtdoor drika746 » 03-03-2008 19:15

The_Hunter schreef:PSV speelt nu alleen geen 433 omdat ze geen buitenspelers hebben, en hoe kom je bij Aissati terwijl die altijd wissel staat


Aissati is een groter talent dan Amrabat, het systeem aanpassen omdat je Amarabat koopt terwijl je Aissati hebt is dus vrij dom.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Amrabat

Berichtdoor The_Hunter » 03-03-2008 19:17

Ze spelen op een totaal andere positie, Aissati staat in de rangorde duidelijk achter Affelay. Een positie waar Amrabat niet eens voor in aanmerking komt
1,2,3,4,5,6,7 zoveel goals heeft Alves gegeven
The_Hunter
Basisspeler
 
Berichten: 503
Geregistreerd op: 28-02-2005 14:19

Re: Amrabat

Berichtdoor drika746 » 03-03-2008 19:21

The_Hunter schreef:Ze spelen op een totaal andere positie, Aissati staat in de rangorde duidelijk achter Affelay. Een positie waar Amrabat niet eens voor in aanmerking komt


Ga je nou nog lezen of niet, ik zeg al 2x dat ik het dom vind om een speler te kopen, 4-3-3 te gaan spelen, terwijl je een talentvolle speler hebt die dan niet in het elftal past. Als je spelers hebt als Affeley, Aissaiti en Bakkal moet je lekker zo blijven spelen en niet buitenspelers gaan kopen.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Amrabat

Berichtdoor The_Hunter » 03-03-2008 20:02

Die talentvolle speler staat ook zonder Amrabat niet in het veld...
Dus de komst van Amrabat doet er voor Aissati niet toe
1,2,3,4,5,6,7 zoveel goals heeft Alves gegeven
The_Hunter
Basisspeler
 
Berichten: 503
Geregistreerd op: 28-02-2005 14:19

Re: Amrabat

Berichtdoor Crash » 03-03-2008 21:43

Ik denk dat PSV een geweldig middenveld kan opstellen met Dzsudzsak, Simons, Aisatti en Affelay. Als je daarvóór Lazovic en Amrabat positioneert heb je een zeer bewegelijke voorhoede die ruimte laat voor een opkomende Affelay en Dzsudzsak. Koevermans kun je dan net als dit seizoen als supersub gebruiken. Bakkal zal ook z'n speelminuten wel gaan maken. Ik ga er overigens vanuit dat Farfán inderdaad vertrekt, zoals de geruchten doen klinken.

Jaloersmakend spelersmateriaal in Eindhoven. Maar bij ons komt het vast ook wel goed komend seizoen. toch?
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Amrabat

Berichtdoor BS » 03-03-2008 22:25

Ane Lenstra schreef:Dus staan ze allebei wissel en is Amrabat zelfs de nummer 3, héhé

Nee, want Amrabat en Aissati spelen niet op dezelfde positie.
Avatar gebruiker
BS
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 13-02-2007 16:54

Re: Amrabat

Berichtdoor Dirk » 03-03-2008 22:42

Gelukkig, het is definitief, hij gaat naar PSV. Kunnen we ons nu weer richten op echte versterkingen.
Dirk
Selectiespeler
 
Berichten: 290
Geregistreerd op: 08-04-2006 09:51

Re: Amrabat

Berichtdoor Onedayflyer » 03-03-2008 22:46

VI:

PSV is SC Heerenveen de baas in de strijd om Nordin Amrabat. De aanvaller van VV-Venlo ondertekende maandagavond een contract bij de Eindhovense club.

Amrabat verbond zich tot medio 2012 aan de huidige koploper van de Eredivisie. In Venlo liep zijn contract nog twee seizoenen door. In zijn eerste jaar bij VVV maakt de twintigjarige jeugdinternational grote indruk. Hij scoorde achtmaal en toonde zich zeer behendig aan de bal. Vrijdag maakte hij nog twee goals tijdens de 3-1 overwinning op Vitesse.

'Het is snel gegaan. Twee seizoenen geleden speelde ik nog bij de amateurs van FC Omniworld', vertelt Amrabat op de website van PSV. 'VVV en SC Heerenveen waren ook al tot een akkoord gekomen, maar toen PSV concreet werd hoefde ik niet lang na te denken. PSV is een droomclub voor mij en ik ben enorm blij dat ik daar de komende seizoenen mag spelen.'
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Re: Amrabat

Berichtdoor Riverside » 03-03-2008 22:58

Ik dacht dat de financiële situatie bij PSV niet zo heel gezond was dat ze Amrabat konden halen. Maar zoals wel vaker het geval is bij een topclub kunnen ze hem toch gewoon kopen.

We hebben genoeg mogelijkheden om te investeren in andere talentvolle spelers. Geld zat, dus daar zit ik niet over in.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Amrabat

Berichtdoor boy waterman » 03-03-2008 23:06

Meestal ben je teleurgesteld dat je cluppie achter een speler aan gaat en die op het laatste moment naar een andere en grotere club gaat...
Maar deze x helemaal niet en eigenlijk blij dat die naar psv gaat.... en maar hopen achteraf dat ik niet volledig er naast zit en bij psv de pannen van het dak aan het spelen is :wink:
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Re: Amrabat

Berichtdoor Beetle » 03-03-2008 23:52

Slotje erop.

Doorlopen mensen. Niets te zien.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Amrabat

Berichtdoor massan » 04-03-2008 09:17

'VVV en SC Heerenveen waren ook al tot een akkoord gekomen, maar toen PSV concreet werd hoefde ik niet lang na te denken. PSV is een droomclub voor mij en ik ben enorm blij dat ik daar de komende seizoenen mag spelen.

Zeg dat ook niet voor de tv dat je liever eerst naar een subtopper gaat :roll:
Avatar gebruiker
massan
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 21-09-2007 08:36

Re: Amrabat

Berichtdoor Niels » 04-03-2008 10:02

Inderdaad op slot. Reden lijkt me duielijk.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten