Moderators: Beheerders, Fanmasters
Feanfan 1 schreef:Op zich kan ja Siem de Jong wel houden, maar qua salaris is dat denk ik de grootverdiener van de selectie. En qua prestaties zet hij daar niet heel veel tegenover. Al vind ik ook dat hij misbruikt wordt op de linksbuiten, maar dat zal JJ niet veranderen
fuotbalgek schreef: Veel interessanter dan wie in de winter of anders de zomer vertrekt, welke spelers kunnen voor deze posities worden aangetrokken? Hebben we de lijstjes op orde en is er voldoende budget? Zijn er spelers waar men echt diepteinvesteringen op durft te maken?
Superfries1994 schreef:Ik vind zoals iedereen dat er nog een hoop moet gebeuren op de transfermarkt, maar door het gerommel met Johnny vrees ik dat deze transferperiode als een nachtkaars uit zal gaan. Welke buitenspelers die in vorm zijn, gaan nu nog kiezen voor stuurloos schip zonder kapitein? Zonder geld lukte het Ferry niet, met geld van Joey lukt het Ferry na drie weken ook nog niet en nu de trainer zometeen wordt weggestuurd, zie ik het al helemaal niet meer gebeuren.
Superfries1996 schreef:Make it or break it voor Ferry: coach ontslagen en de twee beste spelers verkocht. Er moet deze week echt nog heel veel gebeuren..
Jazz schreef:Conclusie: het lukt niet. Geen geld -> geen aankopen -> spelers huren -> geen kapitaal op het veld -> weinig verkoop -> geen geld om te kopen. En ga zo maar door.
Marça schreef:Alle clubs zoeken naar jonge spitsen die ze op termijn met flinke winst verkopen, dus de prijzen voor dat soort spelers vliegen ook de hoogte in. Ik zou als Heerenveen zijnde maar eens informeren bij Alfred Finnbogason, want ik zie ze niet zomaar een goede en betaalbaare concurrent halen voor Van Hooijdonk en Sarr. Wellicht op huurbasis, maar dat is juist iets wat ze niet willen.
Kaz_SCH schreef:We mogen bijna weer: De zomerse transferwindow!
Waarschijnlijk/zeker weg:
- Bekkema
- Van Aken
- Zaal
- Van Ewijk
- Bruma
- Kaib
- Haye
- Halilovic
- Al Hajj
- Van Hooijdonk
- Colassin
Dat is bij elkaar toch een compleet elftal, waarbij Van Ewijk veel geld op gaat leveren, en we waarschijnlijk Haye ook maar gewoon moeten verkopen. Toen daar daar een relatief dikke transfersom gezien z'n leeftijd voor betaald werd, was het denk ik een beetje het droomscenario dat je 'm toch nog een keer kon verkopen aan een Engelse of Duitse club. Maak je nog winst ook. Alle andere spelers gaan niks of vrijwel niks opleveren. Maar we hebben Sarr in de winterstop al heel dik verkocht, dus er moet toch ergens een potje zijn.
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten