Transfergeruchten rond Heerenveen

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Transfergeruchten rond Heerenveen

Bericht door Jeroen »

Dit topic is bedoeld om de vele geruchten over spelers waarin Heerenveen geinteresseerd is te plaatsen, en daarover te discussieren.

Tot nu toe werd dat in het "Misschien iets voor ons-topic" gedaan, maar daar sneeuwen de wat serieuze geruchten wat onder in het lukraak roepen van wat namen.
  • In dit topic alleen spelers waarin Heerenveen geinteresseerd is.
  • En altijd met bronvermelding. (krant, website, tv-programma)
  • Dus niet de oom van de buurman van een vriend...
Laatst gewijzigd door Jeroen op 27-04-2005 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Half Europa wil Granqvist
SC Heerenveen heeft weer een Zweeds talent ontdekt: Andreas Granqvist van Helsingborgs. Probleem is alleen dat ook Europese topclubs naar zijn diensten hengelen.

Granqvist speelt op dit moment voor Helsingborgs IF, maar de kans op een snel vertrek lijkt groot. Bayern München, Borussia Mönchengladbach, Newcastle United, Liverpool, Celtic, Brescia, PSV, Ajax en FC Twente volgen de Zweed. SC Heerenveen heeft de 20-jarige hoog op het verlanglijstje staan. Granqvist is een verdediger van 1 meter 93 en speelt sinds 1999 voor Helsingborgs. Voor die club speelde hij tot nu toe 24 wedstrijden op het hoogste niveau. De belangstelling van Bayer München lijkt het meest concreet op dit moment. ,,Bayern München is een grote club'', zegt Granqvist. ,,Maar of ik ergens teken hangt niet alleen af van een goed salaris. Het sociale aspect speelt ook een rol.''

Ook teamgenoot en collega-verdediger Christian Järdler zou deze zomer wel eens kunnen vertrekken, want ook voor hem geldt dat verschillende clubs hem met buitengewone belangstelling volgen. Of SC Heerenveen ook hem in het vizier heeft is ons (nog) niet bekend. Järdler zelf wil zich er in ieder geval niet over uitlaten: ,,Ik weet dat er twee clubs zijn geweest om me te bekijken, maar ik wil niet zeggen welke.''

bron: abelenstra.com, Expressen
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Nog even een vraag voor de duidelijkheid? Mag er ook discussie in dit topic? Of is het alleen bedoeld als opsomming van transfergeruchten (met bron)?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Uiteraard mag er gediscussieerd worden, dat is juist de bedoeling. Ik vond dat de discussie over mogelijke serieuze geruchten wat ondersneeuwde.
Gebruikersavatar
Jelmert
Bankzitter
Berichten: 181
Lid geworden op: 13-02-2005 11:40
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door Jelmert »

volgens teletekst kunnen we de volgende 2 jaar van Paul Bosvelt genieten. Hiermee kan Heerenveen denk ik weer een grote stap voorwaarts zetten. Zullen ze bij Feyenoord ook niet echt blij mee zijn denk.
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

Goede transfer, hierdoor maakt Heerenveen inderdaad progressie! Leuk dat het nog net even voor de wedstrijd Feyenoord-Heerenveen bekend word :lol:
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Als je Bosvelt haalt dan heb je twee vliegen in een klap. 1. je hebt er een speler bij 2. je hebt het transfergeld van mika(ervanuitgaand dat hij vertrekt)
Dus halen die bosvelt
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

SC Heerenveen zou belangstelling hebben voor Bernard Hofstede. De aanvaller speelt nu nog voor VVV Venlo en wil zijn contract in Limburg niet verlengen.

SC Heerenveen zal in ieder geval nog een spits willen aantrekken, omdat het van plan is volgend jaar vaker met twee centrumspitsen te spelen. Klaas Jan Huntelaar en Georgios Samaras doen het natuurlijk prima, maar twee spitsen voor twee plaatsen is te weinig. Bernard Hofstede doet het niet onaardig met VVV. De club is al zeker van deelname aan de na-competitie en Hofstede leverde daaraan een flinke bijdrage door vijftien keer te scoren in 28 wedstrijden.


Bernard Hofstede wordt in september 25 jaar en speelde sinds 1999 in 173 competitie-wedstrijden mee voor de Limburgers. Daarin scoorde hij 58 keer. Hofstede is aan het eind van het seizoen transfervrij, maar heeft aangegeven dat hij zijn contract niet wil verlengen.
Bron: Abelenstra.com
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ik hoor Jack van Gelder net aan Guus Hiddink vragen of een wissel tussen Sibon - Samaras niet gek zou zijn. Dit zegt hij natuurlijk niet zomaar en het lijkt mij dat er dus bronnen zijn die dit zeggen. Ik weet niet hoe serieus ik dit moet nemen, maar als dit echt zijn doorgang vind dan zijn er een paar mensen op hun achterhoofd gevallen bij Heerenveen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

Om volledig te zijn had ven gelder het over een ruil van sibon voor samaras
probleem is alleen dat samaras +_ 5 miljoen moet kosten en dat is meer waard dan sibon en dan samaras nog niet klaar is bij heerenveen
HaEmTeDe
Invaller
Berichten: 274
Lid geworden op: 10-03-2003 21:52

Bericht door HaEmTeDe »

Stelregel in het algemeen......... wie weg is moet niet terugkeren.
Iemand is weggegaan omdat hij het beter kon krijgen. Als dan na een jaar blijkt dat een terugkeer in de maak is dan kun je het afgelopen jaar als zeer teleurstellend ervaren. Teleurgestelde spelers (op kun oude stekkie) vinden nooit meer wat ze eerder hebben achter gelaten.

"ik soe it net dwaan"
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ben ik niet helemaal met je eens. Iemand als Jan de Visser had ik graag teruggezien in het Heerenveen-shirt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Was ik blij dat we van m af waren, lult Van Gelder Sibon weer binnen...
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ik kan me niet voorstellen dat Riemer Sibon weer terug gaat halen.
Wat weggaat moet niet meer terugkomen. En bovendien,...de jeugd heeft de toekomst! (zie de gemiddelde leeftijd van dit team wat wel weer minimaal 5e gaat worden" )

Alstublieft riemer doe het niet!!
Miereneukert!
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

Samaras mag alleen voor heel veel euro's richting PSV. Sibon heeft het hier redelijk gedaan maar ik ben het ook met de stelling eens dat je geen spelers moet terughalen. Samaras heeft de afgelopen jaren al een flinke progressie gemaakt en heeft zijn top nog niet bereikt.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Sibon komt niet terug, heb wel eens gehoord dat men best blij was van hem af te zijn en helemaal dat men er ook nog geld voor kreeg. Die jongen had een verotte enkel en een verotte mentaliteit. Samaras, Huntelaar en dan nog een gede 3e erbij (Hofstede van VVV?)
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Ik ben ook niet zo voor om spelers terug te halen.
Zie Samardsic bijvoorbeeld.
Maar voor een speler als John de Jong zou ik in dit geval wel een uitzondering willen maken.
Ik denk dat hij ons beter kan maken, ondanks dat hij op dit moment geblesseert is.
supporter: in voor en tegenspoed
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Samaras is de groeibriljant van SC Heerenveen. Hij heeft een contract tot 2008 en hoort volgens Riemer van der Velde bij de beste 11 spelers in de selectie. Samaras zelf heeft al gezegd dat hij blijft, omdat hij wil slagen bij Heerenveen voordat hij naar een andere club gaat. Ik kan me niet voorstellen dat dat verhaal waar is.
janwillem23
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 20-02-2005 11:29
Locatie: O'pade

Bericht door janwillem23 »

ik verw8 gewoon dat Samaras blijft, volgend jaar staat hij heus niet in de basis hoor bij Psv hij moet het waarschijnlijk doen met een aantal inval beurten !
Eens Sco/Heerenveen Altijd Sco/Heerenveen
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij heeft gezegt dat hij eerst graag een basis plaats wou en dan pas kijken naar een grotere club.
Dus lijkt het me dat hij voorlopig nog gewoon bij sc Heerenveen blijft.
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Gelukkig wel, want ik zie Samaras volgend jaar met een basisplaats wel 20 goals maken!
Petter Hansson, Rots van het Noorden
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Samaras heeft een enorme groeipotentie, maar dan moet hij het spel nog wel wat beter leren lezen. Hij gaat vaan voor eigen succes wanneer hij kan passen en wil nog wel eens een mannetje teveel passeren. Als hij dat nog bijleert dan kan hij een heel eind komen.
Gebruikersavatar
Jukke
Invaller
Berichten: 250
Lid geworden op: 15-05-2005 22:27
Locatie: Hoornsterzwaag / Jubbega

Bericht door Jukke »

Als je even wacht, wil ipv PSV een club als Everton, of Villareal oid hem wel kopen, voor veel meer geld dan nu. Riemer NIET DOEN :!:

en BTW Sibon moet een ongelofelijke zak zijn!
Superfriesk Ût Jobbegea
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Samaras heeft al aangegeven eerst een basisplaats bij Heerenveen te willen. Een ruil Sibon - Samaras zou voor PSV een topdeal zijn, voor ons een enorme fout. AUB geen Sibon terug. :twisted:

Lees net op eurosoccer dat Sibon gelinkt wordt aan Heracles. Past beter bij hem. :P
Gebruikersavatar
Mars
Bankzitter
Berichten: 246
Lid geworden op: 17-02-2004 15:48
Locatie: Assen

Bericht door Mars »

Jack van Gelder heeft waarschijnlijk gedacht dat Samaras wel een leuke
spits voor PSV zou zijn en verwacht dan blijkbaar dat andere clubs zo'n
speler dan zomaar laten gaan! Maar zo werkt het helaas niet voor Guus
en zijn vrienden.
Jack denkt blijkbaar dat we in Heerenveen zo blij met Sibon waren! Maar
ik denk dat bijna iedereen binnen de club blij is dat hij weer vertrokken is!
Van Samaras blijven ze af!!!
Pukmans
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 16-05-2005 19:23

Bericht door Pukmans »

Ben het met Mars eens. Samaras heeft de potentie in huis om een hele grote te worden. Dus een eventuele ruil met Sibon is verre van geloofwaardig. Alleen moeten we niet vergeten dat PSV voldoende centjes te besteden heeft. En als ik het te zeggen had bij PSV dan reed ik vandaag nog naar Friesland om die Griek op te halen.

Dus houdt m'n hart vast!
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Als dit gaat gebeuren zal PSV uiteraard met meer dan alleen Sibon over de brug moeten komen (geld dus). Ik heb uiteraard liever Samaras nog een tijdje bij ons spelen, hoewel ik best een Sibon-fan ben. Ik begrijp ook niet waarom zoveel mensen hier nu zo ontzettend negatief over hem schrijven.
Tja....
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Niet bang zijn. Sibon gaat naar Heracles als dat promoveert. HUP HERACLES!
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Hoop niet dat Sibon terugkomt het spel wordt er beroerd van en Samaras valt over een jaartje nog veel meer voor te vangen.
Hij heeft een fantastische actieen als hij iets meer zou afronden kun je er volgend jaar 3x zoveel voor vragen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Heerenveen wil Stijn Schaars (Vitesse) huren.
BRON: Omroep Gelderland
Gesloten