Transfergeruchten rond Heerenveen

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Skopperij schreef:2,3mln + 25% bij doorverkoop is heel erg veel geld. Voor bijvoorbeeld Svec en Bak-Nielsen is dat lang niet betaald. Dat zegt mij dat Heerenveen het heel erg ziet zitten in die Amrabat. Hij is natuurlijk slechts 20, maar toch vind ik 2,3mln een stevig bedrag. Voor zover ik me kan herinneren heeft Heerenveen alleen meer betaald voor Alves, Dingsdag, Grindheim en wellicht Selakovic en Matusiak.
Aanvallers zijn sowieso al duurder dan verdedigers en middenvelders. Daarnaast is hij Nederlands, wat de prijs ook alleen maar opdrijft. Door die clausule loopt Heerenveen minder risico, omdat hij anders waarschijnlijk rond de vijf miljoen zou kosten. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Ik zeg ook niet dat ik er niet blij mee ben. Ik zeg alleen dat 2,3mln veel geld is, zeker als je bedenkt dat er slechts een handjevol aankopen duurder is geweest en dat Heerenveen voor minder geld toppers uit het buitenland haalt. De argumenten die BS aandraagt kunnen een rechtvaardiging voor dat bedrag zijn. Toch wil ik aangeven dat Heerenveen niet zomaar 2,3mln voor een speler uitgeeft. Ook niet als 'ie 20 jaar, NL'er is enz. enz.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Nogmaals, Amrabat is een supertalent, een ruwe diamant. We pikken hem voor HSV en PSV hun neus weg, netjes toch. Wat wel jammer is is dat ik weet dat Heerenveen hem al in de smiezen had vorig seizoen bij Omniworld, maar toen durfden ze het nog niet aan. Toe was ie vast wat goedkoper.... Maar goed, soms moet een speler die tussenstap maken.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ane Lenstra schreef:Heeft 2 wedstrijden tegen Heerenveen echt waardeloos gevoetbalt..
Nou, echt dramatisch speelde Amrabat niet hoor. In beide wedstrijden was Amrabat toch wel redelijk dreigend. Zowel in Heerenveen als Venlo kwam hij door goede acties toch wel in schietpositie. En hem afrekenen op twee wedstrijden (met 0-4 en 5-1 als duidelijke uitslagen) is sowieso niet terecht. Overigens zeg ik niet dat jij dat doet, maar zoiets lees je wel vaker. Vandaar.

Amrabat is een prima voetballer, waar nog veel rek in zit. Als je hem een beetje onder controle kan houden, dan kan hij van meerwaarde zijn. Ik ben alleen benieuwd of hij een rol als teamspeler (wat hij bij VVV veel minder heeft) echt kan invullen. Ik twijfel wat dat betreft nog over deze eventuele aankoop.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ane Lenstra schreef:Ik reken hem niet af op 2 wedstrijden, ik zeg alleen dat hij mij in 2 wedstrijden allerminst heeft kunnen overtuigen..
Er staat niet voor niets een toevoeging bij:
Overigens zeg ik niet dat jij dat doet, maar zoiets lees je wel vaker. Vandaar.
Dus ik zeg niet dat JIJ dat doet, maar twee duels op jaarbasis is natuurlijk niets. Ook spelers als Messi spelen jaarlijks een paar dramatische wedstrijden. Niet dat Amrabat met Messi te vergelijken is natuurlijk, maar wat mij betreft zeggen die twee wedstrijden maar weinig. Zeker omdat hij ondanks zijn spel toch wel dreigend was. Voor een 20-jarige speler is hij al behoorlijk ver, zeker als je zijn geschiedenis eens doorneemt.

Ik denk dat Amrabat het Heerenveen-niveau zeker kan halen. Ik kan me PSV-VVV nog herinneren, hij maakte de PSV-spelers af en toe behoorlijk gek. In een team als VVV is dat toch wel heel knap. Dat is geen garantie en hij zal zich ook deels moeten aanpassen, maar als hij zich goed weet aan te passen zie ik hem absoluut slagen. Vooralsnog twijfel ik persoonlijk nog wel enigzins. Wel geef ik hem het voordeel van de twijfel indien hij daadwerkelijk komt.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

'PSV mengt zich in strijd om Amrabat'

Niet SC Heerenveen, maar landskampioen PSV wordt mogelijk de nieuwe werkgever van Nordin Amrabat. De Brabanders hebben volgens het Algemeen Dagblad aan VVV-Venlo laten weten concreet te willen onderhandelen over een transfer. De Limburgers gaan binnenkort met PSV om tafel.

Amrabat leek al rond te zijn met SC Heerenveen. Volgens NOS Teletekst had de revelatie van het seizoen zelfs al een meerjarig contract bij de Friezen getekend, maar Amrabat ontkende deze geruchten. De interesse van SC Heerenveen is echter niet verdwenen. Beide partijen zitten nog aan de onderhandelingstafel.

Nu zou ook PSV willen praten over een transfer van de jeugdinternational. Dit lijkt een fikse tegenvaller voor SC Heerenveen, daar Amrabat onlangs aangaf PSV te zien 'als een droomclub'. De Friezen lijken daardoor kansloos om de aanvaller aan te trekken.

Voorzitter Hai Berden van VVV bevestigt de nieuwe ontwikkelingen. "Clubs kijken over het algemeen lang de kat uit de boom. Maar als ze Amrabat willen hebben, zullen ze na de concrete belangstelling van Heerenveen iets moeten doen. We gaan op korte termijn met de club die zich deze week heeft gemeld om de tafel om te horen of de interesse inderdaad concreet is geworden. Een bod is er nog niet gedaan."
voetbalzone.nl
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Moet nog zien of hij daar speeltijd krijgt.
Op naar het volgende seizoen....
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

ben benieuwd welke club als winnaar uit de bus komt :(
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Hoop voor hem dat PSV een lekkere reservebank heeft met verwarming.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

'PSV scherpt jacht op VVV-spits Amrabat aan'
29/02/2008 09:35

PSV heeft VVV-Venlo meegedeeld te willen onderhandelen over spits Nordin Amrabat. De belangstelling van de landskampioen is een streep door de rekening van SC Heerenveen.

De Limburgse club heeft volgens het Algemeen Dagblad aangegeven op korte termijn met een delegatie van de Eindhovenaren om de tafel te gaan zitten. De interesse van PSV zal in Heerenveen als een tegenvaller worden ervaren.

De Friese club zou al meermaals met VVV over de overname van Amrabat hebben gesproken. Een akkoord met de subtopper lag zelfs al in het verschiet. SC Heerenveen zou 2,3 miljoen euro voor de aanvaller betalen, later gevolgd door een bedrag bij doorverkoop van de aanvaller.

VVV-voorzitter Hai Berden: 'Clubs kijken over het algemeen lang de kat uit de boom. Maar als ze Amrabat willen hebben, zullen ze na de concrete belangstelling van Heerenveen iets moeten doen. We gaan op termijn met de club die zich deze week heeft gemeld om de tafel om te horen of de interesse inderdaad concreet is geworden. Een bod is er nog niet gedaan.'

Ook Duitse clubs, waaronder Hamburger SV, zouden de afgelopen maanden belangstelling hebben getoond in de speler van Jong Oranje, die zelf heeft aangegeven zijn loopbaan eerst in Nederland te willen continueren. Hij heeft daarbij al eens zijn voorkeur voor PSV geventileerd.
Aldus VI. Die maken zich er ook niet geloofwaardiger op.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Ik vind 2.3 miljoen al een hoop geld voor een speler die zich nog niet écht (consistent presteren) heeft bewezen. Natuurlijk doet hij het dit seizoen leuk, maar kijk naar Ajax, die halen ook spelers op basis van één seizoen(shelft) waarna ze erachter komen dat de desbetreffende speler het toch niet aan kan.

Indien PSV daadwerkelijk zal gaan bieden op Amrabat zal de prijs omhoog gaan en je moet jezelf de vraag stellen of je meer dan tien procent van je begroting wil uitgeven voor een speler die het leuk doet bij een, met alle respect, degradatiekandidaat.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Van het PSV forum:

"Ik zou zeggen PSV moet deze gok wagen. Of betalen ze liever over 2 jaar 10 miljoen aan Heereveen?"

--------------------
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Flying Frisian schreef:Ik vind 2.3 miljoen al een hoop geld voor een speler die zich nog niet écht (consistent presteren) heeft bewezen. Natuurlijk doet hij het dit seizoen leuk, maar kijk naar Ajax, die halen ook spelers op basis van één seizoen(shelft) waarna ze erachter komen dat de desbetreffende speler het toch niet aan kan.
Je kunt toch niet van een twintigjarige speler bij een degradatiekandidaat verwachten dat hij elke wedstrijd weer de sterren van de hemel speelt? Hij heeft in ieder geval laten zien dat hij de eredivisie makkelijk aankan, dus zo'n gok vind ik het niet.

Maar het wordt nu wel moeilijk om hem naar Heerenveen te halen. Bij PSV kan hij ook zomaar in de basis komen, zeker als Farfan vertrekt. Als Sulejmani, Pranjic, Beerens en Poulsen blijven, dan wordt dat nog moeilijk voor hem bij Heerenveen.

Ook weer treurig om te lezen dat de VI er weer naastzat. Ze worden met de week onbetrouwbaarder.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Amrabat doet er beter aan om eerst naar een subtopper te verhuizen. Bij clubs als Heerenveen, Groningen of FC Twente is een basisplaats (op termijn) prima haalbaar. Om jezelf bij PSV in de basis te spelen is toch een stuk lastiger, maar gezien de huidige vorm van Farfan misschien niet eens ondenkbaar. Echter wordt er bij PSV wel véél meer van je verwacht dat je er élke wedstijd staat. Dat laatste zie ik nog als een probleem voor Amrabat.

Ik zou Amrabat wel bij Heerenveen willen zien spelen. Hij heeft genoeg kwaliteiten, is bij laagvlieger VVV vaak dreigend en bovendien is hij zeer balvast. Met name dat laatste maakt dat ik hem (op termijn) wel zie slagen bij Heerenveen.
Komend seizoen zal hij concurrentie moeten aangaan op de flanken in een (door mij verwachtte 4-3-3) variant. Sulejmani en Beerens zijn geduchte concurrenten die je er niet zo makkelijk uit speelt.

Het is aan Amrabat wat hij doet. Een keuze voor Heerenveen lijkt verstandiger. Maar het is toch lastig inschatten, want bij PSV spelen is natuurlijk een jongensdroom voor hem. Daarbij kan hij daar spelen met Aissati en Affalay, twee andere uit Marokko afkomstige jonge jongens. Dat kan in zijn overweging ook wel eens meespelen. Op zich ook niet raar, natuurlijk.

Persoonlijk denk ik dat Amrabat voor PSV gaat kiezen, vanwege de hierboven genoemde redenen. Ook het feit dat Heerenveen al geruime tijd bezig is hem te halen en dat hij blijft ontkennen dat er iets speelt, zegt me dat hij Heerenveen pas een prima alternatief zou vinden als er niets anders komt. De spreekwoordelijke boot wordt naar mijn gevoel afgehouden. Nu PSV daadwerkelijk meebiedt lijken de kansen van Heerenveen gekeerd.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Goed verhaal van Crash. Globaal bekeken is het een afweging tussen PSV (Marokkaanse jongens, dichtbij huis, droomclub, waarschijnlijk Champions League) en Heerenveen (meer speeltijd, minder druk, bewezen kwaliteit als het gaat om jonge spelers).

Voor z'n gevoel zal PSV het moeten worden, voor z'n verstand Heerenveen. Als hij voor PSV kiest dan heb ik daar geen problemen mee, het is graag of niet. Bovendien moet Heerenveen voor 2,3mln echt wel één of andere Serviër of Kroaat kunnen halen die minstens evengoed is als Amrabat.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Heb liever een 'Nederlander' die Oranje kan halen dan een Serviër of Kroaat. Ik snap nog steeds niet hoe mensen zo weinig zien in hem. Hij is echt een heel groot talent. Snel, balvast, doelgericht, slim. Alle ingrediénten om een topspeler te worden. Stel je een team voor met Sulejmani links, Sibon centraal, Beerens of Poulsen rechts en Amrabat achter de spitsen, dan heb je enorm veel dreiging en beweeglijkheid rond Sibon, nog meer dan nu.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Hahaha, Brands zit namens AZ op de tribune bij Vitesse-VVV een speler te bekijken.... 3x raden voor welke speler ???
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

BK2007 schreef:Hahaha, Brands zit namens AZ op de tribune bij Vitesse-VVV een speler te bekijken.... 3x raden voor welke speler ???
Wetzel zei vandaag dat Blondelle meer een eerste-divisie speler is, zou Brands er dan dus voor hem zijn? AZ moet natuurlijk ook bezig zijn met volgend jaar. :lol:

Amrabat laat trouwens zien dat hij aardig kan ballen. Even de mensen te kijk zetten die zeggen dat hij niet effectief is.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Had ie al veel vaker laten zien; halen die gast.
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

PSV bereikt akkoord over Amrabat
PSV en VVV-Venlo hebben een akkoord bereikt over de hoogte van de transfersom voor Nordin Amrabat, zo schrijft De Telegraaf. De Eindhovenaren tellen, net als sc Heerenveen, 2,3 miljoen euro voor de smaakmaker neer.

"De clubs zijn eruit", zegt zijn zaakwaarnemer Winnie Haaltrecht. "Nordins vader en ik zullen binnenkort een gesprek aangaan om te kijken welke rol PSV voor hem in gedachten heeft", aldus Haatrecht. "Nee, Nordin is daar niet bij. Die blijft zich op het voetballen concentreren."

In eerste instantie leek sc Heerenveen de beste papieren te hebben voor Amrabat. Maar door het ontbreken van een nieuwe trainer verschuift de favorietenrol naar PSV. Een gesprek met de nieuwe, nog onbekende, trainer van de Friezen is voor de twintiger van belang. "Ik vind dat belangrijk", zegt hij. "Ik laat alles op me afkomen. PSV is een droom, maar Heerenveen is ook niet misselijk."


http://www.voetbalprimeur.nl

Als dit dus de reden zou zijn.... Opzich heel erg logisch en ik geloof niet dat wij hier al aan hebben gedacht.... Met het oog op het nieuwe seizoen is het allicht toch verstandig om er snel meer duidelijkheid over te geven.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Logische beslissing van Amrabat, want op die leeftijd is duidelijkheid (wat geen garantie is voor een basisplaats) wel belangrijk. Ik snap hem dus wel. Alleen weet ik niet wat er besproken is tussen Heerenveen en Amrabat. Misschien heeft Heerenveen wel aangegeven dat de nieuwe trainer binnen enkele weken bekend is en dat er in die periode ook gesproken kan worden. Dat is lastig te beoordelen, dus het is voorbarig om te stellen dat de club daar niet over na heeft gedacht. Dat lijkt me ook sterk trouwens.

Heerenveen moet gewoon rustig blijven en zorgen dat de juiste trainer komt. Geen overhaaste beslissingen nemen.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Het lijkt mij voor de hand liggend dat een nieuwe speler graag wil weten wie zijn nieuwe trainer wordt. Bij PSV weet hij dat hij met Stevens te maken krijgt, bij Heerenveen is het duidelijk dat het Sollied wordt, of Hiddink, of De Jonge, of Adriaanse, of Jol, of iemand anders. Het is dus logisch dat PSV ook wat dít betreft een streepje voor heeft.

Wanneer blijkt dat Heerenveen nieuwe spelers niet weet aan te trekken omdat de naam van de nieuwe trainer nog niet bekend is creeërt het een probleem dat wel eens erg duur kan uitpakken. Het is zaak dat Heerenveen een trainer (van naam) presenteert de komende weken want ander bestaat de kans dat er té laat actie kan worden ondernomen en dat spelers voor concurrenten gaan kiezen.

Voor wat betreft Amrabat valt het bestuur dit nóg niet helemaal aan te rekenen, want ook met een nieuwe trainer had ik nog moeten zien of Amrabat voor Heerenveen zou hebben gekozen nu PSV ook in de markt voor hem is. Het is wel een mooie waarschuwing aan het adres van Yme en co, zoveel is zeker.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Crash schreef:....Wanneer blijkt dat Heerenveen nieuwe spelers niet weet aan te trekken omdat de naam van de nieuwe trainer nog niet bekend is creeërt het een probleem dat wel eens erg duur kan uitpakken. .....
Het gaat even niet over Amrabat maar ik wil toch even dat stukje er uit halen.
Hoeveel wereldfaam had Verbeek verworven toen Alves naar Heerenveen gehaald werd?
Hoeveel naam hadden we toen Sulejmani naar Heerenveen kwam?
Waar stond Heerenveen toen Jon Dahl Tomasson naar Heerenveen kwam?
En zo kan iedereen er wel een rijtje namen opnoemen dus dat met die "naam" zal allemaal wel wat meevallen.
Het zal heus wel helpen maar of dat nou alles bepalend moet zijn?
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Een speler moet voor de club komen en niet voor een trainer. Hoeveel spelers zijn dit jaar niet bij PSV gekomen voor Koeman en hij gaat er vandoor met de voorbij rijdende trein naar Valencia? Dus Amrabat lijkt me meer de clubs aan het uitspelen tegen elkaar en van dat soort spelers ben ik niet gedient. Graag of niet, anders zijn er nog genoeg andere spelers die goed zijn!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Freezeman schreef: Het gaat even niet over Amrabat maar ik wil toch even dat stukje er uit halen.
Hoeveel wereldfaam had Verbeek verworven toen Alves naar Heerenveen gehaald werd?
Hoeveel naam hadden we toen Sulejmani naar Heerenveen kwam?
Waar stond Heerenveen toen Jon Dahl Tomasson naar Heerenveen kwam?
En zo kan iedereen er wel een rijtje namen opnoemen dus dat met die "naam" zal allemaal wel wat meevallen.
Het zal heus wel helpen maar of dat nou alles bepalend moet zijn?
Als je mijn relaas goed zou hebben gelezen dat had je begrepen dat het toch wel erg handig is om een eventuele nieuwe aankoop alvast een praatje te laten maken met zijn nieuwe trainer. Aangezien deze trainer er niet is kan Amrabat (in dit geval) zijn keuze in ieder geval niet goed beoordelen op de plannen die deze trainer eventueel zou hebben met hem. Spelers zijn hier terecht gevoelig voor. Stevens zal toch wel geraadpleegd zijn over deze aankoop en hij zal ongetwijfeld wel even een praatje met Amrabat gaan maken, alvorens er getekend wordt.

Een trainer van naam kán het verschil maken wanneer het om de keuze van van een speler gaat. Dat ljkt me logisch. Ook een relatief onbekende trainer kan er echter voor zorgen dat een speler als Amrabat overtuigd wordt om voor Heerenveen te kiezen, mits het verhaal maar goed is voor de speler. Géén trainer hebben is echter wel een gemis wanneer een speler een verstandige keuze wil maken tussen de clubs die hem willen contracteren.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Crash schreef:Als je mijn relaas goed zou hebben gelezen dat had je begrepen dat het toch wel erg handig is om een eventuele nieuwe aankoop alvast een praatje te laten maken met zijn nieuwe trainer. Aangezien deze trainer er niet is kan Amrabat (in dit geval) zijn keuze in ieder geval niet goed beoordelen op de plannen die deze trainer eventueel zou hebben met hem. Spelers zijn hier terecht gevoelig voor. Stevens zal toch wel geraadpleegd zijn over deze aankoop en hij zal ongetwijfeld wel even een praatje met Amrabat gaan maken, alvorens er getekend wordt.

Een trainer van naam kán het verschil maken wanneer het om de keuze van van een speler gaat. Dat ljkt me logisch. Ook een relatief onbekende trainer kan er echter voor zorgen dat een speler als Amrabat overtuigd wordt om voor Heerenveen te kiezen, mits het verhaal maar goed is voor de speler. Géén trainer hebben is echter wel een gemis wanneer een speler een verstandige keuze wil maken tussen de clubs die hem willen contracteren.
Goed verhaal, het is inderdaad makkelijker onderhandelen als de nieuwe trainer bekend is. Toch moet Amrabat daar ook niet teveel over gaan zeuren. Stel je voor dat Sollied vandaag gepresenteerd wordt. De beste man weet amper met welke spelers hij volgend seizoen te maken heeft en hij weet al helemaal niet wie of wat Nordin Amrabat is. Voordat zo'n trainer een gefundeerd gesprek met Amrabat kan hebben over zijn rol volgend jaar ben je een paar weken, zo niet maanden verder. Die trainer zal zich eerst in de club en de speler moeten verdiepen.

En om zoveel ophef te maken over alleen een informeel praatje... tja. Amrabat moet weten dat Heerenveen dé ideale club is voor hem en dat dergelijke spelers hier altijd beter worden. Dat is al jaren zo, en dat komt dus niet alleen door trainer X of Y. Al moet ik zeggen dat hij met PSV ook vele malen beter af zou zijn dan Ajax of Feyenoord. Desalniettemin: kom maar naar Heerenveen, Nordin. ;)
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Iedereen die een baan heeft zal weten dat het belangrijk is te weten wie je baas is. logisch agument dus.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Moah.
Mijn baas zit in Strasbourg en ik heb de beste man nog nooit gezien of gesproken, dus dat valt ook wel mee.
Ik denk dat het voor Amrabat het beste zou zijn om eerst een tijdje bij een subtopper (Heerenveen, Groningen,Twente enz.) te gaan spelen om daarna de stap naar de traditionele top 3 te gaan maken.
Maar de centjes zijn natuurlijk ook belangrijk.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

NOS Teletekst:
Niet alleen sc Heerenveen, maar ook PSV blijkt met VVV-Venlo een akkoord te hebben bereikt over de overgang van Nordin Amrabat. (...) Zondag werd bekend dat Heerenveen en VVV eruit waren en dat de spits na dit seizoen naar Friesland verhuist. Eenzelfde akkoord blijkt VVV nu echter ook met PSV te hebben gesloten. Volgens zaakwaarnemer Winnie Haatrecht is het woord nu aan de speler.

Merkwaardig verhaal, dus dan zal het wel kloppen.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Wat zijn dat voor amateuristische 'journalisten'. Als de clubs eruit zijn wil dat nog niet zeggen dat de overgang ook meteen rond is.
Gesloten