Transfergeruchten rond Heerenveen

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het is zeker een speler voor wie je naar het stadion komt. Ik denk zeker een versterking voor ons als hij komt. Het is een behoorlijke stap hoger, maar in het verleden is gebleken dat spelers van een club met een minder niveau zich goed ontwikkelden bij ons. Voorbeelden te over.
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Erg goede voetballer. Doet verrassende dingen en is continu dreigend. Kan zeker gaan groeien. Enige risico bij hem zie ik op het mentale vlak. Hoop dus dat hij tussen de oortjes ook nog wat gaat groeien.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Joho schreef:Enige risico bij hem zie ik op het mentale vlak. Hoop dus dat hij tussen de oortjes ook nog wat gaat groeien.
En dat een onderdeel waar ik me bij sc Heerenveen geen zorgen over maak
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Het Algemeen Dagblad is echter heel stellig. "Amrabat is volgend seizoen speler van Heerenveen." Afgelopen vrijdag stond in de Sportwereld bijlage van het AD in twee artikelen min of meer een bevestiging. Allereerst over Amrabat zelf en de belangstelling die er voor hem is van onder andere PSV en HSV maar dat Heerenveen het stelligste is tegenover VVV. Heerenveen is bereid een afkoopsom te betalen van 2 miljoen, wat ik voor een speler als hem een koopje vind. De speler en Heerenveen zijn nog niet om de tafel geweest. Amrabat wacht rustig af.

Het andere artikel gaat over de strijd onderin de eredivisie, waarbij leuk genoeg ook AZ bij wordt betrokken. :)
Hierin wordt bij VVV ook gezegd dat hij speler wordt van Heerenveen. En dan zonder voorbehoud als "Zou kunnen worden". Het staat er echt als vaststaand feit.

Maar goed, we hebben wel meer met dat bijltje gehakt. Alves ging ook bijvoorbeeld voor 100% naar Manchester City.

Bradley trekt aan het eind van het seizoen de deur achter hem dicht. Amrabat is niet een scorende spits maar iemand met ideeën, precies wat Bradley ook is, al weet hij opeens wel het net te vinden. Als opvolger vind ik hem uitstekend. Hij heeft op dit moment niet de juiste spelers om zich heen maar als hij hogerop gaat, en dat gaat hij bij Heerenveen, dan zal hij de nieuwe revelatie worden van de eredivisie, een titel die hij nu misschien ook wel verdiend.

Edit:

Op het Feyenoord forum stond dit:
SC Heerenveen wint de strijd om Nordin Amrabat
21/02/2008 15:10

EXCLUSIEF - SC Heerenveen is zo goed als rond met VVV-Venlo over de transfer van Nordin Amrabat. De onderhandelingen worden binnen enkele dagen afgerond.

De Friezen betalen ruim twee miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. VVV bedong eveneens dat het 25 procent van een toekomstige transfersom opstrijkt als Heerenveen hem doorverkoopt.

Amrabat moet zelf nog praten met Heerenveen. Die gesprekken beginnen pas als de clubs er definitief uit zijn.

Amrabat staat nog tot de zomer van 2010 onder contract bij de Limburgers. In zijn eerste jaar op het hoogste niveau maakt de snelle dribbelaar zóveel indruk dat tal van clubs zich meldden.

Ook Heerenveen trok al aan de bel. In januari deed de nummer vijf van de Eredivisie een bod, maar daar ging VVV niet mee akkoord. De club vecht tegen degradatie en besloot Amrabat daarom sowieso tot aan het einde van het seizoen te behouden.

Heerenveen heeft de naam een nuttige springplank te zijn voor jonge talenten. Spelers als Ruud van Nistelrooy, Klaas-Jan Huntelaar en Jon Dahl Tomasson namen via de Friese club met succes de volgende stap op weg naar de top.
Waarna ook iemand het geheim van de smid onthuld:
Afbeelding
:mrgreen: :mrgreen:
Wéér uit!!!!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Amrabat kan best een scorende speler zijn/worden. Hij is nu pas 20 en speelt bij VVV, dat is heel wat anders dan bij Heerenveen. Voor die jongen is echt wel een plekje, erg balvast, veel dreiging. Prima baller.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ik heb nog grote twijfels bij Amrabat.
Kan een hele goeie worden maar dan moet hij meer een team speler worden.
Nu veel te veel op eigen eer uit.
Bij een team als VVV val je dan op maar bij sc Heerenveen val je door de mand.
Maar wie weet misschien kan de super coach die we hier volgend seizoen krijgen er een super (team) speler van maken.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Mischien ziet Riemer in Ambrabat wel een ander speler dan de speler die hij nu is, ik bedoel mischien ziet riemer/scouting in hem wel de begaafde bal virtuoos die achter de spitsen moet gaan spelen.

Immers Riemer vond Nistelrooij ook een sopits en niet een aanvallende middenvelder zoals ze hem bij den bosch wel gebruikten.
Wij zijn Heerenveen.
Sulejmani
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 24-02-2008 16:13

Bericht door Sulejmani »

Heerenveen strikt amrabat. Bron nos teletekst.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Sulejmani schreef:Heerenveen strikt amrabat. Bron nos teletekst.
Klopt. Nu nog even wachten op een officiële verklaring van SC Heerenveen en/of VVV en dan kan dit hele topic naar spelers en staf.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Mooi. Kunnen we hem ook ruilen voor een betere keeper? Volgens mij ligt de prioriteit om ons te versterken in het doel en niet eens zozeer voorin.
Gebruikersavatar
FeanfanPieter
Verified
Invaller
Berichten: 368
Lid geworden op: 02-08-2007 14:49
Locatie: DKV van DKV

Bericht door FeanfanPieter »

VVV-aanvaller Amrabat: ‘Ik heb nog nergens getekend’


--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 24-feb-2008 17:46

Door Arjan Nowee

Bij VVV-Venlo is met verbazing kennis genomen van de berichten dat Nordin Amrabat (foto, links) naar SC Heerenveen verhuist, zoals de NOS zondag op teletekst meldde. Technisch directeur Mohammed Allach liet aan Sportweek weten: “Er klopt helemaal niks van, dit is totaal uit de lucht gegrepen.” Ook Amrabat zelf weet van niets. “Dit is onzin. Ik heb nog helemaal nergens getekend.”

http://www.sportweek.nl
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Alsjeblieft geen Amrabat. Veel dreiging, weinig rendement ( 6 goals )
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

NOS Teletekst meldt dat de deal rond is.

Het topic Amrabat in 'Spelers en staf' kan dus open.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Er zijn niet veel spelers onderin de Eredivisie die hun man zo makkelijk kunnen uitspelen als Amrabat. Als je op je 20e bovendien al de belangrijkste speler van VVV bent dan kun je echt wel wat. Helemaal als je bedenkt dat dit pas zijn eerste jaar is in de Eredivisie. Ik ben erg benieuwd hoe hij zich verder zal ontwikkelen. Ik hoop dat ik dat volgend seizoen twee-wekelijks in het Abe Lenstra Stadion kan gaan aanschouwen.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

SCH017 schreef:NOS Teletekst meldt dat de deal rond is.

Het topic Amrabat in 'Spelers en staf' kan dus open.
Het kamp-Amrabat zit nog in de ontkenningsfase. Zolang de clubs het niet officieel bekend maken blijft het wat mij betreft bij een gerucht. Ik ben er van overtuigd dat het wel rond zal gaan komen, maar nu laten we het nog even bij dit topic.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

omrop fryslan
Nordin Amrabat spilet fan takom seizoen ôf foar SC Hearrenfean. De oanfaller fan VVV Venlo tekenet by de Feansters in mearjierrich kontrakt. Amrabat (20) waard ôfrûne seizoen troch VVV oernaam fan FC Omniworld út Almere en hat in prima seizoen. Amrabat skoarde oant no ta seis kear.

De direksje fan Hearrenfean wol de transfer net befestigje, mar de kâns is grut dat Amrabat folgjend seizoen foar Hearrenfean spilet.
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

snap eigenlijk niet wat we met hem moeten.
we hebben beerens en poulsen al voor deze positie,en je betaalt naar mijn menig ook nog eens teveel voor hem(2 miljoen euro)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ane Lenstra schreef: Ik denk dat ze bij VoetbalReport in de war zijn met de ontkenning tegenover Sportweek van de afgelopen week
Nee, dat is niet het geval. Kijk maar eens naar Sportweek.nl of naar de post van FeanfanPieter in dit topic. Ze hebben opnieuw contact gezocht met VVV en Amrabat, en die ontkennen de transfer.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

forza heerenveen schreef: we hebben beerens en poulsen al voor deze positie,en je betaalt naar mijn menig ook nog eens teveel voor hem(2 miljoen euro)
Waar speelt Amrabat dan volgens jou? :lol:
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

We winnen de strijd om dit grote talent van Twente en PSV en dan zijn er mensen die hem niet willen...... raarrrrr :?: :?
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

forza heerenveen schreef:snap eigenlijk niet wat we met hem moeten.
we hebben beerens en poulsen al voor deze positie,en je betaalt naar mijn menig ook nog eens teveel voor hem(2 miljoen euro)
Amrabat is natuurlijk wel even wat getalenteerder dan Poulsen, dus voor de breedte kan het sowieso geen kwaad. En Beerens speelt ook lang niet altijd, dus het is altijd goed om nog wat andere opties achter de hand te hebben. Een sterke bank is ook belangrijk.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Gelezen op het VVV-forum:
Amrabat heeft om 20.00 uur vanavond een afspraak in Gladbach.
Doel van de afspraak: Afrondend gesprek.

Bron: tv-Limburg
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Marça schreef:Gelezen op het VVV-forum:
Dan zou die loser van Derksen er weer naastzitten........ Maar dat NOS TT het ook op 801 had staan vind ik dan vreemder. Van VI zijn we het wel gewend. We zullen zien. Ik zou het een goede zaak vinden als hij hier komt. Mooie voetballer met heel veel potentie.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Heerenveen rules schreef:Dan zou die loser van Derksen er weer naastzitten........ Maar dat NOS TT het ook op 801 had staan vind ik dan vreemder. Van VI zijn we het wel gewend. We zullen zien. Ik zou het een goede zaak vinden als hij hier komt. Mooie voetballer met heel veel potentie.
Dat de NOS het zo stellig meldt vind ik ook vreemd, bij Heerenveen zegt men niks en bij VVV geeft men toe in onderhandeling te zijn met Heerenveen. Overigens lijkt het me héél onwaarschijnlijk dat hij naar Gladbach gaat. Amrabat heeft zelf aangegeven liever naar een Nederlandse subtopper te gaan. Bovendien ken ik geen enkele jonge, talentvolle Nederlandse voetballer die via een club uit de Duitse tweede divisie beter is geworden. En ik kan me ook niet voorstellen dat men daar torenhoge salarissen betaalt. Het gerucht over Gladbach is dus onzin. En als iemand van VVV liever voor een Duitse tweede-divisionist kiest dan voor een Nederlandse subtopper... tja, zoek het dan maar lekker zelf uit.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Gladbach staat eerste, dus grote kans dat ze promoveren. Ook denk ik dat ze hogere salarissen betalen dan Heerenveen. Toch lijkt het me niet de ideale club voor een talent als Amrabat. Hij kan beter eerst nog een paar jaar rijpen in de Eredivisie.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Kan natuurlijk ook dat Heerenveen in Gladbach heeft afgesproken, ligt niet naast de deur maar je leidt er wel iedereen mee om de tuin...
Een onderschrift: wat is dat?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

SC Heerenveen heeft de strijd om Nordin Amrabat (20) van VVV-Venlo gewonnen. Slechts details scheidden de partijen begin deze week nog van een overeenkomst. In ruil voor de jonge aanvaller, dit seizoen een van de revalaties in de Eredivisie, kunnen de Limburgers naar verluidt een bedrag van 2,3 miljoen euro tegemoet zien. Ook bedong VVV het recht op een kwart van de transfersom die de Friese club incasseert bij een eventueel toekomstig vertrek van Amrabat.

SC Heerenveen was een van de clubs die dongen naar de handtekening van het talent. Naast een leger Nederlandse clubs was er ook serieuze interesse voor de jeugdinternational. Hamburger SV was bereid aan de financiële eisen van VVV te voldoen, maar Amrabat achtte zich te jong voor een overstap naar het buitenland. Ook PSV maakte zijn belangstelling kenbaar in Venlo, maar gaf daarbij wel aan pas te kunnen handelen na de verkoop van een eigen speler. Daarop wilde Amrabat echter niet wachten.

Ook VVV stuurde aan op een snelle oplossing, om het rumoer rondom de buitenspeler niet onnodig te rekken.
Bron: het altijd betrouwbare VI :roll:
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

2,3mln + 25% bij doorverkoop is heel erg veel geld. Voor bijvoorbeeld Svec en Bak-Nielsen is dat lang niet betaald. Dat zegt mij dat Heerenveen het heel erg ziet zitten in die Amrabat. Hij is natuurlijk slechts 20, maar toch vind ik 2,3mln een stevig bedrag. Voor zover ik me kan herinneren heeft Heerenveen alleen meer betaald voor Alves, Dingsdag, Grindheim en wellicht Selakovic en Matusiak.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Als ze echt 2,3 miljoen betalen + 25% vind ik dat een slechte deal. Mocht je hem in de toekomst verkopen voor 10 miljoen dan krijg VVV in totaal 5 miljoen euro!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Nou en? Wij willen toch doorgroeien. We halen een talent met heel veel potentie en dan wordt er weer geklaagd dat hij te duur is. Je wilt hem zeker halen voor een paar ton? Dat is tegenwoordig de markt. Babel wordt voor 17 miljoen verkocht, dan is Amrabat een schijntje als je de kwaliteiten vergelijkt. :mrgreen:

Als we hem niet hadden gehaald werd er vast weer gezeurd dat we achter het net vissen. Wees trots dat we een gezonde, rijke club zijn die zulke investeringen kan doen. Twente en Utrecht zijn afgehaakt vanwege de transfersom.

Ik snap dat gezeur niet!
Gesloten